Precies. Laten we in vredesnaam optimistisch blijven en laat het huidige weertype doormodderen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:24 schreef Asgard het volgende:
[..]
We hebben nog twee weken om het af te laten zwakken.
Ik vind het geklaag ook wel weer de pijn van het gemis van mooi weer verlichtenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Laten we in vredesnaam optimistisch blijven en laat het huidige weertype doormodderen.
Ik geniet met volle teugen van het gezanik
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:27 schreef Gitank2 het volgende:
Snel, weg met die kaart voordat het kabinet dit ziet en er weer op gaat bezuinigen
Het moet er toch een keertje van komen zou je zeggenquote:
Dat heeft Joe Bastardi al voorspelt een hele hoop weken geleden(eind mei pas zomerwarm maar dan ook meteen extreem) We zullen zien.....quote:Op maandag 20 mei 2013 14:35 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat Nederland opeens een belachelijk hete zomer krijgt en dat iedereen daar opeens over gaat klagen
Eind mei wordt het sowieso niet extreem warm. Juni kán best ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat heeft Joe Bastardi al voorspelt een hele hoop weken geleden(eind mei pas zomerwarm maar dan ook meteen extreem) We zullen zien.....
't Kofschip!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Dven het volgende:
Plakkerig weer hier in huis. Veel ramen open zetten gaat helaas niet. De hitte en vele zomerse regenbuien hebben een fraai klimaat voor muggen en ander ongedierte gecreeerD
warme weekend? Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Oja... Hoe koud moet het worden om alle insecteneitjes te doden? Da hele warme weekend en nu die kou houden ze niet zo van
Nooit mee gewerkt, ik schrijf en schenk er verder geen aandacht aan, zoals ieder mens volgens mij. Af en toe wil er dan wel eens een foutje in sluipenquote:
Lekker, snert. Het is ook echt snertweerquote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw gaat donderdag weer verse snert maken. Lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |