Zou kunnen kom ik niet vandaanquote:Op zondag 19 mei 2013 02:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Enschede lag toch in een andere tijdzone?
Die van jou ziet er op het eerste gezicht iets beter uitquote:
Thnxquote:Op zondag 19 mei 2013 08:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Die van jou ziet er op het eerste gezicht iets beter uit
Vandaag echt prachtig weer dus lekker rijden
Congratz!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Morgen vandaag is mijn verjaardag.![]()
Op Pinksteren..
[..]
Ik verbaasde mij al enigzins dat je niet de afslag daarvoor nam.
Toch weer ff fijn gereden met jou op die snelweg![]()
Edit: Ja Anne, ik ben weer het editkneusje![]()
Proficiat!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Morgen vandaag is mijn verjaardag.![]()
Op Pinksteren..
Mooie XTZ hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft toch een maf gezicht, vandaag weer ff met de vriendin richting Duitsland. Ik vraag me af hoeveel blikkers wij een lach op hun gezicht bezorgen
Ik vind deze wel heel erg bruutquote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft toch een maf gezicht, vandaag weer ff met de vriendin richting Duitsland. Ik vraag me af hoeveel blikkers wij een lach op hun gezicht bezorgen
Sorry, mijn GPS app zat ook ongelofelijk te kloten. Uiteindelijk ben ik ook via de A12 gegaan, ook omgereden dusquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef picodealion het volgende:
A12 is de route die ik vanaf werk ook neem, wist iig zeker waar ik uit zou komen.
Uiteindelijk hadden we toch beter rechts gekund bij de brandweer zag ik later.
Maakt ook allemaal niet uitquote:Op zondag 19 mei 2013 11:23 schreef picodealion het volgende:
Nee de brandweer was mijn fout, jullie stonden toen goed voorgesorteerd. Op zich was de route naar de A50 die jij later gaf verder gewoon prima, we hadden toen al een stukje verkeerd gereden.
Zou ik niet doen; lees de gebruiksaanwijzing van de gemiddelde topkoffer maar eens door.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:01 schreef Yreal het volgende:
Iemand hier ervaring met zo'n systeem?
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem gewoon bij de motor, dus ik heb geen idee wat daarin staat. Dat je niet moet gaan lopen boren in je topkoffer?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ik niet doen; lees de gebruiksaanwijzing van de gemiddelde topkoffer maar eens door.
Nee, je mag er zelden meer als 5 kilo in proppen, en daar zit je zo aan, dus ik zie het nut van zo'n klimrek erbovenop niet zo,.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kreeg hem gewoon bij de motor, dus ik heb geen idee wat daarin staat. Dat je niet moet gaan lopen boren in je topkoffer?
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je mag er zelden meer als 5 kilo in proppen, en daar zit je zo aan, dus ik zie het nut van zo'n klimrek erbovenop niet zo,.
Even niet aan gedacht. Maar het zou ideaal zijn om een tent op vast te sjorren.quote:
Ja, en dan onder weg om de dag effe je subframe laten lassenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Even niet aan gedacht. Maar het zou ideaal zijn om een tent op vast te sjorren.
Dat kan ook gewoon direct er bovenop met een spanbandje.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Even niet aan gedacht. Maar het zou ideaal zijn om een tent op vast te sjorren.
Oke oke, tent op de buddy en een slaapzak erboven opquote:Op zondag 19 mei 2013 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en dan onder weg om de dag effe je subframe laten lassen![]()
Je gaat toch niet het zwaarste stuk op het hoogste punt sjorren?
Tent op de buddy, slaapzak boven op de tent; hallo rugsteuntjequote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke oke, tent op de buddy en een slaapzak erboven op
Gaat niet alleen om de koffer, maar ook om je subframe, dat is er niet voor gemaakt, en een hoog zwaartepunt rijdt ook voor geen kut.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon direct er bovenop met een spanbandje.
Ze kunnen vaak wel wat meer hebben dan die 5kg, alleen kun je dan niet zo makkelijk meer bij de fabrikant gaan huilen als eea krak zegt.
Dat. Kan je het lekker strak tegen je topkoffer aanbinden, valt het er niet zomaar af en heb je wat om te leunen. Win-win.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tent op de buddy, slaapzak boven op de tent; hallo rugsteuntje![]()
Al moet ik er wel bij vertellen dat ik momenteel geen zijkoffers heb en niet weet of ik die investering ga kunnen makenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:20 schreef Dekatria het volgende:
Topkoffer is maximaal alleen voor je rugzak op reis. Al je meuk in je topkoffer donderen verkracht je stuureigenschappen. Gewichtsverdeling enzo
Dat is dan jammer. Als je al je zooi in je topkoffer doet kom ik je hoogstpersoonlijk van je fiets afschoppenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al moet ik er wel bij vertellen dat ik momenteel geen zijkoffers heb en niet weet of ik die investering ga kunnen maken
Doe eens liefquote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is dan jammer. Als je al je zooi in je topkoffer doet kom ik je hoogstpersoonlijk van je fiets afschoppenlevensgevaarlijk om zo op reis te gaan.
Jij, als doorgewinterde zwaar ervaren dijkknaller zou dat moeten weten toch? kom op zeg.quote:
Nee weet ik ook wel, hij heeft helemaal gelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij, als doorgewinterde zwaar ervaren dijkknaller zou dat moeten weten toch? kom op zeg.![]()
Je kunt best veel meezeulen op een motor, maar wel op de juiste manier, en stapelen is niet de goede manier. We zitten hier niet in Jakarta
Ik heb een keer een krat bier achterin gehad, dan voel je pas hoeveel invloed dat heeft. Ik reed toen even op z'n egeltjes door een woonwijk, en je voelt hoe licht dat voorwiel ineens is.quote:
En die ga je nodig hebben met een paar honderd km per dagquote:Op zondag 19 mei 2013 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tent op de buddy, slaapzak boven op de tent; hallo rugsteuntje![]()
Ik doe hem wel morgen, zwaai maar evenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik hoor en zie hier veel motoren. Ik denk dat het te maken heeft met de elfstedentocht voor motoren, die morgen hierlangs komt.
Ga morgen mooi ff kijken. Ik wil ook nog een keer meerijden, maar dit jaar nog ff niet.
okquote:Op zondag 19 mei 2013 13:57 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik doe hem wel morgen, zwaai maar even
200 piek voor je fazerquote:Op zondag 19 mei 2013 12:27 schreef Yreal het volgende:
Aan de andere kant, als ik dan eindelijk die fazer eens kwijt ben kan ik daar mooi koffers van halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |