Donequote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Contact HMF even, die kan voor je kijken
Ga ergens anders irritant doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:53 schreef Morendo het volgende:
Verder over mogelijke versterkingen die goed bij Feyenoord passen: Fredje Bouma komt vrij. Die kan zowel als linksback als links centraal goed uit de voeten.
Ja, maar niet hier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef Akilla het volgende:
Wat is er eigenlijk met die helenius gebeurd? die zou toch ook komen ofzo?
Ik ben volgens mij zelf ook in de war, het waren de Ajacieden die in hem plots de verlosser zagen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef Akilla het volgende:
naar psv? nee.... Ik dacht dat ik vorig jaar zoiets had gezien dat feyenoord die helenius wel wilde..
Dat psv hem dan toevallig ook wil oke, maar ik volg hun nieuws totaal niet, dus lijkt me niet dat ik het door de war haal...
Dat kan wel kloppen ja, die hadden toen ook ineens interesse..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij zelf ook in de war, het waren de Ajacieden die in hem plots de verlosser zagen.
quote:Feyenoord moet vrezen dat het binnenkort afscheid neemt van jongeling Cas Knoester. De middenvelder van de A1 werkte afgelopen week een stage af bij West Bromwich Albion, zo verklaarde een woordvoerder van de Rotterdammers tegenover Sky Sports. “Dat nieuws kunnen wij bevestigen.”
Het is onduidelijk hoe de achttienjarige speler het er vanaf heeft gebracht bij the Baggies. De middenmoter uit de Premier League zal de komende weken een beslissing nemen of het de Nederlandse tiener naar Engeland haalt. Spelers als Karim Rekik (Manchester City), Kyle Ebecilio (Arsenal, volgend jaar FC Twente) en Nathan Aké (Chelsea) gingen hem al voor.
Eerder dit jaar liet Ronald Koeman de jonge Knoester debuteren in de hoofdmacht van Feyenoord. In het oefenduel met Excelsior maakte hij het enige doelpunt van zijn club. Die wedstrijd, die begin oktober plaatsvond, ging met 4-1 verloren.
Zonde. Wel tekenend dat al die jonge gasten die hier genoemd worden niet in Jong Oranje zitten. Daar spelen vooral gasten van Nederlandse clubs. Hopelijk wordt daar eens naar gekeken.quote:
Omdat Cambuur is gepromoveerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgend jaar worden we gewoon kampioen. Waarom zeg je? Daarom.
Moest sowieso vertrekken bij Feyenoord, dus zon groot talent is dit niet. Heeft ook geen contract verdient daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door DonRaja op 17-05-2013 19:18:42 ]BFF met GGMM
Haal die aids eens uit m'n topicquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:43 schreef DonRaja het volgende:
Het wordt godsamme weer eens tijd...
[ afbeelding ]
Maar dan hoef ik het tenminste niet te zienquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar wordt het niet minder waar door...
zo beter?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik het tenminste niet te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |