ik had een betere TT, maar het duurde even voor ik doorhad dat ik de lapo hadquote:
Ze had zeker de hele avond een kamelenteen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben in 2011 naar haar concert geweest, was geweldig
Milou is de excuushollander?quote:
Maandagavond ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Er kwam toch een programma over Ali op tv binnenkort?
een hele tv avond op ned3 met ali bquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Er kwam toch een programma over Ali op tv binnenkort?
quote:
Echt hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Deze Aziatische troela lijkt op Tila Tequila
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, was Nederland 3quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Was vorig seizoen toch ook? Of ben ik nou in de war?
komt omdat de vorige zo verschrikkelijk lelijk was.. lijkt alleen maar zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
Sanne is echt zo mooieigenlijk tè mooi
echt hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Stiekem vind ik dat we weer een medaille verdienen, dat we nog niet afgehaakt zijn
Oh ik zit tussendoor in een ander topic te posten en een beetje te luisterenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Stiekem vind ik dat we weer een medaille verdienen, dat we nog niet afgehaakt zijn
die "deskundige" kan geen Nederlands, laat staan dat hij dit lied kentquote:
valt tegen idd, ik had hem beter ingeschatquote:
wie niet kan zingen gaat rappen... ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
valt tegen idd, ik had hem beter ingeschat
Dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie niet kan zingen gaat rappen... ik had niet anders verwacht
ik denk Adriaan en die Ierse, of Adriaan en de excuusnegerquote:
die handjesquote:
Nee. Dat somt het wel op eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:50 schreef vencodark het volgende:
Dit zijn toch geen potentiële artiesten??
als hij op straat loopt denken ze dat hij ergens de perkjes aan gaat harkenquote:
Ja eensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Deze (Harris) + Adriaan door, zij zijn het meest muzikaal
zie je wel dat ik niet alleen maar naar mooie jonge meisjes kijk. Ik heb ook echt verstand van muziekquote:
Heb je je belletje bij je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat ben je negatief over het negatieve commentaar hier..
Jullie steken mij aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat ben je negatief over het negatieve commentaar hier..
Aaf.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Wat moet dit wel niet voor kut comedy wezen dan
Ik snack niet elke dag, er is deze week elke dag televisie, ik bewaar mijn pizza tot morgenquote:
eerder een excuusrappert. Ik vind alle rap-acts vreselijk en totaal niet in x factor horen, maar schijnbaar moet 't.quote:
niks mis met rap, maar deze kan noch rappen, noch zingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
eerder een excuusrappert. Ik vind alle rap-acts vreselijk en totaal niet in x factor horen, maar schijnbaar moet 't.
En heb nog appels, meloen, banaan en druiven. Dat moet rap op anders is het niet meer lekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik snack niet elke dag, er is deze week elke dag televisie, ik bewaar mijn pizza tot morgen
ik heb gisteren een hele tros druiven opgegeten tijdens esf, gezond en lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En heb nog appels, meloen, banaan en druiven. Dat moet rap op anders is het niet meer lekker.
De D. Staat voor Dikkie Dik?quote:
*duwt het touwtje wat losser*quote:
Praat je nu tegen jezelf?quote:
Winkels zijn morgen open hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ik bewaar mijn muizenspek voor esf finale
Man heeft beetje overdreven veel fruit gekocht dus dat mag ik allemaal opeten. Kan het niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb gisteren een hele tros druiven opgegeten tijdens esf, gezond en lekker
niks mis met rap inderdaad, maar is totaal niet met zingen te vergelijken en horen dus ook niet in dezelfde talentenjacht. Daarnaast denken de meeste van deze 'rappers' dat ze het kunnen als het maar rijmt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niks mis met rap, maar deze kan noch rappen, noch zingen
moet op calorieën letten, vooral door de alcohol die ik nodig heb om dit bagger op de tv te kunnen verdragenquote:
ik hoop Adriaan en Harrisquote:
Da's de schuld van Aliquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
niks mis met rap inderdaad, maar is totaal niet met zingen te vergelijken en horen dus ook niet in dezelfde talentenjacht. Daarnaast denken de meeste van deze 'rappers' dat ze het kunnen als het maar rijmt.
Ik las Adriaan en Tits. Ik ben altijd te moe op vrijdagquote:
Oh vandaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet op calorieën letten, vooral door de alcohol die ik nodig heb om dit bagger op de tv te kunnen verdragen
hier nog eenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaarIk ben niet zo een snoeperd gelukkig, wel een drinkert
vergeet mc hammer & vanilla ice niet.. het probleem is niet ontstaan bij aliquote:
Die konden wel rappenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vergeet mc hammer & vanilla ice niet.. het probleem is niet ontstaan bij ali
HGNT?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Defano niet door, hij moet meedoen met HGT, na nog een tijd goed oefenen
Kweet niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
er gaat er maar 1 van deze twee door dus
Ik dacht het al dat ze beide wel door zouden gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
er gaat er maar 1 van deze twee door dus
Nou ja mannen, jongens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Ik volg het niet maar Angela weer met alleen maar mannen?
Mannen?? Ik zie jongens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Ik volg het niet maar Angela weer met alleen maar mannen?
ik ben opgelucht, twee goede, die ook nog sympathiek zijnquote:
dit dusquote:
...................quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Volgende week tenminste 26+ en groepen, dat vind ik de leukste categorieen.
Onze zolderkamer verlaten....wat denk je zelf.quote:
Is meestal hoger heb ik het idee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Bij de meiden ligt het niveau gewoon veel hoger, daar is het veel moeilijker om een keuze te maken
er zijn ook meisjes die op FOK zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Onze zolderkamer verlaten....wat denk je zelf.
Die komen ook niet van hun zolderkamer he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
er zijn ook meisjes die op FOK zitten
Hij waant zich op de Antillenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef MissJ het volgende:
waarom heeft die Brownie neger steeds een zonnebril op?![]()
![]()
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef vencodark het volgende:
Zou zeggen dat ze ouder dan 23 is trouwens.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij waant zich op de AntillenWaarom beweegt hij nooit eigenlijk?
nee ik ook niet... staat lijzigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
Ik vind zulk lang niet mooi. En nee ben niet jaloers.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
Haar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
Haar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
heel heel lang haar staat kinderachtig na een bepaalde leeftijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar?
Ik denk bij lang haar tot de kont altijd aan Anita's op een Sita, geen idee waarom, beetje goedkoop ofzo
Jaquote:
Dit. Ik heb een collega die bijna 50 is en zij heeft heel lang haar tot op haar reet. Ziet er echt niet uit. Ook in combi met haar gedrag, ze praat steeds over dat ze is wezen stappen en dat ze kekke jurkjes heeft gekocht voor het stappen enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heel heel lang haar staat kinderachtig na een bepaalde leeftijd
ik ben weer aan het opbouwen, ik begin als alles tenminste wil werken woensdagavond weerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Symp, dat radiodingetje in je profiel, is dat een tip?
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik denk Milou door, de andere durf ik niet te voorspellen
je ziet wat een beetje make-up kan doenquote:
Nee, ze is ook met make-up lelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je ziet wat een beetje make-up kan doen
Laysaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond haar maar een ielig stemmetje hebben...maja wie ben ik
Hahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb een collega die bijna 50 is en zij heeft heel lang haar tot op haar reet. Ziet er echt niet uit. Ook in combi met haar gedrag, ze praat steeds over dat ze is wezen stappen en dat ze kekke jurkjes heeft gekocht voor het stappen enzo
opgeven voor hotter than my daughterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb een collega die bijna 50 is en zij heeft heel lang haar tot op haar reet. Ziet er echt niet uit. Ook in combi met haar gedrag, ze praat steeds over dat ze is wezen stappen en dat ze kekke jurkjes heeft gekocht voor het stappen enzo
oh, ze heeft de muts afgedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is die Aziaat met blond haar. Toch?
Kun je dat uitleggen?quote:
Nou dat kan ze wel gebruiken ja! Ze zou er zoveel beter uitzien met haar dat een stuk korter is (hoeft heus niet kort en pittig te worden, maar gewoon een stuk minder lang). Ze lijkt nu juist ouder door dat lange haar omdat ze wanhopig graag 20 wil lijken, maar dat werkt dus helaas nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
opgeven voor hotter than my daughter
Oh lordquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou dat kan ze wel gebruiken ja! Ze zou er zoveel beter uitzien met haar dat een stuk korter is (hoeft heus niet kort en pittig te worden, maar gewoon een stuk minder lang). Ze lijkt nu juist ouder door dat lange haar omdat ze wanhopig graag 20 wil lijken, maar dat werkt dus helaas niet
Sanne is het mooiste meisje van dit seizoen, maar haar auditie was niet zo goed als die van Milou of Nicole/Angelaquote:
Milou/Nicole/Angelaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee ali zei eerder iets over kiezen tussen milou en nicole
Da's Amsterdamsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ali zijn mondhoek, voor de kijkers rechts, zweeft een beetje
[ afbeelding ]
Ik vind het net Goofy.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ali zijn mondhoek, voor de kijkers rechts, zweeft een beetje
[ afbeelding ]
sanne is niet de naam van de ingehuurde coach van ali?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Sanne is het mooiste meisje van dit seizoen, maar haar auditie was niet zo goed als die van Milou of Nicole/Angela
Whut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |