En cupcakewinkel?quote:
Kate Nashquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
Wat leuk dat Paulien Cornelisse ook gitaar speelt.
Nee die klinkt veel mooierquote:
Dat kun je haar toch niet kwalijk nemen, ik zou ook gaan lachen denk ik uit ongemakkelijkheid, wat voor houding moet je aannemen volgens jou dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat ze dan zelf moet lachen als Sanne en Giel moeten huilen vind ik dan wel een beetje jammer. Ook niet echt mijn ding maar ik snap dat het mensen kan raken.
Nou ja, moet... ik vond het gewoon een beetje raar staan. Na zo'n emotioneel liedje.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kun je haar toch niet kwalijk nemen, ik zou ook gaan lachen denk ik uit ongemakkelijkheid, wat voor houding moet je aannemen volgens jou dan?
Inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef marcodej het volgende:
Dat stuk ijzer uit zijn bek en die muts af en ik mag hem.
Jaa, die bedoel ik inderdaad!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Was een kopie van Just Breathe van Anna Nalick.
Toen kon ik nog niet op dat nummer komen en vind het lastiger vergelijken achteraf. Maar herkende het wel gelijk inderdaad.quote:
ik vond het juist niet Sesamstraat. Zing het in het Engels en iederen vind het ineens 'prachtig'. Ik dacht echt: hier komt tante Tamara 2 of hoe dat mens zich noemt. Maar ze heeft me positief verrast.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vonf dat liedje van dat meisje een soort sesamstraatliedje. Beetje simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |