Dan is elke sport triest..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom is het een enorm trieste sport inderdaad.
Wat zegt u?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
De club ban Johan Olav Koss zegt op wegens doping. De ironie.
Hij is absoluut een wielerheld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Het begrip 'held' is wat onderhevig aan inflatie.
In andere sporten (ja ook voetbal en schaatsen) wordt minstens evenveel gebruikt. Alleen wordt daar alles in de doofpot gestopt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom is het een enorm trieste sport inderdaad.
Sure, blijf jezelf dat maar vertellen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In andere sporten (ja ook voetbal en schaatsen) wordt minstens evenveel gebruikt. Alleen wordt daar alles in de doofpot gestopt.
In elke sport wordt doping gebruikt, sommigen op dezelfde schaal als in de wielersport, sommigen misschien nog wel meer. Waarom dan alleen de wielersport pakken?quote:
Denk je dat of weet je dat? Of hoop je dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In andere sporten (ja ook voetbal en schaatsen) wordt minstens evenveel gebruikt. Alleen wordt daar alles in de doofpot gestopt.
Zoals ik het zeg.quote:
Ja, bijzonder van de media he. Wielrenners zijn maar zielig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In elke sport wordt doping gebruikt, sommigen op dezelfde schaal als in de wielersport, sommigen misschien nog wel meer. Waarom dan alleen de wielersport pakken?
Dergelijke redenering hadden bepaalde Duitsers na WOII ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen gebruikte in zijn tijd doping. Dat hoort/hoorde gewoon bij de sport.
dat is keratinequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ketamine denk ik altijd aan shampoo.
Blijf jij maar lekker verder dromen.quote:
Johan Olav Ko...nconi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg.
Right To Play van Koss breekt met Boogerd wegens doping.
Dat is ironisch.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Dergelijke redenering hadden bepaalde Duitsers na WOII ook.
Bij Fuentes zijn bloedzakken van honderden sporters gevonden, alleen de namen van de wielrenners en aantal atleten zijn bekend. Waarom de voetballers en tennissers niet, waarvan Fuentes al heeft toegegeven dat hij die ook behandeld heeft?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je dat? Of hoop je dat?
Yvonne van Gennip won nooit iets. Kreeg een arts uit haar woonplaats die toegaf topsporters doping te hebben gegeven en won drie keer goud op de spelenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
De club ban Johan Olav Koss zegt op wegens doping. De ironie.
Die Duitsers hadden misschien wel gelijk.quote:
Natuurlijk niet, maar dat wisten we al van te voren.quote:
Liever niet.quote:
Oost Duitse wijven naar huis rijden die tot op de nok geprepareerd waren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip won nooit iets. Kreeg een arts uit haar woonplaats die toegaf topsporters doping te hebben gegeven en won drie keer goud op de spelen
In voetbal zal dat niet zoveel invloed hebben als bij het wielrennen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:41 schreef superniger het volgende:
en met zijn allen doen alsof voetbal/tennis een schone sport is
Zelfs als fan mag je best een keer 'foei' zeggen, hoor.quote:
je bent nog dommer dan dat je eruit zietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
In voetbal zal dat niet zoveel invloed hebben als bij het wielrennen.
Bedankt voor deze post. Viel mij namelijk niet op.quote:
Ja, maar dat hoort nou eenmaal zo, dus dan is het een held.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is nou niet echt netjes... al heeft hij jaren gelogen...
Wel een beetje zijn verdiende loon hoor..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Jaja alsof alles wat hier gepost wordt rullevant is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze post. Viel mij namelijk niet op.
Een conditie waarbij je je techniek ook het laatste kwartier kan volhouden lijkt me wel iets wat het verschil kan maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
In voetbal zal dat niet zoveel invloed hebben als bij het wielrennen.
Jouw post was het leukst om op te reageren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja alsof alles wat hier gepost wordt rullevant is.
Mee eens hoor, maar dat filmpje was overbodig...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel een beetje zijn verdiende loon hoor..
En aan zijn redactiemeisjes.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef Evertjan het volgende:
alsof Matthijs niet iedere avond aan de coke zit
Ja omdat ik altijd hap he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Jouw post was het leukst om op te reageren.
Vergeet die eigenwijze bejaarde huilie uit je UI niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Evertjan het volgende:
Boogerd blijft een held net zoals Lance Armstrong Marco Pantani en Jan Ullrich
Als je jarenlang goed geld hebt verdiend met liegen mag je nu best even met de billen bloot vind ik hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb ik ook gedaan, maar morgen sta ik weer te springen op de bank tijdens een bergetappe in de Giro.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zelfs als fan mag je best een keer 'foei' zeggen, hoor.
Inderdaad, zo won Juventus de CL in 1996..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een conditie waarbij je je techniek ook het laatste kwartier kan volhouden lijkt me wel iets wat het verschil kan maken.
Ik vind dat je Mart nu een beetje tekort doet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet die eigenwijze bejaarde huilie uit je UI niet.
Dat maakt ze nog geen helden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Duitsers hadden misschien wel gelijk.
ik ga met je meespringen morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar morgen sta ik weer te springen op de bank tijdens een bergetappe in de Giro.
Nee, hij is dan ook geen held vanwege zijn dopegebruik maar vanwege zijn manier van fietsen.quote:
Zij leuke opmerkingen, dental fitnessquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef Stickertje het volgende:
wat maken zijn gedachtes beter dan de mijne?
Haha, 2 kanshebbers moeten noemen en dan 1 renner noemen die niet meedoet inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet die eigenwijze bejaarde huilie uit je UI niet.
Er zijn meer Nederlandse voetballers gepakt dan Nederlandse wielrenners. Dat zegt wel wat gezien de geringe controle.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je dat? Of hoop je dat?
Ja, Pietertje is de échte Denker des Vaderlands!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan is pietertje de opper denker met zijn leuke opmerkingen
Fietsen onder de dope inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, hij is dan ook geen held vanwege zijn dopegebruik maar vanwege zijn manier van fietsen.
Interessant man.quote:
Je vergeet:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Interessant man.
Je wilt alleen Berry vaN aERLES ?
oOK EEN HELD TROUWENS.
:p
Caps
Als je het over de duivel hebt...quote:
Klopt. Die Messi is trouwens ook best een held.quote:
Jij zou doof worden van het gebelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
wat een aids, een bel als je te negatief gaat denken...
Ik denk wel dat er over nagedacht is, hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
wat een aids, een bel als je te negatief gaat denken...
quote:
Ik ben ook geen positieveling hoor en ik klaag graagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zelf in mijn slaap zou dat ding af gaan
quote:
Het is de voedingsbodem voor partijen als de PVV en SP.quote:
*belletje rinkelt doet...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:55 schreef danos het volgende:
Kan het belletje ook luiden voor langdradige, wollige sjaaltjesdragers?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
*belletje rinkelt doet...
niet zo negatief doen
Fokkers hebben toch vaak sex? Als ze het vaak genoeg onveilig doen heft het vanzelf op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oei, dan is Fok binnen nu en 10 jaar uitgestorven
Leuk ding idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef snellejelle het volgende:
Die meid links achter De Grote Denkert
ik vind het niks bijzondersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef snellejelle het volgende:
Just normal, niet bijzonder toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:57 schreef snellejelle het volgende:
Belllll!quote:
Doe mij toch maar iets serieuzere filosofie.quote:
Vind je het gek?quote:
hier is iets om over na te denken:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doe mij toch maar iets serieuzere filosofie.
Dat is bijna altijd terecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha hij zit Ali gewoon uit te lachen.
Als je je 3de been nog maar hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Als je positief denkt dan kun je zeggen dat 1 been meer is dan geen benen.
Doet me een beetje denken aan een sketch van Herman Finkers als stagair voor het Riagg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Als je positief denkt dan kun je zeggen dat 1 been meer is dan geen benen.
Deed Foreman ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha hij zit Ali gewoon uit te lachen.
Nee doos, tbc is toch ook geen soa?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hier is iets om over na te denken:
als 2 honden sex hebben, en er springt een vlo van de ene naar de andere hond tijdens de sex.. telt dat als een soa?
tbc = tuberculose?quote:
Kan ook via speeksel he.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij hoest in iemands gezicht tijdens sex?
waarom niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij hoest in iemands gezicht tijdens sex?
ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
dit is alleen leuk als je erbij bent, niet om naar te kijken
Kijken of hij dan nog zo positief is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja, succes maar Denker.OIverleef eerst Pieter maar eens.
...zijn wij op deez' Aard?quote:
Ja, bijna eng dun.quote:
Mijn opa en oma niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Bedankt Mathijs, ik wist niet wat een blur was.
Straks hoor je de hele tijd dat belletje op de achtergrond rinkelen tijdens Pieter.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kijken of hij dan nog zo positief is.
Doutzen gezicht?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Zij heeft wel een erg friesch gezicht ook.
Vier generaties inteelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig niet zwart/wit gevlekt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Geldt ook voor SoundBytes.quote:
quote:
quote:
Hoho, iedereen praat daar over bij de koffieautomaat.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
GremdaatErg veel triester kun je ze niet krijgen.
Inderdaad, elke week uitgebreide analyses.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoho, iedereen praat daar over bij de koffieautomaat.
En iedereen die daar over klaagde werd door de muziekredacteur van DWDD op Twitter voor zure zeikerd uitgemaakt.quote:
Vlak Connie Palmen niet uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
GremdaatErg veel triester kun je ze niet krijgen.
heb je Roemenië gezien ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Anouk is gewoon door naar de finale met vals zingen.
Volgens Jantje was het prachtig zuiver.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Anouk is gewoon door naar de finale met vals zingen.
Roemeniequote:
Tdsja, het is geen echte zangeres zoals Sieneke.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond Anouk wel een beetje tegenvallen hoor. Wel eens dat zo'n rustige show een plus is maar de zang zelf vond ik niet super.
Sieneke vond haar outfit ook al niks.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tdsja, het is geen echte zangeres zoals Sieneke.
Je vergeet Treble.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tdsja, het is geen echte zangeres zoals Sieneke.
want sienekes mening is belangrijk..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sieneke vond haar outfit ook al niks.
En de beste van allen: Double Date!quote:
Oh wat was dat ookalweer? Met die trommels toch?quote:
En dat rare taaltje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat was dat ookalweer? Met die trommels toch?
ramagananananananananannaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Shanamanagaz of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |