Grappig dat je Bromheads noemt, dat zijn stiekem hele oude bekenden. Sheffield's finest. Oh wachtquote:Op maandag 20 mei 2013 18:36 schreef Bol_Wan het volgende:
We worden dit jaar overspoeld met leuke, enthousiaste nieuwe indie-bandjes. Geen van allen briljant, maar er zit toch heel veel leuks bij. Hier weer 2:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Ray Manzarek overleden![]()
Dat wordt The Doors weer eens als vanouds op repeat laten knallen.
aha, kijk dat wist ik dan weer niet. Zal even het debuut checken!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig dat je Bromheads noemt, dat zijn stiekem hele oude bekenden. Sheffield's finest. Oh wacht... Menig popzaaltje/kroeg zien afbreken rondom 2006 als Bromheads Jacket. Debuut stond vol met geweldige punksongs met grappige teksten, daarna als duo (drums en gitaar/zang) verder gegaan en ook hun naam doormidden gesplitst, en toen is het nooit meer echt wat geweest wat mij betreft. Had gisteren graag hun eerste gig in 6 jaar alhier gezien op London Calling Tolhuistuin, maar ik heb het niet gered.
geweldige bands op die hoesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:33 schreef Beathoven het volgende:
Het enige wat ik aan indie heb is een compilatie album
[ afbeelding ]
Ik had van jou tenminste herkenning verwacht, als echte hip-hop kennerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
Cunninlynguists heb ik op een paar tracks nooit echt in verdiept, wel zeker goede muziek.
Goede edit. Ik dacht al, Deerhoof??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef DO2 het volgende:
Heb gisteren trouwens Deerhunter live mogen aanschouwen.
Lekker optreden, maar oordopjes waren nu en dan geen overbodige luxe geweest.
Kolere, wat een bak herrie zeg. En dat bedoel ik in de meest positieve zin,.
Ja ik ken Lynguistics, Hard as They Come en Cocaine wel, maar voor de rest is dat nog een van de gaten in mijn muziekhistorie zeg maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had van jou tenminste herkenning verwacht, als echte hip-hop kennerWel hele stoere muziek met een enorm fijne sfeer. Fantastisch echt. Die andere albums van ze ook. Heb me vandaag ook weer eens verdiept in College Dropout, Illmatic, Pharcyde en co...ook allemaal geniale stuff
En...de nieuwe van de Opposites. Fijne plaat zeg(wel beetje lang)
Denk niet dat hier veel fans van zitten, ik vind het erg leuke muziek, vooral Konk, maar ik denk dat iedereen het al kent.quote:
Bloc Party - Silent Alarm moet je eens beginnen, niet gelijk in het al te ontoegankelijke duiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Diamond95 het volgende:
Haha okee (:
Two door cinema club enzo vind ik ook goed.
En ja iedereen kent hun wel.
Ooit gehoord van The Boxer Rebellion en Young The Giant?
En weten jullie nog andere goeie bandjes?
Goeie muziekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
Geen indie, maar ik wilde het gewoon even kwijt. Wát een album.![]()
Even aan de hiphop vandaag. En dankzij dit soort albums zal ik nog even een paar dagen aan de hiphop blijven
Jazeker. 2 weken terug gezien in voorprogramma van Peace...was echt briljant, vooral door de energie die de band uitstraaldequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef Diamond95 het volgende:
Oja nog een goeie Nederlandse band, vind ik best iets aparts hebben : The Soul Sister Dance Revolution.
The Boxer Rebellion vind ik wel leuk, fijn stemgeluid tegen het zeurderige aan, maar net niet erover.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Diamond95 het volgende:
Haha okee (:
Two door cinema club enzo vind ik ook goed.
En ja iedereen kent hun wel.
Ooit gehoord van The Boxer Rebellion en Young The Giant?
En weten jullie nog andere goeie bandjes?
Leuk idd! Zag hem al. Ook halve lcd soundsystem samenwerking geloof ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Het is geen Indie, maar weet er even geen andere plek voor. Erg fijn hoor. http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Classixx.html
A Fax From The Beach
Leuk bruggetje naar de eerdere discussie alhier, die hebben 'Come Together' héél tof geflipt op de titeltrackquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Over Hip-Hop gesproken, zo voor de 4e dag op rij Organized Konfusion - Stress: The Extinction Agenda luisteren, ben gewoon helemaal verslaafd aan dat album.
Sow, wat een line-up was dat hè! Een hels blokkenschema met álles (Dirty Beaches, Bleached, Mikal Cronin tegenover alles in de Oudegracht...) tegenover elkaar, waardoor ik het maar gewoon heb opgegeven en het helemaal geskipt hebquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goede edit. Ik dacht al, Deerhoof??Alhoewel dat ook een bak herrie is hoor...
Ik wilde nog wel naar LGW gaan zaterdag, maar had wat andere dingen te doen en kon het programma niet combineren. Mikal Cronin en Deerhunter tegelijk plannen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef emokid het volgende:
Straks richting Schiphol voor de derde Primavera op rij. Stuk minder must-see namen voor mij dit jaar, maar nog steeds vreselijk veel zin in.
Doet het bij mij niet, net zoals de nieuwe Vampire Weekend.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:06 schreef Norrage het volgende:
Tsja rijmschema's kunnen me echt niks boeien maar het klinkt gewoon kut.
En de nieuwe Laura Marling op de luisterpaal
Ja luisterpaal doet raar de laatste tijd :/quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet het bij mij niet, net zoals de nieuwe Vampire Weekend.Meer mensen die hier last van hebben op de Luisterpaal, dat sommige albums niet af te spelen zijn?
Luisterpaal doet het bij mij alleen in Chrome. IE en Opera niet, terwijl ik thuis meestal Opera gebruik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:51 schreef Felagund het volgende:
Meer mensen die hier last van hebben op de Luisterpaal, dat sommige albums niet af te spelen zijn?
Alle 4 of een specifieke?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ben al twee dagen aan het knallen voor een paper voor de uni en dat vrijwel geheel op The Disintegration Loops van William Basinski. Wat een meesterwerk. Wát een meesterwerk.
Met dat laatste bedoel ik natuurlijk niet mijn paper.
Tentamen leren met Bitches Brew...succesquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
Ik tentamen aan het leren op Bitches Brew nu. Merk wel dat het al minder mijn ding is dan Kind of Blue bijvoorbeeld, dat was veel relaxter zeg maar.
Is dat überhaupt mogelijk, leren met Bitches Brew?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef Kerftminister het volgende:
Ik tentamen aan het leren op Bitches Brew nu. Merk wel dat het al minder mijn ding is dan Kind of Blue bijvoorbeeld, dat was veel relaxter zeg maar.
Alle 4.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |