quote:Met dank aan Jopiede
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FX4CW8AIBH3I.8xp
Het is trouwens wel een groot bestand, wat dus een groot deel van je ram geheugen in gebruik zal nemen.
Stuur het eerst op naar je archief
Via [ 2nd + ] > [Mem Mgmt/del] > All > hier kun je hem verplaatsen van je archief naar je ram.
Dit is trouwens de .GRC (die kun je zelf eventueel nog aanpassen) in Gr programma generator
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SXS6SPMGGECY.grc
Ja ik had 'm door, was indd strikvraagjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Strikvraagje he jongens, van die (a) en (b) berekenen, hoorde na het examen dat ie gewoon 0 was ivm vrije handel oid.
Ja tuurlijk, snap niet wat hier strikvraag aan is? Er stond toch ook niet bereken, maar ze vroegen gewoon wat (a) en (b) moesten zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Strikvraagje he jongens, van die (a) en (b) berekenen, hoorde na het examen dat ie gewoon 0 was ivm vrije handel oid.
Ik heb een berekening van vijftien regels bij die vraag. Ik voel me echt heel stom nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Ik had een berekening van 5 regels en toen kwam ik er niet meer uit. Ik las de vraag nog 1 keer goed door ewn zag toen vrijhandelsassociatie staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik heb een berekening van vijftien regels bij die vraag. Ik voel me echt heel stom nu.
Dat had ik precies ook, kwam er gelukkig op mn examen op tijd achter en heb het nog gewijzigd!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Statiegeld het volgende:
Niet echt goed nagekeken, maar bij vraag 23 verkeerd gekeken.
Eerst in de goede lijn en laatste 2 cijfers in de verkeerde lijn. Balen dus!
Kan ook zijn dat de lichting toen iets dommer was, right?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef siedss het volgende:
Wat verwachten jullie van de Nterm? Moet toch wel minimaal 1.2 zijn ofzo, als ik het examen van 2010 bekijk met een Nterm van 1.2 was deze toch een stuk moeilijker
Precies hetzelfde bij vraag 23:(quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Statiegeld het volgende:
Niet echt goed nagekeken, maar bij vraag 23 verkeerd gekeken.
Eerst in de goede lijn en laatste 2 cijfers in de verkeerde lijn. Balen dus!
Verder vond ik de huurkorting erg vaag uitgelegd.
Haha als ik bij mij in de klas kijk kan ik me dat niet voorstellen... Maar je hebt gelijk jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:25 schreef HungryHippocrite het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de lichting toen iets dommer was, right?
Ja haha heb dat programma vaak gebruikt ook bij die ruime welvaart en inflatiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef HungryHippocrite het volgende:
Die strikvraag kon je overigens haast letterlijk terugvinden in dat programma van joplede. Daar stond EVA zelfs als voorbeeld
Ik verwacht wel een 1.3 denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:40 schreef JOCUL het volgende:
28 punten... is dat genoeg voor een 5.8?Hopen op een hoge N-term... wat denken jullie?
-- Voor a maximaal 3 × 2 scorepunten toekennen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Ac1995 het volgende:
Betoog vraagje verneukt en laatste opdracht verneukt. Laatste opgave was mijn denkniveau erg gezakt, betoogvraagje heb ik helemaal verkeerd gelezen met die WIW en WOW uitkeringen .
voor de rest moet er wel een 6je inzitten
Ik denk dat ze doelden op negatieve externe effecten, maar ik zou me er niet te veel druk om maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:47 schreef Donnachii het volgende:
Ik had bij vraag 17 (met die voorbeelden van ruime welvaart)
Het zegt niks over de betere verdeling van de inkomensverdeling. Dus het kan zijn dat alleen de rijke bevolkingslaag van deze stijging per bbp heeft geprofiteerd. De welvaart in ruime zin kan dus niet gestegen zijn.
Zou dit goed zijn?
Die was flauw ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Push. het volgende:
Bij die vraag van werkgelegenheid eerst de gestippelde lijn en daarna de doorgetrokken lijn genomen.Lekker zonde.
Gewoon dom gekeken in m'n snelheid.. Veel te veel tijd aan vraag 10 besteedquote:
Ja precies, bij die 2e daalde het BBP, en kon je dus niet spreken van jobless growthquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef Rave_NL het volgende:
Ik snapte er ook geen kut van bij die grafiek dat de werkgelegenheid hetzelfde bleef.
Lag het aan mij of was dat zowel in 2001-2002 als in 2010-2011?
Edit: zeker alleen bij economische groei?
Ja, bij 2010-2011 was er namelijk een daling van de groei van het BBP.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef Rave_NL het volgende:
Ik snapte er ook geen kut van bij die grafiek dat de werkgelegenheid hetzelfde bleef.
Lag het aan mij of was dat zowel in 2001-2002 als in 2010-2011?
Edit: zeker alleen bij economische groei?
Same here. Huilen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Push. het volgende:
Bij die vraag van werkgelegenheid eerst de gestippelde lijn en daarna de doorgetrokken lijn genomen.Lekker zonde.
ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:48 schreef jordyqwerty het volgende:
En bij de allerlaatste vraag: Als er meer werklozen bijkomen. Door middel van uitkeringen kunnen zij toch blijven besteden waardoor de conjuctuurgolf wordt tegengaan.
Dat is iig wel goed toch?
Volgens mij niet, ik heb ook zoiets, maar omdat ze alsnog erop achteruit gaan als ze een uitkering krijgen. Je moest echt aangeven onder welke voorwaarden dat beleid zou leiden tot een anticyclische beweging. 0 punten heb ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:48 schreef jordyqwerty het volgende:
En bij de allerlaatste vraag: Als er meer werklozen bijkomen. Door middel van uitkeringen kunnen zij toch blijven besteden waardoor de conjuctuurgolf wordt tegengaan.
Dat is iig wel goed toch?
Ik hoop maar op een zesjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef nuckythompson het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb ook zoiets, maar omdat ze alsnog erop achteruit gaan als ze een uitkering krijgen. Je moest echt aangeven onder welke voorwaarden dat beleid zou leiden tot een anticyclische beweging. 0 punten heb ik
Dit inderdaad. Ik zag het woord recessie, dus ik had iets van:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik had als reden voor de gelijkblijvende werkgelegenheid simpelweg dat de apt daalde
Heb veel antwoorden die afwijken van het correctievoorschrift, dus weet niet of ze goed zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:56 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik zag het woord recessie, dus ik had iets van:
BBP daalt en werkgelegenheid blijft gelijk omdat apt daalt. Apt daalt omdat het begin van een recessie is, werknemers hebben geen zin meer om te werken en werken minder efficient.
Die B-O snap ik nog steeds niet. Ik had ook -18.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb veel antwoorden die afwijken van het correctievoorschrift, dus weet niet of ze goed zijn
Veel rekenvraagjes fout, doodzonde
Elektriciteit was een eitje. Huurkortingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Die B-O snap ik nog steeds niet. Ik had ook -18.
Elektriciteitprijzen had ik allemaal goed, die was wel te doen.
Huurkorting was vervelend. Ik weet niet meer goed wat ik daar nou had.
Ditquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Die B-O snap ik nog steeds niet. Ik had ook -18.
Elektriciteitprijzen had ik allemaal goed, die was wel te doen.
Huurkorting was vervelend. Ik weet niet meer goed wat ik daar nou had.
De verandering van O is 20.quote:
We hebben nog wel zoveel geoefend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Elektriciteit was een eitje. HuurkortingIk heb gewoon dat besteedbare inkomen twee keer uitgerekend en het procentueel uitgerekend
volgensmij fout
En die laatste twee, die had ik beide fout[ afbeelding ]
Inderdaad. Het leek soms meer op een Nederlands examen dan een economie examen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef AppleBite het volgende:
Die huurkorting vraag was echt enorm onduidelijk omschreven, heb die tekst echt op z'n Nederlands-examenstyle moeten ontleden, en toen pas kreeg ik er een formule uitgeperst.
Eens. Ik heb de bereken vraag over de huurkorting leeg gelaten, simpelweg omdat ik niet uit de tekst kon opmaken hoe die kut korting nou werd berekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef AppleBite het volgende:
Die huurkorting vraag was echt enorm onduidelijk omschreven, heb die tekst echt op z'n Nederlands-examenstyle moeten ontleden, en toen pas kreeg ik er een formule uitgeperst.
Welke vragen vond jij fout geformuleerd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:56 schreef SennaWales het volgende:
Zijn er hier mensen die een klacht hebben ingediend? Ik heb mijn opgavenboekje waarbij ik opmerkingen had geschreven bij vrienden laten liggen, maar vond dat er een aantal fout geformuleerde vragen tussen zaten. Hoop echt ONTZETTEND op een 6.1, dan veranderd mijn 5 voor Economie gemiddeld in een 6, maar het blijft waarschijnlijk eerder een 5 of een 4, pff...
Bij vraag 7 ging het over ''aankondigen'', nu wist ik die hele vraag niet maar het werd ook niet duidelijk waar/door wie het werd aangekondigd en aan wie. Heb geloof ik opgeschreven dat de werknemers hier niet goed op reageren doordat ze dan niet meer de hypotheekrente van hun inkomstenbelasting af kunnen trekken? Maar dat zal wel zeker niet goed zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:00 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Welke vragen vond jij fout geformuleerd?
Doelde op Senna =3quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:30 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Netjes. Dat is sowieso wel een voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |