Sorry voor de late reactie, helemaal over het hoofd gezien. Ik heb je topic opgeschoond, als je de OP aangepast wil hebben PM mij de tekst dan even.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:18 schreef Apekoek het volgende:
Zou je alle reacties inclusief de mijne kunnen verwijderen?
DIG / Zoekmachine om long tail keywords te vinden?
Ik denk dat wij elkaar niet begrijpen, wellicht ff OP aanscherpen hierna.
Je bedoelt een digitale TV ontvanger? Ja, de mediabox van UPC.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:49 schreef n8n het volgende:
Dat is een ingang op je tv. Heb je een losse decoder voor je kabel?
kijk ff of die VGA (kleine kans) of een gele tulp (grotere kans) uitgang heeft en sluit de ontvanger direct aan op je beamer. Als je beide niet hebt maar wel SCART kan je een SCART naar tulp omvormer er tussen zetten, kost bijna niks want het wijzigt alleen de aansluiting.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef RobinhoJ het volgende:
[..]
Je bedoelt een digitale TV ontvanger? Ja, de mediabox van UPC.
Scherp, dacht dat dit het DIG SC topic wasquote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef Dimens het volgende:
Voor dit soort vragen mag je trouwens ook gewoon een topic openen. Feedback is hier eigenlijk niet voor bedoeld.
[/hulpmodmodus]
Gele tulp heb ik ontdekt ja. Welk soort kabel moet ik daarvoor hebben?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef n8n het volgende:
[..]
kijk ff of die VGA (kleine kans) of een gele tulp (grotere kans) uitgang heeft en sluit de ontvanger direct aan op je beamer. Als je beide niet hebt maar wel SCART kan je een SCART naar tulp omvormer er tussen zetten, kost bijna niks want het wijzigt alleen de aansluiting.
Dacht ik achteraf ook al ja, excuses.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef Dimens het volgende:
Voor dit soort vragen mag je trouwens ook gewoon een topic openen. Feedback is hier eigenlijk niet voor bedoeld.
[/hulpmodmodus]
classic shell of andere soort gelijk programmaquote:Op zondag 22 juni 2014 00:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens een Windows vraagbaak topic?
Ik wil in Win8.1 mijn klassieke startmenu hebben en niet dat ik allemaal van die blokken krijg
Nu snap ik er nog minder van, 2 uur geleden had ik gewoon zeg maar mijn win7 startmenu en na een herstart ineens dat blokkenschermquote:Op zondag 22 juni 2014 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
classic shell of andere soort gelijk programma
http://www.stardock.com/products/start8/quote:Op zondag 22 juni 2014 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu snap ik er nog minder van, 2 uur geleden had ik gewoon zeg maar mijn win7 startmenu en na een herstart ineens dat blokkenscherm
Daarom zocht ik eigenlijk een topic zodat FB niet gebruikt hoeft te worden
DIG / [iPad deel #45] Siri, please dont tell the NSA my dirty secretsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:44 schreef Iwanius het volgende:
Of ik word echt oud of ik kijk niet goed.
Is er een centraal iPad topic voor al je vragen?
Zo nee, eigen iPad topic met vraag openen?
Is er gepost in het iPad topic???!???!quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:52 schreef jogy het volgende:
Bedankt dat je dat topic en mij uit ons lijden hebt verlost, Bart.
Sjowhan, Dubbeldrank zijn inderdaad goed te pruimen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:27 schreef Bart het volgende:
Rustig hier. Maar ja, dat kan ook niet anders met zulke topmods.
Waarom staat WyriHaximus nog in de OP?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:27 schreef Bart het volgende:
Rustig hier. Maar ja, dat kan ook niet anders met zulke topmods.
Absoluut.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sjowhan, Dubbeldrank zijn inderdaad goed te pruimen.
Als we hem weghalen is het zo definitiefquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom staat WyriHaximus nog in de OP?
Doen de mods zo goed hun werk door niks te doen?
Hij staat hier ook nogquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Als we hem weghalen is het zo definitief.
Zal ik het probleem maar oplossen dan? Of heb je liever dat Sjowhan, Dubbeldrank dat doet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij staat hier ook nog
DIG / De DIG huisregels
Welnee gekkie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:35 schreef Godtje het volgende:
DIG / iPhone 3GS valt regelmatig uit
Dit topic kan beter naar MLN of 90s
Wat voor andere indeling had je in gedachten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:46 schreef Godtje het volgende:
Digital home, social en Dev worden echt wel vrij schaars gebruikt.
Misschien is een andere indeling nog wat overzichtelijker.
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/49
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/93
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/50
Tablets, telefoons & Gadgetsquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat voor andere indeling had je in gedachten?
Van mij hoeven er trouwens ook geen filters te zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:03 schreef Bart het volgende:
Tof dat je meedenkt. Digital Home & netwerken vind ik wel een beetje raar. Een receiver heeft weinig met een wifi-netwerk te maken... Persoonlijk hoeven er van mij niet eens filters te zijn in DIG, maar ik ben wel benieuwd hoe de DIG-users daarover denken.
Ik zou het nog simpeler maken. Bijvoorbeeld zoiets:quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tablets, telefoons & Gadgets
Digital Home & netwerken
Social Media & Internet
Hardware
Software (& Development)
Dat zou ik ook eerder in LIF, GC of K&W verwachten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:34 schreef Bart het volgende:
Hoeveel topics worden er eigenlijk geopend over witgoed? Kan me niet eens herinneren er ooit een gezien te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |