quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een troosteloos weer.
We moeten haast wel een topzomer krijgen.
Bereid je maar voor:quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:46 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een troosteloos weer.
We moeten haast wel een topzomer krijgen.
quote:De zomer van 1956 was de tweede koudste zomer van de twintigste eeuw met een gemiddelde temperatuur van 14.4 °C en slechts 427.9 uren zon. De koudste zomer van de twintigste eeuw was 1907 met een gemiddelde temperatuur van 14.3 °C.
Die kan er zo worden ingezet door frutsel toch?!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Prut, het nieuwe topic gemist...
Mogen we weer 300 posts wachten tot het kaartje in de op kan komen
Die buien zouden in duitsland zijn / onstaan en zijn los van dit regengebied als ik het goed heb,quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef Frutsel het volgende:
Welk kaartje moet er in dan
PS: Alle regen trekt nog altijd langs het NO heen... terwijl daar later de zwaardere buien/onweer werden verwacht?
regen is ook lekker, net ff een uurtje of twee op de fiets gezeten, ff de kop buiten en het voordeel van natte kleding is dat die je uit kunt trekken en weer droge kleding aan kunt trekkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Ach, onze hond vindt het wel prima in die regen. Ze heeft net een uur door de plassen en de regen lopen rennen en dollen met haar honden vriendje! Zeiknat, maar she don't care! She loves it!![]()
Wees blij. Ben het nu al zat...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:00 schreef themauster het volgende:
Wij krijgen niet eerder regen dan vanavond hier in het noorden denk ik.
Ik woon niet in Nederland hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef Dven het volgende:
Jullie hebben ook altijd geluk daar in Nederland
Oja. op een heuvel in Duitsland toch?quote:
Inmiddels 24mmquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Tot nu toe vandaag 17mm regen gevallen hier, en het giet alweer, we halen de 25 nog wel denk ik.
Al het stuifmeel en de rupsen van de auto gespoeldquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Godver wat een regen. Komt nog geen einde aan te zien aan Buienradar.
Zo wandelvierdaagse in de Sluus, dus ik wil geen regen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Al het stuifmeel en de rupsen van de auto gespoeld
Dan kan ik het me voorstellen jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo wandelvierdaagse in de Sluus, dus ik wil geen regen.
Vannacht gewoon op de meeste plaatsen droog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
25,4 mm regen vandaag, en er komt vannacht nog meer aan...
Ik woon niet in de meeste plaatsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vannacht gewoon op de meeste plaatsen droog.
Heerlijk ook buiten voor mensen die hooikoorts hebbenquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Hier was 't net zo, tijdens die onweersbui. Krijg de filmpjes niet geupload op de een of andere manier, maar dit zwembad was ons terras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |