Is er toch een toekomst voor jullie saampjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moest hierom glimlachen. Wie had dat gedacht...
Een gemis in je leven.quote:
Altijd voor de thuisdate gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:07 schreef DaFan het volgende:
Zaterdag date en ben door andere Paiq match uitgenodigd, ze wil voor me koken. Aaah keuzes.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
Zijn icebreaker: Hoe vaak ga je onder de douche?
Ik: Iedere dag.
Hij: "Als ik geluk heb mag ik mijn wekelijkse douche soms een 2x in de week douch noemen."
EBI in Vught ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
Hij: "Als ik geluk heb mag ik mijn wekelijkse douche soms een 2x in de week douch noemen."
Jouw antwoord is ook niet echt een icebreaker. Een beetje creativiteit kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
Het is geen kwestie van planingsconflict maar ik vind het gewoon niet zo netjes om met 2 tegelijk te daten.quote:
Iedere dag anders moet ik m'n sokken zo vaak wassen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jouw antwoord is ook niet echt een icebreaker. Een beetje creativiteit kan geen kwaad.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef Perzephone het volgende:
Icebreaker: heb je liever te koud of te warm?
- warm want dan lijkt mn piemel groter
Gast...
Ik vind hem wel droogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef Perzephone het volgende:
Gast...
Ik heb dat nooit begrepen, krijg soms ook de indruk of het verzoek om direct thuis te gaan daten, maar als je iemand nog nooit hebt ontmoet, dan doe je dat toch niet?! Of ben ik nu heel preuts? De eerste date altijd in de stad op een openbare plek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zaterdag date en ben door andere Paiq match uitgenodigd, ze wil voor me koken. Aaah keuzes.
Dat heeft met je foto score te maken, hoe hoger je eigen score, hoe beter je matches worden op uiterlijk. :-)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef BlackFrancis het volgende:
Zo kannonne he, zit er iets in het water ofzo. Ik heb vakantie, nog wat extra daagjes vrij na m'n reis en dacht... laat ik PaiQ weer eens checken.
In de afgelopen jaren doe ik dat wel eens, gewoon een beetje chatten voor de grap, maar eigenlijk nooit iets serieus of leuks tegen gekomen. Het was altijd een deceptie als die foto's zichtbaar werden![]()
Nieuw foto'tje geupload, en gelijk wat nieuwe matches. En nog maar 1 zeekoe gezien. Er zitten echt heel veel leuke meisjes ineens. En ze tonen nog initiatief ook, elke dag stuurt er wel een een oneliner
Misschien gaat deze jongen binnenkort nog voor het eerst op een date, ik heb dit nog nooit gedaan. Wat is dit meiden, waarom zo serieus?
Water is nog steeds geen 10 gradenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef Perzephone het volgende:
Gast...
Mja, m'n foto's scoorden vroeger ook wel een 8 a 9, dat is opzich niet echt veranderd. Sta er gewoon wel van te kijken dat ze ook zo actief zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, krijg soms ook de indruk of het verzoek om direct thuis te gaan daten, maar als je iemand nog nooit hebt ontmoet, dan doe je dat toch niet?! Of ben ik nu heel preuts? De eerste date altijd in de stad op een openbare plek.
[..]
Dat heeft met je foto score te maken, hoe hoger je eigen score, hoe beter je matches worden op uiterlijk. :-)
PAIQ +1
quote:
Ah, dat verklaart al die gedrochten die voorbij komen bij mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
Dat heeft met je foto score te maken, hoe hoger je eigen score, hoe beter je matches worden op uiterlijk. :-)
PAIQ +1
Misschien zit hij wel in een verzorgingstehuis en is het de bittere waarheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
'Oh baby, we talk so dirty we need to shower every freaking hour!' ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jouw antwoord is ook niet echt een icebreaker. Een beetje creativiteit kan geen kwaad.
Highsiders maken in de douche.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan beter vragen hoe vaak je onderuit gaat in de douche...gvd vorige keer bijna m'n pols gebroken![]()
Dit. Hoe saai al die serieuze antwoorden op die icebreakers zoals yuki.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meer dan 50% van m'n dates willen zij altijd thuis afspreken... Ik vis er nooit naar, het is mij om het even.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, krijg soms ook de indruk of het verzoek om direct thuis te gaan daten, maar als je iemand nog nooit hebt ontmoet, dan doe je dat toch niet?! Of ben ik nu heel preuts? De eerste date altijd in de stad
Mwoah, hier niet. Als ik al date, dan is het vaak ver weg. Dan vraag ik of ik kan blijven pitten of andersom, ik bied een slaapplek aan. Nachtbraker hier en ik wil niet zelf zo laat nog in de auto stappen en van een ander zou ik dat ook niet willen. Gewoon goed bedoeld en zonder intentiesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Meer dan 50% van m'n dates willen zij altijd thuis afspreken... Ik vis er nooit naar, het is mij om het even.
Maar zit, naar ervaring, wel een bepaalde intentie achter
Zij zei ook al dat ze 'de huisgenootjes weg ging sturen want ze wilde me voor zichzelf'.
Self-five!!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, hier niet. Als ik al date, dan is het vaak ver weg. Dan vraag ik of ik kan blijven pitten of andersom, ik bied een slaapplek aan. Nachtbraker hier en ik wil niet zelf zo laat nog in de auto stappen en van een ander zou ik dat ook niet willen. Gewoon goed bedoeld en zonder intenties
Idd, dan weet je wel zeker dat er daarna never nooit meer iets gaat gebeuren, is alles spanning weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
Nou ik zou dus echt nooit blijven slapen als ze vooraf zegt dat er toch niks gebeurd. Ga ik lekker weer naar huis, ipv dat je sochtends nog met je koffie nog steeds daar zit te koekeloeren.
Want je kan het niet leuk hebben zonder je pielemaus ergens in te stoppen ? Vanwaar die drang om gaten te vullen ? Je bent toch wel iets verder geëvalueerd dan de fase ''konijn'' ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
Nou ik zou dus echt nooit blijven slapen als ze vooraf zegt dat er toch niks gebeurd. Ga ik lekker weer naar huis, ipv dat je sochtends nog met je koffie nog steeds daar zit te koekeloeren.
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want je kan het niet leuk hebben zonder je pielemaus ergens in te stoppen ?
Dat heb ik ook met mijn huidige date, geen idee wat ik er van moet denken. Gezeik altijd met die vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb afgelopen tijd 2 keer een date gehad met een meid en de 3e al afgesproken. Dates waren echt super gezellig en romantisch maar ik heb het gevoel dat ze via whatsapp erg afstand bewaard. (traag reageren, niet snel zelf beginnen met berichtje sturen, nooit een x'je via whatsapp) Dit is totaal anders dan ik in het verleden met andere meiden gewend ben. Moet ik hier iets achter zoeken? Eerste date liet ze weten altijd bang te zijn om afgewezen te worden als ze iets voor iemand voelt, kan dat hier iets mee te maken hebben?
Gewoon afgaan op hoe het in het echt gaat. Whatsapp en al dat gedoe er omheen vind ik zo onzinnig, misschien denkt zij er net zo over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb afgelopen tijd 2 keer een date gehad met een meid en de 3e al afgesproken. Dates waren echt super gezellig en romantisch maar ik heb het gevoel dat ze via whatsapp erg afstand bewaard. (traag reageren, niet snel zelf beginnen met berichtje sturen, nooit een x'je via whatsapp) Dit is totaal anders dan ik in het verleden met andere meiden gewend ben. Moet ik hier iets achter zoeken? Eerste date liet ze weten altijd bang te zijn om afgewezen te worden als ze iets voor iemand voelt, kan dat hier iets mee te maken hebben?
als je op echt elke onliner, icebreaker, weet ik het, zo reageert zoals je hier weleens post wordt het natuurlijk nooit wat. nofi.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Yuki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |