BT-45's, 310 Euro in totaal (incl afvoeren oude banden, nieuwe ventieltjes, werkloon).quote:
Niet duur.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:29 schreef Skv het volgende:
[..]
BT-45's, 310 Euro in totaal (incl afvoeren oude banden, nieuwe ventieltjes, werkloon).
I know, nu geen tijd voor, even van de garage naar huis gereden (2km) en dat zwabberde behoorlijk weg in de bochten. Zsm even inrijden inderdaad. 150-200 km werd me verteld en daarna kan je er heerlijk mee rijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:30 schreef Geerd het volgende:
Spekglad valt toch wel mee? Even ritje maken van 80/120 km dat spul moet er even uitzweten.
Zelfs met een hayabusa turbo krijg je dat nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Ik krijg ook scheurtjes in me bandmaar steeds in de middelste rij noppen, denk dat dit ook bijna niet te voorkomen is toch? door koppel komt er gewoon veel kracht op lijkt me.
Daar zet je toch ook geen noppen banden op?!?!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zelfs met een hayabusa turbo krijg je dat niet
XTZ750!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef kepler het volgende:
Ik mag vanaf vandaag ook weer mee posten in dit topic![]()
[ afbeelding ]
mooi spulquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem inderdaad van MPquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef KneusTeun het volgende:
Stond die niet voor een hele leuke prijs op MP?
Cool, mag ik weten wat specs zijn en prijs etc? Als je nie wil aangeven snap ik dat best. Maar heb er zelf ook pas een gekocht en zoek er nu een voor een bekende. Maar de prijzen lijken ineens gigantisch gestegen!!quote:
Zou dat wat met de tijd van het jaar te maken kunnen hebben?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar de prijzen lijken ineens gigantisch gestegen!!
Nope, mijne heb ik in de hitte gehaald nog geen 4 weken terug.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zou dat wat met de tijd van het jaar te maken kunnen hebben?
Teller staat op 50k, hij is uit 1990 en ik heb er 1400 voor betaaldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Cool, mag ik weten wat specs zijn en prijs etc? Als je nie wil aangeven snap ik dat best. Maar heb er zelf ook pas een gekocht en zoek er nu een voor een bekende. Maar de prijzen lijken ineens gigantisch gestegen!!
Dan heb je je flink laten tillenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Teller staat op 50k, hij is uit 1990 en ik heb er 14000 voor betaald
Hehequote:
Hey kepler, oud-game-gediendequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
check even of de kentekenplaat goed vast zitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
oké tof! exact zelfde prijs als mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Teller staat op 50k, hij is uit 1990 en ik heb er 1400 voor betaaldEr zitten wat cosmetische dingetjes niet goed, maar zover ik kan nagaan rijdt hij nog prima (net 150k gereden en alles doet het nog
). Die cosmetische dingetjes zijn zelf prima te fixen trouwens.
Naar mijn idee een prima koop, zolang hij niet over een paar weken opeens uit elkaar valt
Hoezo? (of mis ik iets?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
check even of de kentekenplaat goed vast zit
Zelfde type motor dus ook?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
oké tof! exact zelfde prijs als mij
Hey jij hierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Hey kepler, oud-game-gediende. Welkom, mooie brommert.
Je kunt mooi trouwens meteen even deze poll invullen:
PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! 18-5-2013 #12
Geeft niet! Ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Hey jij hierIk heb de poll ingevuld, maar met misschien dus daar heb je niks aan
Wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:40 schreef whY... het volgende:
Nou is mijn motor op en top, heb ik gewoon werk morgen en kon het niet vrij krijgen
Morgen vandaag is mijn verjaardag.quote:
Ik verbaasde mij al enigzins dat je niet de afslag daarvoor nam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef picodealion het volgende:
Ik ben ook weer thuis, al neem ik volgende keer toch weer A50 -> A15 naar Arnhem ipv A50 -> A12. Volgens mij ben ik omgereden. Ik weet nog steeds niet hoe ik het snelst thuis kom.
Was een tf dagje, lekker gereden, lekker gepauzeerden lekker gebarbecued. Voor herhaling vatbaar
.
Ach, wat extra kilometers is nooit weg!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef picodealion het volgende:
A12 is de route die ik vanaf werk ook neem, wist iig zeker waar ik uit zou komen.
Uiteindelijk hadden we toch beter rechts gekund bij de brandweer zag ik later.
Thanks!quote:
En nogmaals thanks!quote:
jupquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoezo? (of mis ik iets?)
[..]
Zelfde type motor dus ook?
[..]
Hey jij hierIk heb de poll ingevuld, maar met misschien dus daar heb je niks aan
Dat is die felle Mei zonlicht die je normaal gesproken in Mei tegenkomt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:48 schreef Salatrel het volgende:
heb je een bouwlamp in je carport hangen ofzo?
Geen zon gezien gister.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat is die felle Mei zonlicht die je normaal gesproken in Mei tegenkomt.
Ik zei ook normaal gesprokenquote:
Je loopt op de tijd vooruit jongenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zei ook normaal gesproken
Tevens zag ik vandaag wel de zon in omgeving Lichtenvoorde rond 20:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |