Wat jij wilquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever een Ragdoll, toffe beesten.
Alvast filmquotes aan het verzamelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
... tot Neerbeek ging alles vrij soepel
Omdat zijn kinderen niets door mochten hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt (en zit me dwars), maar tot Neerbeek ging alles vrij soepel
Klopt. maar toen ik dat hier zei "wou ik info waar ik geen recht op had"quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ook weer raar was van de politie. Dit hebben ze eerst namelijk glashard ontkent..
Volgens mij hebben ze dat niet ontkent maar gewoon pas later bekend gemaakt. Het is ook niet duidelijk hoelang ze het al wisten voordat ze het publiekelijk hebben gemaakt. Er zal vast een reden voor zijn geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ook weer raar was van de politie. Dit hebben ze eerst namelijk glashard ontkent..
Is wel ontkent. Ik weet niet waar, en heb ook niet veel zin om dat nu op te zoeken maar is wel degelijk ontkent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat niet ontkent maar gewoon pas later bekend gemaakt. Het is ook niet duidelijk hoelang ze het al wisten voordat ze het publiekelijk hebben gemaakt. Er zal vast een reden voor zijn geweest.
Het gaat weer lekker met de vrouwtjes hequote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever een Ragdoll, toffe beesten.
Is ZEKER ontkendquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:28 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Is wel ontkent. Ik weet niet waar, en heb ook niet veel zin om dat nu op te zoeken maar is wel degelijk ontkent.
Haha, hoezo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker met de vrouwtjes he
Is inderdaad niet duidelijk hoelang ze het al wisten, maar ga er maar vanuit dat dat op dag 1 al bekend was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat niet ontkent maar gewoon pas later bekend gemaakt. Het is ook niet duidelijk hoelang ze het al wisten voordat ze het publiekelijk hebben gemaakt. Er zal vast een reden voor zijn geweest.
Laat je nakijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker met de vrouwtjes he
Het IS ontkendquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:30 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Is inderdaad niet duidelijk hoelang ze het al wisten, maar ga er maar vanuit dat dat op dag 1 al bekend was.
Ik gok dat het niet bekend gemaakt mocht worden van de familie..
Waarom ga je er vanuit dat dat op dag 1 al bekend was? Vind ik niet per se logisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:30 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Is inderdaad niet duidelijk hoelang ze het al wisten, maar ga er maar vanuit dat dat op dag 1 al bekend was.
Ik gok dat het niet bekend gemaakt mocht worden van de familie..
Lijkt mij dat de eerste stap is om na te gaan wat hij op zijn computer gedaan heeft?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat dat op dag 1 al bekend was? Vind ik niet per se logisch.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook meteen vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:32 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de eerste stap is om na te gaan wat hij op zijn computer gedaan heeft?
Ik geloof daar eerlijk gezegd weinig van, van dat liegen. Ik ben wel benieuwd naar een bron.quote:En misschien is dat dan op dag 2 gedaan. Maar we zijn met zijn allen een week voorgelogen en daar word niet over gesproken
Ik zal het wel even opzoeken voor je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook meteen vinden.
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd weinig van, van dat liegen. Ik ben wel benieuwd naar een bron.
Wat precies?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat dat op dag 1 al bekend was? Vind ik niet per se logisch.
Mag aannemen dat ze nu wel weten wat hij op zijn pc heeft gedaan, ze hebben immers die "brief" ook gevonden... Ze hebben tegenwoordig bij de politie toch ook mensen rondlopen die iets meer van computers afweten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:32 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de eerste stap is om na te gaan wat hij op zijn computer gedaan heeft?
En misschien is dat dan op dag 2 gedaan. Maar we zijn met zijn allen een week voorgelogen en daar word niet over gesproken
Dat men op dag 1 al die afscheidsbrief heeft kunnen vinden. Het is prima mogelijk maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:
Hebben ze denk ik ook gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat men op dag 1 al die afscheidsbrief heeft kunnen vinden. Het is prima mogelijk maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Nu wel ja, maar het ging over dag 1.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat ze nu wel weten wat hij op zijn pc heeft gedaan, ze hebben immers die "brief" ook gevonden... Ze hebben tegenwoordig bij de politie toch ook mensen rondlopen die iets meer van computers afweten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |