Het moet er toch een keertje van komen zou je zeggenquote:
Dat heeft Joe Bastardi al voorspelt een hele hoop weken geleden(eind mei pas zomerwarm maar dan ook meteen extreem) We zullen zien.....quote:Op maandag 20 mei 2013 14:35 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat Nederland opeens een belachelijk hete zomer krijgt en dat iedereen daar opeens over gaat klagen
Eind mei wordt het sowieso niet extreem warm. Juni kán best ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat heeft Joe Bastardi al voorspelt een hele hoop weken geleden(eind mei pas zomerwarm maar dan ook meteen extreem) We zullen zien.....
't Kofschip!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Dven het volgende:
Plakkerig weer hier in huis. Veel ramen open zetten gaat helaas niet. De hitte en vele zomerse regenbuien hebben een fraai klimaat voor muggen en ander ongedierte gecreeerD
warme weekend? Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Oja... Hoe koud moet het worden om alle insecteneitjes te doden? Da hele warme weekend en nu die kou houden ze niet zo van
Nooit mee gewerkt, ik schrijf en schenk er verder geen aandacht aan, zoals ieder mens volgens mij. Af en toe wil er dan wel eens een foutje in sluipenquote:
Lekker, snert. Het is ook echt snertweerquote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw gaat donderdag weer verse snert maken. Lekker!
Daarom. Ook kutweer, je moet toch iets doen met dit weerquote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Lekker, snert. Het is ook echt snertweer
Schitterend daarquote:Op maandag 20 mei 2013 18:24 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begon als een zonnig en lekker warm dagje hier in de stad. Temperatuur steeg tot 32 graden. Tot in de verte een heeeeeeeeeeeeeeeele grote donkere wolk aankwam. Eenmaal terug in de taxi onderweg naar huis begon het bizar hard te onweren, regenen en hagelen. Stenen ter grootte van een flinke knikker! Na een kwartier was de storm weer voorbij, helaas heb ik door wegwerkzaamheden flinke vertraging opgelopen en de hele storm in de taxi uit moeten zitten. Eenmaal thuis was het alweer strakblauw. Het water daarentegen was nog steeds niet weg getuige het volgende filmpje
Nou, ik schenk er véél aandacht aan en erger me kapot aan mensen die dat niet doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit mee gewerkt, ik schrijf en schenk er verder geen aandacht aan, zoals ieder mens volgens mij. Af en toe wil er dan wel eens een foutje in sluipen
Dat kan. Ieder zo zijn ding.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou, ik schenk er véél aandacht aan en erger me kapot aan mensen die dat niet doen.
Ik ken ook best veel mensen die taalpuristen zijn en ik heb niet eens een alfa-studie gedaan!
Zeker als je in het buitenland zit, vind ik het nogal jammer als je je eigen taal laat versloffen.quote:
Beetje op FOK! rondneuzen met een bakje snert voor je neus, niet lang nadat je de verwarming een tandje hoger hebt gedraaid terwijl je nog eens even lekker in je wollen trui kruipt. Tussendoor ietwat mijmerend over de elfstedentochtquote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom. Ook kutweer, je moet toch iets doen met dit weer
Ik vind dat je nogal een punt maakt van één taalkundig missertje.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zeker als je in het buitenland zit, vind ik het nogal jammer als je je eigen taal laat versloffen.
Maar ja, ieder z'n eigen ding ja.
Lekker schapen Fokken!
Ik ook, eind juli krijgen we een dikke hittegolfquote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat heeft Joe Bastardi al voorspelt een hele hoop weken geleden(eind mei pas zomerwarm maar dan ook meteen extreem) We zullen zien.....
Ik wil alvast even klagen over die kuthitte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |