quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Politie brengt info naar buiten als ze het nodig vinden en hij of zij doet het vervolgens via twitter om welke reden? Hij kan niks meer beantwoorden dan de politie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Maar dat account wordt al vanaf het begin heel serieus genomen op twitter. Ook door andere organisaties
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef poepa het volgende:
Ik moet er niet aan denken als die kinderen echt dood zijn.
Ja, ik stelde een vraag nav hun antwoord aan een andere twitteraar dat de opname in Leersum sowieso van 0:56 is. Ik zei dat dat eigenlijk niet kan kloppen met het tijdschema wanneer de auto om 0:18 nog bij de Romeinse Put zou zijn gesignaleerd. Dat van die eerdere melding hebben zij toen ontkracht, maar wel zonder bron.quote:
Ja, maar ook dat lijkt vooralsnog discutabelquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is het 0:56 geworden ipv 01:56??
Zijn ze nog aan het uitzoeken nog geen officiele bevestiging van geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is het 0:56 geworden ipv 01:56 vroeg ik dus
Ik wil ook van de politie weten wat voor forensische sporen hebben kunnen vindentwitter:yookin twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:39:30@JulianRubenNL Als vader die kinderen zou hebben begraven dan moeten er toch vezels/sporen aanwezig zijn op lichaam of in auto? reageer retweet
Dat weet schijnbaar nog niemand zekerquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is het 0:56 geworden ipv 01:56 vroeg ik dus
Je hebt antwoord gehad. Zie vorige topic (Rachilda postte het)quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef kuil het volgende:
[..]
Ja, ik stelde een vraag nav hun antwoord dat de opname in Leersum sowieso van 0:56 is. Dat dat niet kon kloppen met het tijdschema wanneer de auto om 0:18 nog bij de Romeinse Put zou zijn gesignaleerd. Dat hebben zij toen ontkracht, maar wel zonder bron.
Lijkt me ook logisch maar informatie naar buiten brengen waar de volgorde niet klopt en tijdstip wel of niet juist is?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Politie brengt info naar buiten als ze het nodig vinden
Jawel. Maar later weer in twijfel getrokken. Gaan het nog eens uitzoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zijn ze nog aan het uitzoeken nog geen officiele bevestiging van geweest.
Hoe zou dat uberhaupt te verklaren zijn gezien de 01:42 op de rijnbrug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Gaan ze ons niet vertellen. Nog meer bussen naar zeist en omgeving. daar zit de politie niet op te wachten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Rachilda het volgende:
Ik wil ook van de politie weten wat voor forensische sporen hebben kunnen vindentwitter:yookin twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:39:30@JulianRubenNL Als vader die kinderen zou hebben begraven dan moeten er toch vezels/sporen aanwezig zijn op lichaam of in auto? reageer retweet
Het valt ook niet mee om dat vast te stellen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe zou dat uberhaupt te verklaren zijn gezien de 01:42 op de rijnbrug?
Sorry, maar het gros van de forensische sporen kun je als leek echt helemaal niets mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Rachilda het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om dat vast te stellen.
Ze zullen het vast allang weten, maar zullen dat ongetwijfeld pas morgen bekend gaan maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om dat vast te stellen.
Niet het gewenste antwoord helaas, ze kunnen helemaal niets bevestigen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt antwoord gehad. Zie vorige topic (Rachilda postte het)
Omdat ze zelf maar wat aanklooien blijkt nu wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch maar informatie naar buiten brengen waar de volgorde niet klopt en tijdstip wel of niet juist is?
Oh, dit antwoord komt later bij mij binnen. Nu heb ik twee antwoorden van JulianRubenNL die met elkaar in tegenspraak zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef kuil het volgende:
[..]
Niet het gewenste antwoord helaas, ze kunnen helemaal niets bevestigen.
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:37:47@Kuil16 Politie wel, brachten ze als feit naar buiten. reageer retweet
Nee. Ze dachten het te weten. Is ook naar buiten gebracht. Maar ze kijken er opnieuw naarquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ze zullen het vast allang weten, maar zullen dat ongetwijfeld pas morgen bekend gaan maken.
Dan zou je verwachten dat de pers of geen stijl er gehakt van maaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Omdat ze zelf maar wat aanklooien blijkt nu wel.
En van hun verhaal wordt weer een ander verhaal gemaakt.
Uiteraard met heleboel gelul eromheen om de aandacht af te leiden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ze zullen het vast allang weten, maar zullen dat ongetwijfeld pas morgen bekend gaan maken.
Vrijdag pas, dan hebben we de hele vrijdagavond voor nieuwe theorieën en het aanpassen van de kaarten van het mogelijke verdwijningsgebied van de jongens, en zaterdag, zondag en maandag (tweede pinksterdag immers) kunnen we dan en masse de mogelijke plekken doorzoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef webb2012 het volgende:
[..]
dat ze je niet persoonlijk gebeld hebben, hoe durven zequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Rachilda het volgende:
Wel als ze het vertalen naar wat de sporen zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, maar het gros van de forensische sporen kun je als leek echt helemaal niets mee.
Ik dacht het.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat ze je niet persoonlijk gebeld hebben, hoe durven ze
Ze weten het niet, ze kijken opnieuw naar. weten ook niet of de auto de juiste is..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteraard met heleboel gelul eromheen om de aandacht af te leiden.
Mooi, morgen heb ik geen tijdquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijdag pas, dan hebben we de hele vrijdagavond voor nieuwe theorieën en het aanpassen van de kaarten van het mogelijke verdwijningsgebied van de jongens, en zaterdag, zondag en maandag (tweede pinksterdag immers) kunnen we dan en masse de mogelijke plekken doorzoeken.
Dinsdag zijn ze gewoon weer gevonden.
Schijnt lastig te zijn. Eens opgehangen blijft opgehangen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ze kunnen beter opnieuw beginnen vanaf dag 1 want nu klopt niks meer van alle info. aan alle kanten.
Ik denk dat ze onderhand met al die info al 10 scenario's hebben...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ze kunnen beter opnieuw beginnen vanaf dag 1 want nu klopt niks meer van alle info. aan alle kanten.
Sommige dingen zijn verwarrend, niet alles gelukkigquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
De pers durft nu niet denk ik, er zijn twee kinderen kwijt, moeder is radeloos en half Nederland is bereid de wandelschoenen aan te trekken en met hun Nordic Walking stokken in de blubber te gaan prikken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat de pers of geen stijl er gehakt van maakt
De kans dat toevallig wat gevonden wordt is inderdaad met Pinksteren aardig groot.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijdag pas, dan hebben we de hele vrijdagavond voor nieuwe theorieën en het aanpassen van de kaarten van het mogelijke verdwijningsgebied van de jongens, en zaterdag, zondag en maandag (tweede pinksterdag immers) kunnen we dan en masse de mogelijke plekken doorzoeken.
Dinsdag zijn ze gewoon weer gevonden.
En tot welk niveau moeten ze het vertalen? Jip en Janneke? Anders begrijpt de helft het toch nog niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Wel als ze het vertalen naar wat de sporen zijn
Zou het geen rotweer worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
De kans dat toevallig wat gevonden wordt is inderdaad met Pinksteren aardig groot.
Hele volksstammen trekken dan de natuur in om van alles en nog wat te vinden.
jammer dat Pasen, al is geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
De kans dat toevallig wat gevonden wordt is inderdaad met Pinksteren aardig groot.
Zeg dat dan. Desnoods tegen de politie ofzo..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef kuil het volgende:
Lekker tegenstrijdig die twittervrienden...
Vraag 1: Hoe kan de auto om 0:56 al in Leersum zijn terwijl deze om 0:18 nog is gespot in Venray? Kan qua tijd niet.
Antwoord JulianRubenNL: "0.18 Venray klopt niet."
Vraag 2: Die melding mbt parkeerplaats De Romeinse Put in Venray om 0:18, hebben jullie zekerheid dat de auto daar is gezien?
Antwoord JulianRubenNL: "Politie wel, brachten ze als feit naar buiten."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ze die maar op een rijtje gaan zetten komende dagen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat ze onderhand met al die info al 10 scenario's hebben...
Er is op moment geen touw meer aan vast te knopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn verwarrend, niet alles gelukkig
Die zijn er morgen ook niet. Althans niet in de gemeente Utrechtse Heuvelrugquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laat ze die maar op een rijtje gaan zetten komende dagen.
Niks geen zoek acties meer van buitenstaanders die denken dat ze op schoolreis gaan.
lees ook even men eerdere posts aub.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ze dachten het te weten. Is ook naar buiten gebracht. Maar ze kijken er opnieuw naar
Geweldig, 00.18 is zou volgens de politie een feit zijn, maar men weet al dat het niet klopt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef kuil het volgende:
Vraag 1: Hoe kan de auto om 0:56 al in Leersum zijn terwijl deze om 0:18 nog is gespot in Venray? Kan qua tijd niet.
Vraag 2: Die melding mbt parkeerplaats De Romeinse Put in Venray om 0:18, hebben jullie zekerheid dat de auto daar is gezien?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zijn ze definitief gaan slapen lijkt het.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef kuil het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zijn ze definitief gaan slapen lijkt het.
Heb ik gedaan toch? Waar doel je op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
lees ook even men eerdere posts aub.
Deze keer maar even niet de bossen inquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een beetje fanatieke Nederlandse Pinkster genieter heeft daar lak aan, die gaan de natuur verkennen al regent het pijpenstelen.quote:
Een feit is het sowieso niet, want de auto is "waarschijnlijk" gespot op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig 00.18 is zou volgens de politie een feit zijn, maar men weet al dat het niet klopt?
Right.... en er zijn ook camerabeelden om die bewering te staven?
Nee klopt, maar uit de reactie die ze met die twitter geven zou je opmaken dat de politie het wel als een feit naar buiten heeft gebracht....quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een feit is het sowieso niet, want de auto is "waarschijnlijk" gespot op de parkeerplaats
Beetje moe van waarschijnlijk enz...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een feit is het sowieso niet, want de auto is "waarschijnlijk" gespot op de parkeerplaats
Ik snap ook wel dat ze wat terughoudend zijn, als ze een locatie noemen als mogelijkheid struikel je er de volgende morgen over de door Conexion aangevoerde vrijwilligers die voorzien van lunchpakket de bossen & velden omploegen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De pers durft nu niet denk ik, er zijn twee kinderen kwijt, moeder is radeloos en half Nederland is bereid de wandelschoenen aan te trekken en met hun Nordic Walking stokken in de blubber te gaan prikken.
Dit is niet het moment om de politie te gaan kielhalen om hun berichtgeving.
Iedereen blaat inmiddels een eind in de rondte, inclusief de politiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar uit de reactie die ze met die twitter geven zou je opmaken dat de politie het wel als een feit naar buiten heeft gebracht....
Ze blaten dus een eind in de rondte.
zo dan... Whiskers2009 heeft alles al gelezen hoor...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
lees ook even men eerdere posts aub.
Wie spot er nou een auto, achteraf op een exact tijdstip 00.18 uur, je zegt wellicht ja, ik heb misschien gisteren die auto omstreeks uur huppelup gezien, maar niet ik heb gisteren die auto om 00.18 uur gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van de week was het ook te knullig voor woorden; aankondigen dat er bij die visvijver gezocht zou worden, en er was al publiek, pers en nog geen politie te zien.... die moesten voor de zoektocht al dat volk nog weer buiten een bepaald gebied zien te krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze wat terughoudend zijn, als ze een locatie noemen als mogelijkheid struikel je er de volgende morgen over de door Conexion aangevoerde vrijwilligers die voorzien van lunchpakket de bossen & velden omploegen.
Hmm, zit je me nu in de zeik te nemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
zo dan... Whiskers2009 heeft alles al gelezen hoor...
de politie (check eerdere berichten, of opsporing verzocht noemt men exact het tijdstip 00.18 uur en eerder is aangegeven dat de vader op beeld was gezien op de parkeerplaats/tankstation Venray)quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar uit de reactie die ze met die twitter geven zou je opmaken dat de politie het wel als een feit naar buiten heeft gebracht....
Ze blaten dus een eind in de rondte.
Misschien ook een vaag camerabeeld net als in Leersumquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Wie spot er nou een auto, achteraf op een exact tijdstip 00.18 uur, je zegt wellicht ja, ik heb misschien gisteren die auto omstreeks uur huppelup gezien, maar niet ik heb gisteren die auto om 00.18 uur gezien
Ik vroeg mij nog af hoe wij zo zeker weten dat die melding om 0:18 is gedaan? Het waren in dit geval ook camerabeelden toch, alleen de auto was wss niet voldoende herkenbaar om met zekerheid te traceren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Staat niet op camera, dus niet te verifiëren, dus "waarschijnlijk"??quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Wie spot er nou een auto, achteraf op een exact tijdstip 00.18 uur, je zegt wellicht ja, ik heb misschien gisteren die auto omstreeks uur huppelup gezien, maar niet ik heb gisteren die auto om 00.18 uur gezien
Inderdaad, ook dat nog, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de week was het ook te knullig voor woorden; aankondigen dat er bij die visvijver gezocht zou worden, en er was al publiek, pers en nog geen politie te zien.... die moesten voor de zoektocht al dat volk nog weer buiten een bepaald gebied zien te krijgen
Of er is wel een camerabeeld (waarvan de tijd kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, zoietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien ook een vaag camerabeeld net als in Leersum
politie heeft zelf 0.18 uur aangegevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik vroeg mij nog af hoe wij zo zeker weten dat die melding om 0:18 is gedaan? Het waren in dit geval ook camerabeelden toch, alleen de auto was wss niet voldoende herkenbaar om met zekerheid te traceren?
Ha, dus ook jij zet je vraagtekens soms.. Mooi zo..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de week was het ook te knullig voor woorden; aankondigen dat er bij die visvijver gezocht zou worden, en er was al publiek, pers en nog geen politie te zien.... die moesten voor de zoektocht al dat volk nog weer buiten een bepaald gebied zien te krijgen
Is ook wel voor te stellen, hartstikke donker en al die kleine autootjes lijken op elkaarquote:
Ik lees net dat dat gisteren bij Opsporing Verzocht is gemeld. In alle nieuwsartikelen staat alleen 'kort na middernacht', net alsof ze niet zeker weten hoe laat de auto daar is gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
politie heeft zelf 0.18 uur aangegeven
Nee, en ik kan die 0:18 ook nergens terugvinden in de berichten van de politie. Wel "even na middernacht".quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik vroeg mij nog af hoe wij zo zeker weten dat die melding om 0:18 is gedaan? Het waren in dit geval ook camerabeelden toch, alleen de auto was wss niet voldoende herkenbaar om met zekerheid te traceren?
volgens mij hadden ze hem zelf gezien (dus niet de auto en ook niet de kinderen)quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of er is wel een camerabeeld (waarvan de tijd klopt) maar men kan niet met zekerheid stellen dat het zijn auto was, maar vermoedt het wel.
0:18 is wel zeker maar niet of het de Getz wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nee, bij de Romeinse put is geen camerabeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of er is wel een camerabeeld (waarvan de tijd klopt) maar men kan niet met zekerheid stellen dat het zijn auto was, maar vermoedt het wel.
Maar waar komt die 00.18 vandaan dan???quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
0:18 is wel zeker maar niet of het de Getz was
Niet op hun internetquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Klopt, maar voor de allerlaatste keer, tijdens opsporing verzocht hebben ze zo een kaartje met tijdstippen ingevuld, en daar was ingevuld 00.18 uur Venray.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat gisteren bij Opsporing Verzocht is gemeld. In alle nieuwsartikelen staat alleen 'kort na middernacht', net alsof ze niet zeker weten hoe laat de auto daar is gezien.
Dat dus,. we lopen dood zo!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Doodloper het volgende:
met al die nieuwe tijdstippen dacht ik dat de kans dat ze gevonden zouden worden alweer een stuk groter was, maar na dat knullige gedoe heb ik het vertrouwen toch weer verloren
Kijk dan ff herhaling opsporing verzocht, daar wordt het in het routekaartje ingevuldquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, en ik kan die 0:18 ook nergens terugvinden in de berichten van de politie. Wel "even na middernacht".
Nee, de auto op de pp,. En niet de politie maar iemand andersquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze hem zelf gezien (dus niet de auto en ook niet de kinderen)
Ik vind 00.18 trouwens ook niet "kort na middernacht".quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat gisteren bij Opsporing Verzocht is gemeld. In alle nieuwsartikelen staat alleen 'kort na middernacht', net alsof ze niet zeker weten hoe laat de auto daar is gezien.
En ook het filmpje wat niet kloptequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Kijk dan ff herhaling opsporing verzocht, daar wordt het in het routekaartje ingevuld
Nou, ik kan je vertellen, in sommige gevallen wist men het ook beter dan de politiequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
De politie weet meer dan wat ze naar buiten brengen wordt alleen gedwarsboomd door de horde ramptoeristen en al die twitter berichten en accounts die het denken beter te weten.
Hoop dat politie komt met feiten waar en wanneer ...
Pcies. Niks op de site van de politie zelf over 0:18quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar waar komt die 00.18 vandaan dan???
Ik zie hem alleen op nu.nl en op hulpverleningforum, en sindsdien ook hier op FOK!, maar nergens een nieuwsbericht of uitspraak van de politie?
komt van opsporing verzochtquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen op nu.nl en op hulpverleningforum, en sindsdien ook hier op FOK!, maar nergens een nieuwsbericht of uitspraak van de politie?
Dat ja, gewoon een nieuw duidelijk kaartje met aangegeven of het om een feit of om een waarschijnlijkheid gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus,. we lopen dood zo!
Feiten met plaats en tijden willen we zien.
Dat weet ik ook niet, ik verklaar alleen dat het woord 'waarschijnlijk' slaat op de auto, niet op de tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die konden bepalen waar en wanneer hij gezien was met hun eigen gpsquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen, in sommige gevallen wist men het ook beter dan de politie
Ik heb het gisteren nog gezien ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Kijk dan ff herhaling opsporing verzocht, daar wordt het in het routekaartje ingevuld
Dat wil je ook niet weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Al met al alweer 9 volle dagen dat de kinderen weg zijn. Kan me niet voorstellen dat ze nog leven. Ondertussen zullen ze er heel anders uitzien. weet niet hoe je er precies uitziet als je 9 dagen dood in de buitenlucht heb gelegen.
Oh ja, dat 'waarschijnlijk' op het waarnemen slaat en niet op de tijd dat ben ik met je eens inderdaad, dat zat ook zo in mijn hoofd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, ik verklaar alleen dat het woord 'waarschijnlijk' slaat op de auto, niet op de tijd.
Maar het kan ook anders zijn, dat het een getuige was die zij dat het ergens tussen 0:15 en 0:20 was
ok, haha, het is je vergeven danquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog gezien ook![]()
Maar daarna kwam Anouk in de finale
nee en nee.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, zit je me nu in de zeik te nemen![]()
![]()
Troost je: morgen heb ik amper tijd, dus kun je me 's-avonds hartelijk uitlachen![]()
Ik weet het welquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Oh ja, dat 'waarschijnlijk' op het waarnemen slaat en niet op de tijd dat ben ik met je eens inderdaad, dat zat ook zo in mijn hoofd.
Alleen die 00.18 kan ik nergens vinden.
Maar ik zal Opsporing Verzocht nu even terugkijken.
echt nieuws?quote:
dank uquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef kuil het volgende:
[..]
[ http://img849.imageshack.us/img849/5495/romeinseput.jpg (copy/paste deze link) ]
Owh DAT kaartje.. Komt dat van de politie?? Eerdere kaartje was veel gedetailleerder..quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef kuil het volgende:
[..]
[ http://img849.imageshack.us/img849/5495/romeinseput.jpg (copy/paste deze link) ]
twitter:SocMediaGrip twitterde op donderdag 16-05-2013 om 00:06:48Account @JulianRubenNL tijdelijk gesloten i.v.m. Twitterlimiet. #vermistebroertjes reageer retweet
Ik zie het ook inderdaad, 03:00 minuten op Opsporing Verzocht: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342714quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef kuil het volgende:
[..]
yes opsporing verzochtquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh DAT kaartje.. Komt dat van de politie?? Eerdere kaartje was veel gedetailleerder..
Ja die komt dus uit Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh DAT kaartje.. Komt dat van de politie?? Eerdere kaartje was veel gedetailleerder..
werd tijdquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef blanket het volgende:
twitter:SocMediaGrip twitterde op donderdag 16-05-2013 om 00:06:48Account @JulianRubenNL tijdelijk gesloten i.v.m. Twitterlimiet. #vermistebroertjes reageer retweet
Wat je tussen aanhalingstekens zette zei ik dus.. Maar IETS na middernacht is toch niet 10 voor half 1?? Gekke politie!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik zie het ook inderdaad, 03:00 minuten op Opsporing Verzocht: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342714
".. want iets na middernacht, het is dan dinsdag 7 mei, wordt de auto waarschijnlijk op de parkeerplaats bij tankstation de Romeinse Put bij Venray gezien"
De Veluwe zijn al gecheckt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef tralalala het volgende:
Ze moeten niet op de Veluwe gaan zoeken, daar is om de 10 meter wel iets omgewoeld door zwijnen.
ja, vaag he van de politie weerquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat je tussen aanhalingstekens zette zei ik dus.. Maar IETS na middernacht is toch niet 10 voor half 1?? Gekke politie!!
Maar wel aangevuld in de OP toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja die komt dus uit Opsporing Verzocht.
Deze is van politie.nl en is duidelijker qua opmaak (maar mist dus tijdstippen):
[ afbeelding ]
Jeps, die tussen de aanhalingstekens was wat letterlijk werd verteld, en is inderdaad niet echt iets na middernacht...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat je tussen aanhalingstekens zette zei ik dus.. Maar IETS na middernacht is toch niet 10 voor half 1?? Gekke politie!!
Nope. Combat trackers en forensisch (landschaps)specialisten hebben het daar vanmiddag overgenomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef capricia het volgende:
Er mag voorlopig niet meer gezocht worden op de U. heuvelrug?
Dat is een kwetsbaar natuurgebied.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef capricia het volgende:
Die in de OP is door iemand hier uit de reeks bijgewerkt met de nieuwe tijdstippen erin.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wel aangevuld in de OP toch?
Is.quote:
Daar wordt professioneel gezocht verder deze week.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef capricia het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb het ingestraald, er ligt niets en ook geen poema.
Ja GEMEENTE Utrechtse Heuvelrug, niet natuurgebied Utrechtse Heuvelrugquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Nee politie is daar nu zelf onderzoek aan het doen met Combat trackers van defensie.
Welke plaatsen vallen daaronder danquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja GEMEENTE Utrechtse Heuvelrug, niet natuurgebied Utrechtse Heuvelrug
Ik blijf het een lelijk kaartje vinden, zonder de wegen in beeld (snelwegen, N-wegen)quote:
de voormalige gemeenten Amerongen (met uitzondering van Elst), Doorn, Driebergen-Rijsenburg, Leersum en Maarnquote:
Hij kan zelfs nog wel een pre-paid GSM hebben gekocht als hij die om een of andere manier echt nodig had....quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef sig000 het volgende:
Ik weet wel dat wanneer ik iets vaags ga doen er ondanks al die moderne spullen er weinig te vrezen valt daarvan. Die vader heeft zich op zijn minst klein beetje voorbereid.
Je GSM en toeval speelt grotere rol.
zeker, ze hadden beter die mooie van politie.nl kunnen pakken en die verder invullenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf het een lelijk kaartje vinden, zonder de wegen in beeld (snelwegen, N-wegen)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke plaatsen vallen daaronder dan
Oké, Elst is gemeente Rhenen, dat weet ik dan weer wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Doodloper het volgende:
[..]
de voormalige gemeenten Amerongen (met uitzondering van Elst), Doorn, Driebergen-Rijsenburg, Leersum en Maarn
geen dank
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Doodloper het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen, ik ben bij tot halverwege reeks 35, dat moet ik kunnen onthouden.
Alles kan, die cash die hij had is uitgegeven, ik gok voor grootste deel voordat hij vertrok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan zelfs nog wel een pre-paid GSM hebben gekocht als hij die om een of andere manier echt nodig had....
Daar gaat ook al een stukje van je ¤ 170,= budget heen dan.
Nou, ik woon op de Veluwe, maar ik heb 's nachts wel eens van Ermelo richting het Solse gat gereden, en toen stond er een joekel van een wild zwijn langs de weg, en verderop een heel gezin...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef tralalala het volgende:
Ze moeten niet op de Veluwe gaan zoeken, daar is om de 10 meter wel iets omgewoeld door zwijnen.
kijk eens:quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf het een lelijk kaartje vinden, zonder de wegen in beeld (snelwegen, N-wegen)
Ja, een van die drie stellingen zal onwaar zijn, en een van die drie stellingen kan wel waar zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef kuil het volgende:
We kunnen het nu toch wel eens zijn dat een volgende drie stellingen waar is:
- De Hyundai Getz is niet om 0:18 op de Romeinse Put, Venray gezien.
- Op de camerabeelden in Leersum zien we een andere auto die veel op de Hyundai Getz lijkt.
- De camerabeelden in Leersum zijn niet om 0:56 gemaakt.
Nee, maar ze willen voor de zekerheid even kijken voor heel Libelle-lezend Nederland alles platwalstquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef capricia het volgende:
Denk je dat ze iets op het spoor zijn, nu ze burgers aan het weren zijn uit die bossen?
Nee. De "tips" na de uitzending van Opsporing Verzocht gingen vooral over de gemeente Utrechtse Heuvelrug, daarom zijn ze er toch weer gaan zoekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef capricia het volgende:
Denk je dat ze iets op het spoor zijn, nu ze burgers aan het weren zijn uit die bossen?
Dat maakt geen reet uit, het is 1 lange straat waar huizen dicht op de weg staan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oké, Elst is gemeente Rhenen, dat weet ik dan weer wel.
In Ermelo en Harderwijk moet je 's avonds inderdaad uitkijken. Kijk maar eens naar alle grasvelden daar, 's avonds komen ze allemaal naar buitenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik woon op de Veluwe, maar ik heb 's nachts wel eens van Ermelo richting het Solse gat gereden, en toen stond er een joekel van een wild zwijn langs de weg, en verderop een heel gezin...
En we wilden al eens 's nachts naar de uitkijktoren van het Kootwijkerzand, en net toen we de parkeerplaats opdraaiden kwam er een hele familie wilde zwijnen langsstormen.... toen durfde ik niet meer uit de auto te stappen
Overdag zul je ze minder tegenkomen, maar ik geloof niet dat ik 's nachts het risico zou willen lopen een paar wilde zwijnen tegen te komen eigenlijk
Dat beweren de media sinds vandaag. Maar er bestaat nog altijd twijfel en het schijnt dat de politie het sinds vanavond opnieuw aan het onderzoeken is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Teruglezend (een beetje) begrijp ik dat het filmpje in Leersum zich op tijdstip 0:56 afspeelt?
Niet alles, zo'n ¤ 130 meen ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alles kan, die cash die hij had is uitgegeven, ik gok voor grootste deel voordat hij vertrok.
Ga je opvallen wanneer je als vader met 2 zoontjes wat dingen koopt? Nee ik denk het niet.
Dan begrijp je meer dan wij, want wij weten dat nog niet zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Teruglezend (een beetje) begrijp ik dat het filmpje in Leersum zich op tijdstip 0:56 afspeelt?
Klopt, mountainbike en loop wel eens met de hond in Ede in het bos (sysselt/hoekelum), regelmatig Zwijnen en Herten tegengekomen. Als ze jonkies hebben is het even oppassen inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik woon op de Veluwe, maar ik heb 's nachts wel eens van Ermelo richting het Solse gat gereden, en toen stond er een joekel van een wild zwijn langs de weg, en verderop een heel gezin...
En we wilden al eens 's nachts naar de uitkijktoren van het Kootwijkerzand, en net toen we de parkeerplaats opdraaiden kwam er een hele familie wilde zwijnen langsstormen.... toen durfde ik niet meer uit de auto te stappen
Overdag zul je ze minder tegenkomen, maar ik geloof niet dat ik 's nachts het risico zou willen lopen een paar wilde zwijnen tegen te komen eigenlijk
De begeleiders wel + de andere zintuigen van doven zijn scherperquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Je heb in die omgeving ook nog 2 blindeninstituten liggen. Vooral op het terrein in Zeist kunnen makkelijk 2 kinderen verstopy zijn en de bewoners, als ze al buiten komen, zien niks.
Ja, is een flink eerder dan gister werd aangenomen... wanneer werd hij ook al weer gespot bij de Rijnbrug? 2 uur zoveel toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat beweren de media sinds vandaag. Maar er bestaat nog altijd twijfel en het schijnt dat de politie het sinds vanavond opnieuw aan het onderzoeken is.We zijn vandaag intussen al 10 dagen verder.
Dat zijn ze nog aan het uitzoeken, de politie was zo gecharmeerd van de eigenaresse dat ze haar uitleg over wintertijd meteen hebben overgenomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, dat is discutabel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Klopt, ik wilde er nogmaals mee benadrukken dat het praktisch onmogelijk is dat je om 0:18 nog op een parkeerplaats in Venray staat en binnen 38 minuten in Leersum bent. Overigens kan de auto wel vaker over de Rijnbrug zijn gereden, omdat deze om 1:42 slechts werd waargenomen door een mobiel voertuig. (neem aan dat die daar niet de hele nacht stond toch?)quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een van die drie stellingen zal onwaar zijn, en een van die drie stellingen kan wel waar zijn.
Het een sluit het ander niet uit trouwens.
Geen tijdstippenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef webb2012 het volgende:
[..]
kijk eens:
https://maps.google.com/m(...)e+gat&t=m&mra=ls&z=9
Eensquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een van die drie stellingen zal onwaar zijn, en een van die drie stellingen kan wel waar zijn.
Het een sluit het ander niet uit trouwens.
Het gaatdaar om blinden en dan hebben ze misschien wel een beter gehoor maar een dooie zegt bar weinigquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De begeleiders wel + de andere zintuigen van doven zijn scherper
1 u 56 is wel congruent met 1 u 42 bij Rijnbrug, alleen de richting is dan weer niet goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zijn ze nog aan het uitzoeken, de politie was zo gecharmeerd van de eigenaresse dat ze haar uitleg over wintertijd meteen hebben overgenomen.
O, ja dat las ik net voordat ik naar mijn werk ging idd, dat vond ik wel idioot toch...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is discutabel.
Wel schijnt duidelijk te zijn dat de volgorde andersom is (eerst met zwarte auto erachter, dan alleen ipv andersom)
1:42quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, is een flink eerder dan gister werd aangenomen... wanneer werd hij ook al weer gespot bij de Rijnbrug? 2 uur zoveel toch?
REUKquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Het gaatdaar om blinden en dan hebben ze misschien wel een beter gehoor maar een dooie zegt bar weinig
Jawel, want de juiste chronologische volgorde van de camerabeelden is andersom. Eerst rijden er 2 auto's achter elkaar, dan keert de lichte auto en deze komt vervolgens een minuut later weer voorbij. Het is schijnbaar teveel moeite voor PolitieNL om het filmpje opnieuw up te loaden, dus er zullen nog steeds mensen verward raken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 u 56 is wel congruent met 1 u 42 bij Rijnbrug, alleen de richting is dan weer niet goed.
Dat was een geniale ingeving van de politie, die hebben de beelden in verkeerde volgorde gezet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 u 56 is wel congruent met 1 u 42 bij Rijnbrug, alleen de richting is dan weer niet goed.
Wintertijd 1:56 = zomertijd 2:56quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ALLES is onbekend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat spanbanden, een sleepkabel en verder is het nog onbekend toch?
Doet iemand anders al, maarquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik er effetjes de tijden bij zetten?
quote:
quote:
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was een geniale ingeving van de politie, die hebben de beelden in verkeerde volgorde gezet.
Dat is nu hè.... dat ze jongen hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt, mountainbike en loop wel eens met de hond in Ede in het bos (sysselt/hoekelum), regelmatig Zwijnen en Herten tegengekomen. Als ze jonkies hebben is het even oppassen inderdaad.
Tsjaquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Krijg een beetje een warrige indruk nu, maar dat hebben jullie wrs ook al een tijdje...
Waarom halen ze alles door elkaar bij de politie?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nu hè.... dat ze jongen hebben.
Daarvoor zijn ze pliesiequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Krijg een beetje een warrige indruk nu, maar dat hebben jullie wrs ook al een tijdje...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Maar de chauffeur van de donkere wagen hebben ze nu wel gecontacteerd?
hebben ze er eentje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nu hè.... dat ze jongen hebben.
Pff.... morgen bij het ontbijt misschien al #40....quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Doodloper het volgende:
Nou ik ga ook maar slapen, ik ben bij tot halverwege reeks 35, dat moet ik kunnen onthouden.
Trustequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
Pff.... morgen bij het ontbijt misschien al #40....
slaap lekker allemaal!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Je heb in die omgeving ook nog 2 blindeninstituten liggen. Vooral op het terrein in Zeist kunnen makkelijk 2 kinderen verstopy zijn en de bewoners, als ze al buiten komen, zien niks.
Ze lezen teveel mee misschien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, er zijn natuurlijk ook veel mensen die dit helemaal niet volgen, denk ik.quote:
De kans dat die er iets mee te maken heeft of iets opvallends heeft gezien is echt ontzettend klein.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Maar de chauffeur van de donkere wagen hebben ze nu wel gecontacteerd?
Over een dag of 5, als ze het uitgezocht hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niettemin een blunder toch.
Gaan ze dat nog rectificeren?
Geen idee maar we zaten hier meteen goed met de verkeerde kant.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niettemin een blunder toch.
Gaan ze dat nog rectificeren?
Iedereen kan beredeneren dat er sws iets niet klopt, volgens mij... Ik bedoel wat ik eerder al zei als hij keert dan zal hij nog een keer moeten keren om richting Doornse gat te gaan. Of gaat-ie na de eerste kering gewoon door het dorp rijden? Gek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over een dag of 5, als ze het uitgezocht hebben
Ja. Dat is ook zoiets. Waarom maken ze niet bekend hoeveel brandstof er nog in die wagen zat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef kuil het volgende:
[..]
De kans dat die er iets mee te maken heeft of iets opvallends heeft gezien is echt ontzettend klein.
Beter stopt de politie nog wat extra tijd in een betere reconstructie van de route Neerbeek - Doornse Gat. Ik neem dat ze er vanuitgaan dat hij vanaf de Tinq met een volle tank vertrok dus moet toch ongeveer bekend zijn hoeveel kilometer er zijn gereden t/m het Doornse Gat?
Mja, misschien dacht hij wel "huh moeten die kinderen niet slapen op dit tijdstip?" of "damn, die rijdt onrustig" oid, en dan onthoud je dat wel een poosje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef kuil het volgende:
[..]
De kans dat die er iets mee te maken heeft of iets opvallends heeft gezien is echt ontzettend klein.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over een dag of 5, als ze het uitgezocht hebben
Nogmaals: het kaartje met tijdstippen in de Op (originele versie) werd op vrijdagavond als bij Vermist getoond, maar het duurde bijna 24 uur voor het vrijgegeven werd... Waarom???
Ze houden behoorlijk wat achter. Er werd een week ontkent dat er een afscheidsbrief was. Gisteren werd ineens bekend dat die er wél was (ze hadden er alleen weinig aan).quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zoiets. Waarom maken ze niet bekend hoeveel brandstof er nog in die wagen zat?
Ja, ik kan wel een plek bedenken, maar dat is ook de plek waar mijn partner als eerste zou gaan zoeken....quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef tralalala het volgende:
Maar serieus, als je tijd hebt om alles te plannen (afscheidsbrief, hoewel zonder link naar kinderen) en je doel is om de kinderen nooit teruggevonden te laten worden. Dan kan elk persoon hier toch wel een plek bedenken waar dit het geval is?
Misschien ergens te hopen dat het toch een ongepland wanhoopsdaad is en de kinderen toch nog teruggevonden worden.
Het verbruik is niet rechtevenredig met de afstand, want afhankelijk van de snelheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zoiets. Waarom maken ze niet bekend hoeveel brandstof er nog in die wagen zat?
Ik mag toch hopen dat er niet nog weken wordt doorgezocht, zolang er geen extra aanwijzingen bijkomen. Dan blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:De Telegraaf schreef:
"Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.
,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”"
Misschien stond 'ie weggestopt op zijn PC en kwamen ze daar pas later achter?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze houden behoorlijk wat achter. Er werd een week ontkent dat er een afscheidsbrief was. Gisteren werd ineens bekend dat die er wél was (ze hadden er alleen weinig aan).
Ontken het dan niet, maar zeg gewoon dat er geen bruikbare info in staat.
Nee. Maar dat is ook weinig relevant voor de zoektocht, en wel zo fijn voor de nabestaanden als dat in rust kan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Is er trouwens al iets bekend van de vader en een evt begravenis? Die man zal ondertussen toch wel onder de zoden liggen? Shit, het zal je zoon, broer of vriend zijn. Wat een drama.................
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Is er trouwens al iets bekend van de vader en een evt begravenis? Die man zal ondertussen toch wel onder de zoden liggen? Shit, het zal je zoon, broer of vriend zijn. Wat een drama.................
Enigstetwitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 00:38:01@ricie1995 Zaterdag in Geleen. Enigste op de agenda nu. reageer retweet
Al even afgezien van het feit dat door de volgorde van de beelden de suggestie wordt gewekt dat die zwarte auto in de richting van Amerongen (Rhenen) reed, terwijl die feitelijk uit de richting Amerongen kwam en de kant van Doorn op ging.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn natuurlijk ook veel mensen die dit helemaal niet volgen, denk ik.
Bij mij op mijn werk volgt niemand het iig, of slechts heel oppervlakkig... Dus die chauffeur weet misschien helemaal niet dat men hem/haar zoekt.
nee. pc wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Misschien stond 'ie weggestopt op zijn PC en kwamen ze daar pas later achter?
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Misschien stond 'ie weggestopt op zijn PC en kwamen ze daar pas later achter?
dat begrijp ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het verbruik is niet rechtevenredig met de afstand, want afhankelijk van de snelheid.
Gewoonlijk gaan er ten hoogste iets van 4 dagen overheen, zal wel vaststaan in de wet op de lijkbezorging, of hoe heeft dat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Echt.... zo triestquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef kuil het volgende:
Enigste burgerzoektocht.twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 00:38:01@ricie1995 Zaterdag in Geleen. Enigste op de agenda nu. reageer retweet
Die zoektochten zijn ook enig joh, lekker gezellig met mensen die je anders nooit tegenkomt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef kuil het volgende:
Enigste burgerzoektocht.twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 00:38:01@ricie1995 Zaterdag in Geleen. Enigste op de agenda nu. reageer retweet
Ach half fok! schrijft is als ze eens bedoelen. Of hun als ze zij bedoelen etc..quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef kuil het volgende:
Ja, maar zo'n persoon zal wel hebben, als hij het filmpje ziet, hee, dat was ik, dat is mijn auto en ik was daar, alleen reed een andere richting uit... bellen dus maar met de politie... schat ik in... Of het is een asperger oid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat door de volgorde van de beelden de suggestie wordt gewekt dat die zwarte auto in de richting van Amerongen (Rhenen) reed, terwijl die feitelijk uit de richting Amerongen kwam en de kant van Doorn op ging.
Dus zelfs als die zwarte auto het gezien heeft, dan voelt hij zich misschien niet aangesproken omdat hij denkt dat het niet over hem gaat, want verkeerde richting.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef tralalala het volgende:
Zouden ze ook gaan bukken in de bus bij aankomst?
Ja, want als wij weten hoeveel brandstof er nog inzit dan weet je hoeveel hij gereden heeft?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:36 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die zoektochten zijn ook enig joh, lekker gezellig met mensen die je anders nooit tegenkomt!
Dinsdag dood is maandag begraven toch doorgaans?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoonlijk gaan er ten hoogste iets van 4 dagen overheen, zal wel vaststaan in de wet op de lijkbezorging, of hoe heeft dat?
Of die persoon was daar helemaal niet om 1:56 zoals de politie eerst suggereerde. Er is iig teveel onnodige verwarring veroorzaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n persoon zal wel hebben, als hij het filmpje ziet, hee, dat was ik, dat is mijn auto en ik was daar, alleen reed een andere richting uit... bellen dus maar met de politie... schat ik in... Of het is een asperger oid.
Is het 6 werkdagen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dinsdag dood is maandag begraven toch doorgaans?
Het is maximaal zes werkdagen. Woensdag telt als werkdag 1, dus uiterlijk deze woensdag zou ie begraven zijn.
quote:
het wachten is op de eerste oproep:quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die zoektochten zijn ook enig joh, lekker gezellig met mensen die je anders nooit tegenkomt!
Onzin. De kinderen zijn op camera gezien in Neerbeekquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:45 schreef Prospera het volgende:
Die jongens zijn 's ochtends om een uur of half 9 opgehaald door de vader voor een tochtje naar Luxemburg. Alleen zijn ze niet meteen vertrokken; de vader schrijft om 16.30 een afscheidsbrief op zijn pc in Vleuten en vertrekt om 20.15 op zijn afscheidsrit.
Gezond verstand redeneren:
Een vader schrijft geen afscheidsbrief voordat hij de kinderen doodt.
De kinderen zijn dus tussen half 9 en half 5 's middags gedood.
De vader vertrekt rond een uur of 9 maandagavond.
Hij is niet de eerste vader hoor, die zijn kinderen niet ziet/niet aan een andere vader wil zien.
Mannen kunnen heel primitief reageren als ze iets eigens kwijtraken.
Zoals een ex zei: "ik maak je liever dood, dan dat een ander je krijgt.
Wat doet de vader nadat hij de kinderen gedood heeft en een afscheidsbrief heeft geschreven: ze begraven.
Daar heeft hij een paar uur tijd voor gehad.
Daarna doet hij een rondje afscheid in Limburg en hangt zichzelf op.
Ik geloof niet dat hij met dode kindjes in de achterbak zijn ronde doet.
Die zijn maandag al lang en breed ergens begraven.
Ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. De kinderen zijn op camera gezien in Neerbeek
Die kinderen zijn in Neerbeek nog levend gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:45 schreef Prospera het volgende:
Die jongens zijn 's ochtends om een uur of half 9 opgehaald door de vader voor een tochtje naar Luxemburg. Alleen zijn ze niet meteen vertrokken; de vader schrijft om 16.30 een afscheidsbrief op zijn pc in Vleuten en vertrekt om 20.15 op zijn afscheidsrit.
Gezond verstand redeneren:
Een vader schrijft geen afscheidsbrief voordat hij de kinderen doodt.
De kinderen zijn dus tussen half 9 en half 5 's middags gedood.
De vader vertrekt rond een uur of 9 maandagavond.
Hij is niet de eerste vader hoor, die zijn kinderen niet ziet/niet aan een andere vader wil zien.
Mannen kunnen heel primitief reageren als ze iets eigens kwijtraken.
Zoals een ex zei: "ik maak je liever dood, dan dat een ander je krijgt.
Wat doet de vader nadat hij de kinderen gedood heeft en een afscheidsbrief heeft geschreven: ze begraven.
Daar heeft hij een paar uur tijd voor gehad.
Daarna doet hij een rondje afscheid in Limburg en hangt zichzelf op.
Ik geloof niet dat hij met dode kindjes in de achterbak zijn ronde doet.
Die zijn maandag al lang en breed ergens begraven.
Nee, maar dan nog, de herkenning, Leersum, je eigen auto, bellen dan toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:45 schreef kuil het volgende:
[..]
Of die persoon was daar helemaal niet om 1:56 zoals de politie eerst suggereerde. Er is iig teveel onnodige verwarring veroorzaakt.
Ja, in dit tijdsbestek zou hij ook nog even in Vleuten kunnen zijn geweest. Ik neem aan dat ze het huis en de achtertuin wel voldoende onderzocht hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Leandra het volgende:
Misschien had hij wel een jerrycan in de schuur staan en is hij nog thuis geweest
Mwah, een hoop mensen kunnen een Volvo al amper van een Mercedes onderscheiden, dus het zou best kunnen dat hij het niet doorhad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n persoon zal wel hebben, als hij het filmpje ziet, hee, dat was ik, dat is mijn auto en ik was daar, alleen reed een andere richting uit... bellen dus maar met de politie... schat ik in... Of het is een asperger oid.
Het was 5, nu 6.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is het 6 werkdagen?
Ik dacht 4, maar goed, als zijn lichaam is vrijgegeven dan zal hij wel begraven c.q. gecremeerd zijn inmiddels.
Huis iig. Daarom weten ze dat die bergschoenen missen (want ook niet in auto)quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef kuil het volgende:
[..]
Ja, in dit tijdsbestek zou hij ook nog even in Vleuten kunnen zijn geweest. Ik neem aan dat ze het huis en de achtertuin wel voldoende onderzocht hebben.
Nee, dat was toch ook niet 100% dat ze gezien waren, dacht ik... Op zich zou hij ze idd eerder hebben kunnen doden, alleen het is dan nog licht, vrij moeilijk dus om die kinderen te doden en te begraven...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die kinderen zijn in Neerbeek nog levend gezien.
Aah waarom is er geen automatische dinges in de mobiele layout.
Ik weet niet hoeveel verkeer daar later op de avond nog langskomt. Het is wel een belangrijke doorgaande weg (na A12 de belangrijkste in het gebied). Als die persoon er om 0:56 heeft gereden is het hem/haar misschien niet opgevallen. Of die persoon heeft niets opvallends gezien, en meldt zich daarom niet. Kan allemaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog, de herkenning, Leersum, je eigen auto, bellen dan toch?
Iemand rijdt daar toch niet elke avond zo laat rond?
Gekruiste takjes zonder verbinding. Maar sneu wel jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Taurus het volgende:
Wat een idioot ben je als je twee houten kruisen gaat neerleggen nu.
Welquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat was toch ook niet 100% dat ze gezien waren, dacht ik... Op zich zou hij ze idd eerder hebben kunnen doden, alleen het is dan nog licht, vrij moeilijk dus om die kinderen te doden en te begraven...
O, ja reed hij hard?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, een hoop mensen kunnen een Volvo al amper van een Mercedes onderscheiden, dus het zou best kunnen dat hij het niet doorhad.
Aan de andere kant schijnt die Getz behoorlijk hard te hebben gereden, en gezien die zwarte auto er vrij kort achter zat, moet of de zwarte auto ook behoorlijk hard gereden hebben, of de Getz heeft hem vlak voor de opsplitsing van de weg ingehaald.
En dat zou wellicht wel een opvallende manoeuvre zijn, terwijl ze nu vragen naar iemand die hem heeft zien keren op de weg??
Hij is niet op de weg gekeerd, hij heeft bij de rotonde een rondje gemaakt en heeft daarmee de zwarte auto afgeschud.
ach, mss heeft iemand daar weken geleden een huisdier ofzo begraven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gekruiste takjes zonder verdinding. Maar sneu wel ja
Doe jij hem maar in de OP. Even snel gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Kan jij het doen? Mijn photoshop crashed, en heb geen zin pc opnieuw op te starten :p
1 | [img=501,504]http://i.imgur.com/IbEJDlO.png[/img] |
Kan er net zo goed al 2 maanden liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gekruiste takjes zonder verdinding. Maar sneu wel ja
Ja, eigenaren beelden zeiden dat de politie de beelden vertraagd hadquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja reed hij hard?
Hebben ze dat erbij gezegd?
Nee, wel een rare puzzelquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Misschien heeft hij ook nog ff een hapje gegeten thuis. Hij zal wel honger hebben gehad. Misschien ook z,n favoriete maaltijd gegeten voordat hij zich ging verhangen. Alles kan. Fucking spannend dit.
Ja, maar luister eens ook daar rijdt niet veel volk rond op dat tijdstip hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel verkeer daar later op de avond nog langskomt. Het is wel een belangrijke doorgaande weg (na A12 de belangrijkste in het gebied). Als die persoon er om 0:56 heeft gereden is het hem/haar misschien niet opgevallen. Of die persoon heeft niets opvallends gezien, en meldt zich daarom niet. Kan allemaal.
Okee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, eigenaren beelden zeiden dat de politie de beelden vertraagd had
We weten niet eens welk tijdstip en of de auto wel van vader wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar luister eens ook daar rijdt niet veel volk rond op dat tijdstip hoor.
Ik ken het een beetje, mijn schoonouders hadden in het verleden een weekendhuisje in Amerongen/Ossenberg.
Waarschijnlijk zijn die missende bergschoenen de belangrijkste reden dat de politie vooralsnog vooral in bosgebied zoekt. Maar ja, stel dat de kinderen begraven zijn dan moet hij het graafgereedschap ook nog ergens hebben kunnen verbergen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huis iig. Daarom weten ze dat die bergschoenen missen (want ook niet in auto)
Nee, klopt is de aanname, maar ik ga ervan uit dat ze bij de politie deskundigen hebben om die aanname te checken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten niet eens welk tijdstip en of de auto wel van vader was
Dat zei een van de eigenaars van het café. De camerabeelden zoals wij zien op YouTube zijn behoorlijk vertraagd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ja reed hij hard?
Hebben ze dat erbij gezegd?
Denk dat ze sowieso aan de man zelf nog wel sporen hadden kunnen ontdekken als hij zich bezig had gehouden met graafwerkzaamheden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef kuil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die missende bergschoenen de belangrijkste reden dat de politie vooralsnog vooral in bosgebied zoekt. Maar ja, stel dat de kinderen begraven zijn dan moet hij het graafgereedschap ook nog ergens hebben kunnen verbergen.
Maar hoeveel vertraging hebben die beelden dan, of weten ze dat niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat zei een van de eigenaars van het café. De camerabeelden zoals wij zien op YouTube zijn behoorlijk vertraagd.
Geen 100% en waarom zou hij zijn kinderen meenemen op zijn afscheidstocht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. De kinderen zijn op camera gezien in Neerbeek
Politie zoekt:quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog, de herkenning, Leersum, je eigen auto, bellen dan toch?
Iemand rijdt daar toch niet elke avond zo laat rond?
Mja, wat is druk? Ik kijk toevallig vanaf mijn appartement uit op de Rijnbrug en atm zie ik toch 8 auto's rijden. Ook de N225 is toch nog redelijk druk simpelweg omdat het de enige hoofdweg is tussen Wageningen en Driebergen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar luister eens ook daar rijdt niet veel volk rond op dat tijdstip hoor.
Ik ken het een beetje, mijn schoonouders hadden in het verleden een weekendhuisje in Amerongen/Ossenberg.
In de OP ermeequote:
daarom zoeken ze nu in Zeistquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Kan iemand dat even controleren? Anders pas ik hem nog even aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de OP ermee(als íe voor nu klopt)
Volgens de eigenaren reed de auto hard, volgens de beelden niet. Verder geen specificatie. Hebben ook geen snelheidsmeter op hun camera natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hoeveel vertraging hebben die beelden dan, of weten ze dat niet?
Levend is niet bevestigd toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wordt niet gemeld. Het lijkt er sterk op dat de politie alleen de beelden online heeft gezet omdat ze per se de eigenaar van de donkere auto willen vinden. Niet met de bedoeling om mensen mee te laten denken met het onderzoek. Als er geen andere auto op de camerabeelden had gestaan hadden ze waarschijnlijk geen beeld vrijgegeven. Dat hebben ze namelijk met het beeld van de Rijnbrug en van de Romeinse Put ook niet gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hoeveel vertraging hebben die beelden dan, of weten ze dat niet?
Wel 100%quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen 100% en waarom zou hij zijn kinderen meenemen op zijn afscheidstocht?
Ja, toch kan ik me voorstellen dat er wel een lichtje bij hem opgaat, bij mij zou dat opgaan iig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Politie zoekt:
Een zwarte auto die om 01.56 in Leersum achter een Getz richting Doorn reed en die net komend vanuit de richting Doorn op de weg gekeerd was, en gezien de afstand tussen beide auto's moet dat keren op de weg vlak voor de zwarte auto zijn geweest, bijna een Kluivertje.
De bestuurder van de zwarte auto reed daar om 00.56 of 02.56, zat of een Getz op te jagen, komend vanuit Amerongen, of hij was net voor de bebouwde kom van Leersum met een noodgang ingehaald door een Getz, die vervolgens bij de rotonde van de Torenzichtlaan niet rechtsaf of rechtdoor ging, maar tenminste ¾ rond.
Het is niet logisch dat die bestuurder zich aan het profiel van de politie voelt voldoen.
Wanneer je niet gezien wil worden is dat niet de juiste weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, wat is druk? Ik kijk toevallig vanaf mijn appartement uit op de Rijnbrug en atm zie ik toch 8 auto's rijden. Ook de N225 is toch nog redelijk druk simpelweg omdat het de enige hoofdweg is tussen Wageningen en Driebergen.
Nee, vrijwilligers zochten daar op verzoek van moeder. Niet de politie/leger/marinequote:
Ze hebben geen beeld van de Romeinse Putquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:57 schreef kuil het volgende:
[..]
Wordt niet gemeld. Het lijkt er sterk op dat de politie alleen de beelden online heeft gezet omdat ze per se de eigenaar van de donkere auto willen vinden. Niet met de bedoeling om mensen mee te laten denken met het onderzoek. Als er geen andere auto op de camerabeelden had gestaan hadden ze waarschijnlijk geen beeld vrijgegeven. Dat hebben ze namelijk met het beeld van de Rijnbrug en van de Romeinse Put ook niet gedaan.
Ook niet van de rijnbrug, is kenteken registratie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben geen beeld van de Romeinse Put
Politie heeft vandaag HEEL veel verwarring gezaaid iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
Beter doet de politie er even een flapover bij pakken, alle feiten op een rijtje zet en gaat bedenken waarvan ze nu zeker zijn en waarvan niet, volgens mij...
Klopt niet helemaal zoals je het nu zegt. De zwarte auto reed vanuit Amerongen richting Doorn en kan sowieso niet gekeerd zijn. De witte auto ervoor (vermoedelijk de Getz) is vermoedelijk bij de eerstvolgende rotonde gekeerd. Misschien dat het bestuurder van de zwarte auto is opgevallen dat zijn/haar voorganger gekeerd is maar dat hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Politie zoekt:
Een zwarte auto die om 01.56 in Leersum achter een Getz richting Doorn reed en die net komend vanuit de richting Doorn op de weg gekeerd was, en gezien de afstand tussen beide auto's moet dat keren op de weg vlak voor de zwarte auto zijn geweest, bijna een Kluivertje.
De bestuurder van de zwarte auto reed daar om 00.56 of 02.56, zat of een Getz op te jagen, komend vanuit Amerongen, of hij was net voor de bebouwde kom van Leersum met een noodgang ingehaald door een Getz, die vervolgens bij de rotonde van de Torenzichtlaan niet rechtsaf of rechtdoor ging, maar tenminste ¾ rond.
Het is niet logisch dat die bestuurder zich aan het profiel van de politie voelt voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |