Heb ik gedaan toch? Waar doel je op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
lees ook even men eerdere posts aub.
Deze keer maar even niet de bossen inquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
De kans dat toevallig wat gevonden wordt is inderdaad met Pinksteren aardig groot.
Hele volksstammen trekken dan de natuur in om van alles en nog wat te vinden.
Een beetje fanatieke Nederlandse Pinkster genieter heeft daar lak aan, die gaan de natuur verkennen al regent het pijpenstelen.quote:
Een feit is het sowieso niet, want de auto is "waarschijnlijk" gespot op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig 00.18 is zou volgens de politie een feit zijn, maar men weet al dat het niet klopt?
Right.... en er zijn ook camerabeelden om die bewering te staven?
Nee klopt, maar uit de reactie die ze met die twitter geven zou je opmaken dat de politie het wel als een feit naar buiten heeft gebracht....quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een feit is het sowieso niet, want de auto is "waarschijnlijk" gespot op de parkeerplaats
Beetje moe van waarschijnlijk enz...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een feit is het sowieso niet, want de auto is "waarschijnlijk" gespot op de parkeerplaats
Ik snap ook wel dat ze wat terughoudend zijn, als ze een locatie noemen als mogelijkheid struikel je er de volgende morgen over de door Conexion aangevoerde vrijwilligers die voorzien van lunchpakket de bossen & velden omploegen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De pers durft nu niet denk ik, er zijn twee kinderen kwijt, moeder is radeloos en half Nederland is bereid de wandelschoenen aan te trekken en met hun Nordic Walking stokken in de blubber te gaan prikken.
Dit is niet het moment om de politie te gaan kielhalen om hun berichtgeving.
Iedereen blaat inmiddels een eind in de rondte, inclusief de politiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar uit de reactie die ze met die twitter geven zou je opmaken dat de politie het wel als een feit naar buiten heeft gebracht....
Ze blaten dus een eind in de rondte.
zo dan... Whiskers2009 heeft alles al gelezen hoor...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef webb2012 het volgende:
[..]
lees ook even men eerdere posts aub.
Wie spot er nou een auto, achteraf op een exact tijdstip 00.18 uur, je zegt wellicht ja, ik heb misschien gisteren die auto omstreeks uur huppelup gezien, maar niet ik heb gisteren die auto om 00.18 uur gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van de week was het ook te knullig voor woorden; aankondigen dat er bij die visvijver gezocht zou worden, en er was al publiek, pers en nog geen politie te zien.... die moesten voor de zoektocht al dat volk nog weer buiten een bepaald gebied zien te krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze wat terughoudend zijn, als ze een locatie noemen als mogelijkheid struikel je er de volgende morgen over de door Conexion aangevoerde vrijwilligers die voorzien van lunchpakket de bossen & velden omploegen.
Hmm, zit je me nu in de zeik te nemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
zo dan... Whiskers2009 heeft alles al gelezen hoor...
de politie (check eerdere berichten, of opsporing verzocht noemt men exact het tijdstip 00.18 uur en eerder is aangegeven dat de vader op beeld was gezien op de parkeerplaats/tankstation Venray)quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar uit de reactie die ze met die twitter geven zou je opmaken dat de politie het wel als een feit naar buiten heeft gebracht....
Ze blaten dus een eind in de rondte.
Misschien ook een vaag camerabeeld net als in Leersumquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Wie spot er nou een auto, achteraf op een exact tijdstip 00.18 uur, je zegt wellicht ja, ik heb misschien gisteren die auto omstreeks uur huppelup gezien, maar niet ik heb gisteren die auto om 00.18 uur gezien
Ik vroeg mij nog af hoe wij zo zeker weten dat die melding om 0:18 is gedaan? Het waren in dit geval ook camerabeelden toch, alleen de auto was wss niet voldoende herkenbaar om met zekerheid te traceren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Staat niet op camera, dus niet te verifiėren, dus "waarschijnlijk"??quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Wie spot er nou een auto, achteraf op een exact tijdstip 00.18 uur, je zegt wellicht ja, ik heb misschien gisteren die auto omstreeks uur huppelup gezien, maar niet ik heb gisteren die auto om 00.18 uur gezien
Inderdaad, ook dat nog, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de week was het ook te knullig voor woorden; aankondigen dat er bij die visvijver gezocht zou worden, en er was al publiek, pers en nog geen politie te zien.... die moesten voor de zoektocht al dat volk nog weer buiten een bepaald gebied zien te krijgen
Of er is wel een camerabeeld (waarvan de tijd kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, zoietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien ook een vaag camerabeeld net als in Leersum
politie heeft zelf 0.18 uur aangegevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik vroeg mij nog af hoe wij zo zeker weten dat die melding om 0:18 is gedaan? Het waren in dit geval ook camerabeelden toch, alleen de auto was wss niet voldoende herkenbaar om met zekerheid te traceren?
Ha, dus ook jij zet je vraagtekens soms.. Mooi zo..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de week was het ook te knullig voor woorden; aankondigen dat er bij die visvijver gezocht zou worden, en er was al publiek, pers en nog geen politie te zien.... die moesten voor de zoektocht al dat volk nog weer buiten een bepaald gebied zien te krijgen
Is ook wel voor te stellen, hartstikke donker en al die kleine autootjes lijken op elkaarquote:
Ik lees net dat dat gisteren bij Opsporing Verzocht is gemeld. In alle nieuwsartikelen staat alleen 'kort na middernacht', net alsof ze niet zeker weten hoe laat de auto daar is gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
politie heeft zelf 0.18 uur aangegeven
Nee, en ik kan die 0:18 ook nergens terugvinden in de berichten van de politie. Wel "even na middernacht".quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik vroeg mij nog af hoe wij zo zeker weten dat die melding om 0:18 is gedaan? Het waren in dit geval ook camerabeelden toch, alleen de auto was wss niet voldoende herkenbaar om met zekerheid te traceren?
volgens mij hadden ze hem zelf gezien (dus niet de auto en ook niet de kinderen)quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of er is wel een camerabeeld (waarvan de tijd klopt) maar men kan niet met zekerheid stellen dat het zijn auto was, maar vermoedt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |