Ik vermaak me wel hoor en zoizo zijn er wel meer nuchterquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dronken mensen als ik nuchter ben. Ik kan me daar echt goed over verbazen dat sommige mensen nuchter ook gewoon lol kunnen hebben met dronken mensen.
Ja, m'n bilspleet is soms weleens te zien. Maar dan ga je toch niet je piemel er tegenaan drukkenquote:
Oke was je er bij is dat gezellig?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee de meeste FOK!ers kennen elkaar niet in het echt, maar vorig weekend zijn we met een aantal mensen wat wezen drinken en daarna wezen stappen
Nee idd, wat dat betreft zijn het net primaten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, m'n bilspleet is soms weleens te zien. Maar dan ga je toch niet je piemel er tegenaan drukken.
Moet je maar een shirt/broek aan doen die je bilspleet bedekt. Dat komt er dus van als je niet drinkt of echt uitgaat: dan ken je de etiquette van het uitgaan niet. Welbekende regel is dat mannen hun penis tegen/in elke openlijk zichtbare holte mogen duwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, m'n bilspleet is soms weleens te zien. Maar dan ga je toch niet je piemel er tegenaan drukken.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nee idd, wat dat betreft zijn het net primaten.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nee idd, wat dat betreft zijn het net primaten.
Ja ik was erbij en ja 't was gezellig (vond ik danquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oke was je er bij is dat gezellig?
wat is dan trouwens gemmiddelde leeftijd?
Zijn maar 8 topics, ben je zo doorheen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja ik was erbij en ja 't was gezellig (vond ik dan)
Gemiddelde leeftijd zal zo ongeveer 21 zijn gok ik. Hier in dit oude topic kan je teruglezen als je je verveeld: KLB / KLB-meet 2013 #9 Nabespreking, zakelijk en shit juweetz
Heb je weer een avondje wat te doen toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn maar 8 topics, ben je zo doorheen.
Nu doe je alsof het mijn probleem is. Het gebeurt gewoon dat m'n bilspleet te zien is. Dat is nog geen excuus om je piemel er maar tegenaan te duwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:01 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Moet je maar een shirt/broek aan doen die je bilspleet bedekt. Dat komt er dus van als je niet drinkt of echt uitgaat: dan ken je de etiquette van het uitgaan niet. Welbekende regel is dat mannen hun penis tegen/in elke openlijk zichtbare holte mogen duwen.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb je weer een avondje wat te doen toch?
Alsof vrouwen nooit zulke praktijken uithalen.quote:
Vrouwen hebben geen piemelsquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof vrouwen nooit zulke praktijken uithalen.
Verkapt, van ik ben betast door een vrouw wat ik eigenlijk niet wilde.quote:
Oh zo... ja óf hij fantaseert er stiekem over om betast te worden door een vrouw...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Verkapt, van ik ben betast door een vrouw wat ik eigenlijk niet wilde.
Als je nuchter in een discotheek staat, dan verbaas je je wel over dronken mensen en wat voor idioten sommigen wel niet zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef ikjijallebei het volgende:
Nuchter zijn tijdens het uitgaan.
Nuchtere mensen die je gaan aanspreken op je dronken gedrag, nog 647x erger.
Het is ook jouw probleem. Die jongen heeft er toch geen probleem mee? Hooguit is het ook het probleem van jouw vriendinnen die het niet fijn vinden. Ook de oorzaak ligt bij jou: als je je wat verdiept had in het uitgaansetiquette had je geweten dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nu doe je alsof het mijn probleem is. Het gebeurt gewoon dat m'n bilspleet te zien is. Dat is nog geen excuus om je piemel er maar tegenaan te duwen.
Welke uitgaansetiquette? Waar heb je het overquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Het is ook jouw probleem. Die jongen heeft er toch geen probleem mee? Hooguit is het ook het probleem van jouw vriendinnen die het niet fijn vinden. Ook de oorzaak ligt bij jou: als je je wat verdiept had in het uitgaansetiquette had je geweten dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.
Nee absoluut niet. Vraag maar aan je vriendinnen die wel alcohol nuttigen. Als jij je bilspleet laat zien is het een signaal voor veel jongens dat je 'beschikbaar' bent, vooral als ze alcohol op hebben. Nu gaat een piemel ertegenaan duwen enigszins ver, maar het past nog binnen de marges van wat doorgaans toelaatbaar is. Omdat jij geen alcohol op hebt merk je het simpelweg eerder en vind je het een probleem. Als beide partijen echter alcohol op hebben en ze vinden elkaar leuk kan het natuurlijk tot meer leiden.. Natuurlijk altijd met wederzijdse instemming.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke uitgaansetiquette? Waar heb je het over? Volgens mij verzin je dit ter plekke.
En bedoel je nou dat m'n vriendinnen het niet leuk zouden vinden wat die jongen doet of dat ze m'n bilspleet zien? Ik heb nooit commentaar gehad ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |