Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Waar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik sta ook op dat filmpje
Frame 450.quote:
Vaak genoeg een hotel geboekt voor een meet. Geen probleem daar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hotel, jij gek?
Trein dag 1: 17 euro
Daar: Zeg 15 ? voor het gemak
Hotel: Tyfusduur
Trein dag 2: 17 euro
Ja doe is komen danquote:
Het is echter minder algemeen bekend dat dat een afspraak tussen users onderling is en dat FOK! dus niet ingrijpt. Dat wil ik nog even een keer duidelijk maken, omdat deze discussie eigenlijk geen FOK! discussie is en hoort te zijn en dus eigenlijk niet op FOK! gevoerd zou moeten worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
Het is trouwens toch algemeen bekend dat niet iedereen op de foto wil dus dat je deze niet random online zet op fok ?
Jij moet nog in de OPquote:
really, dan mag nog wel even een paarhonderdduizend posts wegedittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is echter minder algemeen bekend dat dat een afspraak tussen users onderling is en dat FOK! dus niet ingrijpt. Dat wil ik nog even een keer duidelijk maken, omdat deze discussie eigenlijk geen FOK! discussie is en hoort te zijn en dus eigenlijk niet op FOK! gevoerd zou moeten worden.
Eens, deze discussie zou in de photobucket gevoerd moeten wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is echter minder algemeen bekend dat dat een afspraak tussen users onderling is en dat FOK! dus niet ingrijpt. Dat wil ik nog even een keer duidelijk maken, omdat deze discussie eigenlijk geen FOK! discussie is en hoort te zijn en dus eigenlijk niet op FOK! gevoerd zou moeten worden.
Jij bent geen arme scholierquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vaak genoeg een hotel geboekt voor een meet. Geen probleem daar.
je hebt me nog steeds niet verteld waarom ik dit doe om te trollen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee sure, maar in dit geval hebben we het hier over iemand die regelmatig gemeet heeft, en dit soort dingen dus zou moeten weten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar je kwetst mensen en daar reageer je niet op. Dus hoe jij het voor je zelf te verantwoorden vindt dat het kwetsen van mensen minder zwaar weegt dan jouw belang om alles online te gooien. Dus niet dat het juridisch kan maar hoe JIJ het moreel te verantwoorden vindt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Stefan het volgende:
Deze rel doet me denken aan die van Daniel Dekker. Die roept per ongeluk de naam van Cornald Maas op radio2 en Albert Verlinde belt met de ESF organisatie of dat wel mag
Jij bijt wel!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Murmeli het volgende:
Cee, ik bijt niet hoor, je kan best tegen me aan ouwehoeren
Nee, ik ben een werknemer die geen fuck verdient.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij bent geen arme scholier
Kijk, spelletjesmeet à 30 euro kan wel, maar als het meer wordt sla ik even over, dan wordt het te duur.
Je gaat niet met droge ogen beweren dat je het NIET doet om te trollen tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
je hebt me nog steeds niet verteld waarom ik dit doe om te trollen.
Ik ga altijd naar meets van mijn mod-vergoedingquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben een werknemer die geen fuck verdient.
Sparen heet dat.
Dat was het punt niet. Er zijn gewoon mensen gekwetst nu en dat had niet gehoeven. Even los van de hele welles/nietes kwestie en wie er nou gelijk heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is dom he.
"Oh zal allemaal wel goedkomen!". Zo ontstaan kernrampen!
there we go againquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar meets van mijn mod-vergoeding
Toch apart dat Stefan niet mensen mag kwetsen met foto's online zetten, maar dat die mensen Stefan wel mogen kwetsen door hem compleet af te fikken. Hoe verantwoord jij dat moreel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef komrad het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar je kwetst mensen en daar reageer je niet op. Dus hoe jij het voor je zelf te verantwoorden vindt dat het kwetsen van mensen minder zwaar weegt dan jouw belang om alles online te gooien. Dus niet dat het juridisch kan maar hoe JIJ het moreel te verantwoorden vindt.
komt alleen maar gehoest terugquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Murmeli het volgende:
De laatste meet was in 2004 en toen gingen er nog hele SD kaarten online behalve van mensen die dat aangaven niet te willen, zoals static bv en die zijn ook nooit gepostquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee sure, maar in dit geval hebben we het hier over iemand die regelmatig gemeet heeft, en dit soort dingen dus zou moeten weten.
Ja ook, maar dat gaat voornamelijk naar m'n leasebak, die heeft nogal wat bijtelling.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar meets van mijn mod-vergoeding
Er zijn mensen gekwetst door andere mensen die hier gigantisch over de zeik gaan. Had niet gehoeven inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Er zijn gewoon mensen gekwetst nu en dat had niet gehoeven. Even los van de hele welles/nietes kwestie en wie er nou gelijk heeft.
Ik heb een prive-chauffeur via FOK!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ook, maar dat gaat voornamelijk naar m'n leasebak, die heeft nogal wat bijtelling.
Ja maar Bert was zo, zo...intimiderend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Murmeli het volgende:
Ik moet even onderhandelen hoor ik al.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een prive-chauffeur via FOK!.
omdat iedereen erop duikt en elkaar verwijten naar de kop slingert... Dan bijt men toe en afquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Maanvis, jammer dat je nu zeikt over kliekje terwijl iedereen welkom was en newbies met open armen werden ontvangen. Je bent er nu op uit om alles naar de tiefus te helpen.
@re, ik ben niet alleen teleurgesteld in de mensen die 'trollen als beroep' hebben, maar ook bv in Danny die dan zegt 'snap nu weer waarom ik een hele aan esf forum had'.
Waarom in godsnaam??? Er is juist nooit gezeik
Correctie. Was. Dus nul reden voor zo'n opmerking.
Zeg, jij hebt er zelf een handje van crew af te vallen, doe niet of je boter op je hoofd hebtquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
@re, ik ben niet alleen teleurgesteld in de mensen die 'trollen als beroep' hebben, maar ook bv in Danny die dan zegt 'snap nu weer waarom ik een hele aan esf forum had'.
Qwea komt naar al die meets, ze wil pertinent niet met haar hoofd op fok en houdt zich daar andersom bij anderen ook aan. Dat zij een vd mensen is die dit dan klote vindt is toch geen trollen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Je gaat niet met droge ogen beweren dat je het NIET doet om te trollen toch
niet, maar ik heb een hele discussie met Danny (die tenminste reageert) over moraliteit terwijl het subject daar geen plaats in wil nemen. Dat is het en verder fakkel ik niemand af en ben ik vooral verbijsterd wat hier gebeurd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch apart dat Stefan niet mensen mag kwetsen met foto's online zetten, maar dat die mensen Stefan wel mogen kwetsen door hem compleet af te fikken. Hoe verantwoord jij dat moreel?
Ja ok maar dan nog. Ik ga geen 80 euro uitgeven voor zoiets.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben een werknemer die geen fuck verdient.
Sparen heet dat.
Ik kon mijn ogen niet van Murmeli dr t.. Bert afhoudenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een prive-chauffeur via FOK!.
Is het wel waard, kan ik je vertellenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja ok maar dan nog. Ik ga geen 80 euro uitgeven voor zoiets.
Nou dan ben ik bij deze crew afquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt er zelf een handje van crew af te vallen, doe niet of je boter op je hoofd hebt
Maar bekijk de posts nou eens van vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
pleur nou eens op met je kliekje...
iedereen was welkom, dat kan niemand ontkennen, iedereen die wilde werd met open armen ontvangen, negatieveling
Ah TJ heeft je niet afgemaakt Pfoeiquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kon mijn ogen niet van Murmeli dr t.. Bert afhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |