Hoe langer het duurt, hoe meer mensen gaan kijken, vooral voor de puntentelling, die nog een aantal nummers meepikken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de winnaars van de afgelopen tig jaar, dan zie je dat de statistieken helaas uitwijzen dat het wel degelijk nog uit maakt.
Echter geldt dat dan voor de winst he, andere top tien plaatsen zal niet zozeer daarmee samenhangen.
En geen haan die er naar kraait als de Spanjaarden benadeelt worden, want die zijn toch altijd al de nono van de big five. Of Jimmy moet er weer even tussendoor Jumpen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze Spanje op de 2e of 3e startpositie zetten, met het idee dat het voor zo'n kansloos lied toch niet zo veel uitmaakt wat de startpositie is.
Malta lijkt mij ook wel een favoriet bij de jury. Want ik geloof niet dat die door de televoting door zijn gegaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de jurystemmen naar Nederland, Italie en Frankrijk gaan dit jaar... en wellicht naar Azerbaijan en Georgie
Daniel Diges had zoveel meer verdiendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
En geen haan die er naar kraait als de Spanjaarden benadeelt worden, want die zijn toch altijd al de nono van de big five. Of Jimmy moet er weer even tussendoor Jumpen.
Mwah, het was wel een wat opvallendere inzending van de Spanjaarden, maar ik vond het zelf slaapverwekkendquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daniel Diges had zoveel meer verdiend
Moldavië en Oekraïne ook wel. En 'gewoon' naar Denemarken ongetwijfeld ook, door juryleden die zich wat minder hebben voorbereid en niet willen opvallen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de jurystemmen naar Nederland, Italie en Frankrijk gaan dit jaar... en wellicht naar Azerbaijan en Georgie
Die kreeg Jimmy Jump, die moet niet jankenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daniel Diges had zoveel meer verdiend
Zo vaak mag Spanje niet 2x optreden op de finale-avondquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die kreeg Jimmy Jump, die moet niet janken
Ook zeker wel naar Denemarken, Rusland, Moldavië en Noorwegen hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Oh verrek ik was Moldavie helemaal vergeten... man dat hele voormalige Sovjetblok komt echt met dezelfde soort ballad hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moldavië en Oekraïne ook wel. En 'gewoon' naar Denemarken ongetwijfeld ook, door juryleden die zich wat minder hebben voorbereid en niet willen opvallen.
Het was gewoon een set-up. Over tien jaar volgt er een boek: Knipping en Van Duuren - Het Spaanse complot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo vaak mag Spanje niet 2x optreden op de finale-avond
Moldavië vind ik zelf dan weer de beste van de ballads. Nog los van de jurk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh verrek ik was Moldavie helemaal vergeten... man dat hele voormalige Sovjetblok komt echt met dezelfde soort ballad he
Eensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moldavië vind ik zelf dan weer de beste van de ballads. Nog los van de jurk.
Hij wordt met het jaar wel magerder ja. Zal wel door zijn strijd tegen al de anti ESF Nederlanders zijnquote:
Over matchfixing, bloeddoping, Fuentes, geldtransfers, verdachte inzetten op goksites en andere dubieuze praktijken die Spanje naar de 15e plaats loodstenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was gewoon een set-up. Over tien jaar volgt er een boek: Knipping en Van Duuren - Het Spaanse complot.
Dat is verrassend?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Cornald gaf Edsilia toen niet het maximaal aantal punten![]()
![]()
Een beetje alsof je een voetbalfan tussen de Amsterdamse intellectuelen bent. Dat hou je ook niet lang vol.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij wordt met het jaar wel magerder ja. Zal wel door zijn strijd tegen al de anti ESF Nederlanders zijnIk pikte net nog een kort stukje bij P&W mee. En als je dan hoort hoe denigrerend Harry de Winter etc. over het ESF waren, dan is zijn strijd zwaar geweest.
Idd. Echt smakeloosquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Cornald gaf Edsilia toen niet het maximaal aantal punten![]()
![]()
eigenlijk nietquote:
Nou dat is niet helemaal waar... Ze slaan elkaar ook echt wel eens over geven elkaar 1 tot 3 puntenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:31 schreef Redefine het volgende:
Hoe lang is het trouwens geleden dat alle vijf Scandinavische landen (voor het gemak rekening ik dan Ijsland ook mee) in de finale zaten?
De top vier qua punten bij die landen zijn dan overigens ook al bekend (de volgorde nog niet). Want als ze ergens aan het 'we geven alle punten aan de buren' dan is het wel Scandinavië. Nog een graadje erger dan het Oostblok. Maar over de Noorderlingen hoor je nooit iemand kraaien als het om 'valsspelen' gaat![]()
*Kleine aantekening dat voor Finland, Estland er misschien nog tussen zal zitten qua punten weggev
en.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |