zeker... eindelijk een lekkere rol voor d'r in de USA... en ze schijnt al een aardige aanhang te hebben iigquote:Op maandag 20 mei 2013 04:19 schreef sp3c het volgende:
dacht het wel
maar ze deed het ook echt wel goed allemaal vond ik
Shae de volgende ochtendquote:Op maandag 20 mei 2013 04:18 schreef Re het volgende:
ik denk dat het net te ver zou gaan om een 14-jarige uit de kleren te zien gaan op TV... dus dat werd ook mooi opgelost...
het is best moeilijk om iemand te spelen die straalbezopen is, maar hij bleef trouw aan zijn belofte... dus ook benieuwd of er ooit een kleine lannister komt... iig niet van hemquote:Op maandag 20 mei 2013 04:21 schreef sp3c het volgende:
of Tyrion de volgende ochtend
I know that feeling bro
Sowieso echt een lelijk mens. Raar hoofdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
Net gezien in Elementary: https://www.dropbox.com/s(...)14.31.56.jpg?v=0swn-
Heel anders he... vinden jullie haar nog meer een chick of ziet ze in GOT toch beter uit?
+1quote:
Hij zei "not untill you want me to" Tyrion is iemand die weliswaar betaalt voor zijn vrouwen, maar waar ze uiteindelijk allemaal graag mee naar bed willen. Ik denk dat het beneden zijn eergevoel is om een vrouw te dwingen, of te noiken omdat ze door regels en het koninkrijk gedwongen wordt.... Ik denk dat hij Sansa, als hij de kans/tijd krijgt, uiteindelijk wel zo ver weet te krijgen dat ze met hem naar bed wil en dat ze er nog plezier aan beleeft ook. Als die twee een verstandhouding kunnen sluiten en Sansa kan een zoon baren, dan zou dat Sansa zomaar eens in een vrij relaxte positie kunnen brengen. Niet de positie waar ze ooit van droomde, maar ze heeft een man die gewoon een goede, niet wrede kerel is, waar je volgens mij een hoop lol (en zeer goede seks, als we de verhalen moeten geloven) mee kunt hebben en een huwelijk waarbinnen je een hoop vrijheden kunt hebben, als je dat zou willen.quote:Op maandag 20 mei 2013 04:22 schreef Re het volgende:
[..]
het is best moeilijk om iemand te spelen die straalbezopen is, maar hij bleef trouw aan zijn belofte... dus ook benieuwd of er ooit een kleine lannister komt... iig niet van hem
Nobody cares what your father once told youquote:Op maandag 20 mei 2013 04:06 schreef Re het volgende:
[..]
dat trappetje wegnemen
was erg humoristische aflevering wel cersei en loras ...
Hij had toen een hele zak vol gevonden dacht ik, maar daar kun je er niet genoeg van hebben lijkt me.quote:Op maandag 20 mei 2013 07:32 schreef Baszh het volgende:
Laat die randdebiel nou zijn dragonglass dolk achter
Het is toch logisch dat hij meteen alle zelfbenoemde koningen pakt?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:23 schreef Poemgirl het volgende:
Beetje stom dit, wanneer was de laatste (en de eerste) keer dat we Balon Greyjoy zagen? Seizoen 1? Vaag dat Stannis hem nu noemt terwijl ze in de serie verder niets meer met de beste man gedaan hebben. Lijkt me best verwarrend als je het boek niet gelezen hebt maar wel de serie kijkt. Fail.
Ja, maar voor zover ik me herinner is er in de serie niet getoond dat Balon zichzelf tot koning genoemd heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat hij meteen alle zelfbenoemde koningen pakt?
Oh en whaddayaknow! Gendry ook alquote:Op maandag 20 mei 2013 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben begonnen met het kijken van Skins, loopt die dode Gilly ineens het beeld binnen, speelt ze ook al zo een daapse, maar dan met anorexia
Gendry herkende ik meteen uit Skins. Dat Gilly Cassie was kwam ik pas later achter.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh en whaddayaknow! Gendry ook al
Ik weet niet of hij het letterlijk gezegd heeft, maar het was voor mij wel duidelijk in ieder geval.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ja, maar voor zover ik me herinner is er in de serie niet getoond dat Balon zichzelf tot koning genoemd heeft.
Bij mij knaagde er gelijk iets bij Cassie, moest ik even over nadenken. En bij Gendry viel het kwartje ineens tijdens ep 3quote:Op maandag 20 mei 2013 11:35 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Gendry herkende ik meteen uit Skins. Dat Gilly Cassie was kwam ik pas later achter.
Dit is niet DE royal wedding natuurlijk. Meer een formaliteitje tov de echte Royal wedding, die nog moet komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:36 schreef Khaleesi het volgende:
Net gezien, goeien epjen.![]()
Paar dingetjes die mij opvielen:
- De Hound die wel heel spraakzaam is, ben het niet van hem gewend.
- Een buitenproportionele hoeveelheid obsceniteiten dit keer.Had niet verwacht dat Emilia nog naakt zou gaan (hoewel ze er wel naar hintte in een interview eerder). Die scene met Carice en Gendry was gewoon echt te veel....
En dan die 3 zielige bloedzuigers terwijl iedereen verwachtte dat Gendry gewoon dood zou gaan...
- Ik moest echt lollen toen Sansa zei da ze 14 moest voorstellen.....
- Ik vond de bruiloft maar klein opgezet, vast weer budgettaire redenen maar zo'n koninklijke bruiloft zou toch grootser moeten zijn lijkt me???
- Idd de bikinitieten van Dany
- Scene met Sam was wel bruut, mooi gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |