Ik vermaak me wel hoor en zoizo zijn er wel meer nuchterquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dronken mensen als ik nuchter ben. Ik kan me daar echt goed over verbazen dat sommige mensen nuchter ook gewoon lol kunnen hebben met dronken mensen.
Ja, m'n bilspleet is soms weleens te zien. Maar dan ga je toch niet je piemel er tegenaan drukkenquote:
Oke was je er bij is dat gezellig?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee de meeste FOK!ers kennen elkaar niet in het echt, maar vorig weekend zijn we met een aantal mensen wat wezen drinken en daarna wezen stappen
Nee idd, wat dat betreft zijn het net primaten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, m'n bilspleet is soms weleens te zien. Maar dan ga je toch niet je piemel er tegenaan drukken.
Moet je maar een shirt/broek aan doen die je bilspleet bedekt. Dat komt er dus van als je niet drinkt of echt uitgaat: dan ken je de etiquette van het uitgaan niet. Welbekende regel is dat mannen hun penis tegen/in elke openlijk zichtbare holte mogen duwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, m'n bilspleet is soms weleens te zien. Maar dan ga je toch niet je piemel er tegenaan drukken.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nee idd, wat dat betreft zijn het net primaten.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nee idd, wat dat betreft zijn het net primaten.
Ja ik was erbij en ja 't was gezellig (vond ik danquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oke was je er bij is dat gezellig?
wat is dan trouwens gemmiddelde leeftijd?
Zijn maar 8 topics, ben je zo doorheen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja ik was erbij en ja 't was gezellig (vond ik dan)
Gemiddelde leeftijd zal zo ongeveer 21 zijn gok ik. Hier in dit oude topic kan je teruglezen als je je verveeld: KLB / KLB-meet 2013 #9 Nabespreking, zakelijk en shit juweetz
Heb je weer een avondje wat te doen toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn maar 8 topics, ben je zo doorheen.
Nu doe je alsof het mijn probleem is. Het gebeurt gewoon dat m'n bilspleet te zien is. Dat is nog geen excuus om je piemel er maar tegenaan te duwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:01 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Moet je maar een shirt/broek aan doen die je bilspleet bedekt. Dat komt er dus van als je niet drinkt of echt uitgaat: dan ken je de etiquette van het uitgaan niet. Welbekende regel is dat mannen hun penis tegen/in elke openlijk zichtbare holte mogen duwen.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb je weer een avondje wat te doen toch?
Alsof vrouwen nooit zulke praktijken uithalen.quote:
Vrouwen hebben geen piemelsquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof vrouwen nooit zulke praktijken uithalen.
Verkapt, van ik ben betast door een vrouw wat ik eigenlijk niet wilde.quote:
Oh zo... ja óf hij fantaseert er stiekem over om betast te worden door een vrouw...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Verkapt, van ik ben betast door een vrouw wat ik eigenlijk niet wilde.
Als je nuchter in een discotheek staat, dan verbaas je je wel over dronken mensen en wat voor idioten sommigen wel niet zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Nuchter zijn tijdens het uitgaan.
Nuchtere mensen die je gaan aanspreken op je dronken gedrag, nog 647x erger.
Het is ook jouw probleem. Die jongen heeft er toch geen probleem mee? Hooguit is het ook het probleem van jouw vriendinnen die het niet fijn vinden. Ook de oorzaak ligt bij jou: als je je wat verdiept had in het uitgaansetiquette had je geweten dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nu doe je alsof het mijn probleem is. Het gebeurt gewoon dat m'n bilspleet te zien is. Dat is nog geen excuus om je piemel er maar tegenaan te duwen.
Welke uitgaansetiquette? Waar heb je het overquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Het is ook jouw probleem. Die jongen heeft er toch geen probleem mee? Hooguit is het ook het probleem van jouw vriendinnen die het niet fijn vinden. Ook de oorzaak ligt bij jou: als je je wat verdiept had in het uitgaansetiquette had je geweten dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.
Nee absoluut niet. Vraag maar aan je vriendinnen die wel alcohol nuttigen. Als jij je bilspleet laat zien is het een signaal voor veel jongens dat je 'beschikbaar' bent, vooral als ze alcohol op hebben. Nu gaat een piemel ertegenaan duwen enigszins ver, maar het past nog binnen de marges van wat doorgaans toelaatbaar is. Omdat jij geen alcohol op hebt merk je het simpelweg eerder en vind je het een probleem. Als beide partijen echter alcohol op hebben en ze vinden elkaar leuk kan het natuurlijk tot meer leiden.. Natuurlijk altijd met wederzijdse instemming.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke uitgaansetiquette? Waar heb je het over? Volgens mij verzin je dit ter plekke.
En bedoel je nou dat m'n vriendinnen het niet leuk zouden vinden wat die jongen doet of dat ze m'n bilspleet zien? Ik heb nooit commentaar gehad ofzo.
Je weet toch, lekker pillen en g'tjes klappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Alcohol lijkt ne leuk om eens te proberen :p. Alleen de kosten en de hoofdpijn die je er achteraf van hebt schrikken me af.
Liever mdma, 2cb of ghb, daar heb je geen kater van en voor een paar euro ben je de hele avond zoet.
Dat als een vrouw een man in z'n bil knijpt binnen het uitgaanscircuit ook niet meteen alle vrouwen voor primaten uitgemaakt worden door ons mannen. Wij kennen namelijk nuance.quote:
Geen kater van mdma?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Alcohol lijkt ne leuk om eens te proberen :p. Alleen de kosten en de hoofdpijn die je er achteraf van hebt schrikken me af.
Liever mdma, 2cb of ghb, daar heb je geen kater van en voor een paar euro ben je de hele avond zoet.
Is dat jouw oog in je UI?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef sophie26 het volgende:
[..]
Als je nuchter in een discotheek staat, dan verbaas je je wel over dronken mensen en wat voor idioten sommigen wel niet zijn![]()
Zelf ben ik nogal totaal niet assertief zonder alcohol, dus alcohol is voor mij de manier om wat losser te worden en gezelliger
Subtiel als altijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:29 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Is dat jouw oog in je UI?
Zo ja, geile pijpoogjes heb je.
Hetzelfde geldt voor jou, strontjoch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Anders reageer je alleen als daarom gevraagd wordt, slecht afgericht wijf.
Ff stukje gelezen klinkt gezellig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja ik was erbij en ja 't was gezellig (vond ik dan)
Gemiddelde leeftijd zal zo ongeveer 21 zijn gok ik. Hier in dit oude topic kan je teruglezen als je je verveeld: KLB / KLB-meet 2013 #9 Nabespreking, zakelijk en shit juweetz
Geen idee, moet door users zelf georganiseerd worden, en aangezien de laatste pas is geweest zal het nog wel even durenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ff stukje gelezen klinkt gezellig.
Wanneer is weer ?
Als jij dat bent op je UI mag je er ook wel wezen.Graag meer foto's.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als jij dat bent op je UI mag je er ook wel wezen.Graag meer foto's.
Maar waarschijnlijk kom je niet eens in de buurt, van niet in de buurt komen. Zo ver weg. Snap je het nog.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk kom je niet eens in de buurt, van niet in de buurt komen. Zo ver weg. Snap je het nog.
Dankjequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gewoon gelijk. Ik laat die bilspleet gewoon met opzet zien en ik roep het gewoon op mezelf af dat die jongens dan hun piemel er tegenaan duwen. Ik ben gewoon een domme muts die stiekem hunkert naar iedere mogelijke vorm van aandacht van het mannelijke geslacht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:22 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Vraag maar aan je vriendinnen die wel alcohol nuttigen. Als jij je bilspleet laat zien is het een signaal voor veel jongens dat je 'beschikbaar' bent, vooral als ze alcohol op hebben. Nu gaat een piemel ertegenaan duwen enigszins ver, maar het past nog binnen de marges van wat doorgaans toelaatbaar is. Omdat jij geen alcohol op hebt merk je het simpelweg eerder en vind je het een probleem. Als beide partijen echter alcohol op hebben en ze vinden elkaar leuk kan het natuurlijk tot meer leiden.. Natuurlijk altijd met wederzijdse instemming.
En inderdaad, het kan zijn dat je vriendinnen het dan ook niet leuk voor je vinden dat die jongen dat doet. Of dat ze jouw bilspleet niet willen zien, maar dat ligt eraan hoe die eruit ziet
Godverdomme waarom trap je er nou niet inquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gewoon gelijk. Ik laat die bilspleet gewoon met opzet zien en ik roep het gewoon op mezelf af dat die jongens dan hun piemel er tegenaan duwen. Ik ben gewoon een domme muts die stiekem hunkert naar iedere mogelijke vorm van aandacht van het mannelijke geslacht.
En inderdaad, m'n vriendinnen walgen waarschijnlijk van het feit dat ze iedere keer m'n bilspleet zien wanneer ik weer eens gebukt sta.
Ik snap je niet? Ik moet ze gewoon hun gang laten gaan toch omdat ik het eigenlijk uitlok?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:55 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Godverdomme waarom trap je er nou niet in
Oh gelukkig. Maar inderdaad, de vrouw bestaat enkel om de man te bedienen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap je niet? Ik moet ze gewoon hun gang laten gaan toch omdat ik het eigenlijk uitlok?
Wat oppervlakkig ook weerquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Maar inderdaad, de vrouw bestaat enkel om de man te bedienen natuurlijk.
Ik zeg ook nergens dat wij mannen meer zijn dan simpele zielen zo onder invloed (of daarbuiten). Zie het als een complimentquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig ook weer. En dan nog zeggen dat het mijn schuld is en dat ik het zelf uitlok. Het is gewoon de schuld van jullie mannen omdat jullie je blijkbaar niet kunnen inhouden wanneer er per ongeluk iets van mijn lichaam te zien is. Wat een stelletje varkens zijn jullie ook...
Het enige waar je misschien gelijk in hebt is dat mijn vriendinnen het niet zo smakelijk vinden om mijn bilspleet te zien. Maar dat is dan ook echt het enige.
Alsof dat zo moeilijk is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat wij mannen meer zijn dan simpele zielen zo onder invloed (of daarbuiten). Zie het als een complimentje wekt zulke gevoelens op bij die mannen dat ze zich niet in kunnen houden.
Horken zijn het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Als ze dat al van een bilspleet krijgen.
Een compliment is één ding, maar je piemel in tegen m'n bilspleet drukken is gewoon not donequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat wij mannen meer zijn dan simpele zielen zo onder invloed (of daarbuiten). Zie het als een complimentje wekt zulke gevoelens op bij die mannen dat ze zich niet in kunnen houden.
Nogal dubbelzinnig dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef GoeieGriebels het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend mijn piemel maar weer eens tegen een bilspleet aan ga duwen.
Ik waarschuw je...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef GoeieGriebels het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend mijn piemel maar weer eens tegen een bilspleet aan ga duwen.
Meestal. Betere humor, dat wel ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar wel vermakelijke horken, dat dan weer wel
Dansen niet eens?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:10 schreef Plums het volgende:
Iedereen die ik ken die een avond niet drinkt (vanwege bob zijn of whatever), die zijn saaaaaai. Godver, helemaal niks aan, stil, gesloten, durven niks, zijn snel moe, dansen niet. Daarom bob ik ook nooit, dan ben ik tenminste niet zo kut voor anderen.
Op ééntje na wel ja. Gelukkig komt het niet vaak voor, meestal nemen we een taxi en kan iedereen gewoon drinken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dansen niet eens?Dus die zitten de hele avond met hun colaatje voor zich uit te staren terwijl de rest dat wel doet? wtf.
Als enige nuchter zijn tussen allemaal dronken mensen is ook super ongemakkelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Op ééntje na wel ja. Gelukkig komt het niet vaak voor, meestal nemen we een taxi en kan iedereen gewoon drinken.
Als ik eerlijk ben houd ik ook niet zo van dansen. Ik doe het wel, maar ik vind praten met elkaar leuker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dansen niet eens?Dus die zitten de hele avond met hun colaatje voor zich uit te staren terwijl de rest dat wel doet? wtf.
Kan je alsnog dansen/kletsen/lachen en niet constant een zuur gezicht trekken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Als enige nuchter zijn tussen allemaal dronken mensen is ook super ongemakkelijk.
Ja, dan ga ik liever gewoon weg. Beetje lastig want ik ben vaak de bobquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Als enige nuchter zijn tussen allemaal dronken mensen is ook super ongemakkelijk.
Mag je niemand meenemen? Ik heb niks te doen morgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:55 schreef LethalNinja het volgende:
morgen met de auto naar een bruiloft, en ik ken er bijna niemand. Mijn ammo= maximaal 2 biertjes, ik ben benieuwd of ik het gezellig heb
Dan heb je nog nooit in zo'n situatie gezeten. Dronken mensen dansen ongecontroleerd, praten onverstaanbaar en lachen om niets, dat kan je alleen begrijpen/aan meedoen als je zelf ook dronken bent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Kan je alsnog dansen/kletsen/lachen en niet constant een zuur gezicht trekken.
Dit dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit in zo'n situatie gezeten. Dronken mensen dansen ongecontroleerd, praten onverstaanbaar en lachen om niets, dat kan je alleen begrijpen/aan meedoen als je zelf ook dronken bent.
Dus moet de bob er maar als een zuurpruim bijzitten? Dan heb ik liever dat die thuisblijft, en pak ik wel een taxiquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit in zo'n situatie gezeten. Dronken mensen dansen ongecontroleerd, praten onverstaanbaar en lachen om niets, dat kan je alleen begrijpen/aan meedoen als je zelf ook dronken bent.
Haha ja dit iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef superdrufus het volgende:
Denken dat mensen die geen alcohol drinken nuchter hoeven te zijn
Bij stefan ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef GoeieGriebels het volgende:
Gewoon ladderzat in de auto stappen. Zolang de popo niet iemand is waar deze meer dan terechte klacht over gaat, zal hij beseffen dat het een gegrond noodgeval betreft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:55 schreef LethalNinja het volgende:
morgen met de auto naar een bruiloft, en ik ken er bijna niemand. Mijn ammo= maximaal 2 biertjes, ik ben benieuwd of ik het gezellig heb
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mag je niemand meenemen? Ik heb niks te doen morgen.
ohw, ik dacht wellicht heb ik hierbij een leuke Bobbin, maar jij wilt dat dus niet zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik liever gewoon weg. Beetje lastig want ik ben vaak de bob.
Ja daar is ook niets mis mee, maar bedoelde als de rest dat wel doet en je dus eenzaam achterblijft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben houd ik ook niet zo van dansen. Ik doe het wel, maar ik vind praten met elkaar leuker.
En dan wel zittend met colaatje ja.
Precies, als je een echte man bent kijkt iedereen jaloers..quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Naar de kroeg gaan zonder alcohol te drinken is alsof je naar het zwembad gaat zonder je zwembroek.
De Bob zijn. Vreselijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is zelden gezellig zonder alcohol, feestjes en dergelijke, omdat je toch je nuchterheid en verstand wat moet kunnen laten varen. Drank zorgt daar nu eenmaal geweldig voor. Bepaalde dingen zijn gewoon niet leuk zonder drank omdat je die schaamteknop om moet zetten En nuchter zijn terwijl de rest om je heen bezopen is, is al helemaal vreselijk. Irritante uitspraak van van die gezondheidsfreaks.
Hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ik herinner me opeens die keer dat ik m'n mobiel had laten vallen. En dat toen ik gebukt stond om dat ding op te rapen ik opeens een piemel tegen m'n bilspleet voelde. Ieuw.
Waarheidquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Kan je alsnog dansen/kletsen/lachen en niet constant een zuur gezicht trekken.
Tuurlijk wil ik wel je "bobbin" zijn gekkiequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
ohw, ik dacht wellicht heb ik hierbij een leuke Bobbin, maar jij wilt dat dus niet zijnnee dan mag je niet mee
Ja dat is gewoon zielig, dan ga ik wel gewoon mee met de rest, ook al vind ik er niks aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar is ook niets mis mee, maar bedoelde als de rest dat wel doet en je dus eenzaam achterblijft.
Asjemenou <3quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik wel je "bobbin" zijn gekkie.
Hmm even gespiekt maar helaas geen foto in je foboquote:
Nou moe, ga je me dumpen omdat er geen foto's in m'n fobo staan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hmm even gespiekt maar helaas geen foto in je fobo, 't was ook te mooi om waar te zijn
.. Ergens naartoe met een eigen Bobbin.. Hmm die ga ik wel onthouden...
Hoe kan ik je nou hebben gedumpt als we nog niks hebben gehad? <3quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou moe, ga je me dumpen omdat er geen foto's in m'n fobo staan?.
Oh, dat is waarquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nou hebben gedumpt als we nog niks hebben gehad? <3
Hoe kan je kotsen van de geur van wijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Iets wat je nooit gehad hebt kan je ook niet missen!![]()
Bovendien, ik moet kotsen als iemand naast me wijn drinkt. Dus laat staan dat ik dat moet drinken. Nee dankje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |