Termijn is tien werkdagen na dagtekening.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:43 schreef Tropanzia het volgende:
Ik had dagtekening 1 Juni. Maar nog niets geen geld... Is dit vreemd?
indirect iedereen. Alleen we krijgen over algemeen weer wet terug van de toch al veel in rekening gebrachte zakenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:44 schreef monkyyy het volgende:
Zojuist de brief ontvangen, dagtekening 7 juni.
BIJbetalenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
indirect iedereen. Alleen we krijgen over algemeen weer wet terug van de toch al veel in rekening gebrachte zaken
Ja, bij mij is het ook eens eerder niet binnengekomen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had ook gewoon netjes voor 1 april aangifte gedaan. Maar nog niets ontvangen.Ik ga morgen wel even bellen. Zal niet de eerste keer zijn dat m'n aangifte toch niet is binnen gekomen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waarom ga je nou bellen als de termijn nog lang niet voorbij is?
Als je op 1 juli nog geen bericht gehad hebt, dán heb je reden om te bellen.
Die telefonisten zitten er ook niet voor niks hoor!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Waarom ga je nou bellen als de termijn nog lang niet voorbij is?
Als je op 1 juli nog geen bericht gehad hebt, dán heb je reden om te bellen.
Gewoon bellen dus!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had ook gewoon netjes voor 1 april aangifte gedaan. Maar nog niets ontvangen.Ik ga morgen wel even bellen. Zal niet de eerste keer zijn dat m'n aangifte toch niet is binnen gekomen.
Die telefonisten zitten er m.i. niet om iedereen die niet het geduld heeft om tot 1 juli te wachten te woord te staan, maar om mensen te helpen met daadwerkelijke belastingvragen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Mkr het volgende:
Die telefonisten zitten er ook niet voor niks hoor!
Zelfs dan... als je aangifte moest doen, laat de BD wel weten als ze niets van je ontvangen hebt. En als je geen aangifte móest doen, kom je er dus op 1 juli wel achter dat ze je aangifte niet binnen hebben gekregen.quote:Gewoon bellen dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |