Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Waar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik sta ook op dat filmpje
Frame 450.quote:
Vaak genoeg een hotel geboekt voor een meet. Geen probleem daar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hotel, jij gek?
Trein dag 1: 17 euro
Daar: Zeg 15 ? voor het gemak
Hotel: Tyfusduur
Trein dag 2: 17 euro
Ja doe is komen danquote:
Het is echter minder algemeen bekend dat dat een afspraak tussen users onderling is en dat FOK! dus niet ingrijpt. Dat wil ik nog even een keer duidelijk maken, omdat deze discussie eigenlijk geen FOK! discussie is en hoort te zijn en dus eigenlijk niet op FOK! gevoerd zou moeten worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
Het is trouwens toch algemeen bekend dat niet iedereen op de foto wil dus dat je deze niet random online zet op fok ?
Jij moet nog in de OPquote:
really, dan mag nog wel even een paarhonderdduizend posts wegedittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is echter minder algemeen bekend dat dat een afspraak tussen users onderling is en dat FOK! dus niet ingrijpt. Dat wil ik nog even een keer duidelijk maken, omdat deze discussie eigenlijk geen FOK! discussie is en hoort te zijn en dus eigenlijk niet op FOK! gevoerd zou moeten worden.
Eens, deze discussie zou in de photobucket gevoerd moeten wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is echter minder algemeen bekend dat dat een afspraak tussen users onderling is en dat FOK! dus niet ingrijpt. Dat wil ik nog even een keer duidelijk maken, omdat deze discussie eigenlijk geen FOK! discussie is en hoort te zijn en dus eigenlijk niet op FOK! gevoerd zou moeten worden.
Jij bent geen arme scholierquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vaak genoeg een hotel geboekt voor een meet. Geen probleem daar.
je hebt me nog steeds niet verteld waarom ik dit doe om te trollen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee sure, maar in dit geval hebben we het hier over iemand die regelmatig gemeet heeft, en dit soort dingen dus zou moeten weten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar je kwetst mensen en daar reageer je niet op. Dus hoe jij het voor je zelf te verantwoorden vindt dat het kwetsen van mensen minder zwaar weegt dan jouw belang om alles online te gooien. Dus niet dat het juridisch kan maar hoe JIJ het moreel te verantwoorden vindt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Stefan het volgende:
Deze rel doet me denken aan die van Daniel Dekker. Die roept per ongeluk de naam van Cornald Maas op radio2 en Albert Verlinde belt met de ESF organisatie of dat wel mag
Jij bijt wel!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Murmeli het volgende:
Cee, ik bijt niet hoor, je kan best tegen me aan ouwehoeren
Nee, ik ben een werknemer die geen fuck verdient.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij bent geen arme scholier
Kijk, spelletjesmeet à 30 euro kan wel, maar als het meer wordt sla ik even over, dan wordt het te duur.
Je gaat niet met droge ogen beweren dat je het NIET doet om te trollen tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
je hebt me nog steeds niet verteld waarom ik dit doe om te trollen.
Ik ga altijd naar meets van mijn mod-vergoedingquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben een werknemer die geen fuck verdient.
Sparen heet dat.
Dat was het punt niet. Er zijn gewoon mensen gekwetst nu en dat had niet gehoeven. Even los van de hele welles/nietes kwestie en wie er nou gelijk heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is dom he.
"Oh zal allemaal wel goedkomen!". Zo ontstaan kernrampen!
there we go againquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar meets van mijn mod-vergoeding
Toch apart dat Stefan niet mensen mag kwetsen met foto's online zetten, maar dat die mensen Stefan wel mogen kwetsen door hem compleet af te fikken. Hoe verantwoord jij dat moreel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef komrad het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar je kwetst mensen en daar reageer je niet op. Dus hoe jij het voor je zelf te verantwoorden vindt dat het kwetsen van mensen minder zwaar weegt dan jouw belang om alles online te gooien. Dus niet dat het juridisch kan maar hoe JIJ het moreel te verantwoorden vindt.
komt alleen maar gehoest terugquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Murmeli het volgende:
De laatste meet was in 2004 en toen gingen er nog hele SD kaarten online behalve van mensen die dat aangaven niet te willen, zoals static bv en die zijn ook nooit gepostquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee sure, maar in dit geval hebben we het hier over iemand die regelmatig gemeet heeft, en dit soort dingen dus zou moeten weten.
Ja ook, maar dat gaat voornamelijk naar m'n leasebak, die heeft nogal wat bijtelling.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar meets van mijn mod-vergoeding
Er zijn mensen gekwetst door andere mensen die hier gigantisch over de zeik gaan. Had niet gehoeven inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Er zijn gewoon mensen gekwetst nu en dat had niet gehoeven. Even los van de hele welles/nietes kwestie en wie er nou gelijk heeft.
Ik heb een prive-chauffeur via FOK!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ook, maar dat gaat voornamelijk naar m'n leasebak, die heeft nogal wat bijtelling.
Ja maar Bert was zo, zo...intimiderend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Murmeli het volgende:
Ik moet even onderhandelen hoor ik al.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een prive-chauffeur via FOK!.
omdat iedereen erop duikt en elkaar verwijten naar de kop slingert... Dan bijt men toe en afquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Maanvis, jammer dat je nu zeikt over kliekje terwijl iedereen welkom was en newbies met open armen werden ontvangen. Je bent er nu op uit om alles naar de tiefus te helpen.
@re, ik ben niet alleen teleurgesteld in de mensen die 'trollen als beroep' hebben, maar ook bv in Danny die dan zegt 'snap nu weer waarom ik een hele aan esf forum had'.
Waarom in godsnaam??? Er is juist nooit gezeik
Correctie. Was. Dus nul reden voor zo'n opmerking.
Zeg, jij hebt er zelf een handje van crew af te vallen, doe niet of je boter op je hoofd hebtquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
@re, ik ben niet alleen teleurgesteld in de mensen die 'trollen als beroep' hebben, maar ook bv in Danny die dan zegt 'snap nu weer waarom ik een hele aan esf forum had'.
Qwea komt naar al die meets, ze wil pertinent niet met haar hoofd op fok en houdt zich daar andersom bij anderen ook aan. Dat zij een vd mensen is die dit dan klote vindt is toch geen trollen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Je gaat niet met droge ogen beweren dat je het NIET doet om te trollen toch
niet, maar ik heb een hele discussie met Danny (die tenminste reageert) over moraliteit terwijl het subject daar geen plaats in wil nemen. Dat is het en verder fakkel ik niemand af en ben ik vooral verbijsterd wat hier gebeurd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch apart dat Stefan niet mensen mag kwetsen met foto's online zetten, maar dat die mensen Stefan wel mogen kwetsen door hem compleet af te fikken. Hoe verantwoord jij dat moreel?
Ja ok maar dan nog. Ik ga geen 80 euro uitgeven voor zoiets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben een werknemer die geen fuck verdient.
Sparen heet dat.
Ik kon mijn ogen niet van Murmeli dr t.. Bert afhoudenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het wel waard, kan ik je vertellenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja ok maar dan nog. Ik ga geen 80 euro uitgeven voor zoiets.
Nou dan ben ik bij deze crew afquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt er zelf een handje van crew af te vallen, doe niet of je boter op je hoofd hebt
Maar bekijk de posts nou eens van vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
pleur nou eens op met je kliekje...
iedereen was welkom, dat kan niemand ontkennen, iedereen die wilde werd met open armen ontvangen, negatieveling
Ah TJ heeft je niet afgemaakt Pfoeiquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kon mijn ogen niet van Murmeli dr t.. Bert afhouden.
Nou eigenlijk best wel. Dit heeft voor mij geen ene fuck te maken of hier wel of geen rel uit ontstaat of wat dan ook. Het is een kutactie. Klaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Je gaat niet met droge ogen beweren dat je het NIET doet om te trollen toch
Nu ik je toch spreek, heb ik het goed dat je weer een FOKster aan de haak geslagen heb?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Later kan wel, als ik een OV heb.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is het wel waard, kan ik je vertellen
Zie TROquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan ben ik bij deze crew af
Dit is absoluut niet het fok waar ik voor wil vrijwilligen als jij zo over me denkt.
Je hebt het voor elkaar. Chapeau.
Ik zeg niet dat jij iemand affikt. Ik zeg alleen dat bepaalde mensen behoorlijk hypocriet zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef komrad het volgende:
[..]
niet, maar ik heb een hele discussie met Danny (die tenminste reageert) over moraliteit terwijl het subject daar geen plaats in wil nemen. Dat is het en verder fakkel ik niemand af en ben ik vooral verbijsterd wat hier gebeurd.
eeeeehmmmm, neequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu ik je toch spreek, heb ik het goed dat je weer een FOKster aan de haak geslagen heb?
ok, mja vroeger was het makkelijker he (eveneens als de tieten ... die mis ik welquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
De laatste meet was in 2004 en toen gingen er nog hele SD kaarten online behalve van mensen die dat aangaven niet te willen, zoals static bv en die zijn ook nooit gepost
eerlijk gezegd, vind ik dit - behalve voor de mensen die zich direct gekwetst voelen doordat ze ongewild online staan hier - het vooral treurig voor de mensen die hier zo veel tijd in stekken en na een leuke avond zo'n bak gezeik over zich heen krijgen. Zeker omdat het allemaal niet nodig had hoeven te zijn. Ik hoop vooral maar dat de rust terugkeert en dat het zaterdag en daarna gewoon weer gezellig wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea komt naar al die meets, ze wil pertinent niet met haar hoofd op fok en houdt zich daar andersom bij anderen ook aan. Dat zij een vd mensen is die dit dan klote vindt is toch geen trollen?
Kom op mir, wat heeft je crewschap hier nou weer mee te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet het fok waar ik voor wil vrijwilligen als jij zo over me denkt.
Ik heb een hekel aan het songfestival en alles eromheen. Ik heb ook een hekel aan VBL en TRU. Het heeft niet mijn interesse. Waar ik ook een hekel aan heb zijn kliekjes. Kliekjes die afspraken maken en dan verwachten dat mensen die NIET van die afspraken op de hoogte zijn zich daar WEL aan houden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Maanvis, jammer dat je nu zeikt over kliekje terwijl iedereen welkom was en newbies met open armen werden ontvangen. Je bent er nu op uit om alles naar de tiefus te helpen.
Waarom in godsnaam??? Er is juist nooit gezeik
Correctie. Was. Dus nul reden voor zo'n opmerking.
Op fok mag je gewoon tetten zeggen hoor. Of tieten, net wat je wilquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea komt naar al die meets, ze wil pertinent niet met haar hoofd op fok online en houdt zich daar andersom bij anderen ook aan. Dat zij een vd mensen is die dit dan klote vindt is toch geen trollen?
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Kom op mir, wat heeft je crewschap hier nou weer mee te maken.
Ik pieker dr niet over. Jij beschuldigt me hier toch van voor de schermen?quote:
Ik heb de rel gelezen, je kon er bijna niet omheenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Men... ik kan doen alsof het me niks doet dit, maar kan wel janken
Wat een enorme teleurstelling en bummer zo.
@ramptoeristen, lach gerust
Oequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu ik je toch spreek, heb ik het goed dat je weer een FOKster aan de haak geslagen heb?
zij beweert zonder blikken of blozen dat stefan die foto's postte enkel en alleen om de mensen op de achtergrond van die foto te trollen en ik geef haar een koekje van eigen deeg door haar zonder enige aanleiding van hetzelfde te betichten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea komt naar al die meets, ze wil pertinent niet met haar hoofd op fok en houdt zich daar andersom bij anderen ook aan. Dat zij een vd mensen is die dit dan klote vindt is toch geen trollen?
Dat ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Greys! PC uit, slapen, morgen weer beter.
Hoe kom je er zo bij dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm... Weer zo'n assumption die er naast zit... I'm losing it...
Je roept dat ook wel erg over jezelf af door op alle negatieve dingen te reageren en je vooral dat aan te trekken en niet te genieten van alle tevreden mensen en momenten plezier die er ook uit FOK! komen. En die plezierige momenten zijn veruit in de meerderheid, anders zouden mensen niet zo lang op FOK! zitten, er zo bevlogen over praten en zou FOK! niet groeien..quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:42 schreef Danny het volgende:
Respect voor je doorzettingsvermogen wat dat betreft, want ik heb het al lang geleden opgegeven om dingen te organiseren voor FOK! De illusie dat dat positief wordt ontvangen heb ik al lang geleden laten varen.
Filmpje ??? IS ER EEN FILMPJE ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:42 schreef Peter het volgende:
Zijn we eindelijk door, is het nog een drama. Wel vermakelijk
En het filmpje is leuk om te zien
.
Maar blaas toch niet alles zo op. Alles krijgt nu nog meer aandacht dan anders. Nodig mensen die je niet binnen het groepje vindt passen niet meer uit... Veel anders kun je er nu niet meer van maken. Maar op FOK! mag je dus nooit meer iets afspreken over iets wat je onderling als users buiten FOK! irl doet.. want dan valt alles wat je doet automatisch onder de FOK!-regels.
Dat is dan duidelijk en beperk een heleboel leuke dingen die eerder wel plaats konden vinden dankzij topics op FOK!.
Lijkt me niet het doel van deze rel, maargoed, met alle koppigen bij elkaar komt het daar wel op neer.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Filmpje ??? IS ER EEN FILMPJE ?
Link die shit eens in mn pm !
Ik lach op filmpje OMDAT HET MIJ NIET UITMAAKT!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het songfestival en alles eromheen. Ik heb ook een hekel aan VBL en TRU. Het heeft niet mijn interesse. Waar ik ook een hekel aan heb zijn kliekjes. Kliekjes die afspraken maken en dan verwachten dat mensen die NIET van die afspraken op de hoogte zijn zich daar WEL aan houden.
Als ik het filmpje zie zie ik je lachen en doen naar de camera, maar hier val je stefan opeens enorm af. Ik begrijp dat je gisteren toestemming hebt gegeven om het filmpje te plaatsen, maar nu blijkt dat anderen er moeite mee hebben zit je te schelden op Stefan. Dat vind ik ook niet helemaal eerlijk.
Verder moet je het je niet aantrekken. Iedereen die er was heeft, zover ik dat meekrijg, een geweldige avond gehad. Dat er nu wat mot is tussen een paar mensen doet daar helemaal niets aan af en heeft ook verder helemaal niets met jou te maken. Het is tussen stefan en de mensen op de foto.
Snap je nu waarom ik altijd zo moeilijk doe over het regelen van feesten/evenementen e.d. en ik me daarmee niet bemoei? Er zijn altijd zeikerds, er zijn altijd mensen die iets te klagen hebben, welke kant het ook op is, en er zijn altijd mensen die - ongeacht wat je doet - ontevreden gaan zijn en een stok zullen vinden om mee te slaan.
Respect voor je doorzettingsvermogen wat dat betreft, want ik heb het al lang geleden opgegeven om dingen te organiseren voor FOK! De illusie dat dat positief wordt ontvangen heb ik al lang geleden laten varen.
Ksst, ik was net nog wel lovend over jequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het songfestival en alles eromheen. Ik heb ook een hekel aan VBL en TRU. Het heeft niet mijn interesse. Waar ik ook een hekel aan heb zijn kliekjes. Kliekjes die afspraken maken en dan verwachten dat mensen die NIET van die afspraken op de hoogte zijn zich daar WEL aan houden.
Qwea zet wel heel overtuigend anderen op de foto en duikt zelf chaggo weg als er een lens richting haar zwaait. Dat is ook wel een beetje een dubbele moraal. Al publiceert ze de foto's niet in het openbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen was welkom, maar ondertussen lult iederen over besloten meets en afspraken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
die moeten daar lekker zelf voor opkomen. Jij zit hier met twee petten op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lach op filmpje OMDAT HET MIJ NIET UITMAAKT!!!
ik kom op voor de mensen hier wie het NIET wilden.
heb er vanavond nog naar gekekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom is dat een dubbel moraal?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Qwea zet wel heel overtuigend anderen op de foto en duikt zelf chaggo weg als er een lens richting haar zwaait. Dat is ook wel een beetje een dubbele moraal. Al publiceert ze de foto's niet in het openbaar natuurlijk.
Per ongeluk? Dat is ook maar de vraag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Stefan het volgende:
Deze rel doet me denken aan die van Daniel Dekker. Die roept per ongeluk de naam van Cornald Maas op radio2 en Albert Verlinde belt met de ESF organisatie of dat wel mag
Weet jij zeker dat de foto's die je van mensen maakt, akkoord zijn namens die mensen? Ze komen niet online maar wel in de bucket?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom is dat een dubbel moraal?
Die foto's komen niet online dus wat lul je nou.
Ik dacht helemaal niks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Kom op mir, wat heeft je crewschap hier nou weer mee te maken.
alsof besloten meets iets nieuws is en die afspraken ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedereen was welkom, maar ondertussen lult iederen over besloten meets en afspraken.
Je opmerking over de chauffeur nu en van de week in FC wat opmerkingen over een zekere fokster uit een zekere woonplaats die wat langer in jouw woonplaats verbleef. Ik heb geen idee over wie het gaat, maar ik dacht dus eig. dat je weer iemand aan de haak had.quote:
Ik welquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niks.
Stefan zegt net dat ik er een handje heb mijn medecrew af te vallen.
Zo'n rotwijf wil je echt niet als collega hoor!
die bucket staat ook online natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat de foto's die je van mensen maakt, akkoord zijn namens die mensen? Ze komen niet online maar wel in de bucket?
Die chauffeur is Oognip, die heb ik nog nooit ontmoet. en die "fokster" is geen fokster maar ben ik tegengekomen toen ik een fokmeet hadquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je opmerking over de chauffeur nu en van de week in FC wat opmerkingen over een zekere fokster uit een zekere woonplaats die wat langer in jouw woonplaats verbleef. Ik heb geen idee over wie het gaat, maar ik dacht dus eig. dat je weer iemand aan de haak had.
Dat je zelf zo ver gaat dat je per se niet eens op de foto wil, maar wel van anderen foto's schiet. Dat komt bij mij dubbel over. Maar voel je niet aangevallen, als ik foto's maak zorg ik ook dat ik er zelf niet op kom, dus ik ben net zo scheef bezigquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom is dat een dubbel moraal?
Die foto's komen niet online dus wat lul je nou.
Je hebt het toch leuk gehad?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedereen was welkom, maar ondertussen lult iederen over besloten meets en afspraken.
Ik ga nu iets zeggen wat ik weet dat niet gaat lukken op dit moment maar wat hoe onbevredigend ook wel het beste is: je hebt je best gedaan (en ik ben het grotendeels met je eens), de andere partij gaat niet van standpunt veranderen (want dat ligt niet in het vermogen) en iedereen weet dat jij er persoonlijk niets aan kunt doen. Probeer nu even afstand te nemen en kijk morgen hoe het er voor staat. Jij bent niet de oorzaak hiervan!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan vier mensen ergens op de achtergrond in een Yvonnetopic met een foto van Yvonne en Johanquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent het beste rotwijf ooit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niks.
Nee hoor. Niet meer. Allang niet meer.quote:
Ah. Maar je hebt 'r wel aan de haak geslagen dus?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die chauffeur is Oognip, die heb ik nog nooit ontmoet. en die "fokster" is geen fokster maar ben ik tegengekomen toen ik een fokmeet had.
Flikker toch op. Iedereen die zich aanmeldde mocht komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
absoluut, maar als ik dan ineens lees dat iedereen weg blijft van de meets omdat 'afspraken geschonden worden' en dat er ineens ESF meets buiten FOK! om georganiseerd gaan worden, dan heb ik aan de ene kant zoiets van 'stik erin' en aan de andere kant zoiets van 'da's zonde want dan zie ik u en die andere leuke mensen nooit meer!'quote:
Jup, dat weet ik zeker. Want daar is een uitgebreide pm over geweest. En als onverhoopt blijkt dat men zich bedenkt, dan haal ik ze er graag uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat de foto's die je van mensen maakt, akkoord zijn namens die mensen? Ze komen niet online maar wel in de bucket?
Je rukt het wel een klein beetje uit z'n verband zo...quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niks.
Het lijkt me meer kwaads dan goeds doen momenteel. En dat over een afspraak die op FOK! door users onderling op een onderling afgesproken feest (via FOK!) is gemaakt. Iets waar FOK! alleen een communicatiemiddel is en niet de organiserende partij..quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef DrNick het volgende:
Zullen we anders het topic even dichtgooien tot morgen ofzo? Lijkt me beter dan dit
Groot woord, ze is 1 keer hier geweest sindsdienquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah. Maar je hebt 'r wel aan de haak geslagen dus?
/paparazzi
Daar is geen ene flikker dubbel aan. Plus dat ik heus op foto's sta. Ynske heeft er vast wel een paar van me. Oognip ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat je zelf zo ver gaat dat je per se niet eens op de foto wil, maar wel van anderen foto's schiet. Dat komt bij mij dubbel over. Maar voel je niet aangevallen, als ik foto's maak zorg ik ook dat ik er zelf niet op kom, dus ik ben net zo scheef bezig.
Ik zit in de sauna heel de dag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er staan vier mensen ergens op de achtergrond in een Yvonnetopic met een foto van Yvonne en Johan
En die mensen die er opstaan als decor heb ik niet gehoord.
Daarna ga jij tekeer hier en laat je je niet zien in TRO waar dat filmpje staat
Ja, dat is fraai wou je zeggen
Ik heb mn best gedaan, maar het mocht niet batenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt alles verzinnen nu wat je wilt maar er is niemand geweigerd, weggepest, nada nul noppes.
Dan heeftie naar je tetten zitten starenquote:
Ah ok. Ben ik weer op de hoogte.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Groot woord, ze is 1 keer hier geweest sindsdien.
Verder geen idee.
Nou, status: Gesloten dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Het lijkt me meer kwaads dan goeds doen momenteel. En dat over een afspraak die op FOK! door users onderling op een onderling afgesproken feest (via FOK!) is gemaakt. Iets waar FOK! alleen een communicatiemiddel is en niet de organiserende partij..
Ik voel mezelf iig wel dubbel en dat projecteer ik vrolijk op jou.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar is geen ene flikker dubbel aan. Plus dat ik heus op foto's sta. Ynske heeft er vast wel een paar van me. Oognip ook.
Maanvis moet je gewoon dom laten lullen meis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Flikker toch op. Iedereen die zich aanmeldde mocht komen.
Die afspraak stond een keer of honderdzestien in de topics.
Je kunt alles verzinnen nu wat je wilt maar er is niemand geweigerd, weggepest, nada nul noppes.
Deze meet is voor mij totaal vergriept, ik zit er letterlijk om te janken, maar ik laat je niks kwaads zeggen over kliekjes e.d. Als er iets godverdomme toegankelijk was, was het dit. Waarom denk je dat die meets altijd zo druk en tof waren? Omdat iedereen welkom was en tof was en rekening met elkaar hield.
ga jij ook ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat die foto's uit FB nog reuze meevielen voor anderen dan Iteejer of Yvonne, maar ik begrijp ook goed dat mensen schrik hebben dat er wel eens meer online zou kunnen komen.
Het is gewoon belachelijk dat je maar foto's moet posten omdat het kan terwijl je weet dat je daar heel veel mensen mee over de zeik krijgt. En daarna zelfs nog júist daarom.
Nou, de actie zal wel geslaagd zijn dan. Gefeliciteerd.
Ik hoop dat de mensen die zaterdag heengaan nog een leuke avond zullen krijgen.Jij ook, Greysie!
Toodles
Kap daar eens lekker mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik voel mezelf iig wel dubbel en dat projecteer ik vrolijk op jou.
Ben ik goed in, bedenken wat ik zou doen en voelen en dat op anderen projecteren>
Dus omdat er een foto van Yvonne en Johan online stond waar toevallig wat mensen op de achtergrond staan en er blijkbaar afspraken zijn waar ik niks van afweet maar er wel een bucket is mer je fotos waar God weet wat mee kan gebeuren ben jij er stuk van?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze meet is voor mij totaal vergriept, ik zit er letterlijk om te janken, maar ik laat je niks kwaads zeggen over kliekjes e.d. Als er iets godverdomme toegankelijk was, was het dit. Waarom denk je dat die meets altijd zo druk en tof waren? Omdat iedereen welkom was en tof was en rekening met elkaar hield.
Zet FOK! even uit johquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niks.
quote:
QFTquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, mag ik even eenvoor greys en haar enthousiasme en organisatieskills
?
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Je rukt het wel een klein beetje uit z'n verband zo...
Haha nee, ik ben iemand die meets ontwijkt omdat ze niet op de foto/online wilquote:
Neehoor, wat jij wilquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
En nu moet ik op komen draven in TRO voor jou .
Mensen voelen zich gekwetst en reageren daardoor zo. En tja het kan zijn dat Stefan inderdaad niet van de foto-afspraak wist hoor, maar als mensen dan aangeven dat ze zich er niet fijn bij voelen had het hem m.i gesierd het er af te halen. In plaats van er nog een flinke schep bovenop te doen om een punt te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
absoluut, maar als ik dan ineens lees dat iedereen weg blijft van de meets omdat 'afspraken geschonden worden' en dat er ineens ESF meets buiten FOK! om georganiseerd gaan worden, dan heb ik aan de ene kant zoiets van 'stik erin' en aan de andere kant zoiets van 'da's zonde want dan zie ik u en die andere leuke mensen nooit meer!'
Da's nou juist het punt, neit iedereen spelt die topiques post voor post uit!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan??? Dat haal je er in je hoofd zelf bij!quote:Je kunt alles verzinnen nu wat je wilt maar er is niemand geweigerd, weggepest, nada nul noppes.
Luister eens naar jezelf, omdat FOK! niet wil meewerken aan jouw onderlinge afspraak én omdat 1 iemand niet wist van de afspraak of zich er domweg niet aan hield wil jij het hele leuke wat we allemaal hebben opgebouwd naar een ander forum slepen. Maar da's niet eens het ergste, je maakt je er zo ontzettend druk over! Terwijl het eigenlijk om niets is.quote:Deze meet is voor mij totaal vergriept, ik zit er letterlijk om te janken, maar ik laat je niks kwaads zeggen over kliekjes e.d. Als er iets godverdomme toegankelijk was, was het dit. Waarom denk je dat die meets altijd zo druk en tof waren? Omdat iedereen welkom was en tof was en rekening met elkaar hield.
Waarom wil je per se die foto's online hebben als je weet dat de mensen daar niet blij mee zijn? Dat snap ik dus echt niet. Behalve gewoon treiteren, of zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus omdat er een foto van Yvonne en Johan online stond waar toevallig wat mensen op de achtergrond staan en er blijkbaar afspraken zijn waar ik niks van afweet maar er wel een bucket is mer je fotos waar God weet wat mee kan gebeuren ben jij er stuk van?
De smeerlap!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeftie naar je tetten zitten staren!
Heuj, volgens mij staan wij nog ergens samen online, met een andere anti-onlinertquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben iemand die meets ontwijkt omdat ze niet op de foto/online wilWel jammer soms, maar ja.
relevante grapquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben iemand die meets ontwijkt omdat ze niet op de foto/online wilWel jammer soms, maar ja.
en dat lijkt me een mooie samenvatting van wat heel veel users hier vinden!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen voelen zich gekwetst en reageren daardoor zo. En tja het kan zijn dat Stefan inderdaad niet van de foto-afspraak wist hoor, maar als mensen dan aangeven dat ze zich er niet fijn bij voelen had het hem m.i gesierd het er af te halen. In plaats van er nog een flinke schep bovenop te doen om een punt te maken.
En al helemaal als je beseft dat dit voor sommige mensen een reden kan zijn om niet meer te gaan. Keizonde als je het mij vraagt.
Die fotos waren al weg en de mensen die begonnen te zeiken staan niet eens als decor op die fotosquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen voelen zich gekwetst en reageren daardoor zo. En tja het kan zijn dat Stefan inderdaad niet van de foto-afspraak wist hoor, maar als mensen dan aangeven dat ze zich er niet fijn bij voelen had het hem m.i gesierd het er af te halen. In plaats van er nog een flinke schep bovenop te doen om een punt te maken.
En al helemaal als je beseft dat dit voor sommige mensen een reden kan zijn om niet meer te gaan. Keizonde als je het mij vraagt.
Meid, zet nou je pc eens ff uit, ga een boek lezen op de bank, en kijk morgen eens rustig in TRO.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Ik moet alles prima vinden, mijn forum laten afzeiken, mijn users laten afbekken, mezelf laten beledigen dat ik er een handje van heb crew af te vallen maar ik ruk het een beetje uit zijn verband. Als het niet om te janken was, was het hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |