SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Ik zit hier helemaal pumped up te zijn over de Ropa
alleen zo jammer dat ik ook nog wat werk moet doenF means you're fucked![]()
Zit ik net E.T. te feliciteren met de behaalde 7km.. topic gesloten. Bij deze dan alsnog gefeli!
Dat hoop ik over een tijdje ook te kunnen halen, die 7km.. Heb al een mooi rondje uitgestippeld die ik graag wil gaan lopen.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef E.T. het volgende:
7 km in 55min![]()
En natuurlijk had ik had een sleutel mee en ik moest wel opschieten want om uiterlijk 9.30 moest ik de oudste van school halen en naar een afspraak.
Meteen onder de douche door gerend en in de auto gestapt dus...
Maar dem! Wat liep ik lekker!!!
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op meGoed bezig!
Edit: Excuus.
[ Bericht 23% gewijzigd door Muis84 op 17-05-2013 10:07:16 ]![]()
Tja... Ik begon met typen met nog 3 posts te gaan.. Dacht dat ik dan niet "de lul" zou zijnquote:Ik zit nml altijd mobiel..
![]()
Kap nou eens, er is genoeg over gezegd gisteren. Reageer dan niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:00 schreef Muis84 het volgende:
[..]Goed bezig!
[..]![]()
Maar het zou toch 's ochtends zijn?Ja doei.![]()
Ik las net dat er ook vanuit Hamburg gestart wordt voor de roparun, kun je als team kiezen waar je start?![]()
Dat weet ik eigenlijk niet zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:05 schreef Nirak het volgende:
Ik las net dat er ook vanuit Hamburg gestart wordt voor de roparun, kun je als team kiezen waar je start?F means you're fucked![]()
Heb hem al weg gehaald. Sorry.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kap nou eens, er is genoeg over gezegd gisteren. Reageer dan niet.![]()
Omdat ik m'n bericht niet meer kan wijzigen wou ik even een verbetering doen.
Ik bedoelde eigenlijk vandaag maar het gaat pas vanaf 17u.
Moet nog werken ook en vanochtend kramp in m'n kleine teen
Nogmaals sorry
Edit: ons ma had me woensdag niet zien passeren. Nochtans was ik opvallend gekleed
Werewolf![]()
E.T.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef E.T. het volgende:
7 km in 55min![]()
En natuurlijk had ik had een sleutel mee en ik moest wel opschieten want om uiterlijk 9.30 moest ik de oudste van school halen en naar een afspraak.
Meteen onder de douche door gerend en in de auto gestapt dus...
Maar dem! Wat liep ik lekker!!!
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op me![]()
Wat lekker, zo'n begin van de dag!
YUR die nog met zijn spibelt in bed ligt / onder de douche staat / op zijn werk zit want je voelt em niet zitten!
Mijn wederhelft is inmiddels ook een erg tevreden gebruiker van de SpibeltZo modegevoelig, die mannen
![]()
![]()
7KM in 40 minuten
http://www.endomondo.com/workouts/190932690/819185
tijd geleden dat ik een afstand langer dan 3KM elke kilometer onder de 6m/km liep![]()
Netjes gelopen! Volgens mij ook best een leuke route daar!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
7KM in 40 minuten
tijd geleden dat ik een afstand langer dan 3KM elke kilometer onder de 6m/km liep![]()
Ja ik kan hier in de regio hartstikke lekker lopen voor zo'n stedelijk gebied. Voor alles van 2 tot 20KM heb ik mooie routesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Netjes gelopen! Volgens mij ook best een leuke route daar!
Woon je in de buurt?![]()
Ik woon in Gouda, dus ben daar met 10-15 minuutjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik kan hier in de regio hartstikke lekker lopen voor zo'n stedelijk gebied. Voor alles van 2 tot 20KM heb ik mooie routes
Woon je in de buurt?![]()
![]()
Ja das vlakbij inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:19 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Ik woon in Gouda, dus ben daar met 10-15 minuutjes
Nu sotfzuigen en dweilen![]()
![]()
Kramp in je kleine teen ... ja... dat heb ik ook weleens.. duurt dan ongeveer 1 minuut en daarna is het weer weg. Is het bij jou een kramp die 3 dagen aanhoudt ?
Ik ga vanavond uit eten! Lekker.. omdat we vorige week 3 jaar getrouwd waren. Dus.. ik werd vanmorgen zachtjes uit mijn slaap gewekt door "PAPPPA!!! PAPA!!!"... en terwijl ik de kleine een schone luier aan het ombinden was bedacht ik ... Ik ga ook nog even hardlopen als ik uit werk kom.
Dit vrolijke nieuws even gemeld aan de nog slaperig wederhelft die direct allerlei beren op de weg planningtechnisch zag. Het komt er op neer dat er eigenlijk niets aan de hand is natuurlijk en ik vanavond gewoon lekker ga hardlopen als het niet met bakken uit de hemel komt vallenLEKKER!
![]()
Toen ik vanmorgen op m'n werk kwam hing er een post-it aan m'n monitor met:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja das vlakbij inderdaad
Nu sotfzuigen en dweilen
"Wil jij hier ook even de stofzuiger door halen. Het is hier eeen beetje een zootje"![]()
![]()
Ja, de wereld is oneerlijk.
Sararaats, lopen en indimmen. Geen maren, mitsen, ofs, ens, omdats en daaroms, maar lopen en wandelen. Het begint mij inmiddels ook de neusgaten uit te komen. Stop met de beren, die lopen in Nederland niet op de weg. Ga lopen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen op m'n werk kwam hing er een post-it aan m'n monitor met:
"Wil jij hier ook even de stofzuiger door halen. Het is hier eeen beetje een zootje"Lekkere binnenkomer, en dat op vrijdag!
![]()
De vvd zit in de regering. Je kan niet alles hebben..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geldt voor iedereen: als je 't stom vindt: niet op reageren, wil je tips geven, doe dat dan op een normale manier. Ze heeft zelf gisteren ook al uitgelegd 'hoe het zit' en FOK! is voor iedereen, niet alleen voor mensen met 4 afgeronde post-docs en een CEO functie bij CERN. Sara is lief, enthousiast en draaft wat door en ja, lieve sara, zoals ik gisteren al zei: post niet álles wat in je opkomt en ga gewoon rennen en genieten van de vooruitgang, maar moeten we echt zo onaardig doen tegen iemand die het boven álles alleen maar goed bedoelt en superenthousiast is en het leuk vindt om met 't hardloopclubje mee te posten?Ja doei.![]()
Sara is Sara he? laten we proberen niet lillek tegen elkaar te gaan doen maar elkaar in elkaar's waarde te laten. Ga een blokje om ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ja, de wereld is oneerlijk.
Sararaats, lopen en indimmen. Geen maren, mitsen, ofs, ens, omdats en daaroms, maar lopen en wandelen. Het begint mij inmiddels ook de neusgaten uit te komen. Stop met de beren, die lopen in Nederland niet op de weg. Ga lopen!![]()
![]()
Ik heb alleen mn havo...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is nou net het punt. Wij doen dat wel. Zij alleen niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sara is Sara he? laten we proberen niet lillek tegen elkaar te gaan doen maar elkaar in elkaar's waarde te laten. Ga een blokje om ofzoZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@Sara; als hardlopen nog te lastig/zwaar belastend is, is het misschien verstandig om eerst een aantal weken langere wandelingen te maken en daar tussendoor te "snelwandelen".
Dan bereid je je lichaam voor, op het echte lopen.
Zo nu eerst tijd voor![]()
![]()
Van dit filmpje krijg ik altijd wel erg zin om te gaan lopen:
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Dit is denk ik een waardevolle tipquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef Trebweb het volgende:
@Sara; als hardlopen nog te lastig/zwaar belastend is, is het misschien verstandig om eerst een aantal weken langere wandelingen te maken en daar tussendoor te "snelwandelen".
Zo nu eerst tijd voor
F means you're fucked![]()
ik heb het al eens lief gevraagd, of als tip gegeven: je hoeft niet alles te posten wat in je opkomt. Dus. Ik wil niet opstaan, bed ligt te lekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sara is Sara he? laten we proberen niet lillek tegen elkaar te gaan doen maar elkaar in elkaar's waarde te laten. Ga een blokje om ofzoIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb net de RoParunners van m'n werk uitgezwaaid![]()
Stelletje pimps in hun trainingspakken met naam erop enzo![]()
![]()
Dan negeer je het. Iedereen heeft evenveel recht hier te posten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ik heb het al eens lief gevraagd, of als tip gegeven: je hoeft niet alles te posten wat in je opkomt. Dus. Ik wil niet opstaan, bed ligt te lekker.![]()
Fair point.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan negeer je het. Iedereen heeft evenveel recht hier te posten.
Ik zit nu op de plee. Dus heb het lopen even uitgesteld. Morgen weer een kans!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waar komen die Postdocs en CEO's nu ineens vandaan? Is dat nu juist niet totaal onbelangrijk in dit topic? Of je dom post ja/nee is compleet status/opleiding-onafhankelijk.
Mijn vriendelijke oplossing is: geen aandacht/podium geven aan diegene/datgene waar je je aan ergert. Fok! is af en toe nét het echte levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk! Genoeg voor jou te doen dit weekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef GotC het volgende:
Stelletje pimps in hun trainingspakken met naam erop enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fair point.
Ik zit nu op de plee. Dus heb het lopen even uitgesteld. Morgen weer een kans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kinderachtig, niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fair point.
Ik zit nu op de plee. Dus heb het lopen even uitgesteld. Morgen weer een kans!
laten we doorgaan zoals we deden, mensen negeren die postst plaatsen waar je niks mee kunt etcv.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef Quoi het volgende:
Waar komen die Postdocs en CEO's nu ineens vandaan? Is dat nu juist niet totaal onbelangrijk in dit topic? Of je dom post ja/nee is compleet status/opleiding-onafhankelijk.
Mijn vriendelijke oplossing is: geen aandacht/podium geven aan diegene/datgene waar je je aan ergert. Fok! is af en toe nét het echte levenVol spanning RoParun volgen waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Leuk! Genoeg voor jou te doen dit weekendWel supertof, dat YUR opeens toch mee gaat doen
![]()
![]()
Je hebt ook gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Geldt voor iedereen: als je 't stom vindt: niet op reageren, wil je tips geven, doe dat dan op een normale manier. Ze heeft zelf gisteren ook al uitgelegd 'hoe het zit' en FOK! is voor iedereen, niet alleen voor mensen met 4 afgeronde post-docs en een CEO functie bij CERN. Sara is lief, enthousiast en draaft wat door en ja, lieve sara, zoals ik gisteren al zei: post niet álles wat in je opkomt en ga gewoon rennen en genieten van de vooruitgang, maar moeten we echt zo onaardig doen tegen iemand die het boven álles alleen maar goed bedoelt en superenthousiast is en het leuk vindt om met 't hardloopclubje mee te posten?![]()
![]()
Valt mee, negeer het maqr als het je niet bevalt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kinderachtig, niet?
laten we doorgaan zoals we deden, mensen negeren die postst plaatsen waar je niks mee kunt etcv.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het posten hier gaat nog sneller dan het echte leven![]()
Poging gedaan tot uitslapen wat me normaal erg goed afgaat, maar nu ik vannacht moet werken lag ik natuurlijk alweer vanaf half zeven te draaien. Iedere keer hetzelfde liedje!!
Ik krijg vanmiddag mijn horloge en ga dan vanavond mét horloge een klein rondje. De komende twee dagen ben ik te moe door dat omschakelen en dan maandag voor ik mijn laatste nachtje ga draaien wil ik weer een klein rondje. Ik vind vier dagen niets doen geen optie...
Ben al lui genoeg in mijn nachtdienst weekend, het is werken, slapen en wat op de bank hangen voor je weer gaat werken.
De negeertip is de juiste!!! Dat doe ik in het echte leven ook, als ik echt iemand niet aardig vind dan zeg ik alleen het hoognodige en ga verder ook geen mooi weer spelen. Gelukkig kan ik met de meeste mensen wel door een deur, maar hier en daar heb je natuurlijk uitzonderingen. Niet iedereen vind mijn karakter leuk (soms behoorlijk druk) of mijn foute humor
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Sararaats is naar mijn idee al jaren de dorpsgek van FOK!, vroeger volgensmij onder een ander account.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef Quoi het volgende:
Mijn vriendelijke oplossing is: geen aandacht/podium geven aan diegene/datgene waar je je aan ergert. Fok! is af en toe nét het echte levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Leuk! Genoeg voor jou te doen dit weekendPfoeh, ik zette heel blij op FB dat ik lekker een weekendje alleen thuis wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vol spanning RoParun volgen waarschijnlijkWel supertof, dat YUR opeens toch mee gaat doen
, maar ik krijg het gewoon druk met 3 RoPaRun teams om te volgen, jureren bij de Coopertest én ik moet ook nog eens om 5 uur opstaan morgenochtend om meneer weg te brengen
![]()
Het is wel echt heel erg tofYur mailde me gisteren of het goed was dat hij mee deed. Natuurlijk is dat goed, rare man
![]()
![]()
Bedankt voor jullie reacties
Ik loop meestal op dinsdag en vrijdag gelijk om half 9. En op zaterdag of zondag wanneer het uitkomt. En een beetje regen houd me niet tegen maar zoals gister met ik toch nog wel een watje geloof ik![]()
Goed zeg E.T 7 kilometer!![]()
Nog een klein vraagje. Als ik gelopen heb ben ik altijd knalrood. Mijn ademhaling is prima. Ik ben niet overdreven buiten adem. Maar dat hele rode vind ik toch wel vervelend. Pas na een uurtje of 2ben ik weer 'normaal' Hebben jullie dat nou ook?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
Goeie tip maar het lopen gaat best goed. Het is gewoon het beginnen dat er wel eens overschiet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef Trebweb het volgende:
Zo nu eerst tijd voor
Geef maar een goeie stamp onder m'n tere kontje
Ik doe vrijwilligerswerk in een cafetaria en dat is behoorlijk zwaar.Werewolf![]()
Ik volg de Roparun ook weer met een schuin oog tussen al mijn eigen werkzaamheden. Moeder gaat als chauffeur (team 95, NS) mee en pa als verzorger en wijs genoeg toch maar niet als reserveloper ... of toch.![]()
![]()
In het begin had ik dat ook, net een vuurtoren. Maar naarmate je conditie beter wordt verdwijnt dat weer vanzelf.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Baby_Girl het volgende:
Nog een klein vraagje. Als ik gelopen heb ben ik altijd knalrood. Mijn ademhaling is prima. Ik ben niet overdreven buiten adem. Maar dat hele rode vind ik toch wel vervelend. Pas na een uurtje of 2ben ik weer 'normaal' Hebben jullie dat nou ook?
![]()
Gaat dat RopaRun 24 uur per dag door eigenlijk? Dan kan ik het volgen als ik op mijn werk zitThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Wijze woorden zijn dit!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Geldt voor iedereen: als je 't stom vindt: niet op reageren, wil je tips geven, doe dat dan op een normale manier. Ze heeft zelf gisteren ook al uitgelegd 'hoe het zit' en FOK! is voor iedereen, niet alleen voor mensen met 4 afgeronde post-docs en een CEO functie bij CERN. Sara is lief, enthousiast en draaft wat door en ja, lieve sara, zoals ik gisteren al zei: post niet álles wat in je opkomt en ga gewoon rennen en genieten van de vooruitgang, maar moeten we echt zo onaardig doen tegen iemand die het boven álles alleen maar goed bedoelt en superenthousiast is en het leuk vindt om met 't hardloopclubje mee te posten?
Al is het soms wel verleidelijk natuurlijk en erg makkelijk op een min of meer anoniem forum om niet iedereen in zijn waarde te laten. Maar dat moet eigenlijk wel dus.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:04 schreef Lula het volgende:
Gaat dat RopaRun 24 uur per dag door eigenlijk? Dan kan ik het volgen als ik op mijn werk zit
Dat hoort zo, maar ik kijk niet echt vaak in een spiegel, dus ik weet niet hoe lang het duurt voordat en of ik rood aanloop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Baby_Girl het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou dan helemaal respect!!!!!! Ik ga jullie volgen!quote:This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Zo, en nu ga ik ook lekker rennen, ondanks dat het motregent en dat ik kramp heb in mijn kleine teen.![]()
Begrijp me niet verkeerd, maar dat is totaal niet te vergelijken met hardlopen qua belasting (gewicht op gewrichten, spiergebruik etc) voor je lijf. Ik deed aan voetbal, zwemmen, wandelde dagelijks meer dan 10km, zelfde met fietsen en heb een achtergrond in de baan-atletiek (ver verleden haha) en dan nóg moest ik redelijk rustig aan beginnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk in een cafetaria en dat is behoorlijk zwaar.
Herken het wel hoor, "Loop nu toch ook al hele dagen, belast m'n benen/knieën etc. toch ook. Wat maakt dat kleine beetje sneller lopen dan uit"![]()
Off-topic: Zie net via de buienradar dat ik voor 1 uur klaar moet zijn met de post, dus ik ga maar even in een lekker tempo er doorheen.![]()
![]()
Voor zover ik weet wordt ik wel een beetje rood, maar niet heel erg (vooral niet met dit weer, met 25+ is een ander verhaal). Ik vind het juist raar dat ik niet echt zweet... Zo hebben we allemaal wat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Baby_Girl het volgende:
Zolang je lichaam de hitte maar kwijt kan.
![]()
![]()
Die spiegel hangt in de gang. Ik loop er tig keer per dag langs. Heb al verzonnen dat die spiegel maar weg moetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat hoort zo, maar ik kijk niet echt vaak in een spiegel, dus ik weet niet hoe lang het duurt voordat en of ik rood aanloop.
Zweten doe ik dus ook bijna niet. Ik ben 'bang' dat ik daarom zo rood wordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:07 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt ik wel een beetje rood, maar niet heel erg (vooral niet met dit weer, met 25+ is een ander verhaal). Ik vind het juist raar dat ik niet echt zweet... Zo hebben we allemaal wat.Zolang je lichaam de hitte maar kwijt kan.
Ik ben ook steeds bang dat ik te koud gekleed ga. Misschien toch maar minder kleren aan gaan doen dan.
Mijn man noemt me liefdevol 'zontomaatje' als ik terug kom...
Bedankt weer allemaal
[ Bericht 2% gewijzigd door Baby_Girl op 17-05-2013 11:11:13 (toevoeging) ]Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
Ik loop enkel rood aan wanneer ik te warm van huis ga (qua kleding) eigenlijk, dan zweet ik me het ongans. Gaat dan vaak om een sweater o.i.d en natuurlijk geen hardloopkledij en dat merk je snel.![]()
![]()
Ik word wel vrij snel rood, maar gelukkig trekt dat vrij snel bij. Zweten begint helaas al zodra ik m'n veters strik![]()
![]()
Komt door al die gelbeertjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
Een enkele keer word ik groen. Zoals bij de marathon
Ga vanavond eerst eens ff rondje rennen.
Heb nu nog steeds spierpijn in m'n kuiten van afgelopen dinsdag, was echt verkeerde training op m'n nieuwe schoenen uit te proberen.
En wat zweten betreft; dat doe ik ook altijd al meteen. Geen idee of ik ook rood wordt eigenlijk.![]()
Hier ook een vreselijk rood hoofd wat maar heel langzaam weer wegtrekt.. En drijfnat van het zweet overal....
Gotta live with it...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Te laat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:22 schreef CRX_master het volgende:
zolang je niet blauw wordt.. of nog erger, wit.. niets aan de handJa doei.![]()
Same here. Gelukkig ben ik na een tijdje weer "normaal"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Rood, zweet, álles. Ookal loop ik rustig een 5K in de winter
Maar ik loop nog geen 5km
Een beetje kleur kan bij mij eigenlijk niet veel kwaad. Ik ben zeer licht van huid en een paar minuten in de zon is al teveel
Werewolf![]()
Oké ik ben dus volkomen normaal. Ook wel eens fijn om te horen
Nee, je bent net zo abnormaal als wijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Baby_Girl het volgende:
Oké ik ben dus volkomen normaal. Ook wel eens fijn om te horen
Ik word ook zo rood, alleen rond mijn mond blijft wit. Erg charmant.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik had dat vroeger ook. Ik voetbalde en tenniste en alles, maar werd eigenlijk alleen maar rood en zweette heel licht. Toen ging ik squashen.... en dat leek het moment dat mijn lichaam zei "fuk dit.. ik moet nu zweten ook!". Sindsdien niet meer rood, maar ik begin lekker snel met zweten![]()
![]()
Wij zijn ook onderweg alleen zonder trainingspakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef GotC het volgende:
Stelletje pimps in hun trainingspakken met naam erop enzo
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maleduck zn linkje werkt niet direct via de OP, wel als er er .html achter typt
Hetzelfde geldt voor die van Yur
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 11:56:27 ]![]()
Ooeeeeehquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij zijn ook onderweg alleen zonder trainingspakken![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier! Wij vertrekken morgenvroegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij zijn ook onderweg alleen zonder trainingspakken
Foutjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maleduck zn linkje werkt niet direct via de OP, wel als er er .html achter typt
Hetzelfde geldt voor die van Yur
Succes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Iemand nog een tip voor een warme en zachte longsleeve? Niet zo'n stugge, klamme of zweterige? Ik heb het koud...![]()
![]()
Heel veel succes en natuurlijk plezier!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ook dat jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zodat je vandaag nog de hele dag kan werken zeker?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij zijn ook onderweg alleen zonder trainingspakkenveel succes!!
Ik heb ook altijd een tomaten boei, en ga pas zweten als ik klaar ben, ook irritant.
E.T.Heerlijk loopweer ook he?
Ik heb net ook heerlijk gelopen op de nieuwe schoenen, de bedoeling was een klein rondje inlopen maar het is uiteindelijk 8km geworden, maar wel met veel wandelen tussendoor. De eerste km's wat stramme kuiten, maar de laatste km's voelden alsof ik vloog!![]()
wat doen jullie eigenlijk voor werk? ik ben arbeidsongeschikt en had het er in het begin moeilijk mee maar thank God voor vrijwilligerswerk.Werewolf![]()
Fijn zijn ze he? En mijn ervaring is dat ze alleen maar lekkerder gaan lopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef Shravani het volgende:
[..]veel succes!!
Ik heb ook altijd een tomaten boei, en ga pas zweten als ik klaar ben, ook irritant.
E.T.Heerlijk loopweer ook he?
Ik heb net ook heerlijk gelopen op de nieuwe schoenen, de bedoeling was een klein rondje inlopen maar het is uiteindelijk 8km geworden, maar wel met veel wandelen tussendoor. De eerste km's wat stramme kuiten, maar de laatste km's voelden alsof ik vloog!![]()
![]()
Lol wat is jou probleem? Last van de menstruatie? Goeie kwaliteiten van een Moderator op dit forum. Ik stel een serieuse vraag. Op ik gelukkig veel positieve andwoorden hebt gekregen en goeie tips.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk mij eens slecht zijn met mijn 11km/uur en 5km na 3 keer lopen......
...
Goed geslapen na training van gisteren, maar had zo nog een uur door kunnen snurken ..morgen snelheidswerk op de baan. Hopen dat ik dan wat soepeler ben!
Dank alle, ik zal het iets rustiger aan doen, echter zou ik wel graag binnen de 30 minuten trainen blijven ivm ik iets makelijker mijn voortgang kan pijlen plus 30 minuten is mijn maximum sport tijd beschikbaar. Ik loop op Nike schoenen met enkel support, ik gebruik GPS op mijn telefoon om mijn voortgang te kunnen meten.
Ik hoop binnen een halfjaartje/ jaartje mee te kunnen doen me een 10km marathon en die te kunnen afronden in 45 minuten.Woont in een Biodome.![]()
Ze lopen echt heel lekker! normaal voelden m'n schoenen na een km of 5 zwaar aan m'n voeten en ging ik ook wel eens sloffen, maar ik liep gewoon echt lekker! Zo heerlijk licht aan je voeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Fijn zijn ze he? En mijn ervaring is dat ze alleen maar lekkerder gaan lopen![]()
Een marathon is 42KM...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef along het volgende:
[..]
Ik hoop binnen een halfjaartje/ jaartje mee te kunnen doen me een 10km marathon en die te kunnen afronden in 45 minuten.![]()
Wel vrij ambitieus, ben anderhalf jaar geleden begonnen en nu loop ik de 10 km binnen de 45 minuten(eerst 2x in de week, vanaf vorig jaar 3x lopen). Om naar de 10 km in 48 km te gaan lukte mij vrij makkelijk, alles daaronder waren toch veel kleine stapjes. 45 minunten is echt behoorlijk snel voor een half jaartje training.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef along het volgende:
[..]
Ik hoop binnen een halfjaartje/ jaartje mee te kunnen doen me een 10km marathon en die te kunnen afronden in 45 minuten.![]()
Die 195 meter lukt me al wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:09 schreef YUR het volgende:
[..]
En 195 meter. Zou slordig zijn als je die zou vergeten
Net terug van een uurtje Fartlek. Niks te klagen over het weer, dus dan maar over zware benen en een likdoorn half onder mijn kleine teen die al 7 jaar niet weg wil (ondanks talloze middelen en pleisters).
Vanavond de nacht in, misschien dat ik morgenmiddag nog een coopertestje voor mezelf ga doen als ik wakker ben.
Succes Roparunners!![]()
Die eerste 195 meter zijn nog wel te doen ja. De laatste 195 meter lijken wel een marathonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die 195 meter lukt me al wel.
Net terug van een uurtje Fartlek. Niks te klagen over het weer, dus dan maar over zware benen en een likdoorn half onder mijn kleine teen die al 7 jaar niet weg wil (ondanks talloze middelen en pleisters).
Vanavond de nacht in, misschien dat ik morgenmiddag nog een coopertestje voor mezelf ga doen als ik wakker ben.
Succes Roparunners!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Die eerste 195 meter zijn nog wel te doen ja. De laatste 195 meter lijken wel een marathon
Ja doei.![]()
Er zijn mensen die 20 jaar trainen en niet de 10km binnen 45 minuten kunnen lopen
Falersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef YUR het volgende:
Er zijn mensen die 20 jaar trainen en niet de 10km binnen 45 minuten kunnen lopen
Ja doei.![]()
Ik ben echt heel bang dat ik straks gewoon voor eeuwig op 45:10 ofzo zal blijven hangen en dan nooit meer PR's zal lopen. Gelukkig heb ik nog wat PR's te gaan voordat ik uberhaupt bij de 45:10 ben![]()
![]()
Ik heb 't excuus dat ik met alles bij de club weer op 0 begin: alles wat ik nu loop is 'n PB (clusgewijs)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben echt heel bang dat ik straks gewoon voor eeuwig op 45:10 ofzo zal blijven hangen en dan nooit meer PR's zal lopen. Gelukkig heb ik nog wat PR's te gaan voordat ik uberhaupt bij de 45:10 ben
Ja doei.![]()
Ik vind het wel fijn om te weten dat groepsgenoten die al jááááááren hardlopen ook op hun 52ste nog een PR kunnen lopen. Dus we hebben nog ff de tijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben echt heel bang dat ik straks gewoon voor eeuwig op 45:10 ofzo zal blijven hangen en dan nooit meer PR's zal lopen. Gelukkig heb ik nog wat PR's te gaan voordat ik uberhaupt bij de 45:10 ben
ik ga straks heerlijk hardlopen met Evy. ik doe gewoon les 1 nog een keer.
ok, dit komt vaag over maar het is in ieder geval beter dan alleen maar BLUB!
nog een vraag over de Coopertest. is het goed dat ik die ook nog doe? ik ben absoluut uit conditie
Werewolf![]()
Dank jullie wel allemaal eerste tweets staan op de roparun volgpaginaFoto lukte niet met uploaden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Coopertest is 12 minuten rennen. Lijkt me handiger als je dat doet als je ook daadwerkelijk 12 minuten kunt lopen. Bouw dus op met evy naar die 2 keer 15 minuten en ga dan eens nadenken over een coopertest
Ja doei.![]()
ok. ik deed ooit de Coopertest op school en faalde falikant.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Coopertest is 12 minuten rennen. Lijkt me handiger als je dat doet als je ook daadwerkelijk 12 minuten kunt lopen. Bouw dus op met evy naar die 2 keer 15 minuten en ga dan eens nadenken over een coopertestWerewolf![]()
Succes aan de Roparunners en vooral heel veel plezier, want het lijkt me vooral een heel leuke belevenis. Waar is eigenlijk het vertrek in Parijs (is vast al vermeld, maar te lui om op te zoeken)?![]()
Daar ga ik ongetwijfeld bij horen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef YUR het volgende:
Er zijn mensen die 20 jaar trainen en niet de 10km binnen 45 minuten kunnen lopen![]()
Net ook ontdekt dat de Spibelt waterdicht is![]()
En ik had nog wel My god is the Sun op staan van The Queens of the Stone Age, maar daar hadden ze in het hoofdkantoor van het weerbedrijf geen boodschap aan.![]()
Excusesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:09 schreef YUR het volgende:
[..]
En 195 meter. Zou slordig zijn als je die zou vergeten
[ Bericht 1% gewijzigd door Trebweb op 17-05-2013 12:32:19 (Verkeerde smiley) ]![]()
En anders heb ik voorlopig sowieso nog wel genoeg speling voor de HMquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om te weten dat groepsgenoten die al jááááááren hardlopen ook op hun 52ste nog een PR kunnen lopen. Dus we hebben nog ff de tijd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ok. ik deed ooit de Coopertest op school en faalde falikant.ik ook hoor! Hels, was dat, heb nog nooit een voldoende gehaald (ergo: in die 12 minuten gelopen wat ik had moeten lopen), kon toen dan ook geen 12 minuten hardlopen
![]()
Ja doei.![]()
Geen idee, ik volg de rest gewoon en ben net zo lui als jijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Succes aan de Roparunners en vooral heel veel plezier, want het lijkt me vooral een heel leuke belevenis. Waar is eigenlijk het vertrek in Parijs (is vast al vermeld, maar te lui om op te zoeken)?
Je kunt het ook per leeftijdscategorie doen. Dus, mijn senioren-PR (18-34 jaar) is dit, mijn 35+ PR is dat, mijn 40+ PR is zus et cetera.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
Zelf ben ik op mijn 34e begonnen, dus al mijn all-time PR's zijn gelijk aan mijn M35-PR's.
Ik heb nog nooit een coopertest gelopen, op school deden we altijd de shuttle-run/piepjestest en dat was absolute horror.![]()
Volgens roparunlive bij Parc Georges Valbonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Succes aan de Roparunners en vooral heel veel plezier, want het lijkt me vooral een heel leuke belevenis. Waar is eigenlijk het vertrek in Parijs (is vast al vermeld, maar te lui om op te zoeken)?![]()
Ik ga dan met je mee doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar ga ik ongetwijfeld bij horen.
Net thuis van toets. Ging lekker bagger, dus nu even een kleine lunch eten en straks lopen.![]()
en dan gewoon gedrilled worden. hatelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik ook hoor! Hels, was dat, heb nog nooit een voldoende gehaald (ergo: in die 12 minuten gelopen wat ik had moeten lopen), kon toen dan ook geen 12 minuten hardlopen
![]()
bij les 1 van Evy heb ik toch 10 min/20 min? gelopenWerewolf![]()
Ik hoor nog 9 jaar bij de senioren..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je kunt het ook per leeftijdscategorie doen. Dus, mijn senioren-PR (18-34 jaar) is dit, mijn 35+ PR is dat, mijn 40+ PR is zus et cetera.
Zelf ben ik op mijn 34e begonnen, dus al mijn all-time PR's zijn gelijk aan mijn M35-PR's.
Ik heb nog nooit een coopertest gelopen, op school deden we altijd de shuttle-run/piepjestest en dat was absolute horror.![]()
Ik kan alleen maar dromen van zo'n tijden....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef along het volgende:
[..]
Lol wat is jou probleem? Last van de menstruatie? Goeie kwaliteiten van een Moderator op dit forum. Ik stel een serieuse vraag. Op ik gelukkig veel positieve andwoorden hebt gekregen en goeie tips.
Dank alle, ik zal het iets rustiger aan doen, echter zou ik wel graag binnen de 30 minuten trainen blijven ivm ik iets makelijker mijn voortgang kan pijlen plus 30 minuten is mijn maximum sport tijd beschikbaar. Ik loop op Nike schoenen met enkel support, ik gebruik GPS op mijn telefoon om mijn voortgang te kunnen meten.
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je kunt het ook per leeftijdscategorie doen. Dus, mijn senioren-PR (18-34 jaar) is dit, mijn 35+ PR is dat, mijn 40+ PR is zus et cetera.
Ik heb nog nooit een coopertest gelopen, op school deden we altijd de shuttle-run/piepjestest en dat was absolute horror.ik ben al 40+
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
7KM in 40 minuten
tijd geleden dat ik een afstand langer dan 3KM elke kilometer onder de 6m/km liep
En E.T. ook, maar die had ik op FB ook al ge-_O_'t!
Hier nog steeds last van mijn kuit, dus nog maar wat langer rust...
***![]()
Ik vond de coopertest en de piepjestest altijd wel leuk op de middelbare school
Op de hogeschool heb ik ook nog 2 jaar sport gehad, en als we daar de piepjestest moesten doen vond ik het wel een beetje vervelend... Was veel slechter dan op de middelbare! Maar ja![]()
![]()
Ja, maar niet aan één stukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
en dan gewoon gedrilled worden. hatelijk.
bij les 1 van Evy heb ik toch 10 min/20 min? gelopen
Ja doei.![]()
9 van de 18 minutenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
en dan gewoon gedrilled worden. hatelijk.
bij les 1 van Evy heb ik toch 10 min/20 min? gelopen
Les 1: L W L W LL WW LL WW LLL WWW (18 min)
Les 2: L W L W LL WW LLL WWW LLL WWW (20 min)
Les 3: L W LL WW LL WW LLL WWW LLL WWW (22 min)![]()
nee dat is juist, er kwam gelukkig wandelen in. op school moest ik voor de veldloop 1500 m lopen en dat was de hel. zonder wandelenquote:
Werewolf![]()
Shuttlerun!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een coopertest gelopen, op school deden we altijd de shuttle-run/piepjestest en dat was absolute horror.Dat kon ik dan weer WEL.
![]()
Well de reden dat ik het vroeg was omdat ik op verscheidende Hardloop fora zag dat dit beginners afstanden waren. Dus ik wist niet precies hoe hoog de lat wel niet lag met hardlopen (Behoorlijk hoogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar dromen van zo'n tijden....) Ik moet wel zeggen dat ik wel alles geef wat ik heb om deze aftstand te halen, wat volgens velen hier niet echt goed is. Dus ik moet er nog flink aan werken.
Woont in een Biodome.![]()
Ik vond het allemaal verschrikkelijkquote:![]()
Maar inmiddels wél plezier in het lopen
En oh ja... altijd vervelend te moeten wachten op TNT pakketdienstZit te wachten op mijn nieuwe weegschaal
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef along het volgende:
[..]
Well de reden dat ik het vroeg was omdat ik op verscheidende Hardloop fora zag dat dit beginners afstanden waren. Dus ik wist niet precies hoe hoog de lat wel niet lag met hardlopen (Behoorlijk hoog dus) Ik moet wel zeggen dat ik wel alles geef wat ik heb om deze aftstand te halen, wat volgens velen hier niet echt goed is. Dus ik moet er nog flink aan werken. Ik vroeg het niet om mijn virtuele e-peen te verlengen. Achteraf had ik het beter niet kunnen vragen lijkt me xp.
Woont in een Biodome.![]()
Ik vond die shuttelrun vreselijk!!! Ik ging door tot die 5,5 en dan had ik de rest van de les nodig om uit te hijgen en bij te komen. Had ik maar eerder kennisgemaakt met evy(niet dat die er toen al was...maar goed)
![]()
Nou ik denk dat we allemaal ons best doen. Ik wil in ieder geval ook erg graag, maar niet ten koste van mijn lichaam...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef along het volgende:
[..]
Well de reden dat ik het vroeg was omdat ik op verscheidende Hardloop fora zag dat dit beginners afstanden waren. Dus ik wist niet precies hoe hoog de lat wel niet lag met hardlopen (Behoorlijk hoog) Ik moet wel zeggen dat ik wel alles geef wat ik heb om deze aftstand te halen, wat volgens velen hier niet echt goed is. Dus ik moet er nog flink aan werken.
Ik liep als laatste nog. De rest van de klas zat al langs de kant. Zo ongeveer het enige wat ik WEL kon met gym. En de 60m sprint dan. That's it.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik vond die shuttelrun vreselijk!!! Ik ging door tot die 5,5 en dan had ik de rest van de les nodig om uit te hijgen en bij te komen. Had ik maar eerder kennisgemaakt met evy(niet dat die er toen al was...maar goed)
Ergste was softbal, die bal is helemaal niet soft.
![]()
![]()
volgens mij was het toch de shuttle run. allez, ik haatte lopen echt maar dat was door omstandigheden.
het begon echt te kriebelen tijdens de Antwerp Ten Miles van vorig jaar.Werewolf![]()
Middelbare school.. Shuttle run, Coopertest, duurloop. Volgens mij heb ik daar het idee vandaan dat ik nooit kan hardlopen. Na elke keer lopen nu vervaagt dat idee gelukkig een beetje. Elke keer gaat nog steeds beter.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Dat duurt voor mij nog 3 jaar, laat ik optimistisch zijn.quote:
Overigens zie ik heel vaak 40+'ers wedstrijden winnen. Er is dus nog hoop!![]()
ben ik een senior met m'n 34 jaar of nog een groen blaadje?
ik zie er wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jonger uit.
[ Bericht 41% gewijzigd door Pinnenmutske op 17-05-2013 13:08:33 ]Werewolf![]()
Wat komt er na de senioren dan? Hoor ik al bij de bejaarden met mijn 47 jaar?
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Meestal V35, V40, V45 etc (waar jij nu bij hoort).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Lula het volgende:
Wat komt er na de senioren dan? Hoor ik al bij de bejaarden met mijn 47 jaar?![]()
Trainer van mijn loopgroep is 72 en loopt nog als een kievitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat duurt voor mij nog 3 jaar, laat ik optimistisch zijn.
Overigens zie ik heel vaak 40+'ers wedstrijden winnen. Er is dus nog hoop!![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s morgens zie ik er echt verwaaid uit
[ Bericht 17% gewijzigd door Pinnenmutske op 17-05-2013 13:10:45 ]Werewolf![]()
![]()
Over waaien gesproken! Het waaide net niet tijdens het lopen. Volgens mij voor het eerst sinds 4 maanden of zo.
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:57 schreef GotC het volgende:
Pfoeh, ik zette heel blij op FB dat ik lekker een weekendje alleen thuis was, maar ik krijg het gewoon druk met 3 RoPaRun teams om te volgen, jureren bij de Coopertest én ik moet ook nog eens om 5 uur opstaan morgenochtend om meneer weg te brengen
![]()
Het is wel echt heel erg tofYur mailde me gisteren of het goed was dat hij mee deed. Natuurlijk is dat goed, rare man
![]()
Nja, op FB zetten dat je lekker alleen thuis bent is natuurlijk ook gewoon een uitnodiging![]()
E.T. goed begin van de dag![]()
Ik ging een cap (zo'n pet zonder bovenkant) halen bij RW in Nijmegen en daar zit ook een mevrouw die ontspanningsmassage en voedings & bewegingadvies doet e.d. Dus ik ben de dag goed begonnen met een ontspannende rug/nek/hoofd massage van 25 minuten voor ¤ 15. Lekker!
Denk dat ik vanmiddag toch de tweede training ga doen, ik voel me goed en heb er gewoon zin in. Geen pijntjes/spierpijn meer dus probeer het gewoon!quote:
quote:.
.
.
![]()
Ging dat wat? Ik heb een beetje trauma's van metronoom tijdens pianoles.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Shravani het volgende:
Deze zombieheeft trouwens vanmorgen met een metronoom app. gelopen.
![]()
In het begin dacht ik even pffffff maar je blijft er wel lekker van in een ritme stampen en gaat toch automatisch kleinere stapjes nemen, wat het lopen makkelijker maakt.![]()
Op hoeveel bpm had je hem ingesteld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Shravani het volgende:
In het begin dacht ik even pffffff maar je blijft er wel lekker van in een ritme stampen en gaat toch automatisch kleinere stapjes nemen, wat het lopen makkelijker maakt.
Ik ga zo lopen. En kreeg gisteren het lumineuze idee dat het langs de Tiber wel vlak is. Dus even geen heuvels vandaag!![]()
![]()
180quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Op hoeveel bpm had je hem ingesteld?
Ik ga zo lopen. En kreeg gisteren het lumineuze idee dat het langs de Tiber wel vlak is. Dus even geen heuvels vandaag!![]()
Vertel ons dan ook wat jou bevindingen waren! Voor mij heeft het werelden van verschil gemaakt toen ik er eenmaal aan gewend was. Ik zie dat je hem al beantwoord hebtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Shravani het volgende:
Deze zombieheeft trouwens vanmorgen met een metronoom app. gelopen.
![]()
Ik heb vandaag voor het eerst gelopen met mijn Garmin. Wat werkt dat prettig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
haha geeft niet, maar vond het dus inderdaad wel prettig, gewoon 1 oortje in met een tikker.
Fijn he een garmin!![]()
Dit plaatje laat trouwens wel heel duidelijk zien waarom 10km zoveel leuker is dan 5:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef hatsaflats het volgende:
Dit plaatje laat trouwens wel heel duidelijk zien waarom 10km zoveel leuker is dan 5:5km beperkt je inderdaad in waar je heen kan. Ik loop vanuit huis en kan veel kanten op, maar nooit ver nog.. Lijkt me heerlijk om 10km te kunnen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn, ik heb een aanbod gekregen van mijn oude werkgever om terug te gaan naar Dublin voor een fulltime vakantiebaan. Dat zou betekenen dat ik volgende week of de week erop al in Dublin zou kunnen zitten.
Stiekem mis ik het nog wel, het wonen daar, en het zou ideaal zijn om daar te trainen in de Wicklow Mountains waar ik dan dichtbij kom te wonen. Ook zal ik er veel meer mee kunnen verdienen dan wat ik deze zomer zou kunnen doen, maar dan wel ik wel mijn baan hier in Nederland kwijt...
EDIT: http://www.wicklowmountainsnationalpark.ie/gallery.html Ik mag het eigenlijk niet laten schieten...The sun in your Eyes
Lastig idd..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef Onama het volgende:
Damn, ik heb een aanbod gekregen van mijn oude werkgever om terug te gaan naar Dublin voor een fulltime vakantiebaan. Dat zou betekenen dat ik volgende week of de week erop al in Dublin zou kunnen zitten.
Stiekem mis ik het nog wel, het wonen daar, en het zou ideaal zijn om daar te trainen in de Wicklow Mountains waar ik dan dichtbij kom te wonen. Ook zal ik er veel meer mee kunnen verdienen dan wat ik deze zomer zou kunnen doen, maar dan wel ik wel mijn baan hier in Nederland kwijt...
Maar Dublin!![]()
![]()
Dat is ook mijn reden om zeker naar de 10 km te willen trainen (maar laat ik eerst de 5 maar doen).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:55 schreef CRX_master het volgende:
[..]
5km beperkt je inderdaad in waar je heen kan. Ik loop vanuit huis en kan veel kanten op, maar nooit ver nog.. Lijkt me heerlijk om 10km te kunnen lopen.![]()
Wanneer vliegen jullie, GotC?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
da's wel een lastige inderdaad... Als je nou zeker zou weten dat je gegarandeerd een baan hebt als je terug komt, dan wordt zo'n beslissing al makkelijker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef Onama het volgende:
EDIT: http://www.wicklowmountainsnationalpark.ie/gallery.html Ik mag het eigenlijk niet laten schieten...
Quoi, adem in, adem uit.....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wanneer vliegen jullie, GotC?DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai..dat is idd een redelijk dramaRustig aan!
![]()
Waar verblijven jullie en wat gaan jullie doen?quote:The sun in your Eyes
Het is goedgekomenGeduld is (g)een schone zaak. Ontopic: een duurloopje is vanavond wel op zn plaats voor de ontspanning
![]()
![]()
Studeer je nog?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef Onama het volgende:
EDIT: http://www.wicklowmountainsnationalpark.ie/gallery.html Ik mag het eigenlijk niet laten schieten...![]()
Ik begin in September. Het is echt een vakantiebaan ben halverwege Augustus weer terug (mocht ik gaan).quote:The sun in your Eyes
Dan had ik geen moment getwijfeld. Een bijbaan vinden zal vast wel lukken als je weer terug bent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:30 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik begin in September. Het is echt een vakantiebaan ben halverwege Augustus weer terug.![]()
Klopt ja. Even kijken wat ze me betreft salaris en huisvesting kunnen aanbieden daar en als dat meezit dan wordt het hem waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had ik geen moment getwijfeld. Een bijbaan vinden zal vast wel lukken als je weer terug bent.The sun in your Eyes
Is het een optie om heel brutaal en eerlijk te zijn tegen je huidige werkgever, en uit te leggen dat dit een geweldige kans is voor je, maar je bij terugkomst graag weer terug zou willen komen als dat mogelijk is? Als je een goede werknemer bent en je huidige werkgever tevreden is, is er wellicht wel wat te puzzelen?
Ja doei.![]()
Edinburghquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:17 schreef Onama het volgende:
[..]
Waar verblijven jullie en wat gaan jullie doen?Yur loopt de HM (des noods samen met m'n vader) en ik zou de 10km lopen.
Verder blijven we er een paar dagen om het evenement heen.
![]()
Yes de postbode staat voor de deur!!! Kan ik eind van de middag ook mijn Garmin uitproberenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik ga dat zeker proberen. In ieder geval even afwachten tot ik de exacte feiten vanuit Dublin heb.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Is het een optie om heel brutaal en eerlijk te zijn tegen je huidige werkgever, en uit te leggen dat dit een geweldige kans is voor je, maar je bij terugkomst graag weer terug zou willen komen als dat mogelijk is? Als je een goede werknemer bent en je huidige werkgever tevreden is, is er wellicht wel wat te puzzelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice! Mooie stad is het. Leuk om te zien dat jullie zo fanatiek hardlopen dat je der vakanties omheen plant.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef GotC het volgende:
[..]
EdinburghYur loopt de HM (des noods samen met m'n vader) en ik zou de 10km lopen.
Verder blijven we er een paar dagen om het evenement heen.
The sun in your Eyes
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:43 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker proberen. In ieder geval even afwachten tot ik de exacte feiten vanuit Dublin heb.Schitterende stad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nice! Mooie stad is het. Leuk om te zien dat jullie zo fanatiek hardlopen dat je der vakanties omheen plant.En er komen allemaal nichtjes en neefjes van me ook naartoe, waarvan er 2 ook de HM gaan lopen
Ben benieuwd naar je werk, of het gaat lukken! Heerlijk om nog zoiets te kunnen doen voordat je studie begint.![]()
Weet iemand hoe het met die acties van hartslagmetershop.nl zit? Noemen ze alles maar 'acties' of verlopen die ook serieus?![]()
![]()
En jij gaat eerst dit posten voordat je de deur open doet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef Lula het volgende:
Yes de postbode staat voor de deur!!! Kan ik eind van de middag ook mijn Garmin uitproberen![]()
![]()
Busje stond beneden haha, heb hem inmiddels in mijn handen. Snel opladen die handelThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Hier begint het nu te spetteren.. mocht dit zo blijven dan is het niet zo erg.. mocht het straks weer richting zondvloed taferelen ontwikkelen, dan wordt dat lopen nog een vraagteken! Nog 2u11m werken!![]()
Nog een ruim uur, dan de vrijmibo.. ff tafelvoetballen met de collega'squote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:49 schreef AlexN het volgende:
Hier begint het nu te spetteren.. mocht dit zo blijven dan is het niet zo erg.. mocht het straks weer richting zondvloed taferelen ontwikkelen, dan wordt dat lopen nog een vraagteken! Nog 2u11m werken!![]()
![]()
Garmin+1quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:47 schreef Lula het volgende:
Busje stond beneden haha, heb hem inmiddels in mijn handen. Snel opladen die handel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef Lula het volgende:
Yes de postbode staat voor de deur!!! Kan ik eind van de middag ook mijn Garmin uitproberen![]()
![]()
Brrrr intervals zijn mijn vrienden niet: http://www.endomondo.com/workouts/191010172/10224757
Vanavond sinds lange tijd weer een keertje stappen in Amsterdam. Dat zal mijn herstel goed doen!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
De weekendaanbiedingen verlopen echt na het weekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Weet iemand hoe het met die acties van hartslagmetershop.nl zit? Noemen ze alles maar 'acties' of verlopen die ook serieus?Verder zijn ze gewoon erg scherp met de prijs. En Nederlands blijven Nederlanders: "Hee, een aanbieding! Hebbehebbehebbe
"
![]()
![]()
Ik zit bij het filmpje van de garmin 610 te kwijlenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:07 schreef GotC het volgende:
[..]
De weekendaanbiedingen verlopen echt na het weekendVerder zijn ze gewoon erg scherp met de prijs. En Nederlands blijven Nederlanders: "Hee, een aanbieding! Hebbehebbehebbe
"
Maar goed, hoe lang ben ik bezig? Ik vind het een beetje onzin om nu al een horloge te kopen eigenlijk. Maar gadgets
Hopelijk gaat het lopen vanavond wel okay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 15:13:12 ]![]()
Dat is tm eind mei, heb ik nagevraagd. Ik ben ook nog aan het twijfelen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit bij het filmpje van de garmin 610 te kwijlen![]()
![]()
Deze heb ik gemist, maar het was duidelijk, kappen met dat geneuzel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Valt mee, negeer het maqr als het je niet bevalt.![]()
Aan het twijfelen wel of niet kopen of tussen deze en een ander horloge?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:13 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat is tm eind mei, heb ik nagevraagd. Ik ben ook nog aan het twijfelen...![]()
'The Real Mary King's Close' móet je heen, GotCOnder het stadhuis aan de Royal Mile
![]()
Verder natuurlijk ook genoeg te zien en shoppen daar in Edinburgh
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
De 410 past niet goed om de wat dunnere polsjes. Ik zou dan eerder voor 215eu de Polar RC3 GPS kopen http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1445.html, of de Garmin forerunner 210, of als een je een HRM niet per se nodig vindt de 10.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:25 schreef Zelus het volgende:
Ga anders voor de Garmin 410hrm.
Is in de aanbieding bij Sporthorlogcenter![]()
Ik ga het proberen te onthouden!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:25 schreef E.T. het volgende:
'The Real Mary King's Close' móet je heen, GotCOnder het stadhuis aan de Royal Mile
![]()
Verder natuurlijk ook genoeg te zien en shoppen daar in Edinburgh
/zeef![]()
![]()
Hormonenmonster!quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
in mijn hormonen-vergeetachtigheid zette ik steeds van alles in de koelkast.. cashewnoten, koffie, autosleutels...quote:
Ik herken dus wel iets
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Keep your coolquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
in mijn hormonen-vergeetachtigheid zette ik steeds van alles in de koelkast.. cashewnoten, koffie, autosleutels...
Ik herken dus wel iets
The real Mary King's close was voor mij wel het hoogtepunt van Edinburgh, samen met het kasteel. (Naast natuurlijk de subtiele Harry Potter memorabilia )![]()
Mijn aantal laps en de rondetijden zijn in Garmin en Endomondo niet hetzelfde?
Ik heb 3x 10 minuten gelopen met maar 2 minuten wandelen en het ging supergoed!! Bewust snelheid voor mijn gevoel ontzettend laag gehouden maar daardoor dus wel erg goed volgehouden. De 10 minuten gingen in 7:40 - 8:08 - 8:10.
http://www.endomondo.com/workouts/191027338/8632222![]()
Net terug van mijn eerste rondje met de GarminHet begon onderweg te regenen, kon ik hem meteen even testen in de regen
Ook met de hartslagmeter omgelopen, leek me wel interessant (statistieken![]()
), maar volgens mij was die dus belachelijk hoog
(180 ofzo), terwijl ik het helemaal niet zo voel
Toen ik even moest stilstaan voor een stoplicht daalde hij wel weer heel snel naar 140 ongeveer.
Nu even snel douchen en dan Garmin connect bekijken![]()
![]()
Wat een k*t weer. Gaan jullie ook in dit weer hardlopen?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een k*t weer. Gaan jullie ook in dit weer hardlopen?![]()
Yes.. Ik trek vanavond de hardloopschoentjes nog even aan..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goed gedaan ladies!
Ik heb lekker gelopen. Vier kilometer, toen vond ik het welletjes. Maar geen frustratie dit keer! Volgende keer iets rustiger starten, denk dat ik het vooral daarom zwaar had het laatste stuk! Het lopen langs de Tiber was fijn, een super fietspad en lekker in de schaduw. Voor herhaling vatbaar dus!![]()
Het hele weekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een k*t weer. Gaan jullie ook in dit weer hardlopen?
De 610 past ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De 410 past niet goed om de wat dunnere polsjes. Ik zou dan eerder voor 215eu de Polar RC3 GPS kopen http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1445.html, of de Garmin forerunner 210, of als een je een HRM niet per se nodig vindt de 10.
Weer terug van 7e keer rennen met Evy! In totaal 4,53km in ruim 32 minuten, inclusief wandelen uiteraard. Nee, let niet op tijd of afstand, maar gezien 5 km in 30 minuten het doel is, vind ik het een leuk feitje.![]()
Wel ergste les Evy OOIT: Baby van Justin Bieber om te beginnen...Niet mijn ding. Verder fijn dat Endomondo weet waar ik gelopen heb, want heb geen flauw idee. Verdwaald. In het bos. Waar ik al mijn hele leven kom.
Wel positief: goed gelopen, lekker in de regen.
Voor de geïnteresseerden:
http://www.endomondo.com/workouts/191018549/9947984![]()
Ja dus. Lekker!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
![]()
Die is toch weer een aardig stukje duurderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]
De 610 past ook
Weer terug van 7e keer rennen met Evy! In totaal 4,53km in ruim 32 minuten, inclusief wandelen uiteraard. Nee, let niet op tijd of afstand, maar gezien 5 km in 30 minuten het doel is, vind ik het een leuk feitje.![]()
Wel ergste les Evy OOIT: Baby van Justin Bieber om te beginnen...Niet mijn ding. Verder fijn dat Endomondo weet waar ik gelopen heb, want heb geen flauw idee. Verdwaald. In het bos. Waar ik al mijn hele leven kom.
http://www.endomondo.com/workouts/191018549/9947984![]()
Langzamer lopen gaat al beter zo te zien? Alleen op het laatst niet echt meer, maar dat je nog wat over hebt om zo snel te gaan lopen is ook wel weer een goed teken.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Net ook ontdekt dat de Spibelt waterdicht is![]()
En ik had nog wel My god is the Sun op staan van The Queens of the Stone Age, maar daar hadden ze in het hoofdkantoor van het weerbedrijf geen boodschap aan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb het inderdaad ook nog geen 5 min. volgehouden. Ten eerste werd ik gek van dat constante getik in m`n oor, en ten tweede kwam ik júist niet in een lekker ritme door die kleinere stapjes..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Shravani het volgende:
In het begin dacht ik even pffffff maar je blijft er wel lekker van in een ritme stampen en gaat toch automatisch kleinere stapjes nemen, wat het lopen makkelijker maakt.
Gisteren 20 sec. het aantal stappen van m`n linkervoet geteld: 28. Dus 56 in totaal met 2 voeten in 20 sec.
Dat is 168 stappen per minuut. Redelijk ver onder de 180..Doen man, DOEN! Een bijbaan vinden is super makkelijk. Bij PostNL hebben ze altijd wel mensen nodig, al is dat niet het meest leuke werk. Je zou misschien zelfs mijn baantje er over kunnen nemen tegen die tijdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef Onama het volgende:
EDIT: http://www.wicklowmountainsnationalpark.ie/gallery.html Ik mag het eigenlijk niet laten schieten...
En YUR, veel succes en plezier @ RopaRun. Ziet er echt heel gaaf uit en ik ga je volgen!![]()
Zo! Mooi afstandje, was het een training trouwens of een wedstrijd? En weet je zo je max-hartslag? Want zolang met een hartslag van 175+ lopen is best een erg zware training!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:12 schreef Miezziej het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/191035879/5661302
Wat een mooie vloeiende lijntjes in mijn kaartje![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een k*t weer. Gaan jullie ook in dit weer hardlopen?Ja doei.![]()
Waarom niet? Is juist lekker verkoelend :--)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Was gewoon lopen, dus ik schrok ook best van mijn hartslagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo! Mooi afstandje, was het een training trouwens of een wedstrijd? En weet je zo je max-hartslag? Want zolang met een hartslag van 175+ lopen is best een erg zware training!In totale rust (aka bankhangen) is hij rond de 70.
Voortaan wat rustiger aan doen dus. Maar ik heb niet het gevoel alsof ik doodga ofzo, maar mijn hart zal het wel beter weten![]()
![]()
Kan hoor, misschien heb je ook best een hoge max HS, nooit uitgeprobeerd of na laten meten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Was gewoon lopen, dus ik schrok ook best van mijn hartslagIn totale rust (aka bankhangen) is hij rond de 70.
Voortaan wat rustiger aan doen dus. Maar ik heb niet het gevoel alsof ik doodga ofzo, maar mijn hart zal het wel beter wetenSommige mensen kunnen trouwens ook makkelijker op een hoger % van max lopen dan anderen.
![]()
Maakt niet uit hoe hard ik ga, ik krijg hem nooit onder de 175.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo! Mooi afstandje, was het een training trouwens of een wedstrijd? En weet je zo je max-hartslag? Want zolang met een hartslag van 175+ lopen is best een erg zware training!The sun in your Eyes
Vanmorgen gelopen maar ik denk dat ik last had van de alcohol ofzo. Het ging voor geen meter en kon ook slecht ademen door een sluimerende verkoudheid ofzo.
Ook mijn linkerkuit speelde weer wat op.
Vanavond gooi ik bidon en handdoek bij mijn maat in de auto en ga ik naar de sportschool en terug rennen. 2 keer op een dag moet kunnen. Waarschijnlijk loop ik maandag of dinsdag pas weer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou de les was al voorbij, en was nog niet thuis. Dus heb even gekeken hoe mijn 'oude' tempo ging tot de weg, en aan het eind van de straat gekeken hoe de grote stappen voelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die is toch weer een aardig stukje duurder![]()
Langzamer lopen gaat al beter zo te zien? Alleen op het laatst niet echt meer, maar dat je nog wat over hebt om zo snel te gaan lopen is ook wel weer een goed teken.Vandaar aan het eind niet meer. Maar ben al blij dat ik inderdaad nog kon versnellen, en dat ik sneller 'herstel'.
![]()
Thanks!
De Spibelt wil alleen niet blijven zitten om heup, ook niet om buik.![]()
![]()
Nee, nog nooit eerder met hartslag gelopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kan hoor, misschien heb je ook best een hoge max HS, nooit uitgeprobeerd of na laten meten?Sommige mensen kunnen trouwens ook makkelijker op een hoger % van max lopen dan anderen.
Was best interessant hoe snel mijn hart reageerde op het stilstaan bij het stoplicht
Volgende week ga ik beginnen met het schema van Runner's World (die je op maat kan maken) en daar zitten ook langzamere trainingen tussen (rond de 6:30) dus even kijken wat er dan gebeurd![]()
![]()
Nou ja, je kan weinig zeggen op basis van je hartslag nu. Dan moet je eerst je max hartslag weten. Je bent jong dus die kan zomaar op 200 of nog hoger liggen. Maar goed, dan heb je nog wel tussen 85 en 90% gelopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Was gewoon lopen, dus ik schrok ook best van mijn hartslagIn totale rust (aka bankhangen) is hij rond de 70.
Voortaan wat rustiger aan doen dus. Maar ik heb niet het gevoel alsof ik doodga ofzo, maar mijn hart zal het wel beter weten![]()
Zorg je wel voor minimaal 1 rustdag tussen de trainingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]
De 610 past ook
http://www.endomondo.com/workouts/191018549/9947984
(ik dacht dat je gisteren ook al een training gedaan had)![]()
![]()
![]()
Grappig.
Op de vraag wie er loopt met dit k*t weer, geven zowat alle personen waarvan ik het verwacht volmondig JA als antwoord.
Het enige waar ik over twijfel is wel of geen jasje.
Dadelijk 400-400-500-500-600-700-900 m (tempo 4) met telkens 3 minuten wandelen.![]()
Knoop doorgehakt!
Maandag zit ik in Dublin!
Morgen pakken, zondag lopen met Levitas en gaan!
En nu ik er aan denk, daarmee komt ook een startbewijs voor de Vestingloop beschikbaar. Als je het niet erg vindt om met andermans naam te lopen mag je die van mij (5km) gratis hebben als fokker.The sun in your Eyes
Das wel héél snel![]()
Ik wil tijdens de Roparun dus wat dingen delen via twitter (en dus automatisch mijn FB, sinds net...)... maar zijn er hier mensen die de gouden tip hebben qua app op android?F means you're fucked![]()
Hahaha, dat vond ik ook altijd heel ellendig; die muziek keuze. Ik had alleen een andere versie denk ik, want volgens mij zat Bieber er niet bij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Muis84 het volgende:
Wel ergste les Evy OOIT: Baby van Justin Bieber om te beginnen...Niet mijn ding.
Ik word overigens nu nog steeds enorm chagrijnig als ik Bob Sinclar op de radio hoor...
Al die reacties over het slechte weer. Hier is het gewoon droog, maar ik mag niet lopen van mezelf.
Nu dus maar aan het afreageren in de keuken, staat een bijna gezonde zuurkooltaart in de oven
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Zo, dat is wel erg snel inderdaad. Maar wel fantastisch! Het buitenlandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Onama het volgende:
Knoop doorgehakt!
En nu ik er aan denk, daarmee komt ook een startbewijs voor de Vestingloop beschikbaar. Als je het niet erg vindt om met andermans naam te lopen mag je die van mij (5km) gratis hebben als fokker.
Waar ben je naar op zoek? Een simpele app om mee te tweeten? De officiële Twitter app (weet niet of die er ook voor Android is), of misschien Tweetdeck?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef YUR het volgende:
Ik wil tijdens de Roparun dus wat dingen delen via twitter (en dus automatisch mijn FB, sinds net...)... maar zijn er hier mensen die de gouden tip hebben qua app op android?![]()
Ja, gewoon een simpele app waarmee ik af en toe een fotootje de wereld in kan sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zo, dat is wel erg snel inderdaad. Maar wel fantastisch! Het buitenland
[..]
Waar ben je naar op zoek? Een simpele app om mee te tweeten? De officiële Twitter app (weet niet of die er ook voor Android is), of misschien Tweetdeck?
http://www.intomobile.com(...)witter-apps-android/quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, gewoon een simpele app waarmee ik af en toe een fotootje de wereld in kan sturen
De officiële Twitter app werkt wat mij betreft het simpelst. Geen poespas ofzo, gewoon overzichtelijk en makkelijk in gebruik.![]()
Toen ik in een ver verleden nog een twitter acount had vond ik tweetdeck het prettigst.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef YUR het volgende:
Ik wil tijdens de Roparun dus wat dingen delen via twitter (en dus automatisch mijn FB, sinds net...)... maar zijn er hier mensen die de gouden tip hebben qua app op android?Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
De hele middag geprobeerd om mensen mee te krijgen, maar het lukt niet. Toch denk ik dat ik straks toch maar naar Middelburg rij voor de stadsloop over 7,5km.
Wordt nog spannend, want ik hem nog maar 3x de 5km gehaald. 1e x met training in 29:04. 2e x was wedstrijd in 28:04, en 3e keer was afgelopen vrijdag bij een wedstrijd in 23.50
Doelstelling voor vanavond is uitlopen zonder te wandelen en binnen een tijd van 45 minuten.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Gaat je lukken!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:48 schreef Mascleta het volgende:
Doelstelling voor vanavond is uitlopen zonder te wandelen en binnen een tijd van 45 minuten.![]()
Supergaaf Onama!!!
Ik ga me omkleden. Volgens buienalarm blijft het redelijk droog het komende uur en mijn Garmin is opgeladen.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Nee was woensdag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef Zelus het volgende:
[..]
Zorg je wel voor minimaal 1 rustdag tussen de trainingen.
(ik dacht dat je gisteren ook al een training gedaan had)Maar ik ga mijn best doen om voldoende rust te houden.
Al wil ik nu, fris gewassen, eigenlijk weer...
Overenthousiast, he?
![]()
Wauw, leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Onama het volgende:
Knoop doorgehakt!
En nu ik er aan denk, daarmee komt ook een startbewijs voor de Vestingloop beschikbaar. Als je het niet erg vindt om met andermans naam te lopen mag je die van mij (5km) gratis hebben als fokker.![]()
Herkenbaar, Ik wil als ik 's morgens gelopen heb diezelfde avond weer. Hetzelfde heb ik ook op de rustdag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:50 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nee was woensdag.Maar ik ga mijn best doen om voldoende rust te houden.
Overenthousiast, he?
En dan mag ik de dag daarna weer lopen en dan moet ik me er echt toe dwingen soms
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Volgens Buienradar is het vanavond droog rond half 8. Ik heb de knoop doorgehakt.
Ik pak de auto en rij naar Middelburg om die 7,5km eens aan te pakken. Of het lukt of niet maakt mij niks uit.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Wat een weertje zeg...
Zeik- en zeiknat thuis gekomen, maar wel lekker gelopen op zich.Zo'n 11 kilometer, verdeeld over 6 x 1000 meter (in ong. 4:25) en ertussen 800 meter actieve rust (~ 5-20-5:30 / km).
Maar je zou niet zeggen dat het half mei is...
Jack does it in real time...![]()
okequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:50 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nee was woensdag.Maar ik ga mijn best doen om voldoende rust te houden.
Overenthousiast, he?
ik ken het "probleem" van te snel willen rennen, maar voor je het weet krijg je de rekening: blessures![]()
![]()
Voor de mensen die twijfelen vanwege het weer:
(gejat van de Facebookpagina van Endomondo)"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Wow, erg vet! Dat gebied zag er inderdaad erg mooi uit om te lopen! Dan gaat alleen het samen lopen niet door..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Onama het volgende:
Knoop doorgehakt!
En nu ik er aan denk, daarmee komt ook een startbewijs voor de Vestingloop beschikbaar. Als je het niet erg vindt om met andermans naam te lopen mag je die van mij (5km) gratis hebben als fokker.Zondag kan ik helaas niet omdat ik nogal laat terug ben van schiphol waarschijnlijk, mijn vriendin wegbrengen.
In ieder geval heel erg veel plezier alvast daar!![]()
![]()
ik zal nog zien. ik ben net thuis van het vrijwilligerswerk en moet nog etenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Lekker juist! En na het lopen kun je meteen onder de douche.
Werewolf![]()
Als je eenmaal bezig bent, heb je er geen last van. Als je binnen blijft, krijg je spijt. Als je gaat lopen mag je met recht trots zijn. Kleren aan, schoentjes aan, Evy aan, deur open en hop!quote:![]()
ik ga eerst iets etenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:16 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Als je eenmaal bezig bent, heb je er geen last van. Als je binnen blijft, krijg je spijt. Als je gaat lopen mag je met recht trots zijn. Kleren aan, schoentjes aan, Evy aan, deur open en hop!
Werewolf![]()
Eerst lopen, dan eten.. lopen na het eten is niet prettig. Of neem een banaan, energiereep of iets dergelijks als je echt heel veel trek hebt. Zeker met die eerste Evy lesjes ben je ook zo weer terug, niet alsof je een halve marathon moet lopen op een lege maag.quote:![]()
ik loop pas rond 20uquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:36 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Eerst lopen, dan eten.. lopen na het eten is niet prettig. Of neem een banaan, energiereep of iets dergelijks als je echt heel veel trek hebt. Zeker met die eerste Evy lesjes ben je ook zo weer terug, niet alsof je een halve marathon moet lopen op een lege maag.Werewolf![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Onama het volgende:
Knoop doorgehakt!
En nu ik er aan denk, daarmee komt ook een startbewijs voor de Vestingloop beschikbaar. Als je het niet erg vindt om met andermans naam te lopen mag je die van mij (5km) gratis hebben als fokker.
Als ik nu jong was (of geen kinderen had gehad) had ik denk ik ook eens over de grens gaan kijken.![]()
Of buiten blijven staan en fles shampoo meenemenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Lekker juist! En na het lopen kun je meteen onder de douche.![]()
![]()
Wat een pokkeweer. Maar goed. Ik heb m'n boeltje aan. Lange broek en een jasje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind het iets teveel pokkeweer, en heb iets teveel zin in pizza en bier. Morgenochtend 90% kans op zondat % verzin ik, maar zoiets dwing je af
Onama, goedzo, knopen doorhakken![]()
![]()
Mja, ik zit morgen om die tijd in het vliegtuig naar Rome. En ik gok niet dat ik veel zin heb om daar te gaan hardlopen, die paar dagen dat ik er ben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:46 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het iets teveel pokkeweer, en heb iets teveel zin in pizza en bier. Morgenochtend 90% kans op zondat % verzin ik, maar zoiets dwing je af
Onama, goedzo, knopen doorhakkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, maar de vandaag lopers mogen zondag weer en zondag wordt het lentequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:46 schreef Quoi het volgende:
Onama, goedzo, knopen doorhakken![]()
![]()
Gaaf! Snel beslist zeg! Fijne tijd en vergeet je hardloopspullen niet in te pakken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Onama het volgende:
Knoop doorgehakt!
En nu ik er aan denk, daarmee komt ook een startbewijs voor de Vestingloop beschikbaar. Als je het niet erg vindt om met andermans naam te lopen mag je die van mij (5km) gratis hebben als fokker.![]()
Ik ben me aan het voorbereiden op mijn vakantie over 4 weken, even zorgen dat ik wat verder kom met Evy zodat ik daar als een heuse loper trots over de boulevard kan lopen![]()
![]()
Zondag loop ik over de boulevard van Rethimon (Kreta) in nog nét geen bunhugger te hardlopen. Lentequote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar de vandaag lopers mogen zondag weer en zondag wordt het lente![]()
![]()
![]()
Stoere mossel is stoerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:44 schreef mosselmossel het volgende:
Wat een pokkeweer. Maar goed. Ik heb m'n boeltje aan. Lange broek en een jasje.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oew lekker! Ik zat te denken aan nog net niet in m'n boxershort op Jamaicaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zondag loop ik over de boulevard van Rethimon (Kreta) in nog nét geen bunhugger te hardlopen. Lente![]()
![]()
![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zondag loop ik over de boulevard van Rethimon (Kreta) in nog nét geen bunhugger te hardlopen. Lente![]()
![]()
![]()
Het viel me alles mee qua weer, in het begin een paar spatjes maar later kon je het geen bui meer noemen. Ik heb heerlijk gerend!!! Zes km aan één stuk. Begon wel iets te snel en dat merkte ik vooral toen ik bergopwaarts ging richting de zee, toen moest ik flink gas terug nemen om het te halen. Heb geen wandeling nodig gehad dus ik ben tevreden
http://www.endomondo.com/workouts/191060764/5638894This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Oh en ik vond het best handig om af en toe even op mijn Garmin te kijken hoe snel ik nou ging:-) En om nog een paar honderd meter door te rennen om tot de zes km te komen
Nu eens kijken hoe het uploaden gaat, leuk!!!
Ik hou van nieuwe speeltjes!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
het is hier best stil. ik heb gewoon ho,ger en loop pas rond 20u ofzo. ik heb gelukkig een fluo-vestje.Werewolf![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar de vandaag lopers mogen zondag weer en zondag wordt het lente![]()
![]()
![]()
Nou zet m op dan!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:16 schreef sararaats het volgende:
het is hier best stil. ik heb gewoon ho,ger en loop pas rond 20u ofzo. ik heb gelukkig een fluo-vestje.![]()
Ben je al vertrokken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:16 schreef sararaats het volgende:
het is hier best stil. ik heb gewoon ho,ger en loop pas rond 20u ofzo. ik heb gelukkig een fluo-vestje.
Serieus.. ga rennen of doe het niet maar ga niet zeuren over wanneer je mogelijk misschien wanneer het weer en toelaat en het lot je gunstig gezind is, de zon in je gezicht schijnt beslissen of je deur uit gaat.
JUST GO!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo. Mijn nieuwe schoenen hebben hun ontgroening gehad.
De vorige keer dat ik ze aan had was het droog. Toch blijf ik het zonde vinden wanneer je met je nieuwe schoenen de eerste keer in een modderpoel loopt.
(Had een rondje bossen gedaan).
Daarna boeit het niet meer
Nu nog even planken enzo en dan onder de welverdiende douche.
@Onama
Vet![]()
Lijkt me erg tof.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:42 schreef streamnl het volgende:
Zo. Mijn nieuwe schoenen hebben hun ontgroening gehad.
De vorige keer dat ik ze aan had was het droog. Toch blijf ik het zonde vinden wanneer je met je nieuwe schoenen de eerste keer in een modderpoel loopt.
(Had een rondje bossen gedaan).
Daarna boeit het niet meer
Nu nog even planken enzo en dan onder de welverdiende douche.
@Onama
Vet![]()
Lijkt me erg tof.![]()
![]()
Nog net geen als in 'iets minder dan' ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh grr mijn 610 trilt niet meer![]()
![]()
Mooi, zijn we het in ieder geval ergens over eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Deze heb ik gemist, maar het was duidelijk, kappen met dat geneuzel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Best een leuke sport, waterballet.
8,5km over gedaan, geen minuut droog geweest. Wat een graftakkeweer zeg. Hoewel het lopen op zich nog best aardig ging.
http://www.endomondo.com/workouts/191111180/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:06 schreef mosselmossel het volgende:
Best een leuke sport, waterballet.
8,5km over gedaan, geen minuut droog geweest. Wat een graftakkeweer zeg. Hoewel het lopen op zich nog best aardig ging.
http://www.endomondo.com/workouts/191111180/5346508
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nu doen jullie het weer!ga ik een paar uurtjes slapen,slaan jullie elkaar bijna de hersens in....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
*slaat RD ook de hersens in*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nu doen jullie het weer!ga ik een paar uurtjes slapen,slaan jullie elkaar bijna de hersens in....
Zo, nu hoor jij er ook weer bij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: