Beetje domquote:Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef Renesite het volgende:
Ze hebben de mijne weggemaakt.
Moet hem weer opnieuw toesturen!
had al een verzendcode
Ook gebeld maar nog niets bekendquote:Op maandag 3 juni 2013 13:48 schreef Mkr het volgende:
Vandaag maar is gebeld, en er is een dagtekening bekend: 14 juni. Gelijk maar even gevraagd of rekno bekend was voordat dat weer weken gaat duren. Maar dit was het geval gelukkig
Aan de telefoon zitten andere mensen dan diegene die de aangiftes verwerken hequote:Op maandag 3 juni 2013 18:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als iedereen gaat bellen hebben ze natuurlijk geen tijd om de aangiftes te verwerken
Oh dus die ontvangstbevestiging aan het eind van je aangifte is dus ook niks waard?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:06 schreef Renesite het volgende:
Ze hebben de mijne weggemaakt.
Moet hem weer opnieuw toesturen!
had al een verzendcode
Ik zeg niksquote:Op maandag 3 juni 2013 19:41 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Oh dus die ontvangstbevestiging aan het eind van je aangifte is dus ook niks waard?
Daar doet de Belastingsdienst niet aan. Gevoelquote:
Naja, ik wel. Het werkt zeg maarquote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar doet de Belastingsdienst niet aan. Gevoel
Zo van meneer we gaan dat regelen, nu. Terwijl het toch al in de pen zatquote:
Je krijgt geen ontvangstbevestigingquote:Op maandag 3 juni 2013 19:41 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Oh dus die ontvangstbevestiging aan het eind van je aangifte is dus ook niks waard?
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo van meneer we gaan dat regelen, nu. Terwijl het toch al in de pen zat
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef TeleportingKing het volgende:
Toch ook maar even bellen misschien
Termijn is tien werkdagen na dagtekening.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:43 schreef Tropanzia het volgende:
Ik had dagtekening 1 Juni. Maar nog niets geen geld... Is dit vreemd?
indirect iedereen. Alleen we krijgen over algemeen weer wet terug van de toch al veel in rekening gebrachte zakenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:44 schreef monkyyy het volgende:
Zojuist de brief ontvangen, dagtekening 7 juni.
BIJbetalenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
indirect iedereen. Alleen we krijgen over algemeen weer wet terug van de toch al veel in rekening gebrachte zaken
Ja, bij mij is het ook eens eerder niet binnengekomen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had ook gewoon netjes voor 1 april aangifte gedaan. Maar nog niets ontvangen.Ik ga morgen wel even bellen. Zal niet de eerste keer zijn dat m'n aangifte toch niet is binnen gekomen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waarom ga je nou bellen als de termijn nog lang niet voorbij is?
Als je op 1 juli nog geen bericht gehad hebt, dán heb je reden om te bellen.
Die telefonisten zitten er ook niet voor niks hoor!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waarom ga je nou bellen als de termijn nog lang niet voorbij is?
Als je op 1 juli nog geen bericht gehad hebt, dán heb je reden om te bellen.
Gewoon bellen dus!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had ook gewoon netjes voor 1 april aangifte gedaan. Maar nog niets ontvangen.Ik ga morgen wel even bellen. Zal niet de eerste keer zijn dat m'n aangifte toch niet is binnen gekomen.
Die telefonisten zitten er m.i. niet om iedereen die niet het geduld heeft om tot 1 juli te wachten te woord te staan, maar om mensen te helpen met daadwerkelijke belastingvragen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Mkr het volgende:
Die telefonisten zitten er ook niet voor niks hoor!
Zelfs dan... als je aangifte moest doen, laat de BD wel weten als ze niets van je ontvangen hebt. En als je geen aangifte móest doen, kom je er dus op 1 juli wel achter dat ze je aangifte niet binnen hebben gekregen.quote:Gewoon bellen dus!
En probeer dat 90% van de posters uit te leggen. Onbegonnen werk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef fiskejet het volgende:
Even gebeld met de Belastingdienst. Ik weet natuurlijk dat je voor 1 juli bericht krijgt, maar ik vroeg me af of er überhaupt een logisch patroon gevolgd wordt.
Niet dus, de callcentermedewerker kon mij garanderen dat alle aangiftes absoluut willekeurig worden verwerkt. Met uiteraard als enige voorwaarde dat je sowieso bericht krijgt voor 1 juli als je voor 1 april aangifte had gedaan.
Desalniettemin krijg ik 7 juni m'n knaken
Dat mag je niet zeggen, dan ben je de grote boeman die anderen hun geld niet gunt... Ofzo. Dat is tenminste wat ik altijd naar me toe geslingerd krijgquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
En?
Is iedereen die nu gebeld heeft blij dat ze het antwoord hebben gekregen dat ze gewoon vóór 1 juli bericht krijgen?
En iedereen maar klagen over de kosten van overheidsdiensten zeker. Als niet iedereen ze zou bestoken met nutteloze vragen zou je al flink geld besparen, blijkt maar weer...
Om de een of andere reden blijven mensen denken dat er een verband zit tussen het insturen en het antwoord. En dan gaan ze allemaal bellen en krijgen allemaal hetzelfde antwoord. Elk jaar weer opnieuw zie je ditzelfde topic voorbij komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dan ben je de grote boeman die anderen hun geld niet gunt... Ofzo. Dat is tenminste wat ik altijd naar me toe geslingerd krijgZie ook mijn sig, dat is niet voor niks haha
Ontopic:
Toevallig zelf gisteren ook even gebeld, om te controleren of mijn 'verzoek wijziging rekeningnummer' in goede orde ontvangen was. Dat blijkt zo te zijn. De rest zal vanzelf wel goed komen nu, dat boeit me niet zoveel.
Daarom pas ik na 1 juli altijd mijn sig aan. Het is altijd hetzelfde. Maar je moet voor de grap eens teruglezen wat ze dan antwoorden die eencelligen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden blijven mensen denken dat er een verband zit tussen het insturen en het antwoord. En dan gaan ze allemaal bellen en krijgen allemaal hetzelfde antwoord. Elk jaar weer opnieuw zie je ditzelfde topic voorbij komen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:27 schreef marcosta het volgende:
[..]
Gaat om je beledigende teksten.
Maar houd je maar van de domme.
Je vindt jezelf net iets te goed naar een ieders smaak
Ik weet het, de meest fantastische theorieen heb ik al gezienquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Daarom pas ik na 1 juli altijd mijn sig aan. Het is altijd hetzelfde. Maar je moet voor de grap eens teruglezen wat ze dan antwoorden die eencelligen.
Het blijkt anders nog best vaak fout te gaan, met onbekende rekeningnummers en ondanks ontvangstbevestiging toch niet aangekomen aangiftes. Dus dan snap ik wel dat mensen wat zekerheid willen. Heb jij er last van? Het is een gratis nummer bovendien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
En?
Is iedereen die nu gebeld heeft blij dat ze het antwoord hebben gekregen dat ze gewoon vóór 1 juli bericht krijgen?
En iedereen maar klagen over de kosten van overheidsdiensten zeker. Als niet iedereen ze zou bestoken met nutteloze vragen zou je al flink geld besparen, blijkt maar weer...
Nee ik heb er geen last van, maar als je iedere keer hetzelfde antwoord krijgt moet je toch doorhebben dat het vrij zinloos is. En gratis nummers bestaan niet, de belastingdienst betaald er dan zelf voor en waar komt dat geld vandaan......quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:32 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Het blijkt anders nog best vaak fout te gaan, met onbekende rekeningnummers en ondanks ontvangstbevestiging toch niet aangekomen aangiftes. Dus dan snap ik wel dat mensen wat zekerheid willen. Heb jij er last van? Het is een gratis nummer bovendien.
'Best vaak'..., hóe vaak?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:32 schreef TeleportingKing het volgende:
Het blijkt anders nog best vaak fout te gaan, met onbekende rekeningnummers en ondanks ontvangstbevestiging toch niet aangekomen aangiftes.
Ik snap niet dat mensen niet gewoon tot 1 juli wachten. Pas daarna kun je vragen om extra uitleg of zekerheid.quote:Dus dan snap ik wel dat mensen wat zekerheid willen.
Als het gratis is, is het des te meer reden om het nummer niet te misbruiken. Want dat je als beller niet betaalt, betekent niet dat dat nummer bellen ook daadwerkelijk kostenloos is.quote:Heb jij er last van? Het is een gratis nummer bovendien.
Nee, want ik heb het geld gewoon erg hard nodig op dit moment en had gehoopt te horen dat ik bij de batch van 7 juni zou zitten, iets wat dus niet zo is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:06 schreef Worteltjestaart het volgende:
En?
Wat is de batch van 7 juni en op grond waarvan zou jij er bij zitten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:35 schreef iXVI het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het geld gewoon erg hard nodig op dit moment en had gehoopt te horen dat ik bij de batch van 7 juni zou zitten, iets wat dus niet zo is.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef Leandra het volgende:
Echt, om dit soort idioterie zou je bijna wensen dat de BD zegt "voor 31 december heeft u bericht"
Darn, bijna heel NL moet voor 1 april aangifte doen, en dan is het ook nog eens voor 1 juli rond, en dan hebben mensen al niet het geduld om die 3 maanden te wachten maar beginnen ze na ruim 2 maanden al te zeuren.
Bellen voor 1 juli betekent weer onderop de stapel, zou ik wel een mooie regeling vinden.
Misschien moet je je avatar veranderen in zwart/wit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als je echt je belastingteruggave nodig hebt om een persoonlijk faillisement te voorkomen doe je toch iets fout...
Is willekeurig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat is de batch van 7 juni en op grond waarvan zou jij er bij zitten?
En vooral dat ja. Als je afhankelijk bent van dit soort dingen dan doe je echt iets heel erg fout.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als je echt je belastingteruggave nodig hebt om een persoonlijk faillisement te voorkomen doe je toch iets fout...
Precies, dus wat voor zin heeft het dan om te bellen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |