Is er toch een toekomst voor jullie saampjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moest hierom glimlachen. Wie had dat gedacht...
Een gemis in je leven.quote:
Altijd voor de thuisdate gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:07 schreef DaFan het volgende:
Zaterdag date en ben door andere Paiq match uitgenodigd, ze wil voor me koken. Aaah keuzes.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
Zijn icebreaker: Hoe vaak ga je onder de douche?
Ik: Iedere dag.
Hij: "Als ik geluk heb mag ik mijn wekelijkse douche soms een 2x in de week douch noemen."
EBI in Vught ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
Hij: "Als ik geluk heb mag ik mijn wekelijkse douche soms een 2x in de week douch noemen."
Jouw antwoord is ook niet echt een icebreaker. Een beetje creativiteit kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
Het is geen kwestie van planingsconflict maar ik vind het gewoon niet zo netjes om met 2 tegelijk te daten.quote:
Iedere dag anders moet ik m'n sokken zo vaak wassen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jouw antwoord is ook niet echt een icebreaker. Een beetje creativiteit kan geen kwaad.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef Perzephone het volgende:
Icebreaker: heb je liever te koud of te warm?
- warm want dan lijkt mn piemel groter
Gast...
Ik vind hem wel droogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef Perzephone het volgende:
Gast...
Ik heb dat nooit begrepen, krijg soms ook de indruk of het verzoek om direct thuis te gaan daten, maar als je iemand nog nooit hebt ontmoet, dan doe je dat toch niet?! Of ben ik nu heel preuts? De eerste date altijd in de stad op een openbare plek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zaterdag date en ben door andere Paiq match uitgenodigd, ze wil voor me koken. Aaah keuzes.
Dat heeft met je foto score te maken, hoe hoger je eigen score, hoe beter je matches worden op uiterlijk. :-)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef BlackFrancis het volgende:
Zo kannonne he, zit er iets in het water ofzo. Ik heb vakantie, nog wat extra daagjes vrij na m'n reis en dacht... laat ik PaiQ weer eens checken.
In de afgelopen jaren doe ik dat wel eens, gewoon een beetje chatten voor de grap, maar eigenlijk nooit iets serieus of leuks tegen gekomen. Het was altijd een deceptie als die foto's zichtbaar werden![]()
Nieuw foto'tje geupload, en gelijk wat nieuwe matches. En nog maar 1 zeekoe gezien. Er zitten echt heel veel leuke meisjes ineens. En ze tonen nog initiatief ook, elke dag stuurt er wel een een oneliner
Misschien gaat deze jongen binnenkort nog voor het eerst op een date, ik heb dit nog nooit gedaan. Wat is dit meiden, waarom zo serieus?
Water is nog steeds geen 10 gradenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef Perzephone het volgende:
Gast...
Mja, m'n foto's scoorden vroeger ook wel een 8 a 9, dat is opzich niet echt veranderd. Sta er gewoon wel van te kijken dat ze ook zo actief zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, krijg soms ook de indruk of het verzoek om direct thuis te gaan daten, maar als je iemand nog nooit hebt ontmoet, dan doe je dat toch niet?! Of ben ik nu heel preuts? De eerste date altijd in de stad op een openbare plek.
[..]
Dat heeft met je foto score te maken, hoe hoger je eigen score, hoe beter je matches worden op uiterlijk. :-)
PAIQ +1
quote:
Ah, dat verklaart al die gedrochten die voorbij komen bij mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
Dat heeft met je foto score te maken, hoe hoger je eigen score, hoe beter je matches worden op uiterlijk. :-)
PAIQ +1
Misschien zit hij wel in een verzorgingstehuis en is het de bittere waarheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
'Oh baby, we talk so dirty we need to shower every freaking hour!' ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jouw antwoord is ook niet echt een icebreaker. Een beetje creativiteit kan geen kwaad.
Highsiders maken in de douche.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan beter vragen hoe vaak je onderuit gaat in de douche...gvd vorige keer bijna m'n pols gebroken![]()
Dit. Hoe saai al die serieuze antwoorden op die icebreakers zoals yuki.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meer dan 50% van m'n dates willen zij altijd thuis afspreken... Ik vis er nooit naar, het is mij om het even.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, krijg soms ook de indruk of het verzoek om direct thuis te gaan daten, maar als je iemand nog nooit hebt ontmoet, dan doe je dat toch niet?! Of ben ik nu heel preuts? De eerste date altijd in de stad
Mwoah, hier niet. Als ik al date, dan is het vaak ver weg. Dan vraag ik of ik kan blijven pitten of andersom, ik bied een slaapplek aan. Nachtbraker hier en ik wil niet zelf zo laat nog in de auto stappen en van een ander zou ik dat ook niet willen. Gewoon goed bedoeld en zonder intentiesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Meer dan 50% van m'n dates willen zij altijd thuis afspreken... Ik vis er nooit naar, het is mij om het even.
Maar zit, naar ervaring, wel een bepaalde intentie achter
Zij zei ook al dat ze 'de huisgenootjes weg ging sturen want ze wilde me voor zichzelf'.
Self-five!!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, hier niet. Als ik al date, dan is het vaak ver weg. Dan vraag ik of ik kan blijven pitten of andersom, ik bied een slaapplek aan. Nachtbraker hier en ik wil niet zelf zo laat nog in de auto stappen en van een ander zou ik dat ook niet willen. Gewoon goed bedoeld en zonder intenties
Idd, dan weet je wel zeker dat er daarna never nooit meer iets gaat gebeuren, is alles spanning weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
Nou ik zou dus echt nooit blijven slapen als ze vooraf zegt dat er toch niks gebeurd. Ga ik lekker weer naar huis, ipv dat je sochtends nog met je koffie nog steeds daar zit te koekeloeren.
Want je kan het niet leuk hebben zonder je pielemaus ergens in te stoppen ? Vanwaar die drang om gaten te vullen ? Je bent toch wel iets verder geëvalueerd dan de fase ''konijn'' ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
Nou ik zou dus echt nooit blijven slapen als ze vooraf zegt dat er toch niks gebeurd. Ga ik lekker weer naar huis, ipv dat je sochtends nog met je koffie nog steeds daar zit te koekeloeren.
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want je kan het niet leuk hebben zonder je pielemaus ergens in te stoppen ?
Dat heb ik ook met mijn huidige date, geen idee wat ik er van moet denken. Gezeik altijd met die vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb afgelopen tijd 2 keer een date gehad met een meid en de 3e al afgesproken. Dates waren echt super gezellig en romantisch maar ik heb het gevoel dat ze via whatsapp erg afstand bewaard. (traag reageren, niet snel zelf beginnen met berichtje sturen, nooit een x'je via whatsapp) Dit is totaal anders dan ik in het verleden met andere meiden gewend ben. Moet ik hier iets achter zoeken? Eerste date liet ze weten altijd bang te zijn om afgewezen te worden als ze iets voor iemand voelt, kan dat hier iets mee te maken hebben?
Gewoon afgaan op hoe het in het echt gaat. Whatsapp en al dat gedoe er omheen vind ik zo onzinnig, misschien denkt zij er net zo over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb afgelopen tijd 2 keer een date gehad met een meid en de 3e al afgesproken. Dates waren echt super gezellig en romantisch maar ik heb het gevoel dat ze via whatsapp erg afstand bewaard. (traag reageren, niet snel zelf beginnen met berichtje sturen, nooit een x'je via whatsapp) Dit is totaal anders dan ik in het verleden met andere meiden gewend ben. Moet ik hier iets achter zoeken? Eerste date liet ze weten altijd bang te zijn om afgewezen te worden als ze iets voor iemand voelt, kan dat hier iets mee te maken hebben?
als je op echt elke onliner, icebreaker, weet ik het, zo reageert zoals je hier weleens post wordt het natuurlijk nooit wat. nofi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
Ik zeg er niks bij en laat de opties gewoon open, we zien wel wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef DaFan het volgende:
Daarom zei ik, naar ervaring
Ik heb niet zoveel problemen met ook weer terugrijden om weet ik veel hoe laat.
Zeg je het erbij, 'Haal je niks in de hoofd'? Of laat je de optie wel open voor seks op de eerste date.
Als ik iemand zou daten alleen voor de seks dan zou ik een fb zoeken. Aan mij overigens niet besteedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
Nee, m'n eigen bed slaapt gewoon lekkerder. Dan hoef ik niet per se in een vreemd logeerbed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want je kan het niet leuk hebben zonder je pielemaus ergens in te stoppen ? Vanwaar die drang om gaten te vullen ? Je bent toch wel iets verder geëvalueerd dan de fase ''konijn'' ?
Inderdaad, alleen maar irritant, zo'n vreemd bed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
Bij mij zijn WA enzo juist uitstekende graadmeters voor het enthousiasme van de tegenpartij. Kreeg ik nauwelijks antwoord, nooit leuke gesprekjes e.d.: geen goeie match IRL.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Kola het volgende:
[..]
Gewoon afgaan op hoe het in het echt gaat. Whatsapp en al dat gedoe er omheen vind ik zo onzinnig, misschien denkt zij er net zo over.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
Mijn huidige date bevestigt dagelijks dat ze gek op me is, dat ze me mist en dat ze zin heeft om te knuffelen en me te zien. Gaat naar bed en stuurt me welterusten en wordt wakker met 'goedemorgen' WA'tjes.
Ik vind dat prettig.
That's the spiritquote:
Mijn ex-en waren ook zo, die eiste bijna dat ik voor het slapen even een berichtje stuurde. Maar met deze meid wacht ik maar gewoon even af. IRL is het erg leuk allleen krijg ik op whatsapp geen hoogte van hoe ze over mij denkt. Maar ben dat zelf ook beetje bang om te doen omdat ik het gevoel heb snel haar te veel berichten te sturen /claimenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mij zijn WA enzo juist uitstekende graadmeters voor het enthousiasme van de tegenpartij. Kreeg ik nauwelijks antwoord, nooit leuke gesprekjes e.d.: geen goeie match IRL.
Kreeg ik veel WA, klikte dat, gezellig: Goede match IRL.
Mijn huidige date bevestigt dagelijks dat ze gek op me is, dat ze me mist en dat ze zin heeft om te knuffelen en me te zien. Gaat naar bed en stuurt me welterusten en wordt wakker met 'goedemorgen' WA'tjes.
Ik vind dat prettig.
Niet dat we 24 uur per dag zitten te appen, maar als je het er echt uit moet trekken is dat wat mij betreft wel degelijk een teken.
Ja het kan best kloppen, dat het dan niet werkt. Ik zou stapelgek worden als iemand continu op die manier contact zoekt. Heb mijn telefoon alleen voor het puur noodzakelijke (afspreken) en zou me ook ergeren aan iemand die wel veel op zijn telefoon zit, of dat nodig heeft. Omdat het voor mij zelf niets toevoegt. Eerder afdoet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij mij zijn WA enzo juist uitstekende graadmeters voor het enthousiasme van de tegenpartij. Kreeg ik nauwelijks antwoord, nooit leuke gesprekjes e.d.: geen goeie match IRL.
Kreeg ik veel WA, klikte dat, gezellig: Goede match IRL.
Ik vind dat prettig.
Niet dat we 24 uur per dag zitten te appen, maar als je het er echt uit moet trekken is dat wat mij betreft wel degelijk een teken.
+1.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja het kan best kloppen, dat het dan niet werkt. Ik zou stapelgek worden als iemand continu op die manier contact zoekt. Heb mijn telefoon alleen voor het puur noodzakelijke (afspreken) en zou me ook ergeren aan iemand die wel veel op zijn telefoon zit, of dat nodig heeft. Omdat het voor mij zelf niets toevoegt. Eerder afdoet.
Deze tactiek ga ik dan ook maar proberen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja het kan best kloppen, dat het dan niet werkt. Ik zou stapelgek worden als iemand continu op die manier contact zoekt. Heb mijn telefoon alleen voor het puur noodzakelijke (afspreken) en zou me ook ergeren aan iemand die wel veel op zijn telefoon zit, of dat nodig heeft. Omdat het voor mij zelf niets toevoegt. Eerder afdoet.
Zo kansloos. Relaties gingen de afgelopen eeuwen zonder whatsapp toch ook gewoon prima.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:34 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Mijn ex-en waren ook zo, die eiste bijna dat ik voor het slapen even een berichtje stuurde.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, dan weet je wel zeker dat er daarna never nooit meer iets gaat gebeuren, is alles spanning weg.
Dit dus, ik hou er ook niet van om de hele dag berichtjes te sturen. En voor mij was het juist geen match als dat het geval was. Liever wat vaker afspreken dan al die goedemorgen berichtjes, ik word daar kriegelig van.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:35 schreef Kola het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd. Maar toch, hè?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit dus, ik hou er ook niet van om de hele dag berichtjes te sturen. En voor mij was het juist geen match als dat het geval was. Liever wat vaker afspreken dan al die goedemorgen berichtjes, ik word daar kriegelig van.
Altijd een scheve vergelijking. Nu is de mogelijkheid er, dus gaan vrouwen denken dat je ze niet interessant meer vindt als je niet van die mogelijkheid gebruik maakt. Vroeger gingen ze waarschijnlijk ook zeiken als je in 3 weken tijd nog geen koerier had gestuurd. Want dat was toen de mogelijkheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo kansloos. Relaties gingen de afgelopen eeuwen zonder whatsapp toch ook gewoon prima.
Die 'verplichting' dat je elkaar elke dag slaap lekker moet wensen. Lekker belangrijk zeg.
Lol, ja een leuk berichtje is nooit wegquote:
Mja, dat is gewoon invullen voor de ander. Als je wilt weten of iemand je (nog) leuk vindt kun je dat ook gewoon vragen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Altijd een scheve vergelijking. Nu is de mogelijkheid er, dus gaan vrouwen denken dat je ze niet interessant meer vindt als je niet van die mogelijkheid gebruik maakt. Vroeger gingen ze waarschijnlijk ook zeiken als je in 3 weken tijd nog geen koerier had gestuurd. Want dat was toen de mogelijkheid.
Voordeel is inderdaad wel dat je nu niet meer met zo'n ganzenveer en pot inkt hoeft te gaan klooien om elkaar wat te laten weten. En maar hopen dat die klote-duif weet waar 'ie heen moet vliegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Altijd een scheve vergelijking. Nu is de mogelijkheid er, dus gaan vrouwen denken dat je ze niet interessant meer vindt als je niet van die mogelijkheid gebruik maakt. Vroeger gingen ze waarschijnlijk ook zeiken als je in 3 weken tijd nog geen koerier had gestuurd. Want dat was toen de mogelijkheid.
"Vind je me nog leuk?" Klinkt wel heel wanhopig imhoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mja, dat is gewoon invullen voor de ander. Als je wilt weten of iemand je (nog) leuk vindt kun je dat ook gewoon vragen.
Zolang je het niet als verplichting gaat voelen is er imo weinig aan de hand. En vooral niet "waarom reageer je niet?", daar ben ik allergisch voorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lol, ja een leuk berichtje is nooit wegMaar dat verplichte goedemorgen en goedenavond en wat doe je nu vind ik gewoon veel te claimerig. Actions speak louder than words, dat is voor mij echt belangrijker.
Tja, eraan twijfelen is dat misschien ook wel. Daarom moet je ook niet dingen afmeten aan de hoeveelheid berichtjes vind ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Vind je me nog leuk?" Klinkt wel heel wanhopig imho
Idd, je kunt zoiets niet/amper voorspellen of meten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja, eraan twijfelen is dat misschien ook wel. Daarom moet je ook niet dingen afmeten aan de hoeveelheid berichtjes vind ik.
Precies, je ziet in dit topic al hoezeer de persoonlijke voorkeuren verschillen. Dat vind je vanzelf uit als je iemand langer kent en dan kom je elkaar daar wel in tegemoet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, je kunt zoiets niet/amper voorspellen of meten.
Tsja, normaal gesproken reageer ik ook wel anders (spontaner) maar daar is nu m'n stemming niet naar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit. Hoe saai al die serieuze antwoorden op die icebreakers zoals yuki.
Zo ken ik er ook eentje. Die besloot dan helemaal panisch me tien keer te gaan bellen binnen een kwartier. Ik was dan meestal te druk met mijn wenkbrauwen optrekken om op te nemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:14 schreef HaerdenC het volgende:
Ik kreeg dan regelmatig toegezegd dat ik haar dus wel 10 minuten had laten wachten. Redelijk irritant.
Ik had haar bij het eerste akkefietje al de wacht aangezet. Tering wat een controlfreak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:14 schreef HaerdenC het volgende:
hahaha over berrichtjes gesproken ... mijn ex had daar ook handje van die stuurde dan met facebook messenger berrichtje naar mijn gsm ik zag dat dan waardoor zij kon zien dat ik het gezien had. Nu ik ben soms ook met klanten bezig of wilde dan even tijd nemen om te antwoorden. Ik kreeg dan regelmatig toegezegd dat ik haar dus wel 10 minuten had laten wachten. Redelijk irritant.
Ik ga 2 weekends per jaar met vrienden naar Engeland (japanse auto's kijken) en daar ook de hele tijd smsen vooral 's avonds zodat ik zeker maar niet met een Britse hitsige deerne mijn tijd zou verdoen terwijl we in de hotelkamer New kids waren aan het kijken hahahaha :-) redelijk irritant.
Dan kwamen er foto's online en ik had zo voor te lachen geposeerd met een etalagepop. Mijn ex had alleen de thumbnail gezien op facebook en dacht dat ik tegen andere dame had staan schuren. Rel geweest inclusief scheldtirade. Toen had ik het er wat mee gehad en bedankt voor diensten :'-) en ik vind persoonlijk ... geheel terrecht.
Haha, wat een gast die gozer.quote:ik: nog gedate?
zij: jaa met een creep joh
ik: haha echt
vertel
zij: raar verhaal...zei dat hij neuroloog in opleiding was hier in een ziekenhuis in Grunn. Du hij is op een avond hier geweest, wijntje gedronken. Toen ik hem aan zag komen dacht ik al: fiets maar weer door. Maargoed, na twee wijntjes heb ik hem de deur uitgewerkt. Spreek ik later een vriendin van mij die neuroloog is bij een ander ziekenhuis hier in destad. Blijkt hij helemaal geen neuroloog te zijn
ik: haha, ongelofelijk
zij: Zij kent alle neurologen wel, heeft zijn foto ook nog aan haar collega's laten zien
niemand kent hem
ik: gewoon een sukkel die indruk wilde maken dus
zij: grappig was ook dat hij een foto hier heeft in doktersjas met stethoscoop...ze moest hard lachen om die foto. ze zei dat in de film ze een stethoscoop idd zo dragen maar echte artsen dus niet
Mja, dat is vaak wel het beste dat je kan doen. Ik heb het een aantal maanden volgehouden, het sloopt je behoorlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had haar bij het eerste akkefietje al de wacht aangezet. Tering wat een controlfreak.
Precies. Als ze daar al onzeker van worden kunnen ze net zo goed terug de grot in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, dat is vaak wel het beste dat je kan doen. Ik heb het een aantal maanden volgehouden, het sloopt je behoorlijk
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:43 schreef Silenus het volgende:
Gesprek op paiq over een date van haar.
[..]
Haha, wat een gast die gozer.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
PAIQ +1
...geen helder licht ben ik bang.quote:ik: Ha Suzanne!
zij: he
ik moet zeker betalen wil ik een foto kunnen zien of niet?
Alles onder de 9 is gewoon laag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef Rogan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb relatief hoge scores, en zijn beide 20+ keer beoordeeld.
Selectief ben ik niet, maar op Paiq heb ik nog niet veel bijzonders gezien.
Gewoon ja zeggen. Beetje fucken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:21 schreef Silenus het volgende:
Speeddate, leuk!
[..]
...geen helder licht ben ik bang.
Ja, ik typte: 'klopt, als je 10 euro naar me overmaakt stuur ik een foto per mail'. Sindsdien heeft ze niets meer gezegd.quote:
ik ben een geduldige mens. Heb er met haar over proberen praten en zelfs meerdere keren maar het beterde niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had haar bij het eerste akkefietje al de wacht aangezet. Tering wat een controlfreak.
20+ is ook niet zo heel veel, maar het wordt meegenomen in de matching. Het wil niet zeggen dat je nu enkel wordt gematched op uiterlijk, spelen veel meer dingen meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef Rogan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trololol, dan ben je wel zielig hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:43 schreef Silenus het volgende:
Gesprek op paiq over een date van haar.
[..]
Haha, wat een gast die gozer.![]()
8.5 ??? Jij mo3t wel lekKah zijn!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef Rogan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon goede foto's te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
8.5 ??? Jij mo3t wel lekKah zijn!!
Niet. Volgens mij is Sannne een mama. Vaak hoort daar ook een papa bij.quote:
Soms gaan de mama's weg bij de papaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Niet. Volgens mij is Sannne een mama. Vaak hoort daar ook een papa bij.
Edit: wat doet ze dan in dit topic?
De lente is aangebroken (al zou je dat buiten niet zeggenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:07 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hoi allemaal, ik ben weer terugHoe is het hier?
Oeh, kan niet wachten om alle verhalen weer te lezen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
De lente is aangebroken (al zou je dat buiten niet zeggen) en aardig wat mensen hier zijn aan t daten.
Hoe is t met jou?
Ik normaliter ook. Maar bij dit geval hadden mijn alarmbellen al moeten rinkelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:34 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
ik ben een geduldige mens. Heb er met haar over proberen praten en zelfs meerdere keren maar het beterde niet.
Oh ja, de Meester!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oeh, kan niet wachten om alle verhalen weer te lezen!
Ik was een tijdje op vakantie en dergelijke. Wat daten betreft; ik date nog steeds met de Meester. Maar moet er morgen maar eens achterkomen hoe serieus het nu is.. Daarnaast kreeg ik nog een studiegenoot achter me aan. Allemaal leuk en aardig, maar 4 jaar jonger en daarnaast gewoon niks voor de toekomst, haha
Mja, beetje wel. Hij zei een week of 3 geleden dat hij sowieso niet snel verliefd wordt en zo. Daarna ben ik een week naar Mallorca geweest en toen ging hij een week naar Aruba. Elkaar deze week meteen 2 volle avonden gezien. En hij zei wel dat hij zichzelf niet meer als vrijgezel ziet en dat ik hem in "the pocket" heb. Maar sindsdien doet hij nogal afstandelijk. En nu zag ik toevallig vanavond toen ik mijn matches op Pepper ging wegwerken dat hij zijn hele profiel daar heeft veranderd en hij was ook de hele tijd online. En toen werd hij met een vet knappe meid bevriend op FBquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja, de Meester!
Maar twijfels over hoe hij erin staat?
''Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you.''quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mja, beetje wel. Hij zei een week of 3 geleden dat hij sowieso niet snel verliefd wordt en zo. Daarna ben ik een week naar Mallorca geweest en toen ging hij een week naar Aruba. Elkaar deze week meteen 2 volle avonden gezien. En hij zei wel dat hij zichzelf niet meer als vrijgezel ziet en dat ik hem in "the pocket" heb. Maar sindsdien doet hij nogal afstandelijk. En nu zag ik toevallig vanavond toen ik mijn matches op Pepper ging wegwerken dat hij zijn hele profiel daar heeft veranderd en hij was ook de hele tijd online. En toen werd hij met een vet knappe meid bevriend op FBNou ja, over paranoia gesproken. Maar goed, we hebben morgen dus een date. Dus even kijken of het anders is dan voorheen..
Gewoon, daten. Net als julliequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Niet. Volgens mij is Sannne een mama. Vaak hoort daar ook een papa bij.
Edit: wat doet ze dan in dit topic?
En, liet je hem weten dat ie "talk of the town" is :-)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef Andromache het volgende:
wtf! ik heb van de week ook gechat met de zogenaamde neuroloog in opleiding! arrogante gast.
Ik zeg dat ook altijd om een meisje aan het lijntje te houden. (of het nou waar is of niet)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mja, beetje wel. Hij zei een week of 3 geleden dat hij sowieso niet snel verliefd wordt en zo
Leukquote:Op zaterdag 18 mei 2013 05:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook altijd om een meisje aan het lijntje te houden. (of het nou waar is of niet)
Vader, vergeef hun, want ze weten niet wat ze doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Rogan klinkt een beetje als mijn zoontje, die snapt dat soort dingen ook niet helemaal. Maar die is vier daarentegen...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Rogan klinkt een beetje als mijn zoontje, die snapt dat soort dingen ook niet helemaal. Maar die is vier daarentegen...
Het type 'ik denk dat ik straks niet eens mijn eigen koffie mag gaan halen, daar ben ik dan te duur voor.'?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef Andromache het volgende:
wtf! ik heb van de week ook gechat met de zogenaamde neuroloog in opleiding! arrogante gast.
Aan jouw gedrag te zien ben je ook wel redelijk 'into him'.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mja, beetje wel. Hij zei een week of 3 geleden dat hij sowieso niet snel verliefd wordt en zo. Daarna ben ik een week naar Mallorca geweest en toen ging hij een week naar Aruba. Elkaar deze week meteen 2 volle avonden gezien. En hij zei wel dat hij zichzelf niet meer als vrijgezel ziet en dat ik hem in "the pocket" heb. Maar sindsdien doet hij nogal afstandelijk. En nu zag ik toevallig vanavond toen ik mijn matches op Pepper ging wegwerken dat hij zijn hele profiel daar heeft veranderd en hij was ook de hele tijd online. En toen werd hij met een vet knappe meid bevriend op FBNou ja, over paranoia gesproken. Maar goed, we hebben morgen dus een date. Dus even kijken of het anders is dan voorheen..
Die heb ik gehad op Paiq!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het type 'ik denk dat ik straks niet eens mijn eigen koffie mag gaan halen, daar ben ik dan te duur voor.'?
Ja, maar later bleek dat ik toch wel zelf mijn koffie moest halen.quote:
Ze kwam er vast achter dat ze internationaal aan het internetten was en dat dat veel kost.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ik typte: 'klopt, als je 10 euro naar me overmaakt stuur ik een foto per mail'. Sindsdien heeft ze niets meer gezegd.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja, maar later bleek dat ik toch wel zelf mijn koffie moest halen.
Serieus... zulke figuren...
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraag het dr eens?
En daar hoef je geen chirurg voor te zijn.
De salesmannen (gastjes van 21Bitch please) bij mij op kantoor "mogen" het ook niet. Zijn ze te duur voor. Prima mogen ze een kwartier lang met zn 4en naar mijn preek luisteren. Over and over again
Ik krijg dan zo'n rare stem in mijn hoofd "kill it with fire"... en maar zeiken dat ze geen vriend kunnen krijgen, damn woman.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oneliner van iemand met een kort, pittig en roodgeverfd kapsel. Je vraagt je toch af wat vrouwen bezielt om er als een soort warlord uit een post-apocalyptische actiegame uit te willen zien.
Bovendien ben je veel productiever als je 'even iets anders' doet dan werk. Wij hebben een tafelvoetbaltafel op het werk, daarna ga je toch weer frisser aan het werk en ik heb genoeg oplossingen aan de voetbaltafel bedacht of terwijl ik thee ging halen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Dizorn het volgende:
Te duur zijn voor klusjes.. Chirurgen halen gewoon zelf hun koffie. Meeste artsen waarmee ik heb 'gewerkt' ook. Dus behalve dat het ontzettend triest is om over op te scheppen, klopt het nog niet eens
Niet te vergeten het grote zwarte gat tussen iedereen die later rijk wordt, en het uiteindelijke veel kleinere aantal mensen dat echt rijk wordt.
Mijn meest geniale diagnoses bij lastige preparaten komen ook altijd tot stand bij de koffieautomaat/op de wc/tijdens een loopje op de gang.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bovendien ben je veel productiever als je 'even iets anders' doet dan werk. Wij hebben een tafelvoetbaltafel op het werk, daarna ga je toch weer frisser aan het werk en ik heb genoeg oplossingen aan de voetbaltafel bedacht of terwijl ik thee ging halen.
Maar misschien is nog niet elke werkgever tot dat inzicht gekomen.
Ja, stom is dat he? En dan te bedenken dat ik maar een simpele arbeider ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Dizorn het volgende:
Te duur zijn voor klusjes.. Chirurgen halen gewoon zelf hun koffie. Meeste artsen waarmee ik heb 'gewerkt' ook. Dus behalve dat het ontzettend triest is om over op te scheppen, klopt het nog niet eens
Niet te vergeten het grote zwarte gat tussen iedereen die later rijk wordt, en het uiteindelijke veel kleinere aantal mensen dat echt rijk wordt.
Hier hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn meest geniale diagnoses bij lastige preparaten komen ook altijd tot stand bij de koffieautomaat/op de wc/tijdens een loopje op de gang.
Leuk! Al een idee wat je gaat doen? Veel succes en plezier vanavond.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:00 schreef dudewhereismycar het volgende:
Vanavond een date in Leiden met een vrouw van PAIQ, ze kwam er zelf mee, prima.. geen flauw idee of het "echt" klikt. We weten eigenlijk veel te weinig van elkaar, zo weet ik bijvoorbeeld wel hoe haar kat heet!. Afijn, we gaan het zien en het wordt vast een leuke avond!
Thanks! Gaan een drankje doen in de stad, lekker safe en als het niet klikt kan je snel naar huis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk! Al een idee wat je gaat doen? Veel succes en plezier vanavond.
quote:Maar hoezo horror chatsessies? Foute types?
Ja behoorlijk
In welk opzicht dan? Petjesvolk, of mensen die je zowat gelijk digitaal bezwangeren?
Een van mijn eerst chats zij nadat ik had gezegd dat ik niet meer verder wilde chatten
Willemijn is mobiel online
Why!!!!
toen dacht ik .. Oké ??
Vervolgens zij hij
Gaf jij niet aan dat dit hem niet worden ging?
Het is ''zei'' trouwens...
Ja
Dit is een datingsite-topic, dus mensen vertellen hier over hun datingsite-ervaringen. We weten nou wel dat je een reallife-held bent (ook al zit je 24/7 op fok), maar laat iedereen hier gewoon via datingsites daten.quote:
Waarom zou je met een date afspreken bij je thuis als je willekeurige vrouwen in de kroeg kunt vingeren?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb vanavond een date. Thuis. Maar waarschijnlijk hoor ik ergens in een kroeg met mijn dick te swingen volgens deze Ubergod onder de hosselaars.
Omdat je de mensen om je heen dan eens moet zien kijken. En dan te bedenken dat roken binnen ook al niet meer mag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je met een date afspreken bij je thuis als je willekeurige vrouwen in de kroeg kunt vingeren?
Ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:13 schreef Joysa het volgende:
Uitgaan is gezelligheid met vrienden. Niet gasten die je aan je kop zeuren
Dat je geen leuke gasten ontmoet bij het uitgaan en daarom bij paiq staat ingeschreven, is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:13 schreef Joysa het volgende:
Uitgaan is gezelligheid met vrienden. Niet gasten die je aan je kop zeuren
En natuurlijk bedankt voor de meest domme en voor de hand liggende opmerking die je in dit geval maken kunt. Is het leuk daar in het jaar 1998?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je geen leuke gasten ontmoet bij het uitgaan en daarom bij paiq staat ingeschreven, is niet mijn probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |