quote:TROS wil niet dat Anouk wint
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM -
Nederland mag dan in de ban lijken van het Songfestival, eerstverantwoordelijke TROS-directeur Peter Kuipers heeft laten weten dat hij niet op een overwinning van Anouk zit te wachten. De kosten van het organiseren van een Eurovisie Songfestival lopen immers in de miljoenen…
Zowel in Duitsland, twee jaar geleden, als vorig jaar in Azerbeidzjan was de organiserende omroep 35 miljoen euro kwijt. Sietse Bakker van de Europese Omroeporganisatie EBU beaamt: „Een land is op zijn minst 10 miljoen euro kwijt.”
Mocht ze winnen staan ze vooraan met hun schijnheilige koppen. Te verkondigen hoe blij ze wel niet zijn dat Nederland eindelijk een keer gewonnen hebt etc. Ze geven dat geld met liefde uit. Het is toch van de belasting betalerquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:47 schreef leeell het volgende:
logisch in zulke tijden, niemand zit te wachten op 35 miljoen aan weggegooide euro's.
Och verrek!! Nu komt de aap uit de mouw.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Dat verklaart wel waarom ze altijd van die c-artiesten stuurden.
Ja, Anouk wordt formeel door de TROS gestuurd. De TROS is voor het Songfestival de organiserende omroep (volgend jaar samen met de AVRO), dat betekent dat ze bij een overwinning het festival voor volgend jaar ook moeten organiseren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Dat verklaart wel waarom ze altijd van die c-artiesten stuurden.
En waarom moet de TROS dat dan doen? Wordt Anouk formeer door de TROS gestuurd dan? En het lijkt me dat het echt geen 10 miljoen hoeft te kosten.
Ze zijn vast bang dat ze nog verder in de eer worden aangetast omdat de opzet nu totaal anders was en Nederland nu wel door isquote:
6e plaats nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:59 schreef Fred_B het volgende:
Er doen ongeveer 40 landen mee, dus je wint gemiddeld eens in de 40 jaar. En Anouk staat iets van 8e bij de bookmakers, dus het is niet dat Nederland de gedoodverfde winnaar is
Het is een liedje waar je aan moet wennen, dikke kans dat het nog veul hoger gaat scoren.quote:
Hah! Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zijn vast bang dat ze nog verder in de eer worden aangetast omdat de opzet nu totaal anders was en Nederland nu wel door is
Ik schrok in het begin wel toen ik Birds voor het eerst hoorde paar maanden geleden. ik dacht het is niks voor Anouk zo'n ballad. ik ken haar als een rock chickquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:23 schreef Crutch het volgende:
Het is een liedje waar je aan moet wennen, dikke kans dat het nog veul hoger gaat scoren.
Ze mag wel wat aan haar act doen imo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik schrok in het begin wel toen ik Birds voor het eerst hoorde paar maanden geleden. ik dacht het is niks voor Anouk zo'n ballad. ik ken haar als een rock chickMaar hoe vaker je hoort hoe mooier het klinkt.Wie weet komt ze hoger daar in Mòlmo.
Ja ja. Stort die 35 miljoen euro dan maar gelijk in de staatskas, dat is minder gedoe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:07 schreef o.us2.0 het volgende:
Een Songfestival in de Ziggo Dome of Ahoy zou een enorme boost kunnen geven aan de stadseconomie en de toerisme in de stad. Ik zie ook enorm veel voordelen.
Dat zeg ik toch ook dat ik haar ken als een rock chick..Zo was ik ook niet gewend van haar..En niet klagen over Anoukquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef Crutch het volgende:
Ze mag wel wat aan haar act doen imo.
Dat zoutzakkerig balladig staan te zijn hebben we al genoeg gezien, Anouk kan er toch wel wat meer show in gooien, me dunkt.
Hoezo zou dat niet het geval zijn dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ja. Stort die 35 miljoen euro dan maar gelijk in de staatskas, dat is minder gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |