We kunnen Mathijsen niet overal de schuld van geven hoor. Dit slaat nergens op. Als De Vrij niet goed timet of de verkeerde kant op kapt (Utrecht thuis dacht ik) heeft dat niets te maken met degene die naast hem speelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij de fouten uiteindelijk zelf maar het heeft wel degelijk te maken met wie hij in het centrum speelt
Het is een jood die komt trollen, niet op lettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zie de naam Demouge voorbijkomen, tijd om weer weg te wezen dus.
En dat zegt 'bij ons'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is een jood die komt trollen, niet op letten
Ik geef Mathijsen niet de schuld, alleen is het wel wat anders voetballen dan het met Vlaar was of met BMI, het is niet voor niets dat dit Mathijsen wel beter ligt want hij is beter gaan presteren en De Vrij juist minderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
We kunnen Mathijsen niet overal de schuld van geven hoor. Dit slaat nergens op. Als De Vrij niet goed timet of de verkeerde kant op kapt (Utrecht thuis) heeft dat niets te maken met degene die naast hem speelt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zal branden in de oven.
We zijn godverdomme Feijenoord en geen FC Zwollequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef macca728 het volgende:
Demouge kan best als hij transfervrij is, kennis van Van Geel, stormram
Mop, mop. Gas erop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dat zegt 'bij ons'
Dat gaat net zo'n grote flop worden als Jhonny van de Burgerking.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef macca728 het volgende:
Demouge kan best als hij transfervrij is, kennis van Van Geel, stormram
Ik vind dat je verbanden legt die er niet (aantoonbaar) zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geef Mathijsen niet de schuld, alleen is het wel wat anders voetballen dan het met Vlaar was of met BMI, het is niet voor niets dat dit Mathijsen wel beter ligt want hij is beter gaan presteren en De Vrij juist minder
Lees de vorige reactie en dan snap je dat 'nooit inschuift' wat overdreven was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nooit inschuift? Heb jij je hoofd in reet terwijl je naar Feyenoord kijkt ofzo?
Ik vind van niet. De Vrij heeft duidelijk meer moeite met Mathijsen naast zich.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dat je verbanden legt die er niet (aantoonbaar) zijn.
okequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik spreid geen mening over hem uit, daar heb ik wel wat meer voor nodig dan één regel. Wat ik deed was slechts reageren op jouw post.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dat je verbanden legt die er niet (aantoonbaar) zijn.
Misschien wel, maar de fouten die De Vrij maakt komen imo daar niet uit voort. Dat zijn persoonlijke fouten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]even simpel gesteld: Met Mathijsen kan je minder naar voren spelen, doe je dat wel heeft hij het moeilijker, doe je dat niet heeft de Vrij het moeilijker.
quote:Unieke Blijdorp-wedstrijdshirts vanaf zaterdag te koop
In de Feyenoord Fanshop tegenover De Kuip gaan vanaf zaterdagochtend aanstaande unieke Diergaarde Blijdorp-wedstrijdshirts, waarin het eerste elftal van Feyenoord het afgelopen half jaar haar competitiewedstrijden in afwerkte, in de verkoop. Het thuisshirt met hoofdsponsor Diergaarde Blijdorp is daarmee opnieuw verkrijgbaar voor de supporters, terwijl het uitshirt voor het eerst te koop is in de clubwinkel bij het stadion.
De Blijdorp-shirts, waarvan er een aantal in lange mouwen verkrijgbaar is, zijn alleen in een beperkt aantal volwassen maten beschikbaar. De unieke exemplaren zijn te koop voor ¤ 47,50 per stuk.
De shirts maken onderdeel uit van een aantal ongedragen voorraadrestanten van de eerste selectie, dat in de Fanshop wordt aangeboden. Zo gaat bijvoorbeeld de gehele trainingslijn, met onder meer trainingspakken en trainingsshirts, van het afgelopen seizoen tegen sterk gereduceerde prijzen in de verkoop. De Feyenoord Fanshop tegenover De Kuip is zaterdagochtend vanaf 10.00 uur geopend.
OK dan zijn we het daar niet over eens, maar verschil in ruimte maakt wel degelijk uit, Pique wordt bijvoorbeeld dit seizoen uitgelachen, maar hij komt in situaties terecht die hem niet liggen omdat het team teveel uit elkaar speelt wat voorheen niet zo was. Blind is net zo'n geval, die lukt het om te verdedigen omdat de ruimtes klein gehouden worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar de fouten die De Vrij maakt komen imo daar niet uit voort. Dat zijn persoonlijke fouten.
Over Piqué en Blind ben ik het met je eens, maar vorig jaar maakte De Vrij in soortgelijke situaties die fouten niet. Natuurlijk maakt het verschil in ruimte uit, maar de fouten van De Vrij hebben daar (mijns inziens) niet zo gek veel mee te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan zijn we het daar niet over eens, maar verschil in ruimte maakt wel degelijk uit, Pique wordt bijvoorbeeld dit seizoen uitgelachen, maar hij komt in situaties terecht die hem niet liggen omdat het team teveel uit elkaar speelt wat voorheen niet zo was. Blind is net zo'n geval, die lukt het om te verdedigen omdat de ruimtes klein gehouden worden.
Is laatst een keer gebeurd toen ik een pizza eruit haalde, maar de knokkel van m'n rechterhand voelt al weer veel beter aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En dat zegt 'bij ons'
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is laatst een keer gebeurd toen ik een pizza eruit haalde, maar de knokkel van m'n rechterhand voelt al weer veel beter aan.
misschien nog Mark de Vries als spitsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef Morendo het volgende:
Verder over mogelijke versterkingen die goed bij Feyenoord passen: Fredje Bouma komt vrij. Die kan zowel linksback als links centraal goed uit de voeten.
Cool, alleen vrees ik ervoor dat er alleen van die strakke Ruben Schaken-maatjes zullen zijn...quote:
Contact HMF even, die kan voor je kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, alleen vrees ik ervoor dat er alleen van die strakke Ruben Schaken-maatjes zullen zijn...
Donequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Contact HMF even, die kan voor je kijken
Ga ergens anders irritant doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef Morendo het volgende:
Verder over mogelijke versterkingen die goed bij Feyenoord passen: Fredje Bouma komt vrij. Die kan zowel als linksback als links centraal goed uit de voeten.
Ja, maar niet hier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef Akilla het volgende:
Wat is er eigenlijk met die helenius gebeurd? die zou toch ook komen ofzo?
Ik ben volgens mij zelf ook in de war, het waren de Ajacieden die in hem plots de verlosser zagen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Akilla het volgende:
naar psv? nee.... Ik dacht dat ik vorig jaar zoiets had gezien dat feyenoord die helenius wel wilde..
Dat psv hem dan toevallig ook wil oke, maar ik volg hun nieuws totaal niet, dus lijkt me niet dat ik het door de war haal...
Dat kan wel kloppen ja, die hadden toen ook ineens interesse..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij zelf ook in de war, het waren de Ajacieden die in hem plots de verlosser zagen.
quote:Feyenoord moet vrezen dat het binnenkort afscheid neemt van jongeling Cas Knoester. De middenvelder van de A1 werkte afgelopen week een stage af bij West Bromwich Albion, zo verklaarde een woordvoerder van de Rotterdammers tegenover Sky Sports. “Dat nieuws kunnen wij bevestigen.”
Het is onduidelijk hoe de achttienjarige speler het er vanaf heeft gebracht bij the Baggies. De middenmoter uit de Premier League zal de komende weken een beslissing nemen of het de Nederlandse tiener naar Engeland haalt. Spelers als Karim Rekik (Manchester City), Kyle Ebecilio (Arsenal, volgend jaar FC Twente) en Nathan Aké (Chelsea) gingen hem al voor.
Eerder dit jaar liet Ronald Koeman de jonge Knoester debuteren in de hoofdmacht van Feyenoord. In het oefenduel met Excelsior maakte hij het enige doelpunt van zijn club. Die wedstrijd, die begin oktober plaatsvond, ging met 4-1 verloren.
Zonde. Wel tekenend dat al die jonge gasten die hier genoemd worden niet in Jong Oranje zitten. Daar spelen vooral gasten van Nederlandse clubs. Hopelijk wordt daar eens naar gekeken.quote:
Omdat Cambuur is gepromoveerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgend jaar worden we gewoon kampioen. Waarom zeg je? Daarom.
Moest sowieso vertrekken bij Feyenoord, dus zon groot talent is dit niet. Heeft ook geen contract verdient daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door DonRaja op 17-05-2013 19:18:42 ]BFF met GGMM
Haal die aids eens uit m'n topicquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:43 schreef DonRaja het volgende:
Het wordt godsamme weer eens tijd...
[ afbeelding ]
Maar dan hoef ik het tenminste niet te zienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar wordt het niet minder waar door...
zo beter?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik het tenminste niet te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |