Ja, uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar hij heeft nu toch de fotos offline gehaald?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoe ik wilde naar bed totdat ik een nieuw topic moest openen.
Weltrusten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten
Welterustenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten
Tis niet echt spannend wat ik lasquote:
Nu niet meer nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet echt spannend wat ik las
Om dit soort gemiep heb ik niet echt trek in meetsquote:
Nee, idd. Meeten met FOK!kers zou ik echt niet aan beginnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Om dit soort gemiep heb ik niet echt trek in meets
Vervelend volk. Allemaal!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, idd. Meeten met FOK!kers zou ik echt niet aan beginnen![]()
Oke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef ChatGirl het volgende:
Nu zit ik weer allemaal oude Fok!rellen terug te lezen
Dat zal best meevallen, de meeste die ik irl ken zijn tof (uitzonderingen daargelaten). Echter doch vind ik het een vervelende tendens dat men maar zo ongevraagd beeldmateriaal maakt en dit vervolgens ook nog eens openbaar post. Kan ik serieus op vommiterenquote:
Jij was wegquote:
Met kleine meets is niks mis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, idd. Meeten met FOK!kers zou ik echt niet aan beginnen![]()
Ik had een andere PI moeten kiezenquote:
Ik heb zeer leuke minimeets gehad jaquote:
Ik!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had een andere PI moeten kiezen. #sarcasm
Uiteraard, kleine meets (ook al ben ik zo groot hihaohaoh) is dikke vette super
Minthy
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zal best meevallen, de meeste die ik irl ken zijn tof (uitzonderingen daargelaten). Echter doch vind ik het een vervelende tendens dat men maar zo ongevraagd beeldmateriaal maakt en dit vervolgens ook nog eens openbaar post. Kan ik serieus op vommiteren
Wat is nieuw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb van de 'nieuwe 3FM-topicgangers nog niemand gemeet geloof ik
nou, ik viond jou wel tof hoor.quote:
Ik ook maar tweequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb van de 'nieuwe 3FM-topicgangers nog niemand gemeet geloof ik
Iedereen die nu in dit topic aanwezig is.quote:
Dan is op mij nog geen stofje te bekennen. Alleen Muis is van nog later volgens mij.quote:
nou, denk ik ook eens bijzonder te zijn...quote:
Make me hate you...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, denk ik ook eens bijzonder te zijn...
ik ben volgens mij niet haatbaar. ik ben veel te likeable johquote:
quote:
Precies!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet haatbaar. ik ben veel te likeable joh
3rdRockquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet haatbaar. ik ben veel te likeable joh
likeable! mensen beginnen niet te kwijlen!quote:
Ja, filmpjeee!quote:
Ik ga wel in een flat zitten met een telelensquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, filmpjeee!![]()
We doen dan wel beide een plakker over de camera's in onze mobieltjes hoor, veiligheid voor alles
Sowieso, zometeen maak ik een foto van jequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, filmpjeee!![]()
We doen dan wel beide een plakker over de camera's in onze mobieltjes hoor, veiligheid voor alles
Als het maar een kunstproject is. Dan mag opeens alles.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ga wel in een flat zitten met een telelens
Ik ben zo wit, ik reflecteer al het lichtquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ga wel in een flat zitten met een telelens
ik heb in mijn broek nog wel een kunstobjectquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het maar een kunstproject is. Dan mag opeens alles.
Jij begrijpt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso, zometeen maak ik een foto van jeDat kan echt niet.
Kabouter buttplug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb in mijn broek nog wel een kunstobject
ND filter eropquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben zo wit, ik reflecteer al het licht
nope, Dick de Reus....quote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben zo wit, ik reflecteer al het licht
Zo moeten ze vaker in clubs draaienquote:
Ja, geniaal! Mensen gaan vaak naast me zitten om extra bruin te worden en zo heb ik weer een gesprekjequote:
En dan geef je 's avonds ook nog licht in het donker. Win-win situatiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geniaal! Mensen gaan vaak naast me zitten om extra bruin te worden en zo heb ik weer een gesprekje
Glow in the darkquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan geef je 's avonds ook nog licht in het donker. Win-win situatie
Word je nooit moe van jezelfquote:
Dat klinkt als een meet en dat vind ik eng...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil graag een dubbeldate met Chatgirl en Minthy. kan ik tenminste 's avonds een goed boek lezen zonder een lamp aan te doen
Er tussen gaan liggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil graag een dubbeldate met Chatgirl en Minthy. kan ik tenminste 's avonds een goed boek lezen zonder een lamp aan te doen
Ik werd vanochtend wakker op de bank, werd gewekt door een merel... Het was nog keivroegquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja best wel, vooral als ik vrij weinig slaap zoals afgelopen nacht
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
niks mis met een driewieler! paar blikjes Sisi erin en gaan met die banaan!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een meet en dat vind ik eng...
Bovendien zou ik me het derde wiel aan de wagen voelen, ga maar lekker met z'n tweetjes. Mijn zegen heb je!
nee, wel iets over gelezen. iets met op het gezicht van Bieber zitten ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Iemand hier trouwens vanavond dat programma van Sofie van den Enk gezien?
Ja, ze kon nog net haar woorden inslikkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, wel iets over gelezen. iets met op het gezicht van Bieber zitten ofzo?
hihi, slikken, hihiquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, ze kon nog net haar woorden inslikken
Driewielers zijn zielig voor egeltjes die denken veilig te zijn als ze stil blijven liggen tussen de koplampen van een naderende auto...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met een driewieler! paar blikjes Sisi erin en gaan met die banaan!
Hihihi en dat bij een meisje met een eetprobleemquote:
Speelden ze 450 nummers? Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen, weten jullie wie er bij het concert van de Savages was waar ik was vanavond? FUCKING ERIC CORTON MET JOSH HOMME EN DE REST VAN QUEENS OF THE STONE AGE, ZONDER DAT IK HET WIST!!!!!
owja, das wel sneuquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Driewielers zijn zielig voor egeltjes die denken veilig te zijn als ze stil blijven liggen tussen de koplampen van een naderende auto...
Tof gehad?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen, weten jullie wie er bij het concert van de Savages was waar ik was vanavond? FUCKING ERIC CORTON MET JOSH HOMME EN DE REST VAN QUEENS OF THE STONE AGE, ZONDER DAT IK HET WIST!!!!!
pff, loser! mijn broertje stond naast Domien bij Example....quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
En wanneer je uit wil wijken klap je alsnog met de zijkant van je wagentje op de egelquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Driewielers zijn zielig voor egeltjes die denken veilig te zijn als ze stil blijven liggen tussen de koplampen van een naderende auto...
MAN MAN MAN #IVHNWquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pff, loser! mijn broertje stond naast Domien bij Example....
Domien!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pff, loser! mijn broertje stond naast Domien bij Example....
Daarom; fuck driewielersquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En wanneer je uit wil wijken klap je alsnog met de zijkant van je wagentje op de egel
Bier met hem gedronken!! Verdomme zeg, 20 meter van hem af!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof gehad?
En wat had je gedaan als je het wél had geweten?
Ja, lullig dan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bier met hem gedronken!! Verdomme zeg, 20 meter van hem af!!
Hahahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef henkde_j het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1342953
21:47
Sofie verspreekt zich nogal![]()
wehehe. dat ze dat er niet uit knippenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef henkde_j het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef henkde_j het volgende:
A to the idsquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
speciaal voor jullie nog even een mooi liedje voor de nacht:
Walter White en Jesse Pinkman zijn aan het bijklussen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
speciaal voor jullie nog even een mooi liedje voor de nacht:
wie??quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Walter White en Jesse Pinkman zijn aan het bijklussen?
Breaking Badquote:
nooit gezien...quote:
Slaap lekekr!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit gezien...
en nu ga ik naar bed. slaap lekekr allemaal
Truste!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nooit gezien...
en nu ga ik naar bed. slaap lekekr allemaal
Ik blijf er maar om lachenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe. dat ze dat er niet uit knippen
Ik vind dit sowieso te gemaakt en gespeeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roosmarijn op TV word ik niet heel vrolijk van.
Mee eens ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind dit sowieso te gemaakt en gespeeld.
Was wel mooie post-punk hoor van de Savages, op Pukkelpop ga ik ze weer zien en QotSA op Pinkpop! Nog 30 dagen.. Oeehhh yeah.quote:
Welterusten!quote:
Kijk, mooie dingen in het vooruitzicht!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was wel mooie post-punk hoor van de Savages, op Pukkelpop ga ik ze weer zien en QotSA op Pinkpop! Nog 30 dagen.. Oeehhh yeah.
Ik ook niet, al kan ik "Kom terug" op één of andere manier wél weer waarderenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
Spinvis, dat heb ik nooit gesnapt. Vals ook trouwens.
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, al kan ik "Kom terug" op één of andere manier wél weer waarderen
Smalfilm is ook wel vet. Rest niet echt nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, al kan ik "Kom terug" op één of andere manier wél weer waarderen
Die had ik net weer verdrongen. Bedankt hé!quote:
Welk verhaal?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Build a rocket boys!
Sinds dat verhaal bij de top 2000 kan ik dat nummer niet helemaal normaal horen
Over iemand die op dat nummer van bil ging en hard stootte als het 'build a rocket boys' stukje kwam.quote:
Ik had het al gevonden ja. En nu wil ik dat ik dat niet had gegoogledquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over iemand die op dat nummer van bil ging en hard stootte als het 'build a rocket boys' stukje kwam.
Godverquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over iemand die op dat nummer van bil ging en hard stootte als het 'build a rocket boys' stukje kwam.
Was je daar niet bij?quote:
Ja leuke drummer is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was je daar niet bij?We hebben het nog wel zo leuk over Bingo Starr gehad
Was in t topicquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja leuke drummer is dat.
Was dat bij de T2k a gogo? Dat kijk ik niet.
Sorry!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die had ik net weer verdrongen. Bedankt hé!
RIPquote:
Doe je de zeven dwergen na? Mag ik dan Sneeuwwitje zijn?quote:
Ik heb nog wel een appel voor jequote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe je de zeven dwergen na? Mag ik dan Sneeuwwitje zijn?
Kom je me daarna wakker kussen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een appel voor je
Dat deden de 7 dwergen niet hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je me daarna wakker kussen?
De knappe prins.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat deden de 7 dwergen niet hoor
Jij zei dat ik de dwergen na deedquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De knappe prins.
Maar je bent liever een dwerg dan een prins?![]()
Trouwens Fleetwood Mac
wehehe bij sc ben je dan sneeuwshitje lol hihahoquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe je de zeven dwergen na? Mag ik dan Sneeuwwitje zijn?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wehehe bij sc ben je dan sneeuwshitje lol hihaho
Die is ook wel leuk jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel is beter.
Annie the Musical
Truequote:
quote:
Hi babequote:
Zullen we van vandaag een liefdevolle dag maken? Dat mensen niet schrikken van ons gescheld op elkaar? Voordat men in shock raakt of stikt in de popcornquote:
Doen we toch altijdquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we van vandaag een liefdevolle dag maken? Dat mensen niet schrikken van ons gescheld op elkaar? Voordat men in shock raakt of stikt in de popcorn
lol ben je gek ofzo :dquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen we van vandaag een liefdevolle dag maken? Dat mensen niet schrikken van ons gescheld op elkaar? Voordat men in shock raakt of stikt in de popcorn
Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweestquote:
je bent liefquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest
(Zeg het met Acda&DeMunnik-lyrics)
Slijmbalquote:
Weinig last van. Alle bomen en struiken zitten weer in het blad of staan in bloei, de vogels gaan tekeer, lammetjes, m'n auto is geel van het stuifmeel en groen van de rupsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik krijg echt een kerstgevoel van dit nummer
Zal wel komen omdat het buiten ook echt fucking herfst is
Ja da's wel waar ja, de staat van de flora en fauna klopt niet helemaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig last van. Alle bomen en struiken zitten weer in het blad of staan in bloei, de vogels gaan tekeer, lammetjes, m'n auto is geel van het stuifmeel en groen van de rupsen![]()
Voorjaar![]()
Waarom alleen voor Piño?! Ik leef op die verhalen op het moment, ze houden me op de beenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja da's wel waar ja, de staat van de flora en fauna klopt niet helemaal
Over anderhalve week speeddatendus dan heb ik weer verhalen voor je Piño
Piño vraagt er altijd expliciet omquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom alleen voor Piño?! Ik leef op die verhalen op het moment, ze houden me op de been
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Piño vraagt er altijd expliciet omIk begrijp het en ik vraag me af of het slim is. Maar goed, dat weet jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ach waarom zou het niet slim zijn, het is maar net wat je "insteek" isquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begrijp het en ik vraag me af of het slim is. Maar goed, dat weet je
Ik ben ook dol op leedvermaakquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja da's wel waar ja, de staat van de flora en fauna klopt niet helemaal
Over anderhalve week speeddatendus dan heb ik weer verhalen voor je Piño
Ik zal vragen of die meiden hier wat posten danquote:
Waarom het niet slim is heb ik je een tijd terug al eens uitgelegd, dat ga ik hier niet nog eens doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach waarom zou het niet slim zijn, het is maar net wat je "insteek" isheerlijke dubbelzinnigheden op de donderdagmiddag, ik hou er van
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom het niet slim is heb ik je een tijd terug al eens uitgelegd, dat ga ik hier niet nog eens doen
Ik moet alleen opletten dat ik niet teveel hier ga zitten, als ik niet buiten kom maak ik ook verdomd weinig meequote:
Het is goedbedoeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoeft ook nietIk negeer het toch, je kent me
Zat volgens mij ook in een TMF jaarmixquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef Ame_thyst het volgende:
ooit mashup van deze gemaakt en fort minor
http://www.mixcloud.com/cultor/she-will-she-said/
Weet ikquote:
OV kan leuk zijn iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dit weekend lekker veel treinen. Eens kijken wat ik kan opsprokkelen
Dank daarvoor, maar dat is ook weer niet nodigquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ik
Mijn negeeractie ookIk waardeer het namelijk wel en neem het mee in mijn jaarlijkse evaluatie van de mensen die ik ken. Hiermee scoor je punten op mijn respectlijst
KUDO'S!
Of een boek nemen wat de aandacht trekt voor een gesprek door de coverquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik wel voorzorgsmaatregelen treffen. Sowieso op een 4 stoelen plekje zitten en afentoe mijn aandacht van mijn boek zien weg te krijgen.
Ik verwacht na afloop wel een fax van hemquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:01 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar m'n schoonzusje, daarvoor moet ik over Hoogeveen. Wolfje zoeken, ketsen, platknuffelen, boobyboks doen, alles!!![]()
Ik kom eraan jong!!
Suggesties?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of een boek nemen wat de aandacht trekt voor een gesprek door de cover...
quote:
Hier op de kermis zou dat een fortuin kosten.quote:
Oh Rabbering gebruikte de beat van In my place als achtergrond muziekje. Dacht dat hij de plaat ging draaienquote:
Lekker niet dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh Rabbering gebruikte de beat van In my place als achtergrond muziekje. Dacht dat hij de plaat ging draaien
Van mij mag je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil die banjo echt stukslaan op die hele band
Dat laatste. Verwarrend is het allemaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:45 schreef alors het volgende:
Ben ik dement te worden of is deze plaat 5 minuten geleden ook al gedraaid?
Volgens 3fmfan niet, dan zal het we dat nieuwe muziek stukje zijn geweest.
Daar is 'ie weerquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:57 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik hoorde overigens deze op 3FM
Hebben ze hem dan eindelijk ontdekt?
Ik op Communardsquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die niet op Joe Cocker stemmen
Mensen diequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die niet op Joe Cocker stemmen
quote:
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die gilletjes probeert op te vullen in het nummer
Ik wil ook zo'n baardje jaquote:
Is echt fucking moeilijk man. Geen pijl op te trekken volgens mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Overigens, die beat zit continu het geluid van een brekend glas in. Zo subtiel, zo geniaal![]()
![]()
[..]
Ik wil ook zo'n baardje ja
Dat baardje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is echt fucking moeilijk man. Geen pijl op te trekken volgens mij
Dat baardje heb ik alquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat baardje?
Gewoon een goeie trimmer kopen
Edit: oh wacht, dat gillenzal er eens op letten
Dan moet je weer dweilen ben ik bangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |