Uhuhquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja dit gewoon highclass kleding. In combinatie met een sjiek overhemd.
En ja, zometeen ga ik golfen, niet wegens de status maar het is ontspannend.
Ben ik de enige die altijd dacht dat een caddie het wagentje was bij golfen?quote:
jquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben ik de enige die altijd dacht dat een caddie het wagentje was bij golfen?
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben ik de enige die altijd dacht dat een caddie het wagentje was bij golfen?
Schijnt dat hulpje te zijn, maar je hebt toch ook VW Caddie ofzo, echt wel vaag ditquote:
Inderdaad, verwarrend zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Schijnt dat hulpje te zijn, maar je hebt toch ook VW Caddie ofzo, echt wel vaag dit
Heb ik ookquote:
Die van mij is meer brique, niet zo felroodquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef BMTH182 het volgende:
Alleen niet alle FOK!kers mogen een rode broek dragen want anders krijg je
[ afbeelding ]
in plaats van
[ afbeelding ]
En dit ja. Volwassenen met die kledingquote:
Kuttrollquote:
quote:
Ik heb ook zo'n blauwequote:
Hoe oud ben je dat je J&J kooptquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kuttroll
[..]
[..]
Ik heb ook zo'n blauwe
Dit jaar maar weer eens kijken of ze weer nieuwe fancy kleurtjes hebben
Ja inderdaad. Leuk voor op de middelbare school, maar daarna is het mooi geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dit ja. Volwassenen met die kleding.
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Leuk voor op de middelbare school, maar daarna is het mooi geweest.
Het is niet de bedoeling dat je in zelfde kledij loopt als leerlingen. Kan me gruwelijk ergeren aan van die jonge docentjes die pijnlijk hip proberen te zijn en die je dan geregeld aanziet voor leerlingen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef SonicVolcano het volgende:
J&J is gewoon de shit![]()
Je krijgt nog respect van je leerlingen ook
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Leuk voor op de middelbare school, maar daarna is het mooi geweest.
Ja of volwassen mannen die heel hip in van die driekwart capri's rondlopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je in zelfde kledij loopt als leerlingen. Kan me gruwelijk ergeren aan van die jonge docentjes die pijnlijk hip proberen te zijn en die je dan geregeld aanziet voor leerlingen.
Gefixt.quote:
Zo fout deze. Zo ongelooflijk fout.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
Niks mis met rode broeken trouwens.
[ afbeelding ]
Met rode broeken van de Jack&Jones echter wel. Heel veel zelfs.
Dat zou ik mijn geval erg knap vinden, maar ik snap het wel. Generatiekloofjequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je in zelfde kledij loopt als leerlingen. Kan me gruwelijk ergeren aan van die jonge docentjes die pijnlijk hip proberen te zijn en die je dan geregeld aanziet voor leerlingen.
Ja, het staat zo heel knullig als middelbare mannen daar in lopen. Dat moet je gewoon niet meer doen. Maar tegenwoordig is het de bedoeling zo casual mogelijk voor de dag te komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of volwassen mannen die heel hip in van die driekwart capri's rondlopen. Typisch zoiets dat ze samen met hun vrouw gaan winkelen die ze dan zo'n broek aanbeveelt omdat het zo lekker hip en jong is.
Dit vind ik té dandy. Hier houd ik niet van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel als 'ie gewoon te klein is....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
Zo fout deze. Zo ongelooflijk fout.Ook nog een handtas om het af te maken.
Daar maak je vast helemaal de blits mee in de lokale homobar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt prima voor de dag komen in een casual kostuum. Dus een mooie pantalon, afwijkende kleur colbert en een leuke kleur maar bijpassende stropdas.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat zou ik mijn geval erg knap vinden, maar ik snap het wel. Generatiekloofje
Ik vind de kleding serieus mooi en het zit altijd prima. Noem eens geschiktere alternatieven en ik zal eens kijken of het wat is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |