Hij waant zich op de Antillenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef MissJ het volgende:
waarom heeft die Brownie neger steeds een zonnebril op?![]()
![]()
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef vencodark het volgende:
Zou zeggen dat ze ouder dan 23 is trouwens.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij waant zich op de AntillenWaarom beweegt hij nooit eigenlijk?
nee ik ook niet... staat lijzigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
Ik vind zulk lang niet mooi. En nee ben niet jaloers.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
Haar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
Haar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
heel heel lang haar staat kinderachtig na een bepaalde leeftijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar?
Ik denk bij lang haar tot de kont altijd aan Anita's op een Sita, geen idee waarom, beetje goedkoop ofzo
Jaquote:
Dit. Ik heb een collega die bijna 50 is en zij heeft heel lang haar tot op haar reet. Ziet er echt niet uit. Ook in combi met haar gedrag, ze praat steeds over dat ze is wezen stappen en dat ze kekke jurkjes heeft gekocht voor het stappen enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heel heel lang haar staat kinderachtig na een bepaalde leeftijd
ik ben weer aan het opbouwen, ik begin als alles tenminste wil werken woensdagavond weerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Symp, dat radiodingetje in je profiel, is dat een tip?
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik denk Milou door, de andere durf ik niet te voorspellen
je ziet wat een beetje make-up kan doenquote:
Nee, ze is ook met make-up lelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je ziet wat een beetje make-up kan doen
Laysaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond haar maar een ielig stemmetje hebben...maja wie ben ik
Hahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb een collega die bijna 50 is en zij heeft heel lang haar tot op haar reet. Ziet er echt niet uit. Ook in combi met haar gedrag, ze praat steeds over dat ze is wezen stappen en dat ze kekke jurkjes heeft gekocht voor het stappen enzo
opgeven voor hotter than my daughterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb een collega die bijna 50 is en zij heeft heel lang haar tot op haar reet. Ziet er echt niet uit. Ook in combi met haar gedrag, ze praat steeds over dat ze is wezen stappen en dat ze kekke jurkjes heeft gekocht voor het stappen enzo
oh, ze heeft de muts afgedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is die Aziaat met blond haar. Toch?
Kun je dat uitleggen?quote:
Nou dat kan ze wel gebruiken ja! Ze zou er zoveel beter uitzien met haar dat een stuk korter is (hoeft heus niet kort en pittig te worden, maar gewoon een stuk minder lang). Ze lijkt nu juist ouder door dat lange haar omdat ze wanhopig graag 20 wil lijken, maar dat werkt dus helaas nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
opgeven voor hotter than my daughter
Oh lordquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou dat kan ze wel gebruiken ja! Ze zou er zoveel beter uitzien met haar dat een stuk korter is (hoeft heus niet kort en pittig te worden, maar gewoon een stuk minder lang). Ze lijkt nu juist ouder door dat lange haar omdat ze wanhopig graag 20 wil lijken, maar dat werkt dus helaas niet
Sanne is het mooiste meisje van dit seizoen, maar haar auditie was niet zo goed als die van Milou of Nicole/Angelaquote:
Milou/Nicole/Angelaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee ali zei eerder iets over kiezen tussen milou en nicole
Da's Amsterdamsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ali zijn mondhoek, voor de kijkers rechts, zweeft een beetje
[ afbeelding ]
Ik vind het net Goofy.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ali zijn mondhoek, voor de kijkers rechts, zweeft een beetje
[ afbeelding ]
sanne is niet de naam van de ingehuurde coach van ali?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Sanne is het mooiste meisje van dit seizoen, maar haar auditie was niet zo goed als die van Milou of Nicole/Angela
Whut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |