Ondanks dat het mijn favo speler is denk ik wel dat dit het beste is voor beide partijen.quote:Koeman speculeert op vertrek Bruno Martins Indi
Ronald Koeman lijkt een juiste inschatting te hebben gemaakt over zijn internationals Stefan de Vrij, Jordy Clasie en Bruno Martins Indi. De oefenmeester van Feyenoord orakelde onlangs dat twee van de drie spelers ook na deze zomerse transferperiode het rood-witte tenue van de Rotterdammers zouden dragen. Koeman speculeerde impliciet op een vertrek van verdediger Martins Indi. Nu De Vrij en Clasie hun contracten gaan verlengen, lijkt dat een zuivere beoordeling.
'Martins Indi heeft nog niet definitief gezegd of hij wil blijven of weg wil gaan, maar hij denkt zeker na over die stap', onderbouwt Koeman zijn visioen tegenover RTV Rijnmond. 'Dat heeft wellicht te maken met de positie waar hij nu speelt. Hij vindt dat hij centraal in de verdediging moet spelen en uiteindelijk is dat ook zo. Ik moet echter het beste team op het veld zetten en dan kijk ik minder naar persoonlijke voorkeuren. Mijn gevoel zegt dat Bruno die stap gaat maken.'
Komop, je denkt toch niet serieus dat Guidetti komt he?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ja we hebben sowieso iets van 5-8 miljoen nodig om Guidetti op te halen
Dat zijn veelzeggende woorden van Koeman.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ondanks dat het mijn favo speler is denk ik wel dat dit het beste is voor beide partijen.
Guidetti moet weg bij City. Er is voor zover bekend geen concrete interesse. Heeft nauwelijks gespeeld. Heeft affiniteit met Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komop, je denkt toch niet serieus dat Guidetti komt he?Niveau holt hier wel achteruit de laatste tijd.
Feyenoord is niet in de positie om met miljoenen te strooien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Guidetti moet weg bij City. Er is voor zover bekend geen concrete interesse. Heeft nauwelijks gespeeld. Heeft affiniteit met Feyenoord.
Ik begrijp dat je moe begint te worden van steeds dezelfde namen maar zo heel onrealistisch is het toch niet?
Volgens Koeman en Van Geel gaat Indi weg dus zal er iets van geld vrijkomen. Of moet dat weer in lopende schulden gestoken gaan worden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord is niet in de positie om met miljoenen te strooien.
Bovendien denk ik dat Guidetti ook omhoog wilt met zijn carrieré.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord is niet in de positie om met miljoenen te strooien.
Een deel zal wel geherinvesteerd kunnen worden, maar ik denk dat er wel harde afspraken zijn gemaakt m.b.t. hoeveel daarvan in de schuldenpot gaat. Je moet je wel realiseren dat je er een nieuwe LB, een tweede spits en eventueel een linksbuiten of extra middenvelder van moet halen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Koeman en Van Geel gaat Indi weg dus zal er iets van geld vrijkomen. Of moet dat weer in lopende schulden gestoken gaan worden?
Zo heel goed gaat het momenteel ook niet met John zijn carrière hoor. Speelt nauwelijks, is verhuurd aan clubs met een aanzienlijk minder grote naam dan Feyenoord en is bij City compleet overbodig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat Guidetti ook omhoog wilt met zijn carrieré.
Hij zal met alle plezier en respect op zijn periode bij Feyenoord terugkijken, en ik geloof ook echt wel dat hij nog bepaalde gevoelens voor Feyenoord koestert. Maar die jongeman heeft ook een carrieré waaraan hij moet denken.
Ik denk niet dat zijn ontwikkeling gebaat is bij nog een seizoen Feyenoord. Ik denk dat hij liever bij een kleine club in de Premier League gaat voetballen eerlijk gezegd.
We zullen het stiekem maar hopen dan. Een 4-4-2 met Pelle als diepste man en Guidetti als tweede spits zou echt fantastisch zijn imo. Hebben we op zich ook wel de spelers voor. Vechtvoetbal met Guidetti en Immers en de techniek van Vilhena en Clasie. Schaken als rechtshalf (kan prima, want Janmaat beloopt dat goed). Dan zou ik overigens wel Leerdam ook houden, dat is echt een ideale man om in zo'n systeem te hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo heel goed gaat het momenteel ook niet met John zijn carrière hoor. Speelt nauwelijks, is verhuurd aan clubs met een aanzienlijk minder grote naam dan Feyenoord en is bij City compleet overbodig.
Bondscoach van Zweden heeft al aangegeven hem ook niet op te zullen roepen a la Van Gaal als spelers bij hun club niet aan minuten toekomen.
Krijg toch een beetje het idee dat Guidetti een held in Rotterdam is maar de rest van Europa helemaal niet zo geïnteresseerd is want anders hadden ze hem allang kunnen halen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zullen het stiekem maar hopen dan. Een 4-4-2 met Pelle als diepste man en Guidetti als tweede spits zou echt fantastisch zijn imo. Hebben we op zich ook wel de spelers voor. Vechtvoetbal met Guidetti en Immers en de techniek van Vilhena en Clasie. Schaken als rechtshalf (kan prima, want Janmaat beloopt dat goed). Dan zou ik overigens wel Leerdam ook houden, dat is echt een ideale man om in zo'n systeem te hebben.
Ik bied mij ook wel aan voor linksback anders. Kan koppen en een tegenstander onderuit trappen lukt mij ook nog wel. Voetballend kan ik verder niks, maar ach, dat is met Bulthuis niet andersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Eventueel zo'n Bulthuis op linksback afhankelijk wat Utrecht voor hem vraagt.
Een deel zal ook gaan naar de talentenpool. Ik zou echter niet gaan verwachten dat er meer dan twee spelers bij komen voor aankomend seizoen. Daar is simpelweg geen geld voor. Ook niet als we Indi verkopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een deel zal wel geherinvesteerd kunnen worden, maar ik denk dat er wel harde afspraken zijn gemaakt m.b.t. hoeveel daarvan in de schuldenpot gaat. Je moet je wel realiseren dat je er een nieuwe LB, een tweede spits en eventueel een linksbuiten of extra middenvelder van moet halen.
Ik vind wel dat je gelijk hebt. Op dat punt kan De Vrij zich nog ontwikkelen. Hij zou eens wat oude videobanden van Kees van Wonderen moeten opzoeken, echt een meester in het herkennen van het juiste moment om te schuiven. Overigens wel logisch dat De Vrij het nog niet beheerst, is ook een stuk ervaring, maar doen of het zijn sterke punt is onzin idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:36 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Lees de vorige reactie en dan snap je dat 'nooit inschuift' wat overdreven was.
Maar oeh poeh, Stefan speelt de bal een paar keer rond en hij speelt een keer een bal vooruit als hij over de middenlijn is gelopen. Dat is geen inschuiven vrind.
Op basis van het punt inschuiven vergeleek ik hem met Vertonghen. Hij zag en durfde veel meer de ruimte in te lopen zonder en met bal, waardoor de tegenstander moet uitstappen. Dat kun je echt niet vergelijken met het 'inschuiven' van De Vrij.
Hij schuift veel in maar het wordt nooit gevaarlijk. Hij schuift ook te wijfelend in vind ik. Nooit met een volle sprint. Ben wel een groot fan van de Vrij. Hij maakt dit jaar 3 a 4 echt grote fouten maar heeft vaak toch de controle over zijn man.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je gelijk hebt. Op dat punt kan De Vrij zich nog ontwikkelen. Hij zou eens wat oude videobanden van Kees van Wonderen moeten opzoeken, echt een meester in het herkennen van het juiste moment om te schuiven. Overigens wel logisch dat De Vrij het nog niet beheerst, is ook een stuk ervaring, maar doen of het zijn sterke punt is onzin idd.
Toch ongelooflijk hoe het beeld kan veranderen van de speler waarvoor Bulthuis in kaart zou zijn. BMI was een jaar terug echt een nieuwe cultfiguur in wording. Als je het nu aan supporters vraagt of men zou willen dat BMI blijft zullen er veel kiezen om hem voor een redelijke transfersom te laten gaan. Een jaar terug zou iedereen dan enorm balen nu echt 90% minder.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Wie begint er toch steeds over Bulthuis? Die man kan niks.
Dit. Deze post mag sticky de komende maanden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Waarom hebben al die clubs interesse dan? Tot Anderlecht aan toe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef DonRaja het volgende:
toe maar, Anderlecht, poe. Ze mogen 'm hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom hebben al die clubs interesse dan? Tot Anderlecht aan toe.
Bulthuisquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Eventueel zo'n Bulthuis op linksback afhankelijk wat Utrecht voor hem vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |