Ja, uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar hij heeft nu toch de fotos offline gehaald?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoe ik wilde naar bed totdat ik een nieuw topic moest openen.
Weltrusten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten
Welterustenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten
Tis niet echt spannend wat ik lasquote:
Nu niet meer nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet echt spannend wat ik las
Om dit soort gemiep heb ik niet echt trek in meetsquote:
Nee, idd. Meeten met FOK!kers zou ik echt niet aan beginnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Om dit soort gemiep heb ik niet echt trek in meets
Vervelend volk. Allemaal!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, idd. Meeten met FOK!kers zou ik echt niet aan beginnen![]()
Oke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef ChatGirl het volgende:
Nu zit ik weer allemaal oude Fok!rellen terug te lezen
Dat zal best meevallen, de meeste die ik irl ken zijn tof (uitzonderingen daargelaten). Echter doch vind ik het een vervelende tendens dat men maar zo ongevraagd beeldmateriaal maakt en dit vervolgens ook nog eens openbaar post. Kan ik serieus op vommiterenquote:
Jij was wegquote:
Met kleine meets is niks mis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, idd. Meeten met FOK!kers zou ik echt niet aan beginnen![]()
Ik had een andere PI moeten kiezenquote:
Ik heb zeer leuke minimeets gehad jaquote:
Ik!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had een andere PI moeten kiezen. #sarcasm
Uiteraard, kleine meets (ook al ben ik zo groot hihaohaoh) is dikke vette super
Minthy
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zal best meevallen, de meeste die ik irl ken zijn tof (uitzonderingen daargelaten). Echter doch vind ik het een vervelende tendens dat men maar zo ongevraagd beeldmateriaal maakt en dit vervolgens ook nog eens openbaar post. Kan ik serieus op vommiteren
Wat is nieuw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb van de 'nieuwe 3FM-topicgangers nog niemand gemeet geloof ik
nou, ik viond jou wel tof hoor.quote:
Ik ook maar tweequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb van de 'nieuwe 3FM-topicgangers nog niemand gemeet geloof ik
Iedereen die nu in dit topic aanwezig is.quote:
Dan is op mij nog geen stofje te bekennen. Alleen Muis is van nog later volgens mij.quote:
nou, denk ik ook eens bijzonder te zijn...quote:
Make me hate you...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, denk ik ook eens bijzonder te zijn...
ik ben volgens mij niet haatbaar. ik ben veel te likeable johquote:
quote:
Precies!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet haatbaar. ik ben veel te likeable joh
3rdRockquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet haatbaar. ik ben veel te likeable joh
likeable! mensen beginnen niet te kwijlen!quote:
Ja, filmpjeee!quote:
Ik ga wel in een flat zitten met een telelensquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, filmpjeee!![]()
We doen dan wel beide een plakker over de camera's in onze mobieltjes hoor, veiligheid voor alles
Sowieso, zometeen maak ik een foto van jequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, filmpjeee!![]()
We doen dan wel beide een plakker over de camera's in onze mobieltjes hoor, veiligheid voor alles
Als het maar een kunstproject is. Dan mag opeens alles.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ga wel in een flat zitten met een telelens
Ik ben zo wit, ik reflecteer al het lichtquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ga wel in een flat zitten met een telelens
ik heb in mijn broek nog wel een kunstobjectquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het maar een kunstproject is. Dan mag opeens alles.
Jij begrijpt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso, zometeen maak ik een foto van jeDat kan echt niet.
Kabouter buttplug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb in mijn broek nog wel een kunstobject
ND filter eropquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben zo wit, ik reflecteer al het licht
nope, Dick de Reus....quote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben zo wit, ik reflecteer al het licht
Zo moeten ze vaker in clubs draaienquote:
Ja, geniaal! Mensen gaan vaak naast me zitten om extra bruin te worden en zo heb ik weer een gesprekjequote:
En dan geef je 's avonds ook nog licht in het donker. Win-win situatiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, geniaal! Mensen gaan vaak naast me zitten om extra bruin te worden en zo heb ik weer een gesprekje
Glow in the darkquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan geef je 's avonds ook nog licht in het donker. Win-win situatie
Word je nooit moe van jezelfquote:
Dat klinkt als een meet en dat vind ik eng...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil graag een dubbeldate met Chatgirl en Minthy. kan ik tenminste 's avonds een goed boek lezen zonder een lamp aan te doen
Er tussen gaan liggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil graag een dubbeldate met Chatgirl en Minthy. kan ik tenminste 's avonds een goed boek lezen zonder een lamp aan te doen
Ik werd vanochtend wakker op de bank, werd gewekt door een merel... Het was nog keivroegquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja best wel, vooral als ik vrij weinig slaap zoals afgelopen nacht
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
niks mis met een driewieler! paar blikjes Sisi erin en gaan met die banaan!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een meet en dat vind ik eng...
Bovendien zou ik me het derde wiel aan de wagen voelen, ga maar lekker met z'n tweetjes. Mijn zegen heb je!
nee, wel iets over gelezen. iets met op het gezicht van Bieber zitten ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Iemand hier trouwens vanavond dat programma van Sofie van den Enk gezien?
Ja, ze kon nog net haar woorden inslikkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, wel iets over gelezen. iets met op het gezicht van Bieber zitten ofzo?
hihi, slikken, hihiquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, ze kon nog net haar woorden inslikken
Driewielers zijn zielig voor egeltjes die denken veilig te zijn als ze stil blijven liggen tussen de koplampen van een naderende auto...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met een driewieler! paar blikjes Sisi erin en gaan met die banaan!
Hihihi en dat bij een meisje met een eetprobleemquote:
Speelden ze 450 nummers? Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen, weten jullie wie er bij het concert van de Savages was waar ik was vanavond? FUCKING ERIC CORTON MET JOSH HOMME EN DE REST VAN QUEENS OF THE STONE AGE, ZONDER DAT IK HET WIST!!!!!
owja, das wel sneuquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Driewielers zijn zielig voor egeltjes die denken veilig te zijn als ze stil blijven liggen tussen de koplampen van een naderende auto...
Tof gehad?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen, weten jullie wie er bij het concert van de Savages was waar ik was vanavond? FUCKING ERIC CORTON MET JOSH HOMME EN DE REST VAN QUEENS OF THE STONE AGE, ZONDER DAT IK HET WIST!!!!!
pff, loser! mijn broertje stond naast Domien bij Example....quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
En wanneer je uit wil wijken klap je alsnog met de zijkant van je wagentje op de egelquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Driewielers zijn zielig voor egeltjes die denken veilig te zijn als ze stil blijven liggen tussen de koplampen van een naderende auto...
MAN MAN MAN #IVHNWquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pff, loser! mijn broertje stond naast Domien bij Example....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |