Jesnelheid moet meetbaar zijn. Volgens mij mag dat ook met iets anders dan een snelheidsmeter. Op mijn alp heb ik een hele tijd met een fiets teller geredenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is opzich wel goed strafbaar. Als in, niet meer verder mogen rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jaar na dato.
http://sportbike.natkd.com/road_rash.htm
Ik dacht dat hier de users die hier vaak posten wel wat slimmer waren, maar als ik van jouw post uit moet gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef klawie het volgende:
[..]
zon pak zit niet fijn geef mij maar gwn me spijkerbroek t liefst me nikes en dan gaan
ik zal hem wel gwn aan doen anders val ik buiten de bootquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier de users die hier vaak posten wel wat slimmer waren, maar als ik van jouw post uit moet gaan.Nu weet ik dat je de enige bent hier, dus dat maakt het dan weer wat beter.
Mensen die zo, als jij jezelf nu beschrijft, op de motor gaan zitten zijn ronduit achterlijk.
Ik voel me ook gewoon niet veilig als ik geen fatsoenlijk spul aan heb. In de stad gaat het nog wel, maar daarbuiten moet je gewoon altijd motorkleren aan vind ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier de users die hier vaak posten wel wat slimmer waren, maar als ik van jouw post uit moet gaan.Nu weet ik dat je de enige bent hier, dus dat maakt het dan weer wat beter.
Mensen die zo, als jij jezelf nu beschrijft, op de motor gaan zitten zijn ronduit achterlijk.
Dat is de verkeerde reden om een motorpak aan te trekken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef klawie het volgende:
[..]
ik zal hem wel gwn aan doen anders val ik buiten de boot
Nee, je moet altijd full gear (al helemaal met zulke ritjes) dragen omdat je nog graag wat van je huid overhoudt mocht er wel iets gebeuren. Er blijft geen ruk van je huid over als je met 120 onderuit gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:13 schreef klawie het volgende:
[..]
ik zal hem wel gwn aan doen anders val ik buiten de boot
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik voel me ook gewoon niet veilig als ik geen fatsoenlijk spul aan heb. In de stad gaat het nog wel, maar daarbuiten moet je gewoon altijd motorkleren aan vind ik.
Morgenochtend meteen naar de dealer voor koelvloeistof.quote:Ik was net koelvloeistof aan het bijvullen. Omdat ik de thermostaat even open wilden hebben zodat het hele systeem kon circuleren heb de motor goed warm laten draaien.
Geen problemen tot 99 graden maar bij 100 graden sprong de slang net voor de pomp eraf en kon ik gaan dweilen... Ik heb het hele systeem nu leeg, incl. reservetank. Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?
Ter informatie: ik had van tevoren 5 cl demi-water direct in de radiator gegoten (afgevuld) en de reserve compleet gevuld tot aan het maximum level met demi-water, zeg een 25 cl... De reservetank is niet gebruikt tijdens het draaien.
Maakt het uit of de koelvloeistof kant en klaar is of bijgevuld moest worden met demi-water? Dit is de eerste keer sinds ik de motor in mijn bezit heb dat ik iets met de koelvloeistof moest doen.
Don't quote the obvious.quote:
Slang knalt eraf omdat de druk te hoog is. Waarom weet ik niet, ik heb nu ook voor het eerst een fiets met KVSquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Don't quote the obvious.
Zoek liever mee naar een mogelijke oorzaak zodat ik met een gerust hart dat ding weer kan vullen met koelvloeistof.
Die ontdekking had ik ook gedaan toen m'n schoenen vol met loeihete koelvloeistof stondenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slang knalt eraf omdat de druk te hoog is. Waarom weet ik niet, ik heb nu ook voor het eerst een fiets met KVS
Knuppel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Don't quote the obvious.
Zoek liever mee naar een mogelijke oorzaak zodat ik met een gerust hart dat ding weer kan vullen met koelvloeistof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |