Neen, demiwater wordt ook gebruikt voor het aanlengen van een geconcentreerde koelvloeistof.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Knuppel.
Ik zou zeggen dat water uitzet en dat demi-water voor in je accu is. Maar dat schijnt niet waar te zijn volgens degene met KVS fietsen hier? Ik heb gewoon een oliekoeler
Als Deka nou weer afzegt omdat hij nou iets verneukt rij ik naar Rotterdam om die Alp in zee te gooienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht dat Deka er laatst nog iets over postte.
Nee hij zei laatst iets over kvs en het mengen met demi-water, maar wat precies weet ik niet meerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als Deka nou weer afzegt omdat hij nou iets verneukt rij ik naar Rotterdam om die Alp in zee te gooien
of ie pre-mix nog verder moest aanlengen..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hij zei laatst iets over kvs en het mengen met demi-water, maar wat precies weet ik niet meer
Stel hier zat pre-mix in, kan het dan kwaad om er wat demi bij te gooien zoals ik heb gedaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
of ie pre-mix nog verder moest aanlengen..
Nee, der zit al water in.. water+water = meer waterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Stel hier zat pre-mix in, kan het dan kwaad om er wat demi bij te gooien zoals ik heb gedaan?
En in de trend van stoomvorming omdat de reservetank leeg was en volledig gevuld met demi?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Nee, der zit al water in.. water+water = meer water
je verlaagd dan alleen maar je vriesbestendigheid..
Heb je em laten draaien met of zonder dop op je rad?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:05 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En in de trend van stoomvorming omdat de reservetank leeg was en volledig gevuld met demi?
Bang dat je er diesel in gooit ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef Salatrel het volgende:
Ik durf bijna niet eens neer te gaan tanken straks
Nou je ken er over lachten, maar ik ken iemand die een keer diesel in zijn motor had gegooid, was niet zo een goed planquote:
Hear hear!quote:
Met.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:06 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Heb je em laten draaien met of zonder dop op je rad?
Oude degelijkheidquote:
Precies, ik vind die ontwikkeling richting technische snufjes ook maar niks.quote:
De laatste toerbuffels van BMW en Kawasaki hebben inderdaad ook al traction control jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Precies, ik vind die ontwikkeling richting technische snufjes ook maar niks.
Straks lekker touren op je automaat met traction control etc etc.
Je weet dat SACS dat is wat wij hebben he, de oliekoeltechniek van Soesquote:
Weet ik veel hoe dat heet, weet dat die van mij oliegekoeld is met een nogal groot koelblok vooropquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste toerbuffels van BMW en Kawasaki hebben inderdaad ook al traction control ja
[..]
Je weet dat SACS dat is wat wij hebben he, de oliekoeltechniek van Soes
De nieuwe VFR heeft ook al zo'n half-automaat, en honda schijnt daar verder mee te gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste toerbuffels van BMW en Kawasaki hebben inderdaad ook al traction control ja
[..]
Je weet dat SACS dat is wat wij hebben he, de oliekoeltechniek van Soes
Ik ben in Rotterdam, ik help je wel even dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als Deka nou weer afzegt omdat hij nou iets verneukt rij ik naar Rotterdam om die Alp in zee te gooien
Oh zo'n quickshifter, dat je niet meer hoeft te ontkoppelen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
De nieuwe VFR heeft ook al zo'n half-automaat, en honda schijnt daar verder mee te gaan
Ja en op de 1200 kan je ook als vol-automaat nemen dacht ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh zo'n quickshifter, dat je niet meer hoeft te ontkoppelen?
Treurig is dat ja.
Als er bij mij ergens een luchtbel vastzit zeg ik ook wel eens poef ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik heb het systeem niet ontlucht nadat ik heb gevuld. Waarschijnlijk zat er ergens een luchtbel waardoor de slang poef zei
Stond anders niet op dat het pre-mix was he, pretkonijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef WallyPower118 het volgende:
of ie pre-mix nog verder moest aanlengen..
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef BlackLining het volgende:
En dat je toen oververhit raakte en onder grote druk alles uit de slang spootquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Meld je je ziek. Zeg dat je KVS hebt ingeslikt tijdens het sleutelen, ofzo.
hehe, ging het maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Meld je je ziek. Zeg dat je KVS hebt ingeslikt tijdens het sleutelen, ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sounddragon op 18-05-2013 02:59:27 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Dangersukkel, dat tankje heah, dat heet een EXPANSIEvat; mag jij 32 keer raden waarom![]()
Josti jij, mag morgenvroeg effe bij Termatig een flessie of wat KVS halen, en het systeem en het vaatje vullen tot het streepje waar >>>>>>>>MAX<<<<<<<<<< bij staat
Waarom denk je dat ik voor deze TT heb gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitlachen mag morgen als ik dat ding niet aan de praat krijg. Hetgeen niet gaat gebeuren. We zullen er om lachen onder het genot van een frisse versnapering tijdens de BBQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Jeh, lees het rit-topic eens bijquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor deze TT heb gekozen
Uitlachen mag morgen als ik dat ding niet aan de praat krijg. Hetgeen niet gaat gebeuren. We zullen er om lachen onder het genot van een frisse versnapering tijdens de BBQTuurlijk krijg je hem aan de praat, ik zou niet weten waarom niet, en anders kom ik komen wij wel effe ghelpuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorg maar dat je een paar liter kvs hebt. En dat je slangen vastzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 18-05-2013 03:01:28 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
BT-45's, 310 Euro in totaal (incl afvoeren oude banden, nieuwe ventieltjes, werkloon).quote:
Niet duur.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:29 schreef Skv het volgende:
[..]
BT-45's, 310 Euro in totaal (incl afvoeren oude banden, nieuwe ventieltjes, werkloon).
I know, nu geen tijd voor, even van de garage naar huis gereden (2km) en dat zwabberde behoorlijk weg in de bochten. Zsm even inrijden inderdaad. 150-200 km werd me verteld en daarna kan je er heerlijk mee rijden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:30 schreef Geerd het volgende:
Spekglad valt toch wel mee? Even ritje maken van 80/120 km dat spul moet er even uitzweten.
Zelfs met een hayabusa turbo krijg je dat nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
Ik krijg ook scheurtjes in me bandmaar steeds in de middelste rij noppen, denk dat dit ook bijna niet te voorkomen is toch? door koppel komt er gewoon veel kracht op lijkt me.
Daar zet je toch ook geen noppen banden op?!?!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zelfs met een hayabusa turbo krijg je dat niet
XTZ750!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef kepler het volgende:
Ik mag vanaf vandaag ook weer mee posten in dit topic![]()
[ afbeelding ]
mooi spulquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem inderdaad van MPquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef KneusTeun het volgende:
Stond die niet voor een hele leuke prijs op MP?
Cool, mag ik weten wat specs zijn en prijs etc? Als je nie wil aangeven snap ik dat best. Maar heb er zelf ook pas een gekocht en zoek er nu een voor een bekende. Maar de prijzen lijken ineens gigantisch gestegen!!quote:
Zou dat wat met de tijd van het jaar te maken kunnen hebben?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar de prijzen lijken ineens gigantisch gestegen!!
Nope, mijne heb ik in de hitte gehaald nog geen 4 weken terug.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zou dat wat met de tijd van het jaar te maken kunnen hebben?
Teller staat op 50k, hij is uit 1990 en ik heb er 1400 voor betaaldquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Cool, mag ik weten wat specs zijn en prijs etc? Als je nie wil aangeven snap ik dat best. Maar heb er zelf ook pas een gekocht en zoek er nu een voor een bekende. Maar de prijzen lijken ineens gigantisch gestegen!!
Dan heb je je flink laten tillenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Teller staat op 50k, hij is uit 1990 en ik heb er 14000 voor betaald
Hehequote:
Hey kepler, oud-game-gediendequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
check even of de kentekenplaat goed vast zitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
oké tof! exact zelfde prijs als mijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Teller staat op 50k, hij is uit 1990 en ik heb er 1400 voor betaaldEr zitten wat cosmetische dingetjes niet goed, maar zover ik kan nagaan rijdt hij nog prima (net 150k gereden en alles doet het nog
). Die cosmetische dingetjes zijn zelf prima te fixen trouwens.
Naar mijn idee een prima koop, zolang hij niet over een paar weken opeens uit elkaar valt
Hoezo? (of mis ik iets?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
check even of de kentekenplaat goed vast zit
Zelfde type motor dus ook?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
oké tof! exact zelfde prijs als mij
Hey jij hierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Hey kepler, oud-game-gediende. Welkom, mooie brommert.
Je kunt mooi trouwens meteen even deze poll invullen:
PTA / [aanmelden!] De 5e Motorrijders New/Oldbierit! 18-5-2013 #12
Geeft niet! Ik heb hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Hey jij hierIk heb de poll ingevuld, maar met misschien dus daar heb je niks aan
Wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:40 schreef whY... het volgende:
Nou is mijn motor op en top, heb ik gewoon werk morgen en kon het niet vrij krijgen
Morgen vandaag is mijn verjaardag.quote:
Ik verbaasde mij al enigzins dat je niet de afslag daarvoor nam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef picodealion het volgende:
Ik ben ook weer thuis, al neem ik volgende keer toch weer A50 -> A15 naar Arnhem ipv A50 -> A12. Volgens mij ben ik omgereden. Ik weet nog steeds niet hoe ik het snelst thuis kom.
Was een tf dagje, lekker gereden, lekker gepauzeerden lekker gebarbecued. Voor herhaling vatbaar
.
Ach, wat extra kilometers is nooit weg!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef picodealion het volgende:
A12 is de route die ik vanaf werk ook neem, wist iig zeker waar ik uit zou komen.
Uiteindelijk hadden we toch beter rechts gekund bij de brandweer zag ik later.
Thanks!quote:
En nogmaals thanks!quote:
jupquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoezo? (of mis ik iets?)
[..]
Zelfde type motor dus ook?
[..]
Hey jij hierIk heb de poll ingevuld, maar met misschien dus daar heb je niks aan
Dat is die felle Mei zonlicht die je normaal gesproken in Mei tegenkomt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:48 schreef Salatrel het volgende:
heb je een bouwlamp in je carport hangen ofzo?
Geen zon gezien gister.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat is die felle Mei zonlicht die je normaal gesproken in Mei tegenkomt.
Ik zei ook normaal gesprokenquote:
Je loopt op de tijd vooruit jongenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zei ook normaal gesproken
Tevens zag ik vandaag wel de zon in omgeving Lichtenvoorde rond 20:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |