dat verklaart... nog nooit 1 seconde van gezienquote:
neem maar een lekker glaasje Roosvicee jongen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de site is d'r weer.
... ik ga wat te drinken zoeken hoor.
dat zei die priester ook tegen mij bij mn 1e communiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef stefan_96 het volgende:
ja idd, "de grootste die je ooit gaat zien, ze ziet toch nooit n andere"XD
hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zei die priester ook tegen mij bij mn 1e communie
jahoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef stefan_96 het volgende:
[..]
haha
"Geintje natuurlijk" (mag ik hopen dan...)
dat maken ze toch nog steeds? maar dan zwaar gesponsord en voor zwakzinnigen....quote:
Nee, eigenlijk gelukkig niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat maken ze toch nog steeds? maar dan zwaar gesponsord en voor zwakzinnigen....
nja, tis al lang geleden dat ik Life and cooking, of hoe die shizzle mag heten, zag.quote:
ik heeft geen flauw ideetje leiderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
Dit stuk vind ik dan weer wel tof, ik hoor het vaker, iets met violen. Wat is het?
Staat vast hier wel tussenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
Dit stuk vind ik dan weer wel tof, ik hoor het vaker, iets met violen. Wat is het?
ik bedoelde het Duitse leider....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Lieder of loeder oké, maar leider? Nah...
M'n Duits is nog beroerder dan m'n Latijns...quote:
Hahaha en je Nederlandsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n Duits is nog beroerder dan m'n Latijns...
leider=helaas (dacht ik)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n Duits is nog beroerder dan m'n Latijns...
ownee, je staat er natuurlijk. dat moet raar zijn! dan zie je jezelf bij shots van het publiek!quote:
Ja, ik heb die video weleens gezien.quote:
was ie er dan? niets bijzonders...quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
mint mag ik je even Plage?
hoe bevalt Crystal Fighter live??¿
voor IJsland zeker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik wist niet dat Pietertje meedoet aan het ESF joh
is roemenie al geweest? die Dracula?quote:
Smola dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit btw aan de SmirnoffCola. iets sterker dan Shandy....
mijn favoriet nu Montenegro uitgeschakeld is. prachtig nummer! met gevoel en sfeer enzo.quote:
Hoi welkom!quote:
geen bier in mijn huis. ik heb nog wel 2 bapao...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi welkom!
Pino112 heeft bitterballen, 3rdRock "bier", minthy gehaktballen en ik heb "mineraalwater![]()
![]()
"
Proost!
Het is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
mint mag ik je even Plage?
hoe bevalt Crystal Fighters live??¿
Ik zei "bier"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen bier in mijn huis. ik heb nog wel 2 bapao...
Ik heb niks in huis, dus je gooit je eigen ballen maar op tafelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi welkom!
Pino112 heeft bitterballen, 3rdRock "bier", minthy gehaktballen en ik heb "mineraalwater![]()
![]()
"
Proost!
mijn Smola! mijn!quote:
ehm...dat blikje gaat in een kut? dan zal het daarna wel een kutsmaak hebbenquote:
Zusmola...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...dat blikje gaat in een kut? dan zal het daarna wel een kutsmaak hebben
Dat doet me denken aan: "De vis kan er weer in!"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...dat blikje gaat in een kut? dan zal het daarna wel een kutsmaak hebben
dat wist al zonder je uitlegquote:
ja, mijn broekpaling!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:45 schreef stefan_96 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan: "De vis kan er weer in!"
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!
Blijf, alsjeblieft? We zijn heel lief hier! Behalve Evertjan dan.
Heb je al duidelijk uitgelegd dat ik een kutwijf ben en nooit meet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!
Blijf, alsjeblieft? We zijn heel lief hier! Behalve Evertjan dan.
jijbent geen kutwijf. no way! als jij een kutwijf bent ben ik een adonis met een goed karakter en een goed gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je al duidelijk uitgelegd dat ik een kutwijf ben en nooit meet?
Ik heb aardig bijgeleerd de laatste jarenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jijbent geen kutwijf. no way! als jij een kutwijf bent ben ik een adonis met een goed karakter en een goed gevoel voor humor.
nja, bij mij klopt ook alleen het adonis-zijn niet hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb aardig bijgeleerd de laatste jaren
Och, ik ben ook allergies voor meeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je al duidelijk uitgelegd dat ik een kutwijf ben en nooit meet?
tot je elleboog erin rock je kan hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jijbent geen kutwijf. no way! als jij een kutwijf bent ben ik een adonis met een goed karakter en een goed gevoel voor humor.
ja, spot maar met mijn korte armpjesquote:
Daar kan je nog best oud om worden, geeft niksquote:
Ik voel me ook beledigd, indirect zegt hij dat ik geen diepgang heb...quote:
ow, die is scherp. Respect!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel me ook beledigd, indirect zegt hij dat ik geen diepgang heb...
ik zie nergens Dos37 in de TT?quote:
het heet Roseanna ofzo...quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel me ook beledigd, indirect zegt hij dat ik geen diepgang heb...
ze zit toch gewoon op je schoot?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
oh ja noes wat zit je nu ineens weer achterlijk ver weg
dat is mijn naam ook nietquote:
ow?quote:
Ja, jij moest zo nodig weer naar je vriendinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
oh ja noes wat zit je nu ineens weer achterlijk ver weg
Valt best mee jong! Afgelopen najaar ben ik aardig bij je in de buurt geweest, heerlijk!! Maar goed, ik rij graagquote:
Er is hier net een prachtig nieuw pannenkoekenrestaurant geopend... ^^quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee jong! Afgelopen najaar ben ik aardig bij je in de buurt geweest, heerlijk!! Maar goed, ik rij graag
en jij levert het beslag voor de mancakes?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is hier net een prachtig nieuw pannenkoekenrestaurant geopend... ^^
doe mij maar n pizzapannekoek loleinzquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
kun je om lachen...maar die heb ik ooit gegeten in Nijmegenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
doe mij maar n pizzapannekoek loleinz
nee de glazuurquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en jij levert het beslag voor de mancakes?
ik weet dat het bestaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je om lachen...maar die heb ik ooit gegeten in Nijmegen
Ja, maar straks kom ik je tegen en dan gaat iedereen boos worden en zo want ik meet nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nja, de lekkerste vind ik de pannenkoek met chili con carne bij de Steenen Camer in Eldenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik weet dat het bestaat
Hartige pannenkoeken heersen
Er zit ook een steakhouse. En een strand + duinen voor prachtige wandelingen! of fietstochten! of.. 3rdrock/wolfrolf kom er maar in..quote:
een enorme vuurtoren in je broek?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zit ook een steakhouse. En een strand + duinen voor prachtige wandelingen! of fietstochten! of.. 3rdrock/wolfrolf kom er maar in..
Ik wil binnenkort nog wel eens naar de Wadden, maar ik gok dat het Grunn gaat wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zit ook een steakhouse. En een strand + duinen voor prachtige wandelingen! of fietstochten! of.. 3rdrock/wolfrolf kom er maar in..
het hogeland is mooi. je zou eigenlijk in Noordpolderzijl moeten gaan kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort nog wel eens naar de Wadden, maar ik gok dat het Grunn gaat worden
Dat heb ik 1,5 jaar geleden al gedaan, toen verdwaalde ik nog zo heerlijk en heb ik naar Maus gezwaaidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het hogeland is mooi. je zou eigenlijk in Noordpolderzijl moeten gaan kijken.
daar staat me inderdaad nog iets van bij jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik 1,5 jaar geleden al gedaan, toen verdwaalde ik nog zo heerlijk en heb ik naar Maus gezwaaid
ik denk dat ie moet werken.... ;quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:48 schreef ddx het volgende:
Kunnen ze hem niet keertje uitnodigen voor quiz ?
zou die gozer niet op z'n afhandeltijd hoeven te letten dan? werk zelf in een callcenter en ik vermoed dat ie dan een boze teamleider op z'n nek krijgt......geintje natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:50 schreef ddx het volgende:
Of gewoon keertje bellen voor quiz, die paar euro kan powned wel missen.
dat zou natuurlijk ook nog kunnen ja.....zij verdienen natuurlijk geld met de telefoontjes terwijl het voor veel bedrijven (zoals internetproviders) juist een kostenpost isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:51 schreef ddx het volgende:
Denk afgerekend op aantal belminuten aangezien ze daar aan verdienen ?
generale repetitie is online te bekijkenquote:
Je bent ook nog wel wakker?quote:
Ja, herkenbaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent ook nog wel wakker?
Ik ben bezig de nieuwe site online te gooien. Duurt altijd langer dan verwacht_
Tofquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar![]()
Ik zit South Park te kijken
Hier idem, slaap lekker!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar es pitten.
Trusten Mint!
+1. zeg gewoon de datum erbij en klaar. die beller is een zeikerd.quote:
Dat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. zeg gewoon de datum erbij en klaar. die beller is een zeikerd.
ik denk dat die beller zich er btw niet zo druk om hoef te maken. vrienden heeft ie vast niet...quote:
Vast niet!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat die beller zich er btw niet zo druk om hoef te maken. vrienden heeft ie vast niet...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet altijd een beetje huilen van dit soort foto's....
maar ok, prima kontje.
het lijkt me iig niet dat de foto zonder toestemming van hem en haar geplaatst is. er zijn ook genoeg FjS's zonder foto's geweest, zowel geslaagde als niet geslaagde. Maar ik kan me voorstellen dat ze geschrokken is/zijn van de commotie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef Stefan het volgende:
Ze zeggen dat t van facebook moet maar denk dat ze zelf zij geschrokken van de comotie
De meeste Flirt je Stijfs worden al door de weeks opgenomen dus ze zal tt idd wel wetenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het lijkt me iig niet dat de foto zonder toestemming van hem en haar geplaatst is. er zijn ook genoeg FjS's zonder foto's geweest, zowel geslaagde als niet geslaagde. Maar ik kan me voorstellen dat ze geschrokken is/zijn van de commotie.
Als hij alles openbaar deelt, dan kunnen ze die foto's er zo bijpakken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het lijkt me iig niet dat de foto zonder toestemming van hem en haar geplaatst is. er zijn ook genoeg FjS's zonder foto's geweest, zowel geslaagde als niet geslaagde. Maar ik kan me voorstellen dat ze geschrokken is/zijn van de commotie.
volgens het gesprek had hij ze niet online staan maar alleen naar Ramon gemaild. en ik denk niet dat ToR ongevraagd foto's van FjSdeelnemers deelt/plaatst/gebruikt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij alles openbaar deelt, dan kunnen ze die foto's er zo bijpakken.
Het had me niet verbaasd als het anders zou zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens het gesprek had hij ze niet online staan maar alleen naar Ramon gemaild. en ik denk niet dat ToR ongevraagd foto's van FjSdeelnemers deelt/plaatst/gebruikt.
sexy.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet altijd een beetje huilen van dit soort foto's....
maar ok, prima kontje.
eensch. het is wel het type foto dat je als stoere gast op je FB zet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het had me niet verbaasd als het anders zou zijn
kutweer.quote:
Fijn!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:22 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Mijn afstudeeropdracht is eindelijk goedgekeurd. Ik kan beginnen met afstuderen.
Ik heb het na 5 nummers opgegeven, Finland, verdomme zeg.. >>quote:
Ik volg er niks van, ze doen maar fijn!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het na 5 nummers opgegeven, Finland, verdomme zeg.. >><<
Laat ik het zo zeggen, ik vind het nog beter om Kraantje Pappie te horen op 3FM. Oh wacht, ik verander toch maar van radiozender, dit is ook waardeloos.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg er niks van, ze doen maar fijn!
je moet ff het nummer van Montenegro en Roemenie opzoeken. die bevallen je vast welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Radio staat hier ook niet aan, CC is redelijk te pruimen voor wat ik ervan meekrijgquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik vind het nog beter om Kraantje Pappie te horen op 3FM. Oh wacht, ik verander toch maar van radiozender, dit is ook waardeloos.
Ik heb maar een 'alternative rock' playlist opgezet op Spotifyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Radio staat hier ook niet aan, CC is redelijk te pruimen voor wat ik ervan meekrijg
Hai woflquote:
24 minuten rijden. Acceptabel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai wofl![]()
![]()
Volgens mij ligt de Fok!-stok weer wat dichter in je buurt
Nou ja Pinoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Heeeee minthy hoe is het ermee en met je bloemkolen
Hai Pien!quote:
Godsamme, het was een gokje... Of zou ik ineens geografisch goed zijn geworden?!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
24 minuten rijden. Acceptabel.
Als ik er zin in zou hebben
Je bent echt fantastisch.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme, het was een gokje... Of zou ik ineens geografisch goed zijn geworden?!
Ach nee joh, op dat vlak fake ik de hele boel aan elkaarquote:
Hij ligt nu op een eiland.quote:
Nee, eland.quote:
twitter:deadmau5 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 23:16:00Anouk – Sad Singalong Songs came out this month too i think. i must comment immediately. reageer retweet
Ohquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai Pien!![]()
Rukker dan ruk, maar dat hoeft niet hier. Heb ergens anders al van me af gemekkerd
Je kan er eentje krijgen, spoel hem halverwege maar om.quote:
Nah, een sugar rush is nooit handig zo voor de nachtquote:
Niet gewonnen toch? Ik zag op Facebook een post van Mediamarkt voorbijkomen die vrij negatief wasquote:
9e maar is een goede prestatie met een mooi en ingetogen liedjequote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet gewonnen toch? Ik zag op Facebook een post van Mediamarkt voorbijkomen die vrij negatief was
Bier?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, een sugar rush is nooit handig zo voor de nacht
Oké, da's nog best aardig ja!quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
9e maar is een goede prestatie met een mooi en ingetogen liedje
lekker toch zolang je er geen andere drankjes bij neemt is dat toch wel vol te houdenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:01 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf 11.30 aan het bier gezeten, echt fantastisch.
Ik drink geen alcohol jong, als ik ergens de schurfttyfuspleurishekel aan heb dan is het dat welquote:
Gewoon in een normaal tempo is dat prima vol te houdenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker toch zolang je er geen andere drankjes bij neemt is dat toch wel vol te houden
Jeroen Nieuwenhuize is wel grappig aangezien Gerard Ekdom ook gevraagd is maar bedankt heeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:50 schreef aarontje112 het volgende:
De Nederlandse vakjury: Cornald Maas, Erik van Tijn, Nance, Kim-Lian en Carlo Boszhard. Later werden die eerste twee ingewisseld voor Jeroen Nieuwenhuize, en Andre de Raaff (who the fuck is Andre de Raaff).
dat wilde ik posten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |