abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:16:38 #201
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126649937
quote:
Koeman speculeert op vertrek Bruno Martins Indi

Ronald Koeman lijkt een juiste inschatting te hebben gemaakt over zijn internationals Stefan de Vrij, Jordy Clasie en Bruno Martins Indi. De oefenmeester van Feyenoord orakelde onlangs dat twee van de drie spelers ook na deze zomerse transferperiode het rood-witte tenue van de Rotterdammers zouden dragen. Koeman speculeerde impliciet op een vertrek van verdediger Martins Indi. Nu De Vrij en Clasie hun contracten gaan verlengen, lijkt dat een zuivere beoordeling.

'Martins Indi heeft nog niet definitief gezegd of hij wil blijven of weg wil gaan, maar hij denkt zeker na over die stap', onderbouwt Koeman zijn visioen tegenover RTV Rijnmond. 'Dat heeft wellicht te maken met de positie waar hij nu speelt. Hij vindt dat hij centraal in de verdediging moet spelen en uiteindelijk is dat ook zo. Ik moet echter het beste team op het veld zetten en dan kijk ik minder naar persoonlijke voorkeuren. Mijn gevoel zegt dat Bruno die stap gaat maken.'
Ondanks dat het mijn favo speler is denk ik wel dat dit het beste is voor beide partijen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:25:43 #202
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_126650493
Ja we hebben sowieso iets van 5-8 miljoen nodig om Guidetti op te halen
pi_126650601
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ja we hebben sowieso iets van 5-8 miljoen nodig om Guidetti op te halen
Komop, je denkt toch niet serieus dat Guidetti komt he? :') Niveau holt hier wel achteruit de laatste tijd.
pi_126650641
Misschien wil Cambiasso wel.
pi_126651296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ondanks dat het mijn favo speler is denk ik wel dat dit het beste is voor beide partijen.
Dat zijn veelzeggende woorden van Koeman.

Maar Nelom op zijn plek, Ramsteijn als backup voor de linksback positie, niks aan de hand. ^O^

Bovendien Feyenoord 5 tot 10 miljoen rijker, al zal het grootste gedeelte in de aflossing van de schulden gaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126651405
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Komop, je denkt toch niet serieus dat Guidetti komt he? :') Niveau holt hier wel achteruit de laatste tijd.
Guidetti moet weg bij City. Er is voor zover bekend geen concrete interesse. Heeft nauwelijks gespeeld. Heeft affiniteit met Feyenoord.
Ik begrijp dat je moe begint te worden van steeds dezelfde namen maar zo heel onrealistisch is het toch niet?
blablablabla
pi_126651497
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Guidetti moet weg bij City. Er is voor zover bekend geen concrete interesse. Heeft nauwelijks gespeeld. Heeft affiniteit met Feyenoord.
Ik begrijp dat je moe begint te worden van steeds dezelfde namen maar zo heel onrealistisch is het toch niet?
Feyenoord is niet in de positie om met miljoenen te strooien.
pi_126651703
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgens Koeman en Van Geel gaat Indi weg dus zal er iets van geld vrijkomen. Of moet dat weer in lopende schulden gestoken gaan worden?
blablablabla
pi_126651777
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bovendien denk ik dat Guidetti ook omhoog wilt met zijn carrieré.

Hij zal met alle plezier en respect op zijn periode bij Feyenoord terugkijken, en ik geloof ook echt wel dat hij nog bepaalde gevoelens voor Feyenoord koestert. Maar die jongeman heeft ook een carrieré waaraan hij moet denken.

Ik denk niet dat zijn ontwikkeling gebaat is bij nog een seizoen Feyenoord. Ik denk dat hij liever bij een kleine club in de Premier League gaat voetballen eerlijk gezegd. :@
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126651805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Volgens Koeman en Van Geel gaat Indi weg dus zal er iets van geld vrijkomen. Of moet dat weer in lopende schulden gestoken gaan worden?
Een deel zal wel geherinvesteerd kunnen worden, maar ik denk dat er wel harde afspraken zijn gemaakt m.b.t. hoeveel daarvan in de schuldenpot gaat. Je moet je wel realiseren dat je er een nieuwe LB, een tweede spits en eventueel een linksbuiten of extra middenvelder van moet halen.
pi_126652068
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bovendien denk ik dat Guidetti ook omhoog wilt met zijn carrieré.

Hij zal met alle plezier en respect op zijn periode bij Feyenoord terugkijken, en ik geloof ook echt wel dat hij nog bepaalde gevoelens voor Feyenoord koestert. Maar die jongeman heeft ook een carrieré waaraan hij moet denken.

Ik denk niet dat zijn ontwikkeling gebaat is bij nog een seizoen Feyenoord. Ik denk dat hij liever bij een kleine club in de Premier League gaat voetballen eerlijk gezegd. :@
Zo heel goed gaat het momenteel ook niet met John zijn carrière hoor. Speelt nauwelijks, is verhuurd aan clubs met een aanzienlijk minder grote naam dan Feyenoord en is bij City compleet overbodig.

Bondscoach van Zweden heeft al aangegeven hem ook niet op te zullen roepen a la Van Gaal als spelers bij hun club niet aan minuten toekomen.

Krijg toch een beetje het idee dat Guidetti een held in Rotterdam is maar de rest van Europa helemaal niet zo geïnteresseerd is want anders hadden ze hem allang kunnen halen.
blablablabla
pi_126652559
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo heel goed gaat het momenteel ook niet met John zijn carrière hoor. Speelt nauwelijks, is verhuurd aan clubs met een aanzienlijk minder grote naam dan Feyenoord en is bij City compleet overbodig.

Bondscoach van Zweden heeft al aangegeven hem ook niet op te zullen roepen a la Van Gaal als spelers bij hun club niet aan minuten toekomen.

Krijg toch een beetje het idee dat Guidetti een held in Rotterdam is maar de rest van Europa helemaal niet zo geïnteresseerd is want anders hadden ze hem allang kunnen halen.
We zullen het stiekem maar hopen dan. Een 4-4-2 met Pelle als diepste man en Guidetti als tweede spits zou echt fantastisch zijn imo. Hebben we op zich ook wel de spelers voor. Vechtvoetbal met Guidetti en Immers en de techniek van Vilhena en Clasie. Schaken als rechtshalf (kan prima, want Janmaat beloopt dat goed). Dan zou ik overigens wel Leerdam ook houden, dat is echt een ideale man om in zo'n systeem te hebben.
pi_126653030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We zullen het stiekem maar hopen dan. Een 4-4-2 met Pelle als diepste man en Guidetti als tweede spits zou echt fantastisch zijn imo. Hebben we op zich ook wel de spelers voor. Vechtvoetbal met Guidetti en Immers en de techniek van Vilhena en Clasie. Schaken als rechtshalf (kan prima, want Janmaat beloopt dat goed). Dan zou ik overigens wel Leerdam ook houden, dat is echt een ideale man om in zo'n systeem te hebben.
Inderdaad.
Eventueel zo'n Bulthuis op linksback afhankelijk wat Utrecht voor hem vraagt.
blablablabla
pi_126653391
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik bied mij ook wel aan voor linksback anders. Kan koppen en een tegenstander onderuit trappen lukt mij ook nog wel. Voetballend kan ik verder niks, maar ach, dat is met Bulthuis niet anders
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_126653915
Zoals Kapiteintje ook al opmerkte zal er toch een linksback bij moeten. Bulthuis heeft wel degelijk voetballende kwaliteiten en komt ook regelmatig mee op.
blablablabla
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:31:41 #216
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126654879
Bulthuis was gister weer de slechtste man bij Utrecht, zoals zo vaak. Die gast kan er echt geen kloten van. Lekker Nelom + Ramsteijn/Woudenberg achter de hand.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:35:23 #217
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_126655144
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een deel zal wel geherinvesteerd kunnen worden, maar ik denk dat er wel harde afspraken zijn gemaakt m.b.t. hoeveel daarvan in de schuldenpot gaat. Je moet je wel realiseren dat je er een nieuwe LB, een tweede spits en eventueel een linksbuiten of extra middenvelder van moet halen.
Een deel zal ook gaan naar de talentenpool. Ik zou echter niet gaan verwachten dat er meer dan twee spelers bij komen voor aankomend seizoen. Daar is simpelweg geen geld voor. Ook niet als we Indi verkopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_126655874
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Lees de vorige reactie en dan snap je dat 'nooit inschuift' wat overdreven was.

Maar oeh poeh, Stefan speelt de bal een paar keer rond en hij speelt een keer een bal vooruit als hij over de middenlijn is gelopen. Dat is geen inschuiven vrind.

Op basis van het punt inschuiven vergeleek ik hem met Vertonghen. Hij zag en durfde veel meer de ruimte in te lopen zonder en met bal, waardoor de tegenstander moet uitstappen. Dat kun je echt niet vergelijken met het 'inschuiven' van De Vrij.
Ik vind wel dat je gelijk hebt. Op dat punt kan De Vrij zich nog ontwikkelen. Hij zou eens wat oude videobanden van Kees van Wonderen moeten opzoeken, echt een meester in het herkennen van het juiste moment om te schuiven. Overigens wel logisch dat De Vrij het nog niet beheerst, is ook een stuk ervaring, maar doen of het zijn sterke punt is onzin idd.
#12 is not for sale!
pi_126656089
Wie begint er toch steeds over Bulthuis? Die man kan niks. :{
BFF met GGMM
pi_126656154
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je gelijk hebt. Op dat punt kan De Vrij zich nog ontwikkelen. Hij zou eens wat oude videobanden van Kees van Wonderen moeten opzoeken, echt een meester in het herkennen van het juiste moment om te schuiven. Overigens wel logisch dat De Vrij het nog niet beheerst, is ook een stuk ervaring, maar doen of het zijn sterke punt is onzin idd.
Hij schuift veel in maar het wordt nooit gevaarlijk. Hij schuift ook te wijfelend in vind ik. Nooit met een volle sprint. Ben wel een groot fan van de Vrij. Hij maakt dit jaar 3 a 4 echt grote fouten maar heeft vaak toch de controle over zijn man.
pi_126656310
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Toch ongelooflijk hoe het beeld kan veranderen van de speler waarvoor Bulthuis in kaart zou zijn. BMI was een jaar terug echt een nieuwe cultfiguur in wording. Als je het nu aan supporters vraagt of men zou willen dat BMI blijft zullen er veel kiezen om hem voor een redelijke transfersom te laten gaan. Een jaar terug zou iedereen dan enorm balen nu echt 90% minder.
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 23:00:32 #222
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_126656768
quote:
Dit. Deze post mag sticky de komende maanden.
pi_126660263
quote:
Waarom hebben al die clubs interesse dan? Tot Anderlecht aan toe.
blablablabla
  Moderator zaterdag 18 mei 2013 @ 00:21:43 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_126661567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:59 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom hebben al die clubs interesse dan? Tot Anderlecht aan toe.
toe maar, Anderlecht, poe. Ze mogen 'm hebben. :W
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:31:04 #225
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126661978
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Inderdaad.
Bulthuis :') Leonard ook gelijk weer halen?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 00:31:39 #226
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126662006
Duplan ook maar halen dan?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_126662852
quote:
omdat van Geel op de tribune zat voor Bulthuis en volgens VI Feyenoord al voorzichtige interesse getoond heeft.
Ik wil Bulthuis ABSOLUUT niet in Feyenoord 1 zien, maar we kunnen er haast niet omheen dat Geel hem als kandidaat nummer één ziet als LB of LB Backup.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_126662877
Haters.
Zeker vorig jaar ook allemaal lopen klagen toen de naam Pelle viel? ;)
blablablabla
pi_126666497
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:49 schreef Elan het volgende:
Haters.
Zeker vorig jaar ook allemaal lopen klagen toen de naam Pelle viel? ;)
Ja, was jij er gelijk al helemaal happy mee dan?
pi_126666525
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef jakees het volgende:

[..]

Hij schuift veel in maar het wordt nooit gevaarlijk. Hij schuift ook te wijfelend in vind ik. Nooit met een volle sprint. Ben wel een groot fan van de Vrij. Hij maakt dit jaar 3 a 4 echt grote fouten maar heeft vaak toch de controle over zijn man.
Ik ben ook tevreden, sommige hier doen ook net of hij er geen klote van kan. Hij heeft gewoon een paar momenten gehaald waarin werd afgetroefd. Dat toont gewoon aan dat hij zich nog verder moet ontwikkelen om de volgende stap te kunnen zetten, hetzelfde geldt voor Clasie. Maar voor Feyenoord is het hartstikke goed nieuws dat ze allebei nog een jaartje blijven.
#12 is not for sale!
pi_126666714
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Jawel achterlijke gladiool, de tering zeg :')
Heel die Guidetti past niet eens in dit Feyenoord, dan gaat Geel echt geen miljoenen uitgeven voor een speler waarvan niet eens duidelijk is of hij zijn niveau nog gaat halen, die ook nog eens een veel te hoog salaris heeft. Dat jij daarnaast niets weet van concrete interesse wil niet zeggen dat hij niet gewoon op een heel aantal lijstjes staat.

Ik ben ondertussen inderdaad wel voor een (perm)ban voor iedereen die bepaalde namen hier nog noemt voor september.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_126666722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Elan het volgende:

[..]

We hebben nog 10 miljoen schuld én indi zit nog in zo'n fonds.
pi_126666740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee dat zou volkomen achterlijk zijn want dan sta je de ontwikkeling van je 4-3-3 gewend zijnde spelers in de weg. Kan je wereldtalent Boetius gelijk wegpleuren.
pi_126666754
quote:
Ik weet niet of die Elan nou een trollkloon, een verkapte jood of een nieuwe loek is, maar hij heeft het voetbalverstand van een aangebakken pinda.
pi_126666770
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef jakees het volgende:

[..]

Alleen tegen NAC heb ik hem al 3 a 4 grote fouten zien maken.
Wil niet zeggen dat het niet gewoon een hele goede speler blijft.
Hopen dat hij er na de zomer wel weer 100% staat.
pi_126666808
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 07:46 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik ben ook tevreden, sommige hier doen ook net of hij er geen klote van kan. Hij heeft gewoon een paar momenten gehaald waarin werd afgetroefd. Dat toont gewoon aan dat hij zich nog verder moet ontwikkelen om de volgende stap te kunnen zetten, hetzelfde geldt voor Clasie. Maar voor Feyenoord is het hartstikke goed nieuws dat ze allebei nog een jaartje blijven.
Als ze komend seizoen gewoon weer spelen zoals afgelopen seizoen en dit seizoen voor de winter, als ze ook europees een beetje presteren en mee mogen om op het WK wat minuutjes mee te snoepen, vang je er in 2014 zeker 10 miljoen de man voor, en hebben we nog een jaartje plezier van ze ook. Ik denk dat dit al 2 van de 4 belangrijkste transfermomenten van de zomer waren. BMI nog weg, 1 echte versterking en een aantal B-transfers (vormertje weg, reserve lbtje erbij etc).
pi_126666830
Ik ben wel benieuwd wat Van la Parra moet kosten. Heeft nog maar 1 seizoen contract in Heerenveen, lijkt weg te willen en mogen. Reservebuitenspeler staat wmb wel vrij hoog op het lijstje. Moet wel bekennen onvoldoende zicht op zijn ontwikkeling te hebben, maar het lijkt me iig een aardige back-up.
pi_126666868
quote:
Van Geel ziet salarisbudget met twee miljoen toenemen

Dat Feyenoord aan de hernieuwde salariseisen van aanvoerder Stefan de Vrij en spelverdeler Jordy Clasie kan voldoen, komt niet geheel uit de lucht vallen. De Rotterdamse club ziet haar salarisbudget namelijk gestaag toenemen. Martin van Geel kan momenteel twee miljoen euro extra uitgeven aan loonsommen in vergelijking met mei 2011 toen hij het Maasgebouw voor het eerst betrad als technisch directeur.

Op de jaarrekening die eind dit jaar gepubliceerd wordt, zal een loonpot van elf miljoen euro pronken. Voor volgend seizoen is een salarisbudget van twaalf miljoen euro begroot, bevestigt Van Geel tegenover RTV Rijnmond.
Ik zie nog niet hoe een toename van 11 naar 12 neerkomt op 2 miljoen maargoed, in ieder geval goed nieuws ^O^
pi_126666890
quote:
Koeman: "Achteraf kun je dan ook zeggen dat Feyenoord last van Oranje heeft gehad"

Ronald Koeman denkt dat het uiteindelijk negatief voor zijn team is geweest dat zes spelers van Feyenoord werden opgeroepen voor WK-kwalificatiewedstrijden. Volgens de trainer van de Rotterdammers heeft dat het team voornamelijk in de wedstrijd tegen sc Heerenveen (2-0 verlies) de kop gekost.

"In de aanloop naar die cruciale wedstrijd in Heerenveen kregen die jongens lovende kiritieken. Er kwamen berichten over vermeende belangstelling en het ging over hun contracten. Ze waren international, hun status veranderde", zo vertelde Koeman aan Voetbal International. Dat had echter ook een keerzijde.

"Het resultaat was dat het voor hen steeds moeilijker werd zich te blijven focussen in die nieuwe situatie met al die aandacht. Als de concentratie dan ontbreekt door al die randverschijnselen, heb je als elftal een probleem. Achteraf kun je dan ook zeggen dat Feyenoord last van Oranje heeft gehad", sloot Koeman af.
Smerig spelletje van Van Gaal :r
pi_126666949
quote:
Van der Hoorn: "De Vrij is gewoon een stapje verder"

Mike van der Hoorn heeft zich lovend uitgesproken over Stefan de Vrij. Tijdens het Jeugd-EK zullen beide spelers de concurrentie met elkaar aangaan om een basisplaats te veroveren in het team van Jong Oranje-bondscoach Cor Pot.

"Hij is gewoon een stapje verder", sprak de verdediger van FC Utrecht zich uit over de verdediger van Feyenoord in gesprek met De Telegraaf. "Daar ben ik heel eerlijk in. Maar ik zal er zeker alles aan doen om het Stefan zo moeilijk mogelijk te maken. Dat maakt hem ook beter."

Van der Hoorn denkt dat hij voornamelijk Louis van Gaal, de bondscoach van het Nederlands elftal, moet bedanken voor zijn uitverkiezing. "Hij zal zeker de hand in mijn selectie hebben. Pas nadat hij me opnam in de voorselectie van het Nederlands elftal kwam bij mij het besef dat ik in juni (van 5 t/m 18, red.) wel eens in Israël zou kunnen zitten."
Mocht er toch nog een club bereid zijn 12 miljoen voor de vrij neer te tellen moeten we hem maar als vervanger halen voor 2 ^O^
pi_126666978
quote:
Koeman: "Ik vind dat het rendement om Pellè heen onvoldoende is geweest"

Ronald Koeman is niet tevreden over de manier waarop de spelers om Graziano Pellè heen hebben gepresteerd. De trainer van Feyenoord vindt dat de buitenspelers en de meeste middenvelders te weinig hebben gescoord het afgelopen seizoen.

"Het elftal is dit seizoen te afhankelijk geweest van Pellè en dat was niet nodig geweest", tekende Voetbal International op uit de mond van de oefenmeester van de Rotterdammers. "Ik vind dat het rendement om Pellè heen onvoldoende is geweest."

Over Lex Immers was Koeman wel tevreden, maar over de overige middenvelders niet. "Onze buitenspelers en andere middenvelders hebben simpelweg te weinig gescoord en dat kan dan net de ontbrekende schakel zijn om de strijd om een prijs langer vol te houden", besloot de oefenmeester. Dit seizoen eindigde Feyenoord op de derde plek in de Eredivisie.
Nou vind ik dat hij goeddeels gelijk heeft, maar dat eindeloze vertrouwen in Immers vind ik wat overdreven :X In hoeveel wedstrijden heeft hij een velddoelpunt gescoord? Een stuk of 5/6, want penalties en hattrickje?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 09:13:30 #242
357045 Grifte
Feijenoord
pi_126667122
11 posts op rij, chapeau.
pi_126667134
De editknop.
pi_126667254
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:13 schreef Grifte het volgende:
11 posts op rij, chapeau.
En allemaal rake teksten ^O^

Alleen van 11 -》12 mln is tov vorig jaar en de toename de van 2 mln is tov 2 jaar terug als ik het goed begrijp. Al dacht ik eigenlijk stiekem dat we die salarispot al jaren op 12 hadden staan :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_126667500
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nou vind ik dat hij goeddeels gelijk heeft, maar dat eindeloze vertrouwen in Immers vind ik wat overdreven :X In hoeveel wedstrijden heeft hij een velddoelpunt gescoord? Een stuk of 5/6, want penalties en hattrickje?
Als je het dan over rendement hebt komt juist Immers bij mij op die aan de lopende band kansen heeft gemist.
#12 is not for sale!
pi_126667704
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:49 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Als je het dan over rendement hebt komt juist Immers bij mij op die aan de lopende band kansen heeft gemist.
Ja misschien moet Koeman de schuld bij zichzelf zoeken, maar vasthouden aan Immers, Verhoek altijd in laten vallen en Vormer...
pi_126667995
Die zomerstop duurt me nu alweer te lang eigenlijk. Wanneer beginnen we weer?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:33:52 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_126668193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja misschien moet Koeman de schuld bij zichzelf zoeken, maar vasthouden aan Immers, Verhoek altijd in laten vallen en Vormer...
Je doet net alsof hij zoveel keus had
pi_126668231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je doet net alsof hij zoveel keus had
Genoeg om wat anders te proberen hoor, Achahbar, Cisse, Leerdam bv.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:43:14 #250
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_126668358

---------------------------------------------------------------------------
Bron:Feyenoord In Beeld

Shirts zijn uitverkocht... Waren er 130 in verkoop.. Ze hebben bedacht 2 shirts per persoon.., om 9.45u ging de FanShop open en rende iedereen de winkel in. .. Ach t breekt even de dag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')