Grappig dat je Bromheads noemt, dat zijn stiekem hele oude bekenden. Sheffield's finest. Oh wachtquote:Op maandag 20 mei 2013 18:36 schreef Bol_Wan het volgende:
We worden dit jaar overspoeld met leuke, enthousiaste nieuwe indie-bandjes. Geen van allen briljant, maar er zit toch heel veel leuks bij. Hier weer 2:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Ray Manzarek overleden![]()
Dat wordt The Doors weer eens als vanouds op repeat laten knallen.
aha, kijk dat wist ik dan weer niet. Zal even het debuut checken!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Grappig dat je Bromheads noemt, dat zijn stiekem hele oude bekenden. Sheffield's finest. Oh wacht... Menig popzaaltje/kroeg zien afbreken rondom 2006 als Bromheads Jacket. Debuut stond vol met geweldige punksongs met grappige teksten, daarna als duo (drums en gitaar/zang) verder gegaan en ook hun naam doormidden gesplitst, en toen is het nooit meer echt wat geweest wat mij betreft. Had gisteren graag hun eerste gig in 6 jaar alhier gezien op London Calling Tolhuistuin, maar ik heb het niet gered.
geweldige bands op die hoesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:33 schreef Beathoven het volgende:
Het enige wat ik aan indie heb is een compilatie album
[ afbeelding ]
Ik had van jou tenminste herkenning verwacht, als echte hip-hop kennerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
Cunninlynguists heb ik op een paar tracks nooit echt in verdiept, wel zeker goede muziek.
Goede edit. Ik dacht al, Deerhoof??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:39 schreef DO2 het volgende:
Heb gisteren trouwens Deerhunter live mogen aanschouwen.
Lekker optreden, maar oordopjes waren nu en dan geen overbodige luxe geweest.
Kolere, wat een bak herrie zeg. En dat bedoel ik in de meest positieve zin,.
Ja ik ken Lynguistics, Hard as They Come en Cocaine wel, maar voor de rest is dat nog een van de gaten in mijn muziekhistorie zeg maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had van jou tenminste herkenning verwacht, als echte hip-hop kennerWel hele stoere muziek met een enorm fijne sfeer. Fantastisch echt. Die andere albums van ze ook. Heb me vandaag ook weer eens verdiept in College Dropout, Illmatic, Pharcyde en co...ook allemaal geniale stuff
En...de nieuwe van de Opposites. Fijne plaat zeg(wel beetje lang)
Denk niet dat hier veel fans van zitten, ik vind het erg leuke muziek, vooral Konk, maar ik denk dat iedereen het al kent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |