Waarheidquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Kan je alsnog dansen/kletsen/lachen en niet constant een zuur gezicht trekken.
Tuurlijk wil ik wel je "bobbin" zijn gekkiequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
ohw, ik dacht wellicht heb ik hierbij een leuke Bobbin, maar jij wilt dat dus niet zijnnee dan mag je niet mee
Ja dat is gewoon zielig, dan ga ik wel gewoon mee met de rest, ook al vind ik er niks aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar is ook niets mis mee, maar bedoelde als de rest dat wel doet en je dus eenzaam achterblijft.
Asjemenou <3quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik wel je "bobbin" zijn gekkie.
Hmm even gespiekt maar helaas geen foto in je foboquote:
Nou moe, ga je me dumpen omdat er geen foto's in m'n fobo staan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hmm even gespiekt maar helaas geen foto in je fobo, 't was ook te mooi om waar te zijn
.. Ergens naartoe met een eigen Bobbin.. Hmm die ga ik wel onthouden...
Hoe kan ik je nou hebben gedumpt als we nog niks hebben gehad? <3quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou moe, ga je me dumpen omdat er geen foto's in m'n fobo staan?.
Oh, dat is waarquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nou hebben gedumpt als we nog niks hebben gehad? <3
Hoe kan je kotsen van de geur van wijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Iets wat je nooit gehad hebt kan je ook niet missen!![]()
Bovendien, ik moet kotsen als iemand naast me wijn drinkt. Dus laat staan dat ik dat moet drinken. Nee dankje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |