Uiteraard. Daarom zie ik het helaas ook nooit gebeuren. Ik vind het volkomen te begrijpen. Maar om echt te kunnen filteren zou het wel nodig zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang de economische crisis stand houdt zal de EBU proberen om de Eurovisiefamilie echt zo groot mogelijk te houden...
Ik totaal niet. Het leek de maandverbandblues welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:49 schreef Redefine het volgende:
De uitschakeling van Glennis Grace vind ik zelf overigens de enige keer dat het schandalig is dat Nederland niet door ging. Omdat het liedje gewoon goed was en zij een goede zangeres (die tegenwoordig echter een stuitende diva is geworden).
Nee zoals ik bij die reactie op The Vulture al aangaf vind ik het volkomen te begrijpen dat ze het zo houden. Ze hebben die inkomsten nu eenmaal nodig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou er niet echt een oplossing voor weten. Anders dan sowieso Kosovo buiten de deur houden.
Ja, daar heb ik ook weleens over nagedacht, maar er is toch niet echt een oplossing voor. Stemmen namens je land is toch iets anders, dan stemmen namens een onsamenhangende groep verliezers, waarbij je stem maar voor 1/10e ofzo meetelt. En tijdens de uitslag groepen samenbundelen haalt ook een heleboel charme weg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee zoals ik bij die reactie op The Vulture al aangaf vind ik het volkomen te begrijpen dat ze het zo houden. Ze hebben die inkomsten nu eenmaal nodig.
Misschien zou het een idee zijn om de punten van de afvallers te bundelen ofzo. Dat je stem dus nog wel degelijk telt, maar niet meer elk land afzonderlijk. Dat er dus een afvallers stem is (van 12, 10, 8 etc.) of meerdere groepjes.
Het gezeik op Wild Dances was ook gewoon puur zuur doenerij. Want cultureel gezien zijn we hier in Nederland natuurlijk geen haar beter dan al die Oostbloklanden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België stond Wild Dances 3 maanden op 1. Waarom het in het cultureel vergelijkbare Nederland niet aansloeg, is nogal een raadsel.
[..]
Israël was met een ballad gewoon beter, in elk geval eigentijdser. Achteraf gezien is dat optreden van Glennis nogal vergelijkbaar met het optreden van Israël van dit jaar. Hoewel ik het destijds ook niet had verwacht.
Kan ik me wel voorstellen. Maar ze was dat jaar wel een van de weinigen die kon zingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Het leek de maandverbandblues wel
De timing was verkeerd. Het was een paar jaar nadat heel Europa trommels had gestuurd en Urban Trad had gescoord met een fantasietaal. Daarnaast waren de dames de helft van het optreden buiten adem en werd het mede daardoor een chaotisch optreden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:01 schreef Redefine het volgende:
Verder ben ik nog steeds een van de weinigen die het sturen van Treble an sich geen slecht idee vond. Het was goed om ook eens op iets a-typisch te gokken.
Bovendien denk ik nog steeds dat Treble destijds volkomen verloren is gegaan tussen de twee meest opvallende inzendingen. Ze zaten namelijk tussen We Are the Winners en Hardrock Hallelujah.
ja ik weet niet wat ik er van moet denken. nadelig?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Na Frankrijk? Welgemeend what the fuck??????????????
Nee, er staan nog geen getallen bij. Bovendien klopt het hele overzicht niet met wie in welke helft zit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef Andromache het volgende:
de volgorde is bekend? blijkbaar? we zijn als 7e! na Frankrijk, voor Hongarije.
Waar heb je dat vandaan? Het zou nogal slecht zijn namelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef Andromache het volgende:
de volgorde is bekend? blijkbaar? we zijn als 7e! na Frankrijk, voor Hongarije.
Ik vermoed dit: http://www.eurovision.tv/page/malmo-2013/about/shows/grand-finalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Het zou nogal slecht zijn namelijk.
Denemarken en Noorwegen staan daar ereste helft terwijl die tweede helft zouden moeten staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:05 schreef Andromache het volgende:
http://www.eurovision.tv/page/malmo-2013/about/shows/grand-final
Bovendien is Zweden zeker niet straks de opener natuurlijk. Want die staat nu bovenaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Denemarken en Noorwegen staan daar ereste helft terwijl die tweede helft zouden moeten staan
Heb hier beschamend hard om moeten lachen.twitter:MarcvdLinden twitterde op donderdag 16-05-2013 om 21:55:35Mister Hungry.... Zo werd ik ook ooit genoemd maar dat had niks met het land te maken #ESF reageer retweet
Frankrijk vind ik goed maar geeft net iets té veel dus dat zou ik niet verkeerd vinden om na Frankrijk op te treden, gewoon een rustig mooi nummer als Birdsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Na Frankrijk? Welgemeend what the fuck??????????????
Maar als je de loting afschaft om beter te kunnen plannen, is het geen logische keuze. En ze hebben er inderdaad niet voor gekozen. Frankrijk treedt als eerste op, Anouk als dertiende.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Frankrijk vind ik goed maar geeft net iets té veel dus dat zou ik niet verkeerd vinden om na Frankrijk op te treden, gewoon een rustig mooi nummer als Birds
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |