Wat een (rare) stem heeft die gast.quote:
En je maakt kans op een reis naar Birminghamquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga bellen voor NurlailalalalalalalalaEen gulden per gesprek!
Ik heb al gemaild naar Katrina@Englandquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En je maakt kans op een reis naar Birmingham
Dan komt het vast goed. Succesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb al gemaild naar Katrina@England
Dat is ook vrij gunstig voor het contrastquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef aarontje112 het volgende:
Malta loot eerste helft, IJsland loot tweede helft.
Dit liedje kwam te vroeg. Een paar jaar later hadden we Balkenende met zijn ode op de VOC-mentaliteit, het had er makkelijk bij gepastquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Kut nu heb ik weer continue dat hejahoppahe in mijn kop
Die was toch te zenuwachtig op het NSF '98? Nog een Joan hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Zullen we Nurlaila volgend jaar gewoon sturen met zo'n liedje als dit?
Volgens mij zit er genoeg variatie in de eerste helft van de show voor Anouk om er extra uit te springenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:03 schreef aarontje112 het volgende:
Armenië loot eerste helft, Griekenland tweede helft. Volgens mij is de rest automatisch geplaatst in de tweede helft.
Toch wel een flink aantal matige liedjes in die eerste helft om Anouk heen dan uiteindelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:03 schreef aarontje112 het volgende:
Armenië loot eerste helft, Griekenland tweede helft. Volgens mij is de rest automatisch geplaatst in de tweede helft.
Nou ik merkte er niks van zoals ze net nog een keer stond te zingenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die was toch te zenuwachtig op het NSF '98? Nog een Joan hoeft van mij niet.
Geld is op & Te veel slechte prestaties.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef PG18 het volgende:
Waar zijn Portugal en Polen eigenlijk gebleven dit jaar?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik merkte er niks van zoals ze net nog een keer stond te zingen
Dat zou wel ultieme humor zijn geweest... gewoon die Studio Sport-uitzending integraal uitzendenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben blij dat we ons niet door studio sport heen hoeven te worstelen
Dat weten we morgen pas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe hoog was Anouk nou geëindigd?
Ik was er even bang voor toen ik zag dat het tot 01:47 uur duurt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel ultieme humor zijn geweest... gewoon die Studio Sport-uitzending integraal uitzenden
Prima genoeg denk ik... wel alle topfavorieten behalve Rusland en Nederland in de tweede helftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef TheArt het volgende:
Ook Armenië nog in de 1e helft, Georgië, Griekenland, Roemenië, Hongarije en Noorwegen in de 2e helft.
En Rusland moeten we kunnen hebben. Nederland is dus de winnaar (van de eerste helft dan toch).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima genoeg denk ik... wel alle topfavorieten behalve Rusland en Nederland in de tweede helft
wel een hoop 'bombastische' nummers in de tweede helft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef TheArt het volgende:
Ook Armenië nog in de 1e helft, Georgië, Griekenland, Roemenië, Hongarije en Noorwegen in de 2e helft.
Ja ik gok en hoop dat SVT de Russen heel vroeg zetten en Anouk rond positie 11-13.... dat is meer dan prima voor het contrast en de show is dan al even bezig zodat Birds er lekker inhaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Rusland moeten we kunnen hebben. Nederland is dus de winnaar (van de eerste helft dan toch).
Zolang Nederland niet te ver naar voren zit is het wel gunstig denk ik. En hopelijk zit Birds weer (net zoals dinsdag) tussen twee 'drukke' nummer, waardoor het meer opvalt. Dat heeft dinsdag ook wel geholpen denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik gok en hoop dat SVT de Russen heel vroeg zetten en Anouk rond positie 11-13.... dat is meer dan prima voor het contrast en de show is dan al even bezig zodat Birds er lekker inhakt
Eerste suggestie zou zijn: tussen Finland en Armeniequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang Nederland niet te ver naar voren zit is het wel gunstig denk ik. En hopelijk zit Birds weer (net zoals dinsdag) tussen twee 'drukke' nummer, waardoor het meer opvalt. Dat heeft dinsdag ook wel geholpen denk ik.
Gewoon tussen Armenië en Duitsland in ofzo. Of voor Spanje, dat gewoon een saai nummer heeft dat nergens heen gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang Nederland niet te ver naar voren zit is het wel gunstig denk ik. En hopelijk zit Birds weer (net zoals dinsdag) tussen twee 'drukke' nummer, waardoor het meer opvalt. Dat heeft dinsdag ook wel geholpen denk ik.
Voor de televoters denk ik wel... al gaat het er met name om op te vallen tussen het liedje voor en na je... en dat regelt de SVT nu wel beter met die geregisseerde lotingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Maakt de startpositie anno 2013 nog steeds zo veel uit?
Als die 'uitslag' op SVT de echte volgorde was, zou Nederland ook gewoon echt de enige topper in de eerste helft van de finale zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik gok en hoop dat SVT de Russen heel vroeg zetten en Anouk rond positie 11-13.... dat is meer dan prima voor het contrast en de show is dan al even bezig zodat Birds er lekker inhakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Het zou me niet verbazen als ze Spanje op de 2e of 3e startpositie zetten, met het idee dat het voor zo'n kansloos lied toch niet zo veel uitmaakt wat de startpositie is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon tussen Armenië en Duitsland in ofzo. Of voor Spanje, dat gewoon een saai nummer heeft dat nergens heen gaat.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerste suggestie zou zijn: tussen Finland en Armenie
Ik denk dat rondom Finland zitten het beste contrast is. Duitsland is niet druk genoeg. Rondom een saai Spanje of Armenië is denk ik ook zeker niet ongunstig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon tussen Armenië en Duitsland in ofzo. Of voor Spanje, dat gewoon een saai nummer heeft dat nergens heen gaat.
En toen al aan het jurerenquote:
Ja, een beetje cryptisch gezegd vlak na middernachtquote:
Ah, oke.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, een beetje cryptisch gezegd vlak na middernacht
Zaterdag om 23u dus.
Als je kijkt naar de winnaars van de afgelopen tig jaar, dan zie je dat de statistieken helaas uitwijzen dat het wel degelijk nog uit maakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Maakt de startpositie anno 2013 nog steeds zo veel uit?
Er is dit jaar ook een zwangere zangeres bij. Ik dacht die van Estland.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |