quote:Met dank aan Jopiede
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FX4CW8AIBH3I.8xp
Het is trouwens wel een groot bestand, wat dus een groot deel van je ram geheugen in gebruik zal nemen.
Stuur het eerst op naar je archief
Via [ 2nd + ] > [Mem Mgmt/del] > All > hier kun je hem verplaatsen van je archief naar je ram.
Dit is trouwens de .GRC (die kun je zelf eventueel nog aanpassen) in Gr programma generator
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SXS6SPMGGECY.grc
Ja ik had 'm door, was indd strikvraagjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Strikvraagje he jongens, van die (a) en (b) berekenen, hoorde na het examen dat ie gewoon 0 was ivm vrije handel oid.
Ja tuurlijk, snap niet wat hier strikvraag aan is? Er stond toch ook niet bereken, maar ze vroegen gewoon wat (a) en (b) moesten zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Strikvraagje he jongens, van die (a) en (b) berekenen, hoorde na het examen dat ie gewoon 0 was ivm vrije handel oid.
Ik heb een berekening van vijftien regels bij die vraag. Ik voel me echt heel stom nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:59 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Ik had een berekening van 5 regels en toen kwam ik er niet meer uit. Ik las de vraag nog 1 keer goed door ewn zag toen vrijhandelsassociatie staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:13 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik heb een berekening van vijftien regels bij die vraag. Ik voel me echt heel stom nu.
Dat had ik precies ook, kwam er gelukkig op mn examen op tijd achter en heb het nog gewijzigd!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Statiegeld het volgende:
Niet echt goed nagekeken, maar bij vraag 23 verkeerd gekeken.
Eerst in de goede lijn en laatste 2 cijfers in de verkeerde lijn. Balen dus!
Kan ook zijn dat de lichting toen iets dommer was, right?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef siedss het volgende:
Wat verwachten jullie van de Nterm? Moet toch wel minimaal 1.2 zijn ofzo, als ik het examen van 2010 bekijk met een Nterm van 1.2 was deze toch een stuk moeilijker
Precies hetzelfde bij vraag 23:(quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Statiegeld het volgende:
Niet echt goed nagekeken, maar bij vraag 23 verkeerd gekeken.
Eerst in de goede lijn en laatste 2 cijfers in de verkeerde lijn. Balen dus!
Verder vond ik de huurkorting erg vaag uitgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |