Geweldigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Genoeg om wat anders te proberen hoor, Achahbar, Cisse, Leerdam bv.
Achahbar was disciplinair afgeschreven voor de rest van t seizoen, van Leerdam was de situatie ook bekend. Sissy had wat mij betreft inderdaad wel wat vaker in mogen vallen ipv Verhoek jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik zou hier twee maanden wegblijven, helemaal na het jeugd EK.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Die zomerstop duurt me nu alweer te lang eigenlijk. Wanneer beginnen we weer?
Geruchten maakt me niets uit, ik wil morgen gewoon 14:30 voetbal zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:45 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hier twee maanden wegblijven, helemaal na het jeugd EK.
Als Nederland een beetje een fatsoenlijk EK speelt ga je helemaal dood gegooid worden met geruchten.
Play offsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geruchten maakt me niets uit, ik wil morgen gewoon 14:30 voetbal zien.
quote:Stand van zaken: Feyenoord-selectie 2013/2014
Geschreven op 2013-05-18 om 10:02:31 | 10270 keer bekeken | 150 reacties
Martin van Geel lijkt zich in de zomerse transferperiode amper op de transfermarkt te hoeven begeven. De selectie voor het komende seizoen is al grotendeels rond. FR12.nl voorziet u van een impressie over de spelersgroep voor het komende Eredivisie-seizoen.
Doel
Erwin Mulder
Kostas Lamprou
Ronald Graafland
Rechtsback
Daryl Janmaat
(Sven van Beek)
Centrale verdedigers
Stefan de Vrij
Joris Mathijsen
Terence Kongolo
Matthew Steenvoorden (multifunctioneel)
Kaj Ramsteijn
Linksback
Bruno Martins Indi*
Miquel Nelom
(Lucas Woudenberg)
Middenveld
Jordy Clasie
Tonny Vilhena
Lex Immers
Ruud Vormer
Harmeet Singh
John Goossens
Vleugelaanvallers
Ruben Schaken
Jean-Paul Boëtius
Elvis Manu
Wesley Verhoek
Spits
Graziano Pellè
Mitchell te Vrede
Feyenoord heeft bovendien nog Jordy van Deelen (verhuurd aan Excelsior, rechtsback), Mats van Huijgevoort (verhuurd aan Excelsior, CV), Boy de Jong (jeugdspeler, keeper) en Joey Sleegers (jeugdspeler, middenvelder) langdurig onder contract staan. Het is nog onbekend wat Feyenoord precies met hun van plan is.
*Bruno Martins Indi lijkt deze zomer een buitenlands avontuur aan te gaan
Verhuur
Anass Achahbar (club nog onbekend)
Vertrek
Guyon Fernandez
Sekou Cissé
Kelvin Leerdam
Kamohelo Mokotjo
Ik ben er ook erg trots opquote:
Dank uquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En allemaal rake teksten![]()
Alleen van 11 -》12 mln is tov vorig jaar en de toename de van 2 mln is tov 2 jaar terug als ik het goed begrijp. Al dacht ik eigenlijk stiekem dat we die salarispot al jaren op 12 hadden staan
Executeren op de parkeerplaats is beterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef De_Pel het volgende:
Kenkerdrukte joh bij die fanshop. Ik was natuurlijk weer mooi te laat, en marktplaats staat er al weer stampvol meeWalgelijke kenkertuig mag van mij allemaal per direct aids krijgen.
Echte kampioenen idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Now it hits me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef De_Pel het volgende:
Kenkerdrukte joh bij die fanshop. Ik was natuurlijk weer mooi te laat, en marktplaats staat er al weer stampvol meeWalgelijke kenkertuig mag van mij allemaal per direct aids krijgen.
Idd. Droeftoeters joh. En dan nog van die sneue figuren die er 2 opzetten ook. Je mocht er 2 p.p.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Executeren op de parkeerplaats is beter
Echt triest. Ik vind dat ASR-shirt eigenlijk mooier (en was ook een stuk goedkoper), dus ben blij dat ik die heb kunnen bemachtigen zonder daarvoor een strafblad voor te krijgen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef De_Pel het volgende:
Verkopen op Marktplaats voor ¤150,-.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ook het ASR shirt. En snap de run op de Blijdorp shirts ook niet zo.
Is leuk als je zelf Rotterdammer bent of in Rotterdam woont maar als je uit Tilburg of Zutphen komt wat moet je er dan mee?
Collector's item? Eeuwige herinnering aan Pelle en Olli?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ook het ASR shirt. En snap de run op de Blijdorp shirts ook niet zo.
Is leuk als je zelf Rotterdammer bent of in Rotterdam woont maar als je uit Tilburg of Zutphen komt wat moet je er dan mee?
Olli ja maar Pelle heeft ook gewoon in het ASR shirt gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Collector's item? Eeuwige herinnering aan Pelle en Olli?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:29 schreef Merkie het volgende:
Ze gaan er echt geen ¤150 voor krijgen denk ik hoor. Dat had alleen gekund als Feyenoord kampioen was geworden ofzo.
Maar goed, misschien zijn er mensen zo gek.
Rij dan zelf naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Al 143,- geboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |