abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142884962
Geen idee of ik hier in het goede forum zit maar ik heb een probleempie bij het afspelen van series en films. Steeds om de aantal minuten bevriest het beeld steeds een paar seconden en dan loopt het weer vrolijk verder. Maar ik mis wel steeds 5-10 seconden aan beeld, of ik moet steeds 'refreshen'. Maar daar heb je ook geen zin in tijdens het kijken.

Enig idee hoe dit op te lossen is? Is trouwens zowel bij BS-player als VLC. Alleen bij VLC krijg ik er ook nog gratis blokjes bij..

If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:27:52 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_142885022
Probleempje met de codecs. Heb je wel de meest recente versie van VLC?
Toevallig ooit een codecpack geïnstalleerd?
So we just called him Fred
pi_142885115
Heb gisteren nog de laatste versie geinstalleerd voor de zekerheid.

Geen idee wb codecpack. Niet bewust in ieder geval ofzo :P
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:38:21 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_142885445
Hmm, dat is wel een lastige.
Heb je het probleem ook met Media Player Classic?
So we just called him Fred
pi_142885752
Daar kijk ik nooit op, maar net ff getest en ja ;) Alleen die blokjes is wel alleen bij VLC, maar ik gebruik vnml BS-player.

Het zou misschien ook aan mijn laptop kunnen liggen dat ie gewoon oud en kut is?
pi_142886559
Slechte rip van de video waardoor er wat errors in zijn die je videospeler niet kan handelen.
Je zou eventueel een andere video speler kunnen proberen.
PotPlayer misschien?

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 16:04:15 ]
pi_142887544
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef RetRy32 het volgende:
Slechte rip van de video waardoor er wat errors in zijn die je videospeler niet kan handelen.
Je zou eventueel een andere video speler kunnen proberen.
PotPlayer misschien?
Hmm nice baas! Volgens mij is het opgelost ^O^ :) Thanks!
pi_142888547
zijn het eigenlijk films die op je computer staan, of zijn het streams?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_142889809
Staan op mn laptop yea
pi_142912822
Maar je probleem is nu opgelost of wat, want was mij niet helemaal duidelijk intussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')