SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Ik zit hier helemaal pumped up te zijn over de Ropa
alleen zo jammer dat ik ook nog wat werk moet doenF means you're fucked![]()
Zit ik net E.T. te feliciteren met de behaalde 7km.. topic gesloten. Bij deze dan alsnog gefeli!
Dat hoop ik over een tijdje ook te kunnen halen, die 7km.. Heb al een mooi rondje uitgestippeld die ik graag wil gaan lopen.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef E.T. het volgende:
7 km in 55min![]()
En natuurlijk had ik had een sleutel mee en ik moest wel opschieten want om uiterlijk 9.30 moest ik de oudste van school halen en naar een afspraak.
Meteen onder de douche door gerend en in de auto gestapt dus...
Maar dem! Wat liep ik lekker!!!
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op meGoed bezig!
Edit: Excuus.
[ Bericht 23% gewijzigd door Muis84 op 17-05-2013 10:07:16 ]![]()
Tja... Ik begon met typen met nog 3 posts te gaan.. Dacht dat ik dan niet "de lul" zou zijnquote:Ik zit nml altijd mobiel..
![]()
Kap nou eens, er is genoeg over gezegd gisteren. Reageer dan niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:00 schreef Muis84 het volgende:
[..]Goed bezig!
[..]![]()
Maar het zou toch 's ochtends zijn?Ja doei.![]()
Ik las net dat er ook vanuit Hamburg gestart wordt voor de roparun, kun je als team kiezen waar je start?![]()
Dat weet ik eigenlijk niet zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:05 schreef Nirak het volgende:
Ik las net dat er ook vanuit Hamburg gestart wordt voor de roparun, kun je als team kiezen waar je start?F means you're fucked![]()
Heb hem al weg gehaald. Sorry.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kap nou eens, er is genoeg over gezegd gisteren. Reageer dan niet.![]()
Omdat ik m'n bericht niet meer kan wijzigen wou ik even een verbetering doen.
Ik bedoelde eigenlijk vandaag maar het gaat pas vanaf 17u.
Moet nog werken ook en vanochtend kramp in m'n kleine teen
Nogmaals sorry
Edit: ons ma had me woensdag niet zien passeren. Nochtans was ik opvallend gekleed
Werewolf![]()
E.T.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef E.T. het volgende:
7 km in 55min![]()
En natuurlijk had ik had een sleutel mee en ik moest wel opschieten want om uiterlijk 9.30 moest ik de oudste van school halen en naar een afspraak.
Meteen onder de douche door gerend en in de auto gestapt dus...
Maar dem! Wat liep ik lekker!!!
Kwam m'n trainer onderweg nog tegen die z'n hond aan het uitlaten was... Hij was trots op me![]()
Wat lekker, zo'n begin van de dag!
YUR die nog met zijn spibelt in bed ligt / onder de douche staat / op zijn werk zit want je voelt em niet zitten!
Mijn wederhelft is inmiddels ook een erg tevreden gebruiker van de SpibeltZo modegevoelig, die mannen
![]()
![]()
7KM in 40 minuten
http://www.endomondo.com/workouts/190932690/819185
tijd geleden dat ik een afstand langer dan 3KM elke kilometer onder de 6m/km liep![]()
Netjes gelopen! Volgens mij ook best een leuke route daar!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
7KM in 40 minuten
http://www.endomondo.com/workouts/190932690/819185
tijd geleden dat ik een afstand langer dan 3KM elke kilometer onder de 6m/km liep![]()
Ja ik kan hier in de regio hartstikke lekker lopen voor zo'n stedelijk gebied. Voor alles van 2 tot 20KM heb ik mooie routesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Netjes gelopen! Volgens mij ook best een leuke route daar!
Woon je in de buurt?![]()
Ik woon in Gouda, dus ben daar met 10-15 minuutjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik kan hier in de regio hartstikke lekker lopen voor zo'n stedelijk gebied. Voor alles van 2 tot 20KM heb ik mooie routes
Woon je in de buurt?![]()
![]()
Ja das vlakbij inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:19 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Ik woon in Gouda, dus ben daar met 10-15 minuutjes
Nu sotfzuigen en dweilen![]()
![]()
Kramp in je kleine teen ... ja... dat heb ik ook weleens.. duurt dan ongeveer 1 minuut en daarna is het weer weg. Is het bij jou een kramp die 3 dagen aanhoudt ?
Ik ga vanavond uit eten! Lekker.. omdat we vorige week 3 jaar getrouwd waren. Dus.. ik werd vanmorgen zachtjes uit mijn slaap gewekt door "PAPPPA!!! PAPA!!!"... en terwijl ik de kleine een schone luier aan het ombinden was bedacht ik ... Ik ga ook nog even hardlopen als ik uit werk kom.
Dit vrolijke nieuws even gemeld aan de nog slaperig wederhelft die direct allerlei beren op de weg planningtechnisch zag. Het komt er op neer dat er eigenlijk niets aan de hand is natuurlijk en ik vanavond gewoon lekker ga hardlopen als het niet met bakken uit de hemel komt vallenLEKKER!
![]()
Toen ik vanmorgen op m'n werk kwam hing er een post-it aan m'n monitor met:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja das vlakbij inderdaad
Nu sotfzuigen en dweilen
"Wil jij hier ook even de stofzuiger door halen. Het is hier eeen beetje een zootje"![]()
![]()
Ja, de wereld is oneerlijk.
Sararaats, lopen en indimmen. Geen maren, mitsen, ofs, ens, omdats en daaroms, maar lopen en wandelen. Het begint mij inmiddels ook de neusgaten uit te komen. Stop met de beren, die lopen in Nederland niet op de weg. Ga lopen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen op m'n werk kwam hing er een post-it aan m'n monitor met:
"Wil jij hier ook even de stofzuiger door halen. Het is hier eeen beetje een zootje"Lekkere binnenkomer, en dat op vrijdag!
![]()
De vvd zit in de regering. Je kan niet alles hebben..quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geldt voor iedereen: als je 't stom vindt: niet op reageren, wil je tips geven, doe dat dan op een normale manier. Ze heeft zelf gisteren ook al uitgelegd 'hoe het zit' en FOK! is voor iedereen, niet alleen voor mensen met 4 afgeronde post-docs en een CEO functie bij CERN. Sara is lief, enthousiast en draaft wat door en ja, lieve sara, zoals ik gisteren al zei: post niet álles wat in je opkomt en ga gewoon rennen en genieten van de vooruitgang, maar moeten we echt zo onaardig doen tegen iemand die het boven álles alleen maar goed bedoelt en superenthousiast is en het leuk vindt om met 't hardloopclubje mee te posten?Ja doei.![]()
Sara is Sara he? laten we proberen niet lillek tegen elkaar te gaan doen maar elkaar in elkaar's waarde te laten. Ga een blokje om ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ja, de wereld is oneerlijk.
Sararaats, lopen en indimmen. Geen maren, mitsen, ofs, ens, omdats en daaroms, maar lopen en wandelen. Het begint mij inmiddels ook de neusgaten uit te komen. Stop met de beren, die lopen in Nederland niet op de weg. Ga lopen!![]()
![]()
Ik heb alleen mn havo...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is nou net het punt. Wij doen dat wel. Zij alleen niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sara is Sara he? laten we proberen niet lillek tegen elkaar te gaan doen maar elkaar in elkaar's waarde te laten. Ga een blokje om ofzoZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@Sara; als hardlopen nog te lastig/zwaar belastend is, is het misschien verstandig om eerst een aantal weken langere wandelingen te maken en daar tussendoor te "snelwandelen".
Dan bereid je je lichaam voor, op het echte lopen.
Zo nu eerst tijd voor![]()
![]()
Van dit filmpje krijg ik altijd wel erg zin om te gaan lopen:
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Dit is denk ik een waardevolle tipquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef Trebweb het volgende:
@Sara; als hardlopen nog te lastig/zwaar belastend is, is het misschien verstandig om eerst een aantal weken langere wandelingen te maken en daar tussendoor te "snelwandelen".
Zo nu eerst tijd voor
F means you're fucked![]()
ik heb het al eens lief gevraagd, of als tip gegeven: je hoeft niet alles te posten wat in je opkomt. Dus. Ik wil niet opstaan, bed ligt te lekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sara is Sara he? laten we proberen niet lillek tegen elkaar te gaan doen maar elkaar in elkaar's waarde te laten. Ga een blokje om ofzoIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb net de RoParunners van m'n werk uitgezwaaid![]()
Stelletje pimps in hun trainingspakken met naam erop enzo![]()
![]()
Dan negeer je het. Iedereen heeft evenveel recht hier te posten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ik heb het al eens lief gevraagd, of als tip gegeven: je hoeft niet alles te posten wat in je opkomt. Dus. Ik wil niet opstaan, bed ligt te lekker.![]()
Fair point.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dan negeer je het. Iedereen heeft evenveel recht hier te posten.
Ik zit nu op de plee. Dus heb het lopen even uitgesteld. Morgen weer een kans!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waar komen die Postdocs en CEO's nu ineens vandaan? Is dat nu juist niet totaal onbelangrijk in dit topic? Of je dom post ja/nee is compleet status/opleiding-onafhankelijk.
Mijn vriendelijke oplossing is: geen aandacht/podium geven aan diegene/datgene waar je je aan ergert. Fok! is af en toe nét het echte levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk! Genoeg voor jou te doen dit weekendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef GotC het volgende:
Stelletje pimps in hun trainingspakken met naam erop enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fair point.
Ik zit nu op de plee. Dus heb het lopen even uitgesteld. Morgen weer een kans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kinderachtig, niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fair point.
Ik zit nu op de plee. Dus heb het lopen even uitgesteld. Morgen weer een kans!
laten we doorgaan zoals we deden, mensen negeren die postst plaatsen waar je niks mee kunt etcv.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef Quoi het volgende:
Waar komen die Postdocs en CEO's nu ineens vandaan? Is dat nu juist niet totaal onbelangrijk in dit topic? Of je dom post ja/nee is compleet status/opleiding-onafhankelijk.
Mijn vriendelijke oplossing is: geen aandacht/podium geven aan diegene/datgene waar je je aan ergert. Fok! is af en toe nét het echte levenVol spanning RoParun volgen waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Leuk! Genoeg voor jou te doen dit weekendWel supertof, dat YUR opeens toch mee gaat doen
![]()
![]()
Je hebt ook gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Geldt voor iedereen: als je 't stom vindt: niet op reageren, wil je tips geven, doe dat dan op een normale manier. Ze heeft zelf gisteren ook al uitgelegd 'hoe het zit' en FOK! is voor iedereen, niet alleen voor mensen met 4 afgeronde post-docs en een CEO functie bij CERN. Sara is lief, enthousiast en draaft wat door en ja, lieve sara, zoals ik gisteren al zei: post niet álles wat in je opkomt en ga gewoon rennen en genieten van de vooruitgang, maar moeten we echt zo onaardig doen tegen iemand die het boven álles alleen maar goed bedoelt en superenthousiast is en het leuk vindt om met 't hardloopclubje mee te posten?![]()
![]()
Valt mee, negeer het maqr als het je niet bevalt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kinderachtig, niet?
laten we doorgaan zoals we deden, mensen negeren die postst plaatsen waar je niks mee kunt etcv.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het posten hier gaat nog sneller dan het echte leven![]()
Poging gedaan tot uitslapen wat me normaal erg goed afgaat, maar nu ik vannacht moet werken lag ik natuurlijk alweer vanaf half zeven te draaien. Iedere keer hetzelfde liedje!!
Ik krijg vanmiddag mijn horloge en ga dan vanavond mét horloge een klein rondje. De komende twee dagen ben ik te moe door dat omschakelen en dan maandag voor ik mijn laatste nachtje ga draaien wil ik weer een klein rondje. Ik vind vier dagen niets doen geen optie...
Ben al lui genoeg in mijn nachtdienst weekend, het is werken, slapen en wat op de bank hangen voor je weer gaat werken.
De negeertip is de juiste!!! Dat doe ik in het echte leven ook, als ik echt iemand niet aardig vind dan zeg ik alleen het hoognodige en ga verder ook geen mooi weer spelen. Gelukkig kan ik met de meeste mensen wel door een deur, maar hier en daar heb je natuurlijk uitzonderingen. Niet iedereen vind mijn karakter leuk (soms behoorlijk druk) of mijn foute humor
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Sararaats is naar mijn idee al jaren de dorpsgek van FOK!, vroeger volgensmij onder een ander account.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef Quoi het volgende:
Mijn vriendelijke oplossing is: geen aandacht/podium geven aan diegene/datgene waar je je aan ergert. Fok! is af en toe nét het echte levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Leuk! Genoeg voor jou te doen dit weekendPfoeh, ik zette heel blij op FB dat ik lekker een weekendje alleen thuis wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Vol spanning RoParun volgen waarschijnlijkWel supertof, dat YUR opeens toch mee gaat doen
, maar ik krijg het gewoon druk met 3 RoPaRun teams om te volgen, jureren bij de Coopertest én ik moet ook nog eens om 5 uur opstaan morgenochtend om meneer weg te brengen
![]()
Het is wel echt heel erg tofYur mailde me gisteren of het goed was dat hij mee deed. Natuurlijk is dat goed, rare man
![]()
![]()
Bedankt voor jullie reacties
Ik loop meestal op dinsdag en vrijdag gelijk om half 9. En op zaterdag of zondag wanneer het uitkomt. En een beetje regen houd me niet tegen maar zoals gister met ik toch nog wel een watje geloof ik![]()
Goed zeg E.T 7 kilometer!![]()
Nog een klein vraagje. Als ik gelopen heb ben ik altijd knalrood. Mijn ademhaling is prima. Ik ben niet overdreven buiten adem. Maar dat hele rode vind ik toch wel vervelend. Pas na een uurtje of 2ben ik weer 'normaal' Hebben jullie dat nou ook?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
Goeie tip maar het lopen gaat best goed. Het is gewoon het beginnen dat er wel eens overschiet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef Trebweb het volgende:
Zo nu eerst tijd voor
Geef maar een goeie stamp onder m'n tere kontje
Ik doe vrijwilligerswerk in een cafetaria en dat is behoorlijk zwaar.Werewolf![]()
Ik volg de Roparun ook weer met een schuin oog tussen al mijn eigen werkzaamheden. Moeder gaat als chauffeur (team 95, NS) mee en pa als verzorger en wijs genoeg toch maar niet als reserveloper ... of toch.![]()
![]()
In het begin had ik dat ook, net een vuurtoren. Maar naarmate je conditie beter wordt verdwijnt dat weer vanzelf.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Baby_Girl het volgende:
Nog een klein vraagje. Als ik gelopen heb ben ik altijd knalrood. Mijn ademhaling is prima. Ik ben niet overdreven buiten adem. Maar dat hele rode vind ik toch wel vervelend. Pas na een uurtje of 2ben ik weer 'normaal' Hebben jullie dat nou ook?
![]()
Gaat dat RopaRun 24 uur per dag door eigenlijk? Dan kan ik het volgen als ik op mijn werk zitThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Wijze woorden zijn dit!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Geldt voor iedereen: als je 't stom vindt: niet op reageren, wil je tips geven, doe dat dan op een normale manier. Ze heeft zelf gisteren ook al uitgelegd 'hoe het zit' en FOK! is voor iedereen, niet alleen voor mensen met 4 afgeronde post-docs en een CEO functie bij CERN. Sara is lief, enthousiast en draaft wat door en ja, lieve sara, zoals ik gisteren al zei: post niet álles wat in je opkomt en ga gewoon rennen en genieten van de vooruitgang, maar moeten we echt zo onaardig doen tegen iemand die het boven álles alleen maar goed bedoelt en superenthousiast is en het leuk vindt om met 't hardloopclubje mee te posten?
Al is het soms wel verleidelijk natuurlijk en erg makkelijk op een min of meer anoniem forum om niet iedereen in zijn waarde te laten. Maar dat moet eigenlijk wel dus.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:04 schreef Lula het volgende:
Gaat dat RopaRun 24 uur per dag door eigenlijk? Dan kan ik het volgen als ik op mijn werk zit
Dat hoort zo, maar ik kijk niet echt vaak in een spiegel, dus ik weet niet hoe lang het duurt voordat en of ik rood aanloop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Baby_Girl het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou dan helemaal respect!!!!!! Ik ga jullie volgen!quote:This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Zo, en nu ga ik ook lekker rennen, ondanks dat het motregent en dat ik kramp heb in mijn kleine teen.![]()
Begrijp me niet verkeerd, maar dat is totaal niet te vergelijken met hardlopen qua belasting (gewicht op gewrichten, spiergebruik etc) voor je lijf. Ik deed aan voetbal, zwemmen, wandelde dagelijks meer dan 10km, zelfde met fietsen en heb een achtergrond in de baan-atletiek (ver verleden haha) en dan nóg moest ik redelijk rustig aan beginnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk in een cafetaria en dat is behoorlijk zwaar.
Herken het wel hoor, "Loop nu toch ook al hele dagen, belast m'n benen/knieën etc. toch ook. Wat maakt dat kleine beetje sneller lopen dan uit"![]()
Off-topic: Zie net via de buienradar dat ik voor 1 uur klaar moet zijn met de post, dus ik ga maar even in een lekker tempo er doorheen.![]()
![]()
Voor zover ik weet wordt ik wel een beetje rood, maar niet heel erg (vooral niet met dit weer, met 25+ is een ander verhaal). Ik vind het juist raar dat ik niet echt zweet... Zo hebben we allemaal wat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef Baby_Girl het volgende:
Zolang je lichaam de hitte maar kwijt kan.
![]()
![]()
Die spiegel hangt in de gang. Ik loop er tig keer per dag langs. Heb al verzonnen dat die spiegel maar weg moetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat hoort zo, maar ik kijk niet echt vaak in een spiegel, dus ik weet niet hoe lang het duurt voordat en of ik rood aanloop.
Zweten doe ik dus ook bijna niet. Ik ben 'bang' dat ik daarom zo rood wordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:07 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt ik wel een beetje rood, maar niet heel erg (vooral niet met dit weer, met 25+ is een ander verhaal). Ik vind het juist raar dat ik niet echt zweet... Zo hebben we allemaal wat.Zolang je lichaam de hitte maar kwijt kan.
Ik ben ook steeds bang dat ik te koud gekleed ga. Misschien toch maar minder kleren aan gaan doen dan.
Mijn man noemt me liefdevol 'zontomaatje' als ik terug kom...
Bedankt weer allemaal
[ Bericht 2% gewijzigd door Baby_Girl op 17-05-2013 11:11:13 (toevoeging) ]Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
Ik loop enkel rood aan wanneer ik te warm van huis ga (qua kleding) eigenlijk, dan zweet ik me het ongans. Gaat dan vaak om een sweater o.i.d en natuurlijk geen hardloopkledij en dat merk je snel.![]()
![]()
Ik word wel vrij snel rood, maar gelukkig trekt dat vrij snel bij. Zweten begint helaas al zodra ik m'n veters strik![]()
![]()
Komt door al die gelbeertjes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:18 schreef YUR het volgende:
Een enkele keer word ik groen. Zoals bij de marathon
Ga vanavond eerst eens ff rondje rennen.
Heb nu nog steeds spierpijn in m'n kuiten van afgelopen dinsdag, was echt verkeerde training op m'n nieuwe schoenen uit te proberen.
En wat zweten betreft; dat doe ik ook altijd al meteen. Geen idee of ik ook rood wordt eigenlijk.![]()
Hier ook een vreselijk rood hoofd wat maar heel langzaam weer wegtrekt.. En drijfnat van het zweet overal....
Gotta live with it...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Te laat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:22 schreef CRX_master het volgende:
zolang je niet blauw wordt.. of nog erger, wit.. niets aan de handJa doei.![]()
Same here. Gelukkig ben ik na een tijdje weer "normaal"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Rood, zweet, álles. Ookal loop ik rustig een 5K in de winter
Maar ik loop nog geen 5km
Een beetje kleur kan bij mij eigenlijk niet veel kwaad. Ik ben zeer licht van huid en een paar minuten in de zon is al teveel
Werewolf![]()
Oké ik ben dus volkomen normaal. Ook wel eens fijn om te horen
Nee, je bent net zo abnormaal als wijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Baby_Girl het volgende:
Oké ik ben dus volkomen normaal. Ook wel eens fijn om te horen
Ik word ook zo rood, alleen rond mijn mond blijft wit. Erg charmant.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik had dat vroeger ook. Ik voetbalde en tenniste en alles, maar werd eigenlijk alleen maar rood en zweette heel licht. Toen ging ik squashen.... en dat leek het moment dat mijn lichaam zei "fuk dit.. ik moet nu zweten ook!". Sindsdien niet meer rood, maar ik begin lekker snel met zweten![]()
![]()
Wij zijn ook onderweg alleen zonder trainingspakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef GotC het volgende:
Stelletje pimps in hun trainingspakken met naam erop enzo
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maleduck zn linkje werkt niet direct via de OP, wel als er er .html achter typt
Hetzelfde geldt voor die van Yur
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2013 11:56:27 ]![]()
Ooeeeeehquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij zijn ook onderweg alleen zonder trainingspakken![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier! Wij vertrekken morgenvroegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij zijn ook onderweg alleen zonder trainingspakken
Foutjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maleduck zn linkje werkt niet direct via de OP, wel als er er .html achter typt
Hetzelfde geldt voor die van Yur
Succes!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Iemand nog een tip voor een warme en zachte longsleeve? Niet zo'n stugge, klamme of zweterige? Ik heb het koud...![]()
![]()
Heel veel succes en natuurlijk plezier!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Ook dat jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zodat je vandaag nog de hele dag kan werken zeker?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij zijn ook onderweg alleen zonder trainingspakkenveel succes!!
Ik heb ook altijd een tomaten boei, en ga pas zweten als ik klaar ben, ook irritant.
E.T.Heerlijk loopweer ook he?
Ik heb net ook heerlijk gelopen op de nieuwe schoenen, de bedoeling was een klein rondje inlopen maar het is uiteindelijk 8km geworden, maar wel met veel wandelen tussendoor. De eerste km's wat stramme kuiten, maar de laatste km's voelden alsof ik vloog!![]()
wat doen jullie eigenlijk voor werk? ik ben arbeidsongeschikt en had het er in het begin moeilijk mee maar thank God voor vrijwilligerswerk.Werewolf![]()
Fijn zijn ze he? En mijn ervaring is dat ze alleen maar lekkerder gaan lopenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef Shravani het volgende:
[..]veel succes!!
Ik heb ook altijd een tomaten boei, en ga pas zweten als ik klaar ben, ook irritant.
E.T.Heerlijk loopweer ook he?
Ik heb net ook heerlijk gelopen op de nieuwe schoenen, de bedoeling was een klein rondje inlopen maar het is uiteindelijk 8km geworden, maar wel met veel wandelen tussendoor. De eerste km's wat stramme kuiten, maar de laatste km's voelden alsof ik vloog!![]()
![]()
Lol wat is jou probleem? Last van de menstruatie? Goeie kwaliteiten van een Moderator op dit forum. Ik stel een serieuse vraag. Op ik gelukkig veel positieve andwoorden hebt gekregen en goeie tips.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk mij eens slecht zijn met mijn 11km/uur en 5km na 3 keer lopen......
...
Goed geslapen na training van gisteren, maar had zo nog een uur door kunnen snurken ..morgen snelheidswerk op de baan. Hopen dat ik dan wat soepeler ben!
Dank alle, ik zal het iets rustiger aan doen, echter zou ik wel graag binnen de 30 minuten trainen blijven ivm ik iets makelijker mijn voortgang kan pijlen plus 30 minuten is mijn maximum sport tijd beschikbaar. Ik loop op Nike schoenen met enkel support, ik gebruik GPS op mijn telefoon om mijn voortgang te kunnen meten.
Ik hoop binnen een halfjaartje/ jaartje mee te kunnen doen me een 10km marathon en die te kunnen afronden in 45 minuten.Woont in een Biodome.![]()
Ze lopen echt heel lekker! normaal voelden m'n schoenen na een km of 5 zwaar aan m'n voeten en ging ik ook wel eens sloffen, maar ik liep gewoon echt lekker! Zo heerlijk licht aan je voeten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Fijn zijn ze he? En mijn ervaring is dat ze alleen maar lekkerder gaan lopen![]()
Een marathon is 42KM...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef along het volgende:
[..]
Ik hoop binnen een halfjaartje/ jaartje mee te kunnen doen me een 10km marathon en die te kunnen afronden in 45 minuten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: