Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Moeten we Henk niet even inseinen dat hij genoeg Guinness heeft zaterdag?quote:
Want je gaat er van uit dat Ierland gaat winnen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Moeten we Henk niet even inseinen dat hij genoeg Guinness heeft zaterdag?
Zal niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want je gaat er van uit dat Ierland gaat winnen?
True, maar dit jaar betwijfel ik het wel een beetje.quote:
die willen Dries, Tatjana, alwéér een totaal kansloze creatie van danwel à la Vader Abrabaard of desnoods de Tokkies naar het ESF. Want hé, de doelgroep van de Tros behapt zulksquote:
Ik zou er haast even gaan luisterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
"Steun voor Anouks deelname aan het Eurovisie Songfestival komt uit de gekste hoeken. De klokkentoren van de Dom in Utrecht speelt morgen en overmorgen het nummer 'Birds'."
http://www.rtl.nl/compone(...)dom-speelt-birds.xml
Kom maar, mag je mijn brede schouder lenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:37 schreef sp3c het volgende:
ik snap er nix van maar ik ben ook boos!
woedend zelfs!!!
Tros
I dunno
Heb jij twee milkshakes?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:40 schreef sp3c het volgende:
ik heb er 2
en een ijsje met een laag drop eromheen
Oh, diequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:43 schreef sp3c het volgende:
schouders
milkshakes vind ik niet zo heerlijk
nou ja wij zaten nog te praten tot je taxi al besteld en aangekomen was bleekquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:49 schreef sp3c het volgende:
meegesleept
we zijn met de taxi naar rotterdam cs gegaan, vandaar naar den haag cs, vandaar met de taxi
nix vreemds gebeurt volgens mij
Ze gaan toch kiezen uit de mensen die zich al aangeboden hebben? Trijntje, Laura Jansen en weet ik wie nog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
Waar staat dan dat de TROS Volendammers en tokkies wil sturen?
Ik heb dat nergens gelezen hoor...
Dat is nix bijzonders hoor, als het om sp3c gaatquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja wij zaten nog te praten tot je taxi al besteld en aangekomen was bleekwas een koddig gezicht
Je moest met de taxi mee en stond al in je jas en bestelde nog ff snel een biertje dat je tussen de bar en de taxi langzaam lopend opdronkquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
maar goed, wat ik nog weet verteld niet het hele verhaal misschien
owja!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja wij zaten nog te praten tot je taxi al besteld en aangekomen was bleekwas een koddig gezicht
Maar het publiek heeft ook gewoon een stem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze gaan toch kiezen uit de mensen die zich al aangeboden hebben? Trijntje, Laura Jansen en weet ik wie nog.
ja ik moest ook nog afrekenen en voor een mooi rond bedrag met de fooi voor Henk en co moest ik wel nog een biertje nemenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moest met de taxi mee en stond al in je jas en bestelde nog ff snel een biertje dat je tussen de bar en de taxi langzaam lopend opdronk
Ja dat had ik inmiddels wel moeten weten inderdaad!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is nix bijzonders hoor, als het om sp3c gaat
oh het lag dus niet aan mij dat het raar is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
owja!
dat was wel een beetje raar ja!!!
was ook echt iemand die gedag kwam zeggen omdat mijn taxi er was
geen idee meer wie alleen
that makes 2 of usquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het publiek heeft ook gewoon een stem.
Dus ik zie nergens waar de TROS hun eigen artiesten gaat opdringen
Ik snap de reactie van knoblauch dus niet, maar dat geeft niet
Kijk! Logica!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik moest ook nog afrekenen en voor een mooi rond bedrag met de fooi voor Henk en co moest ik wel nog een biertje nemen
op zijn minst niet echt handig idd falende communicatie denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh het lag dus niet aan mij dat het raar is.
ik wilde gewoon nog een biertje en ik weet het mooi te verkopenquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zijn minst niet echt handig idd falende communicatie denk ik
maar de taxi was er toch nog (net) niet dus ik kon mijn biertje gewoon soldaat maken, de rekening betalen en iedereen gedag zeggen dus all's well that ends well
Denk dat mensen hieruit denken te kunnen opmaken dat ze volgend jaar de plannen gaan waarmaken van voordat Anouk in de picture kwam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het publiek heeft ook gewoon een stem.
Dus ik zie nergens waar de TROS hun eigen artiesten gaat opdringen
Ik snap de reactie van knoblauch dus niet, maar dat geeft niet
Zoeterwoude!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zijn minst niet echt handig idd falende communicatie denk ik
maar de taxi was er toch nog (net) niet dus ik kon mijn biertje gewoon soldaat maken, de rekening betalen en iedereen gedag zeggen dus all's well that ends well
gingen jullie nog even bij de fabriek van Heineken langs?quote:
Ja ik ook. 'De kans bestaat' en 'nog niks is zeker'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk dat mensen hieruit denken te kunnen opmaken dat ze volgend jaar de plannen gaan waarmaken van voordat Anouk in de picture kwam.
Dat ze dus gewoon verder willen gaan waar ze gebleven waren, incluis de mensen die zich op dat moment al hadden aangemeld.
http://www.songfestivalwe(...)erking-avro-en-tros/
Ik trek echter andere conclusies uit het stuk, maar goed.
Ik haal er niet zoveel uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk dat mensen hieruit denken te kunnen opmaken dat ze volgend jaar de plannen gaan waarmaken van voordat Anouk in de picture kwam.
Dat ze dus gewoon verder willen gaan waar ze gebleven waren, incluis de mensen die zich op dat moment al hadden aangemeld.
http://www.songfestivalwe(...)erking-avro-en-tros/
Ik trek echter andere conclusies uit het stuk, maar goed.
Dat zei vanmorgen een of andere radioverslaggever in reactie op het nieuws dat de Tros toch, naar zijn eigen interpretatie schijnbaar weer de selectieprocedure van voorgaande jaren schijnt te willen laten herleven. Dat was een reactie op dit bericht ESF / TROS wil niet dat Anouk wintquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
Waar staat dan dat de TROS Volendammers en tokkies wil sturen?
Ik heb dat nergens gelezen hoor...
Ik geloof er wel inquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het zou toch wat zijn als Anouk zaterdag top 3 eindigt!
Zie de OPquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het zou toch wat zijn als Anouk zaterdag top 3 eindigt!
Zelfs ik geloof er heilig in. En ik vond het eerst niks, daar was ik eerlijk in, nu vind ik het echt behoorlijk meer dan winnaarswaardig en dáár ben ik nog eerlijker in.quote:
Allen dat al is een reden om te winnenquote:
2 hele goeie redenen om te winnen inderdaad. En dan heeft het Maatje per zaterdagavond een doorgeefluik naar de bovenverdiepingquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Allen dat al is een reden om te winnen![]()
En daarbij, Anouk gaat Greys niet teleurstellen![]()
Henk zit op de begane grond toch? Of is die verplaatst?quote:
Daar het erg slecht weer wordt zou ik het dak er letterlijk maar op laten zitten, al was het maar voor Henk, zijn verzekering gaat brúllenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:50 schreef Murmeli het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden. Weer het dak eraf bij henk![]()
Na morgen weer 5 dagen vrij
Kom jij ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Daar het erg slecht weer wordt zou ik het dak er letterlijk maar op laten zitten, al was het maar voor Henk, zijn verzekering gaat brúllen
Wordt een strak feestje zaterdag
Ja zo bedoel ikquote:
Nee, daarom zeg ik ook: het wordt een strák feestjequote:
Grappig idd maar welk winkelcentrum is het want het komt me bekend voor.....en zoveel ken ik er niet.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Te lui, ik uitzendinggemist straks wel even
nee als ik uit het raam keek (heldere nacht) toen ik een klein sp3cje was zag ik dus heel in de verte over een enorm aardappelveld de tekst Heineken lichtgeven van die fabriekquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
gingen jullie nog even bij de fabriek van Heineken langs?
Haha ja ook dat nogquote:
Je mag Maes zeggen hoorquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Je mag Maes zeggen hoortante maakt zo oud
Kom dan gewoonquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb gvd gewoon steeds meer zin om ook te komen zaterdag.
Ik denk uur of 18 even hamburgert happen enzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kom dan gewoon
Hoe laat zijn de mensen er uit de OP er eigenlijk?Heeft iemand daar enig idee van? Dan weet ik of ik nog kan stappen morgen
Ligt aan jouquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kom dan gewoon
Hoe laat zijn de mensen er uit de OP er eigenlijk?Heeft iemand daar enig idee van? Dan weet ik of ik nog kan stappen morgen
kom gewoon johquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb gvd gewoon steeds meer zin om ook te komen zaterdag.
en bitterbollen etenquote:
quote:
Ja, zolang het maar niet zo volgepakt zit als een trein in de spits.quote:
ja eigenlijk moet Henk uitbreidenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zolang het maar niet zo volgepakt zit als een trein in de spits.
ik ben het ermee eensquote:
quote:
geen idee eigenlijk. Weet dat ze Brand Weizen hebben en Heineken en cola. En met dank aan Nippie weet ik ook dat ze Whiskey Cola hebbenquote:
quote:
Het maakt mij niet uit. Zo lang ik maar niet om 10 uur hoef te vertrekken vind ik alles best. Wat gaan jullie met eten doen?quote:
Ik denk gewoon iets simpels bij Henk? Als we nu proberen er tegen half 8 /8 uur te zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Zo lang ik maar niet om 10 uur hoef te vertrekken vind ik alles best. Wat gaan jullie met eten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
je moet die hamburger eten geeeeeeeeeeeeeekquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk gewoon iets simpels bij Henk? Als we nu proberen er tegen half 8 /8 uur te zijn?
Hamburgert bij Henk nemenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Zo lang ik maar niet om 10 uur hoef te vertrekken vind ik alles best. Wat gaan jullie met eten doen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef sp3c het volgende:
ow het moet weer gelijk speciaal want de Amsterdamers komen!
er is bier, gewoon opdrinken en 2 nieuwe bestellenBier gaat hem sowieso niet worden, als ik er al ben, dan met de auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
lol @ bobquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bier gaat hem sowieso niet worden, als ik er al ben, dan met de auto.
Deze man weetquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet die hamburger eten geeeeeeeeeeeeeek
zelfde iqquote:
quote:
ik bedoelde natuurlijk 'joh gewoon komen, zonder bier is het ook reuze gezellig ... denk ik ... vast wel ..quote:
Als we nog moeten eten ben ik er liever uiterlijk 19 uur denk ik. Is het goed als ik om 16 uur wegrijd? Dan ben ik rond 17:45 bij MB. Is dat ok?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk gewoon iets simpels bij Henk? Als we nu proberen er tegen half 8 /8 uur te zijn?
Ik hoop maar dat het zonder alcohol ook gezellig isquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk 'joh gewoon komen, zonder bier is het ook reuze gezellig ... denk ik ... vast wel ..'
Ja dat is het, ik spreek uit ervaring en NEE niet van dinsdagquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het zonder alcohol ook gezellig is
Van jou het sjoelen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja dat is het, ik spreek uit ervaring en NEE niet van dinsdagmaar van mij het sjoelen.
manquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van jou het sjoelen...![]()
Ok, ik geloof je.
Oh, maak je geen zorgen, doe het zelf ook zo vaak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
manlaat mij ook eens een taalfoutje maken
vast welquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het zonder alcohol ook gezellig is
Gelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, doe het zelf ook zo vaak.
Of misschien moet je juist niet drinken en gaat het dan nog beter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
GelukkigMisschien moet ik wel drinken en gaat het dan wel goed. Ga het niet proberen maar wie weet werkt het zo.
Heb vandaag alleen maar koffie en cola op en het is geen succesquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of misschien moet je juist niet drinken en gaat het dan nog beter.
Ja prima!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als we nog moeten eten ben ik er liever uiterlijk 19 uur denk ik. Is het goed als ik om 16 uur wegrijd? Dan ben ik rond 17:45 bij MB. Is dat ok?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk 'joh gewoon komen, zonder bier is het ook reuze gezellig ... denk ik ... vast wel ..'
Is wel zo gezellig voor hen en voor mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef sp3c het volgende:
je bent wel een held dat je ff langsrijd om die figuren op te pikken trouwens
dan nogquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is wel zo gezellig voor hen en voor mij
Hm, ik heb net een 2e wijntje op en voel me prima.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb vandaag alleen maar koffie en cola op en het is geen succes
lol @ bob!!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik heb net een 2e wijntje op en voel me prima.![]()
That's it, het is bewezen, iedereen aan de zuip, we'll do great!
hij deed ook op radio 538 invallen in de zomer....Hi-la-rischquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit iets met hem erin
Behalve die unox reclame
F de auto, ik loop wel terug!quote:
Superquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef sp3c het volgende:
je bent wel een held dat je ff langsrijd om die figuren op te pikken trouwens
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Super
Was anders ook bijna niet te doen om terug te gaan ook.
Pff, Rotterdam naar Leiden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
zou wel een epische wandeling zijn .. lord of the rings is er nix bij
Die waren idd net na ons.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
welk land waren die dudes in die astronauten pakken??
volgens mij kwamen ze na Nederland .. of ervoor
ze hadden iig astronautenpakken en er was ook nog een dametje dat ging zingen Schreeuwen.
Leidseplein . Kan het bijna lopen naar MissBliss. Twee haltes tramquote:
Over het rappen of over het haar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik pieste in mijn broek om Roemenieen Humberto's opmerkingen erover.
Is er geen zender waar ze gewoon hun bek houden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laat die vent ff zijn bek houden, is net een leuke opening.
ik kan het niet vindenquote:
Ik kan het zien op Ned1 of de belg, en die belgen hebben ook 2 beppende verslaggevers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is er geen zender waar ze gewoon hun bek houden?
Montenegroquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
welk land waren die dudes in die astronauten pakken??
volgens mij kwamen ze na Nederland .. of ervoor
ze hadden iig astronautenpakken en er was ook nog een dametje dat ging zingen
Montenegro?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden
hoe zou je daar achter moeten komen?
Greus weet het wel
Ik heb het gegoogeld, maar was langzaaaaam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef indaha het volgende:
Wisten jullie dat allemaal of hebben jullie net als ik gegoogled
Oh dat hoorde ik....quote:
ik krijg de neiging om ook om te zettenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef Murmeli het volgende:
Nou hij staat aan hoor.
Ik heb willibrord uitgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest echt keihard lachen om die astronauten en nu weer
in mijn hoofd hebben ze het alleen over de W van Willem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:
ligt eraan of de lamp sexy isquote:
Ja, , maar dan erger.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef RenRen- het volgende:
JanHij noemt San Marino triest dat ze blijven proberen in de finale te komen. Hallo, dat waren wij dus ook tot dinsdag
nee want wil zo Buch zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Murmeli het volgende:
Doe maar toekje.
Ik vind dat deze door moeten. Vind ze grappig
Daarom alleen zou je het ze gunnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef RenRen- het volgende:
JanHij noemt San Marino triest dat ze blijven proberen in de finale te komen. Hallo, dat waren wij dus ook tot dinsdag
Ik zat ook van huh? Wie is/was hier nou triest?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, , maar dan erger.
Zij zijn pas 3 keer niet door gegaan.
Ik noem hem altijd Paling, mag dat wel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
jan smit
als je hem jantje noemt wordtie boos
glibberaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik noem hem altijd Paling, mag dat wel?
Van mij mag het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik noem hem altijd Paling, mag dat wel?
Valt mee hoor, ligt er voornamelijk aan waar je vandaan komt merk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
jan smit
als je hem jantje noemt wordtie boos
Ik dacht het te wetenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef indaha het volgende:
Wisten jullie dat allemaal of hebben jullie net als ik gegoogled
quote:
was in Bosniequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ligt er voornamelijk aan waar je vandaan komt merk ik
quote:
quote:
* Toekito zapt naar ned 1quote:
Nee....hij is gewoon niet slecht, zij haalt de boel naar benedenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want een act met alleen dit wijf is zo'n succes?
Ben jij nog subtiel, ik noem hem palingvreter......quote:
Vastquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Laysa het volgende:
Ik weet zeker dat die jurk is gemaakt door de beroemde gypsy jurkenmaakster
Alleen als je ook zo'n jurk aan doet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Muis006 het volgende:
ahuahaahahaahauaauaauuuuhuhuhuhaahahaa
Mag ik nu naar het ESF?
Ik kan ook wel UHLALALALALALA LAAAA zingen in een knalrode jurkquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Mag ik nu naar het ESF?
Zag jij dat ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die zanger moest ook snel de andere kant op kijken om niet te gaan lachen.
duetje dames?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel UHLALALALALALA LAAAA zingen in een knalrode jurk
Ja, can't blame him.quote:
ik las t gister wel maar is dr vandaag nogmeer gebeurd dan ?quote:
Serieus?quote:
Ja zeker jij bent altijd beter als wat we net hoordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Mag ik nu naar het ESF?
Heb jij wel goed opgelet dinsdagquote:
Mja gister avond las ik het, maar had niet verwacht dat ze echt op zwart zou gaan vandaag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
nee nix meer gebeurt, jammer maar wel begrijpelijk
Sluit ik me bij aan.quote:
Weet niet, maar ik vind het er niet zo politiek getint uitzien.quote:
Vind het er wel leuk uitzien andersquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wow, in de USA was nu het beeld op zwart gegaan.
In Turkijke wordt de show daardoor niet live uitgezonden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wow, in de USA was nu het beeld op zwart gegaan.
quote:
Gmtaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat jengelt ze nou over champignons
edit"murmeli, jij hoorde dat ook![]()
Misschien niet direct in een staart, maar op zijn minst wat netter opgehangen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef RenRen- het volgende:
Deze vind ik wel leuk. Alleen zijn haar had wel in een staart gemogen, het geheel klopt niet
mario brosquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Murmeli het volgende:
Wie maakt er nou liedjes over champignons?
Ik denk dat met zijn dunne haar een staart prima staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien niet direct in een staart, maar op zijn minst wat netter opgehangen.
* Roger_Epiales rus mee!quote:
obviously maar knoblaucha6 bood al eerder aan om de rekening te sponsoren dus dan hoeven we eigenlijk ook niet te rennenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Roger_Epiales rus mee!
We rennen wel richting de drank, toch?
Moor, had ik toch niet lang volgehouden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
obviously maar knoblaucha6 bood al eerder aan om de rekening te sponsoren dus dan hoeven we eigenlijk ook niet te rennen
de Moren konden flinke stukken hoor!!!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moor, had ik toch niet lang volgehouden.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Moren konden flinke stukken hoor!!!!!!
hahahaha
zag je dat Toekito?
hahahaha
Belofte maakt schuldquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moor, had ik toch niet lang volgehouden.
Neuhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |