Oja. op een heuvel in Duitsland toch?quote:
Inmiddels 24mmquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Tot nu toe vandaag 17mm regen gevallen hier, en het giet alweer, we halen de 25 nog wel denk ik.
Al het stuifmeel en de rupsen van de auto gespoeldquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Godver wat een regen. Komt nog geen einde aan te zien aan Buienradar.
Zo wandelvierdaagse in de Sluus, dus ik wil geen regen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Al het stuifmeel en de rupsen van de auto gespoeld
Dan kan ik het me voorstellen jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo wandelvierdaagse in de Sluus, dus ik wil geen regen.
Vannacht gewoon op de meeste plaatsen droog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
25,4 mm regen vandaag, en er komt vannacht nog meer aan...
Ik woon niet in de meeste plaatsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vannacht gewoon op de meeste plaatsen droog.
Heerlijk ook buiten voor mensen die hooikoorts hebbenquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Hier was 't net zo, tijdens die onweersbui. Krijg de filmpjes niet geupload op de een of andere manier, maar dit zwembad was ons terras.
Ik denk dat-ie net aan jullie voorbijgetrokken is dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef JamFlava het volgende:
Hier helemaal geen noodweer in twente... beetje regen gehad
HUH!.... nat!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra een handdoek in de gang neergelegd...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Ach, onze hond vindt het wel prima in die regen. Ze heeft net een uur door de plassen en de regen lopen rennen en dollen met haar honden vriendje! Zeiknat, maar she don't care! She loves it!![]()
En nu als ik terug kom met dat mormel.
Dan duikt ze als een gek met haar kop de handdoek in![]()
![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Van 7 uur vanmorgen tot 6 uur vanavond regen gehad inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt je toch triest van dit weer. Hele dag al onafgebroken regen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |