Whut?quote:
voooooogels!quote:
Oh ja, en dan zegt die bloempje tegen het stinkdier, dan gaat stamper lachen en zegt het stinkdier, hij mag me bloempje noemen hoor, dat scheelt me niksquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
voooooogels!
Zo als bambi die als eerst vogels ging zeggen
ik smeeeltttquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja, en dan zegt die bloempje tegen het stinkdier, dan gaat stamper lachen en zegt het stinkdier, hij mag me bloempje noemen hoor, dat scheelt me niks
dat stukje is zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja, en dan zegt die bloempje tegen het stinkdier, dan gaat stamper lachen en zegt het stinkdier, hij mag me bloempje noemen hoor, dat scheelt me niks
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Vanmiddag doe ik dat wel ff... Raar om dat op stage te openen!
Die van mij en Roos kan niet meer dichtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef Kally het volgende:
Ruzie met een vuilniszak, ik heb het. Hij wilde niet open
Das de prullenbak schat..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Die van mij en Roos kan niet meer dicht
ow dan las ik het verkeerdquote:
Uit ze vuilniszak?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:18 schreef iBenny het volgende:
Haaaaaaaatttt aan mensen die alle zwarte winegums uit de zak vissen!
tijd om hem te legen Frankquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
ow dan las ik het verkeerd
Dames en heren; de PRULLENBAK van mijzelf en roosgaat niet meer dicht, dus niet de vuilniszak
ik herhaal!
Dames en heren; de PRULLENBAK van mijzelf en roosgaat niet meer dicht, dus niet de vuilniszak
Goh zo fucking herkenbaar ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:47 schreef iBenny het volgende:
Overigens ligt het ook weer niet aan de winegums, zak, bak, schatje, patatje en dat soort dingen. Ik ben gewoon keichagrijnig... tijd voor x factor om op af te reageren
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Goh zo fucking herkenbaar ook
Ik kan een bepaald persoon wel wurgen
Ex, er is weer van alles gaandequote:
quote:
quote:
Dat is de enige leukequote:
quote:
Ohja! Zo ff invullen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:03 schreef iBenny het volgende:
Doen jullie ook mee met de prono?
TAL / X Factor Prono Finalisten!
Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:03 schreef iBenny het volgende:
Doen jullie ook mee met de prono?
TAL / X Factor Prono Finalisten!
zonnetje komt welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:47 schreef Pheno het volgende:
Heb je een Efteling-abo, ben je de zomer-abo vergeten en komt de zon gewoon niet
Is wel weer voor, vind ik. Grauw en grijsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:57 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de vreemde behoefte op schoolreisje te gaan vandaag. Wie gaat er mee?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:27 schreef Renesite het volgende:
Leukkkk! http://www.funda.nl/koop/(...)eine-rozenstraat-18/
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:57 schreef iBenny het volgende:
Ik heb 1 keer op een bloedhete dag een schoolreisje gehad. Was in het Land van Ooit. Niemand had toen ook maar een beetje de puf iets actiefs te gaan doen. Dan is dit weer wat dat betreft een stuk beterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is wel weer voor, vind ik. Grauw en grijs
Komp door vanavondquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:57 schreef iBenny het volgende:
Topics die maar 4 minuten lang open zijn... Het moet je ding maar net zijn inderdaadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Uccie het volgende:
Ik wil vanavond wel in het ESF topic posten, maar ik ben niet getraind op die snelheid.
Dus dit he. Ik wil graag meeposten, maar het gaat écht veel te snel daarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Uccie het volgende:
Ik wil vanavond wel in het ESF topic posten, maar ik ben niet getraind op die snelheid.
Is ook goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef MissJ het volgende:
misschien moeten we gewoon in dit topic posten?
jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef MissJ het volgende:
misschien moeten we gewoon in dit topic posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |