dat verklaart... nog nooit 1 seconde van gezienquote:
neem maar een lekker glaasje Roosvicee jongen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de site is d'r weer.
... ik ga wat te drinken zoeken hoor.
dat zei die priester ook tegen mij bij mn 1e communiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:17 schreef stefan_96 het volgende:
ja idd, "de grootste die je ooit gaat zien, ze ziet toch nooit n andere"XD
hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zei die priester ook tegen mij bij mn 1e communie
jahoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:21 schreef stefan_96 het volgende:
[..]
haha
"Geintje natuurlijk" (mag ik hopen dan...)
dat maken ze toch nog steeds? maar dan zwaar gesponsord en voor zwakzinnigen....quote:
Nee, eigenlijk gelukkig niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat maken ze toch nog steeds? maar dan zwaar gesponsord en voor zwakzinnigen....
nja, tis al lang geleden dat ik Life and cooking, of hoe die shizzle mag heten, zag.quote:
ik heeft geen flauw ideetje leiderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
Dit stuk vind ik dan weer wel tof, ik hoor het vaker, iets met violen. Wat is het?
Staat vast hier wel tussenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
Dit stuk vind ik dan weer wel tof, ik hoor het vaker, iets met violen. Wat is het?
ik bedoelde het Duitse leider....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Lieder of loeder oké, maar leider? Nah...
M'n Duits is nog beroerder dan m'n Latijns...quote:
Hahaha en je Nederlandsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n Duits is nog beroerder dan m'n Latijns...
leider=helaas (dacht ik)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n Duits is nog beroerder dan m'n Latijns...
ownee, je staat er natuurlijk. dat moet raar zijn! dan zie je jezelf bij shots van het publiek!quote:
Ja, ik heb die video weleens gezien.quote:
was ie er dan? niets bijzonders...quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
mint mag ik je even Plage?
hoe bevalt Crystal Fighter live??¿
voor IJsland zeker?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik wist niet dat Pietertje meedoet aan het ESF joh
is roemenie al geweest? die Dracula?quote:
Smola dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit btw aan de SmirnoffCola. iets sterker dan Shandy....
mijn favoriet nu Montenegro uitgeschakeld is. prachtig nummer! met gevoel en sfeer enzo.quote:
Hoi welkom!quote:
geen bier in mijn huis. ik heb nog wel 2 bapao...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi welkom!
Pino112 heeft bitterballen, 3rdRock "bier", minthy gehaktballen en ik heb "mineraalwater![]()
![]()
"
Proost!
Het is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
mint mag ik je even Plage?
hoe bevalt Crystal Fighters live??¿
Ik zei "bier"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen bier in mijn huis. ik heb nog wel 2 bapao...
Ik heb niks in huis, dus je gooit je eigen ballen maar op tafelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi welkom!
Pino112 heeft bitterballen, 3rdRock "bier", minthy gehaktballen en ik heb "mineraalwater![]()
![]()
"
Proost!
mijn Smola! mijn!quote:
ehm...dat blikje gaat in een kut? dan zal het daarna wel een kutsmaak hebbenquote:
Zusmola...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...dat blikje gaat in een kut? dan zal het daarna wel een kutsmaak hebben
Dat doet me denken aan: "De vis kan er weer in!"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
ehm...dat blikje gaat in een kut? dan zal het daarna wel een kutsmaak hebben
dat wist al zonder je uitlegquote:
ja, mijn broekpaling!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:45 schreef stefan_96 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan: "De vis kan er weer in!"
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!
Blijf, alsjeblieft? We zijn heel lief hier! Behalve Evertjan dan.
Heb je al duidelijk uitgelegd dat ik een kutwijf ben en nooit meet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!
Blijf, alsjeblieft? We zijn heel lief hier! Behalve Evertjan dan.
jijbent geen kutwijf. no way! als jij een kutwijf bent ben ik een adonis met een goed karakter en een goed gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je al duidelijk uitgelegd dat ik een kutwijf ben en nooit meet?
Ik heb aardig bijgeleerd de laatste jarenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jijbent geen kutwijf. no way! als jij een kutwijf bent ben ik een adonis met een goed karakter en een goed gevoel voor humor.
nja, bij mij klopt ook alleen het adonis-zijn niet hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb aardig bijgeleerd de laatste jaren
Och, ik ben ook allergies voor meeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je al duidelijk uitgelegd dat ik een kutwijf ben en nooit meet?
tot je elleboog erin rock je kan hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jijbent geen kutwijf. no way! als jij een kutwijf bent ben ik een adonis met een goed karakter en een goed gevoel voor humor.
ja, spot maar met mijn korte armpjesquote:
Daar kan je nog best oud om worden, geeft niksquote:
Ik voel me ook beledigd, indirect zegt hij dat ik geen diepgang heb...quote:
ow, die is scherp. Respect!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel me ook beledigd, indirect zegt hij dat ik geen diepgang heb...
ik zie nergens Dos37 in de TT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |