Ik snack niet elke dag, er is deze week elke dag televisie, ik bewaar mijn pizza tot morgenquote:
eerder een excuusrappert. Ik vind alle rap-acts vreselijk en totaal niet in x factor horen, maar schijnbaar moet 't.quote:
niks mis met rap, maar deze kan noch rappen, noch zingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
eerder een excuusrappert. Ik vind alle rap-acts vreselijk en totaal niet in x factor horen, maar schijnbaar moet 't.
En heb nog appels, meloen, banaan en druiven. Dat moet rap op anders is het niet meer lekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik snack niet elke dag, er is deze week elke dag televisie, ik bewaar mijn pizza tot morgen
ik heb gisteren een hele tros druiven opgegeten tijdens esf, gezond en lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En heb nog appels, meloen, banaan en druiven. Dat moet rap op anders is het niet meer lekker.
De D. Staat voor Dikkie Dik?quote:
*duwt het touwtje wat losser*quote:
Praat je nu tegen jezelf?quote:
Winkels zijn morgen open hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ik bewaar mijn muizenspek voor esf finale
Man heeft beetje overdreven veel fruit gekocht dus dat mag ik allemaal opeten. Kan het niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb gisteren een hele tros druiven opgegeten tijdens esf, gezond en lekker
niks mis met rap inderdaad, maar is totaal niet met zingen te vergelijken en horen dus ook niet in dezelfde talentenjacht. Daarnaast denken de meeste van deze 'rappers' dat ze het kunnen als het maar rijmt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niks mis met rap, maar deze kan noch rappen, noch zingen
moet op calorieën letten, vooral door de alcohol die ik nodig heb om dit bagger op de tv te kunnen verdragenquote:
ik hoop Adriaan en Harrisquote:
Da's de schuld van Aliquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:01 schreef Day het volgende:
[..]
niks mis met rap inderdaad, maar is totaal niet met zingen te vergelijken en horen dus ook niet in dezelfde talentenjacht. Daarnaast denken de meeste van deze 'rappers' dat ze het kunnen als het maar rijmt.
Ik las Adriaan en Tits. Ik ben altijd te moe op vrijdagquote:
Oh vandaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet op calorieën letten, vooral door de alcohol die ik nodig heb om dit bagger op de tv te kunnen verdragen
hier nog eenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaarIk ben niet zo een snoeperd gelukkig, wel een drinkert
vergeet mc hammer & vanilla ice niet.. het probleem is niet ontstaan bij aliquote:
Die konden wel rappenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vergeet mc hammer & vanilla ice niet.. het probleem is niet ontstaan bij ali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |